piątek, 11 maja 2012

Kolejne farbowanie bezbarwną henną Henne Natur (neutre)/Nowe, grubsze baby hair!

Witajcie :)
Zacznę od drugiej części tytułu. Zauważyłam już w sumie jakiś czas temu, że moje włosy robią się grubsze- tzn rosną grubsze. Ich grubość jest czasem imponująca. Jednak są to strasznie niesforne włosy. Grubsze, jakby inne w dotyku i na początku się kręcą :o . Same pewnie zobaczycie na zdj, zwłaszcza na tym z boku. Mam na głowie pełno włosków od zaledwie 2cm do kilku, kilkunastu centymetrów. Aż za dużo tych włosków ;)

Małe porównanie :D
Tu "dorosły" włos- cieńszy i grubszy- chociaż nie tak jak te najnowsze. Jak widać moje włosy bardzo się różnią grubością.
Dla mnie to pewnie lepiej bo włosów mi dużo(wczoraj po drugim myciu włosów, zatkała się wanna ;)) wypada a mimo wszystko mam ich nadal sporo na głowie. Panikuje tylko wtedy kiedy przy każdym przejechaniu ręką po włosach zostaje mi ich trochę  w dłoni.
Przechodziłyście przez coś podobnego?

Farbowanie :)


Jak pewnie pamiętacie ostatnim razem trzymałam farbę 3,5h, przez co moje włosy strasznie pojaśniały(nabrały złotego połysku). Nawet mąż zauważył zmianę :/
Tym razem postanowiłam uważać, ponieważ nie chciałam znowu żeby mi włosy zmieniły kolor ;).
Mieszankę trzymałam na włosach jedyne 50 minut.

Przed:(zdj z podsumowania miesiąca)
Po:
Co myślicie?


Biorę też po raz kolejny(może znowu się uda :D) udział w rozdaniu u: http://obsessionhaircare.blogspot.com
Oraz w wspaniałym rozdaniu u : http://aladriela-aladriela.blogspot.com/

80 komentarzy:

  1. Ale masz piękne włosy. Widać, że jest ich bardzo dużo. Moje są strasznie cieniutkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tez takie grube nie byly tylko geste. Teraz widze u siebie coraz to grubsze wloski :D

      Usuń
  2. faktycznie włosy wyglądają na dużo grubsze! :) ahh piękne je masz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę mieć grubsze włosy! :D muszę kupić więcej polecanych przez Ciebie kosmetyków.

    Twoje włosy są niesamowite, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne tylko, ze one na poczatku sie kreca ;). Jednak moje ziolowe kosmetyki im sluza :D

      Usuń
  4. Ja z chęci posiadania grubszych włosów jestem nawet w stanie przestać farbować. Tak...marzą mi się czasy gdy były naprawdę gęste i grube. Mam już duże odrosty...ale myślę co zrobić by wrócić do naturalek. Muszę być tylko do końca tego pewna...bo farbuję od wielu lat już i nie chcę znów zmienić zdania po miesiącu.

    Twoje włosy są śliczne. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze bedzie przetrwanie okresu przejsciowego i duzych odrostow. Mozna tez zafarbowac wlosy na zblizony do naturalnego i zapuszczac ale farba moze sie zmyc jak u mnie wiec jak mowisz decyzja musi byc pewna :)

      Usuń
  5. jakie cuda ! ♥
    jejj oddaj :D

    OdpowiedzUsuń
  6. masz ich sporo to widac :) oddawaj troche !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu to akurat nie potrzebujesz wiecej wloskow bo masz swoje piekne :)

      Usuń
    2. mojego pojedynczego wlosa to pewnie by nie bylo widac :)

      Usuń
    3. Pewnie dlatego ze sa jasne i takiego wloska trudno uchwycic :)

      Usuń
  7. boskie włoski :* i widać różnice w grubości, ja też tak chce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam takie jak ty masz te cieniutkie :D Ładny blask dala ci ta farba :)) a babyhair się jeszcze nie doczekałam:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam gęste:) i po co to było kiedyś przerzedzać? :) Twoje włosy są cuuuuudowne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie nie wiem :D teraz z pewnoscia nie bede ich przerzedzac :)

      Usuń
  10. Jeju, jaka różnica w grubości!! To pewnie te rosyjskie specyfiki ;> Jak wykończę moje kosmetyki to na pewno coś kupie ;> Cienkie włosy są strasznie uciążliwe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te grube wloski strasznie ciesza :D moglabym miec wszystkie takie :D A kosmetyki polecam, ostatnio tylko ich uzywam :D

      Usuń
  11. Na mojej głowie też jest kilka takich grubszych włosów, ale reszta jest cieniutka :/ Przypominasz mi Królewnę Śnieżkę z takim ciemnym kolorkiem włosów, barzo mi się podoba :) Ja już nie mogę się doczekać swojej henny, poczta jak zwykle nawala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze tak jest jak sie na cos czeka :/ strasznie bylam napalona na ten ostatni olejek brahmi oil i szedl mi wieki :/

      Usuń
  12. Przecudne włosy! Też zazdroszczę długości i grubości :)) "Panikuje tylko wtedy kiedy przy każdym dotknięciu wypadają bo wiem czym to się kończy ;)"- co masz na myśli?
    Mi ostatnio też bardzo wypadają włosy (wszystko przez hormony) :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ze jak przejade reka po wlosach i zostaje mi ich troche w rece to jest zle ;) mialam tak juz i potrafi mi ich polowa wypasc :/.

      Usuń
    2. PRZY TAKICH GĘSTYCH I GRUBYCH WŁOSACH PEWNIE WYDAJE CI SIE TYLKO, ŻE TO DUŻO WYPADA, A W EFEKCIE I TAK NIC NIE WIDAC, JAK MI BY TAK DALEJ WYPADAŁY ( A TAK BYŁO JAKIS CZAS TEMU) TO BYŁABYM JUZ ŁYSA :(

      Usuń
    3. Nie wydaje mi sie, wypadaja od lekow.Kiedys nie wypadalo ich tyle ;). No i czasem wanna jest zatkana po 2 myciach a bywalo ze po dlugim czasie, tak samo ze szczotka. Jak biore wit to jest lepiej, dlatego od jakiegos czasu z przerwami 1-2 mies ciagle je biore.Teraz jestem po przerwie wiec sie nasililo.

      Usuń
    4. mi wypadały od złej pielęgnacji, a teraz biorę regularnie leki od 2 miesięcy i jeszcze pewnie pobiorę i pewnie taż od tego mi wypadają, ale odkąd zmieniłam pielęgnację tzn. od początku kwietnia, wypada mi naprawdę mniej, zdarza się , że podczas mycia i nakładnaia odżywki nie wypada mi ani jeden włos ! co jest moim dużym sukcesem w tej fazie początkowej :)

      Usuń
  13. Moje włosy też są gęste a cieniutkie... w kucyku mam może z 7cm, dlatego bardzo kusi mnie henna, tylko ten kolor... Już byłam zdecydowana na tą a piszesz, że rozjaśnia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tyle co rozjasnia co mi nadala mocnego zlotego polsyku ale po 3,5h. Po 50 minutach nie zmienila ich koloru :)

      Usuń
  14. Chcę takie włosy :) GEste, grube i lśniące ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja zauwazylam ze od glowy mi rosna ciensze wlosy:(na dodatek wczesniejsze tez nie sa jakies grube:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze by tak wzmocnic cebulki ziolami, masazami?

      Usuń
  16. Piękne włosy! Marzenie...
    Patrząc na zdjęcie pojedynczych włosków stwierdzam, że mam podobnie. Znacznie więcej grubszych włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kiedys bylo ich malo a teraz jest ich coraz wiecej :D
      dziekuje :)

      Usuń
  17. eve włosy masz przepiekne i imponująco gęste, jak zobaczyłam grubość twoje go włosa, to buzia mi się sama otworzyła ze zdziwienia, - też chcę miec takie !!!1 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam włosy strasznie cieniutkie ostatnimi czasy, przez zła pielęgnację i stylizację, poradź eve od czego mogą mi sie zrobic grubsze włosy, jak je pielęgnować, żeby grubsze zaczęły mi rosnąć? może jakiś osobny wpis na ten temat??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra diete, mozesz tez pic drozdze, ziola, wspomagac sie suplementami. Zadbac o rownowage skory glowy. Stosowac wcierki, plukanki, pobudzac cebulki. To ziolo co masz eclipta alba tez powinno pomoc.

      Usuń
    2. ja obecnie jestem załamana, nie dość ze sciełam te włosy i czuję się łysa to jeszcze jak na nie patrze to płakac mi się chce, a nie powinnam sie przeciez stresować, bo przez silny stres tez mi zaczęły wypadać, jestem strasznie niecierpliwa, a wiem , że trzeba czasu , żeby podratowac te włosy, samopoczucie mam straszne, jestem przezwyczajona do długich tak ok 65 cm włosów , a teraz raptem 50 i to takich cienkich i rzadkich, że szkoda gadać... :((( wyglądają fatalnie, cos czuję ze powinnam sciąć do brody i przez dwa lata miec takie zeby się wzmociły, bo innej rady chyba nie będzie... :(

      Usuń
  19. farbowanie henną? nawet bezbarwną pogrubia włosy? a czy niszczy je?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie niszczy ale moze wysuszac. Dlatego ja robie tak jak opisalam, nakladam henne, zmywam i nakladam jej jeszcze odrobine z odzywka :). Cassia powinna je wzmocnic, moze pogrubic- czego akurat ja nie zauwazylam.

      Usuń
    2. a ty jak sądzisz od czego mogłły si się wzmocnic na tyle, że zaczeły grube wyrastać?

      Usuń
    3. Zadbalam o zdrowa skore glowy, wzmacniam sie od wewnatrz i stosuje ogromne ilosci ziol w plukankach, wcierkach, szamponie, masce, balsamie, farbie(indygo plus eclipta)

      Usuń
    4. NA TO POTRZEBA TEZ CZASU... DŁUGO TAK KOMPLEKSOWO DBASZ O WŁOSY>?

      Usuń
    5. Zawsze o nie dbalam ale tak mega intensywnie i z glowa to od zapuszczania odrostow ;): http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/podsumowanie-czerwiec-luty.html

      Usuń
  20. śliczne są:)) Grubość porównujesz wyrywając jednego bejbika i jednego długiego i starego włosa? (pewnie to głupie pytanie..)
    mam nadzieję, że jak wrócę jesienią to zacznę farbować henną, jeszcze tylko TŻ musi się przekonać, że nie będę blondynką więcej;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z tym, ze niektore dlugie wlosy tez sa grube(choc i tak nie jak te najnowsze, pokazalam to na zdj z "doroslym" wlosem), kiedys mialam ich malo a teraz juz coraz wiecej i to tych malych najwiecej :D
      Na jaki kolor bedziesz sie farbowac?

      Usuń
  21. Różnica w grubości jest zaskakująca :O Musze, muszę, muszę! Kupić te kosmetyki i pozbyć się mojego cieńko-włosa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciala zeby za jakis czas moje wszystkie wlosy byly tak grube :D

      Usuń
  22. Faktycznie różnica jest spora ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne włosy, i ta długość zazdroszcze naprawde, ja swoje cały czas podcinam zeby pozbyc sie rozjaśnionych, pozdrowionka Magda

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem przerażona tym ile ostatnio mi wypada włosów. Ale kupiłam ziółka eve, duży plus dla mnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super :) mam nadzieje, ze plukanka Ci pomoze :)

      Usuń
  25. Różnica kolosalna:) W ogóle patrząc na takie efekty, widać, ze Twoje zabiegi nie idą na marne, co jest bardzo budujące:) Jeśli chodzi o zatykanie wanny, to moje włosy ją wiecznie zapychają:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, ze moga wogole nie wypadac i wole takie dni, niz ciagle zatykanie wanny i pelna szczotka wlosow :/

      Usuń
  26. Twoje rodzeństwo też ma takie cudne włosy jak ty ? ;P ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra miala kiedys wlosy po pas. Posiada krecone wlosy, czesto je obcina i katuje prostownica przez co sa podniszczone,przypalone :(. Ale jej wlosy rosna chyba szybciej od moich ;)

      Usuń
  27. dziś znów zrobiłam maske z drożdzy na włosy, bo jak już wspomniałam mam ich pod dostatkiem :) al tym razem zmieszałam je dla eksperytmentu ze spiruliną, mam nadzieję ze nie zaszkodzę? nie wiesz coś o takiej mieszance eve?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wlosy kochaja spiruline, dodaje ja do maski/odzywki.

      Usuń
    2. do takiej gotowej ze sklepu maski i odzywki? czy robionej?

      Usuń
    3. kupiłam maskę bingospa 40 skłądników aktywnych widziałam na blogu, ze ja miałaś ale nie widziałam recenzji? co o niej sądzisz i jak zadziałała?

      Usuń
    4. Do gotowej, do robionej tez mozna ja dodawac
      Srednio nawilza itd, koila moja skore glowy, ma duzo ziolowych ekstraktow.

      Usuń
    5. o skóre głowy chodzi mi najbardziej, chciałabym ją dogłębnie odzywić, bo zaniedbałam to strasznie, nie licze tez na cuda, dodam może do niej tez spirulinę, -chyba zagości ona u mnie na stałe, przymierzam sie tez do zgedzenia jej od czasu do czasu :)

      Usuń
    6. literówka się wkradła, chodziła mi o to, ze przymierzam się do zjedzenia tej spiruliny :0

      Usuń
    7. Ja tez ja pije :D: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/spirulina-kosmetyk-oraz-suplement-diety.html

      Usuń
  28. tzn dałam drożdze łyzke jogurtu olej rycynowy nafte i łyzeczke spiruliny, dzis jest bardzo gesta i nie spływa mi z włosów , trzymama na razie pół godziny, zaraz bedę zmywać, podzielę się wrażeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam tego na razie nie robić, ale nęci mnie uzupełnianie masek -tzw tuningowanie :) i zamówiłam kilka rzeczy na zsk- mleczko pszczele spiriline, d-panthenol kwas hialuronowy, czyli takie najzwyklejsze rzeczy, bez cudowania, żeby sobie nie zaszkodzić, mam nadzieje ze tym co zamówiłam nie spalę włosów, czy nie wysuszę? bo nie rozróżniam jeszcze nawilżaczy od protein, czy jakoś tak, więc nie chcę ryzykować z innymi produktami ? jak myslisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilzy,a spirulina ma duzo witamin, wzbogaca zwykle maski :)

      Usuń
    2. eve, ta spirulina to cud, włosy po tej masce mam cudne, jeszcze takich nigdy nie miałam, są miękkie nawilzone, gładkie, i jest ich jakby więcej, bardzo podoba mi sie to co mam na głowie :))) na pewno powtórze tę maskę :)

      Usuń
    3. Super, u mnie spirulina spisuje sie tak samo, bardzo ja lubie :)

      Usuń
  30. aha zamierzam je dodawać do maski latte, będzie dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  31. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.bicycle shops near london olympic.God Bless You..
    london olympic bicycle company

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam również to mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...