czwartek, 2 sierpnia 2012

Annabelle Minerals- korektor mineralny light.

 Opis:
Wysyp odrobinę korektora na wieczko słoiczka, a następnie nałóż za pomocą cienkiego pędzelka na miejsca które chcesz zatuszować, jak np. cienie pod oczami, wypryski czy przebarwienia. Nadmiar kosmetyku usuniesz używając pędzla do podkładu. Pamiętaj, że korektor którego używasz powinien być o ton jaśniejszy od koloru Twojego podkładu.
Opakowanie zawiera 4 g produktu.

Składniki: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines


Cena: 30zł- 4g.

Moja opinia:
Jeszcze kilka dni temu moja opinia byłaby  negatywna ;). Bardzo trudno nakładało mi się ten korektor a sam efekt wyglądał sztucznie:
Zdarzało mi się, że zaraz po nałożeniu musiałam go zmyć bo nie stapiał się ze skórą.


Co się jednak okazało, była to wina pędzelka.  Kiedy zmieniłam go na pędzelek(najlepiej nałożyć nim kilka cieniutkich warstw) dołączony do paletki korektorów W7, efekt bardziej mi się spodobał:
Korektor jest bardzo jasny:
Jak widać, jest lekko zielony dzięki czemu niweluje czerwony odcień(mam nadzieje, ze dostrzegacie tą czerwoną kropkę):

Trwałość jest dobra, świetnie rozświetla okolice oczu- dzięki czemu wyglądam na wypoczętą. Nie za dobrze mi się go nakłada na nałożony wcześniej krem(z żelami sobie radzi) pod oczy. Wolę go jednak od dermacolu ;). Pojemność jest duża. Produkt jest bardzo wydajny.
Odkryłam, że jeszcze lepiej nakłada mi się go na lekko zwilżoną skórę. Korektor wtedy nabiera kremowej konsystencji i jest jeszcze trwalszy.  





Dzień po zakupie zobaczyłam recenzje u Kokosowej panny-http://panna-kokosowa.blogspot.com/2012/07/test-korektorow-mineralnych-z-annabelle.html



Co myślicie?



Pokaże wam pieska mojej siostry.  Jest uroczy *.*.

37 komentarzy:

  1. Ładne wygląda, tylko cena trochę zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche tak ale sklad mineralny i wystarczy mi na dlugoooo :)

      Usuń
  2. Cena rzeczywiście trochę wysoka.
    Psiak cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena faktycznie dosc wysoka... Ale mnie tu zachwycił PIESEK! :D :* skradł moje serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki piesiur uroczy :D wyściskała bym go ;D a ta kropeczka zniknęła ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietny jest ale strasznie nie chcial pozowac i chowal glowe :D

      Usuń
  5. śliczny piesek ;)
    a do korektorów i podkładów mineralnych jakoś nie jestem przekonana. miałam właśnie kilka próbek z annabelle minerals i niezbyt mi podpasowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na poczatku tez bylam strasznie niezadowolona, bielil, odcinal sie od skory, nie wtapial ale po zmianie pedzelka efekt jest super :). Probki podkladow tez mam ale jeszcze nie testowalam ich.

      Usuń
  6. Ah te rzęsy...
    Kiedyś używałam korektora pod oczy ale wciąż jest to kosmetyk, którego nie wiem jak używać;-) na szczęście nie mam potrzeby póki co tuszowania cieni a oko jeśli musze rozświetlam białą kredką ( w kąciku maluję kropke i rozcieram ją delikatnie)
    Piesek uroczy:-) kochane stworzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety musze :(, mam strasznie siwe oczy :/

      Usuń
  7. planuję zakupic puder lub podkład mineralny, bo wolę naturalne kosmetyki ;)

    a piesek słodki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię korektory z tą zielonkawą poświatą, bo idealnie niwelują wszelkie zaczerwienienia :) ten jest dość drogi, ale wiemy za co płacimy, minerały do najtańszych nie należą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, chcialam wydac wiecej a miec pewnosc naturalnego skladu.

      Usuń
  9. Jeszcze nigdy nie miałam korektora w takiej formie ale chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam kosmetków tej firmy, ale widzę, że testowało je wiele dziewczyn na blogach... Szkoda, że mają sypką formułę, której nie lubię.

    Śliczny piesek:) Na początku myślałam, że to królik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie zakrył tą czerwona plamkę :)
    Jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ładną skórę pod oczami :) Piesio słodziutki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki. Na pozostalych zdjeciach ma mine w stylu "zostaw juz mnie" :D

      Usuń
  13. nawet nie pomyślałam, żeby wypróbować go pod oczy. ja lubię ten następny w kolekcji - medium. super pod oczy (żółte tony), u mnie również na resztę twarzy. uważam, że nazwy tych korektorów są bardzo nietrafione... piesek - sama słodycz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlugo wlasnie wahalam sie miedzy tym a medium. Jednak ze wzgledu na sine zylki, siwa skore wybralam ten...

      Usuń
  14. mam chrapkę na podkład mineralny, ale to będzie mój pierwszy raz, więc nie wiem jaki odcień wybrać, a próbki są już niedostępne ;( tak w ciemno kupować raczej się nie odważę, muszę znaleźć inną firmę, która ma próbki.

    a psinka cudna, slodziak :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie chcę być irytująca ale... kocham cię eve :( Dzień w którym zabraknie twojego bloga będzie dniem mojej śmierci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się bała gdyby ktoś wstawił mi taki komentarz:)

      Usuń
  16. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy, ale efekt bardzo mi się podoba. Uroczy piesek :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie rozświetlenie potrafi zdziałać cuda, to prawda :) Otwiera oczy, znosi zmęczenie, nadaje spojrzeniu głębi.

    A piesio słodziachny :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Skad masz takie rzesy? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/07/moje-rzesy-kiedys-podczas-rzesowego.html Tutaj pisalam o swoich rzesach :)

      Usuń
  19. nie używałam tych kosmetyków..
    a piesio tak uroczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę jasny korektor. Też myślę o przerzuceniu się na minerały, tylko najpierw chciałabym powykańczać to, co mam, a dopiero później coś zamówić.

    Piesek jest naprawdę uroczy:) Aż chciałoby się go wziąć na ręce.

    OdpowiedzUsuń
  21. wczoraj otrzymałam przesyłkę z ich produktami i jestem zauroczona! Podkład i róż są rewelacyjne. Juz chyba nie wrócę do normalnego podkładu. A korektor dopiero wyprobuje i skorzystam z Twojej rady, użyje innego pędzelka :-)
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak fajnie że o mnie wspomniałaś:) Powiem Ci, że ten korektor jest bardzo jasny, ale pod oczy wolę jednak light niż medium. Daje ładne rozjaśnienie. Odwrotnie na twarzy. No, ale sam odcień korektora medium mi średnio odpowiada, chociaż z podkładem light stapia się lepiej. Jest jakiś taki brązowawy..sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tego nie miałam, ale z ręką na sercu mogę polecić korektor od Earthnicity Minerals. Mam sporo przebarwień a on potrafi do dobrze ukryć, a nie wygląda jak maska na twarzy :) Stapia się z cerą przez co wygląda bardzo naturalnie .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...