czwartek, 27 grudnia 2012

Organiczny żel pod prysznic- witaminy dla skóry( w roli szamponu)/ Eve w chmurach ;)- kolejne zdjęcia z wyspy.



Natura Siberica Organiczny żel pod prysznic. Witaminy dla skóry.

Opis
To naturalny koktajl z nutką syberyjskich ziół i traw skutecznie pielęgnujący Waszą skórę.
Żel pod prysznic dostarcza skórze całą gamę witamin i składników mineralnych, które idealnie nawilżają, odżywiają i dają poczucie delikatności i ukojenia. Codzienne stosowanie żelu, o niepowtarzalnym aromacie jagód z nutą syberyjskich ziół, skutecznie wprowadza w pozytywny nastrój.

Sposób użycia:
Nanieść na mokrą skórę, wmasować aż do powstania piany, następnie spłukać wodą.

Link do produktu: http://kalina-sklep.pl/organiczny-zel-pod-prysznic-witaminy-dla-skory-400ml-p-105.html
Cena: 18,50- 400ml.

Skład:
Aqua with infusions of: Rubus Chamaemorus Extract(ekstrakt z maliny moroszki), Wild Blackberry Extract(ekstrakt z czarnych jagód), Rubus Fructicosus Extract(ekstrakt z jeżyn), Amaranthus Caudatus Extract(ekstrakt z szarłatu), Vaccinium Myrtillus Extract(ekstrakt z borówki czarnej, czernicy), Phellodendron Amurense Extract(ekstrakt z korkowca amurskiego), Lauryl Glucoside(substancja myjąca, łagodna dla skóry), Cocamidopropyl Betaine(substancja pianotworcza, myjąca), Decyl Glucoside(posiada łagodne działanie myjące). Oils: Vitis VInifera Seed(olej z pestek winogron), Linum Usitatissimum Seed(olej z lnu zwyczajnego), Parfum(zapach), Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.(konserwanty)

Moja opinia:
Widzicie ten skład? Strasznie spodobały mi się w nim ekstrakty z jagód, jeżyn, czarnej borówki i dodatek oleju z pestek winogron i lnu. Żel przepięknie pachnie, jednak nie kojarzy mi się ten zapach z jagodami. Jest prawie tak samo gęsty jak szampon Natura Siberica do włosów farbowanych. Pieni się również podobnie. Dobrze mi się nim myło włosy. Był dla nich bardzo delikatny. Włosy były oczyszczone ale miękkie. Nie plącze jak ziołowe szampony. Jest bardzo tani- 18,50zł za aż 400ml.
Myłam nim też twarz i tutaj również się sprawdzał. Skóra wyglądała na oczyszczoną ale nie przesuszał jej. Żałuje, że mi się skończył :(. Z pewnością kupię go ponownie.



Miałyście?

Jak tam po świętach?. Ja przez ten okres ze względu na idealną pogodę dużo zwiedzałam(zwłaszcza wczoraj, mąż zorganizował nam cały dzień. Wróciłam strasznie zmęczona ale szczęśliwa).



Podoba mi się to, że ta wyspa jest strasznie różnorodna.  Oprócz morza mamy tutaj skały, kamienne tereny i góry. Czasami pokazywałam wam zdjęcia gór z oddali, których wierzchołki zasłaniały chmury. Na jedną taką górę wybrałam się wczoraj. Tam już było chłodno i trochę mrocznie :D :


















Potem wybraliśmy się do naturalnej sauny:














Jest obok niej miejsce na ognisko, są ławki itd. Sama sauna wygląda trochę strasznie ;), a zwłaszcza to wejście pomiędzy dwoma kamieniami. Będę testować w niej działanie masek :D(próbowała któraś takiego sposobu?).

Wieczór zakończył się na gorących źródłach. To pierwsze źródło było tym razem tak gorące, że nie dało się do niego wejść.
Moje ulubione źródełko mieści się obok tego największego. Jednak do mojego nie wlewa się morze i nie ma w nim żyjątek.



Przynajmniej mój strój kąpielowy( kupiony już dawno temu) się tutaj nie marnuje. Nigdy nie lubiłam jeżdżenia nad wodę, tu się to zmienia.
Wrócliliśmy późno. Morze w blasku księżyca wygląda cudownie:


Jak wróciłam to zauważyłam, że mam bordową twarz ;). Czasami wychodziłam z wody się przejść, bo te źródła są strasznie gorące. Rekompensują mi brak wanny :D- tutaj mam tylko prysznic :(.

Widziałam już palmę i drzewka mandarynkowe ze światełkami  a wczoraj świątecznego kaktusa:














38 komentarzy:

  1. Aaaale Ci zazdroszczę tej wyspy! Dałabym się pociąć, żeby pooglądać teraz jakieś nowe piękne miejsca...
    Co do żelu pod prysznic - używałam go raz u mojej siostry, jednak zgodnie z przeznaczeniem :) Myślę, że przy okazji kolejnych zakupów w Kalinie, wrzucę go do koszyka, bo mam duży problem z uczuleniem na nogach, a ten ma przepiękny skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklad ma swietny i jest wlasnie bardzo lagodny :).
      A wyspa jest wspaniala, nie sadzilam, ze jest tu az tyle atrakcji.

      Usuń
  2. Ależ masz piękną figurę:)) zdjęcia cudowne, z Toskanii przywiozłam sobie taką szyszkę jak na Twoim zdjęciu. Kiedy jest sucho to się otwiera a kiedy pada deszcz - zamyka się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      Ja swoja zabralam do domu i zobacze czy sie otworzy :D

      Usuń
  3. gdzieś mi umknęło... jesteś tam na stałe?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj cudownie :) chociaż ja miałam zepsuty komputer i nie wiem co to w końcu za wyspa ale okolice masz takie ładne że zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ten żel wygląda ciekawie i cenowo wychodzi super! Ach, Eve jak ta Twoja wyspa wygląda magicznie... Chętnie bym tam pobyła kilka dni :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde warto tu przyjechac np. na wakacje :). Wyspa niby malutka, ciagle ja zwiedzam i nadal wszystkiego nie widzialam/probowalam :D

      Usuń
    2. Nie mów mi nawet takich rzeczy :D :D bardzo Ci zazdroszczę :)) uwielbiam podróże!

      Usuń
    3. Ok, nic nie mowie ale dalej bede kusic zdjeciami :D. Podoba mi sie tutaj to polaczenie gorskich szlakow(my podrozowalismy droga, nastepnym razem pojdziemy szlakiem) i morza :D

      Usuń
    4. No to kuś, kuś - pocieszę chociaż oczy :))

      Usuń
    5. Tylko zrobie nowe zdjecia bo wszystkie juz wam pokazalam :)

      Usuń
  6. Super zdjęcia, zresztą jak ostatnio.
    Żelu nie znam...kolejna perełka z kaliny ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Skład jest faktycznie świetny. Takie 2w1 żel i szampon. Przyznam , ze do tej pory nie zwracałam uwagi na rosyjskie żele pod prysznic , ale to się już zmienia bo własnie szukam jakiegoś o ciekawym składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam na Twojego bloga jakieś 2 tygodnie temu i bardzo mi się tu podoba:). Blog jest super, notki świetne, bardzo przejrzyste i nie ,,oszczędne'' w słowach, szczególnie przypadł Mi do gustu post o reakcji ludzi na włosomaniactwo:)

    Jesteś moją nową inspiracją, a raczej Twoje włosy! Są przepiękne, cudo!

    A wyspa piękna i świetnie, że dodajesz zdjęcia, lubię je oglądać, świetnie, że możesz tam przebywać i cieszyć się tymi widokami codziennie:)


    życzę dalszej weny do prowadzenia bloga, bo jest świetny:)



    Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ale ja Tobie zazdroszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoki:) Zazdroszczę pogody umożliwiającej spacer i kąpieli;) Ten żel też prezentuje się bardzo interesująco, rzeczywiście ma niezwykle bogaty skład;) I z tego, co piszesz, jest bardzo łagodny, ponieważ nie zaszkodził nawet bardzo delikatnej skórze twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest chlodniej :(. Mam nadzieje, ze pogoda sie poprawi bo mam ochote na dalsze wycieczki :D

      Usuń
  11. bardzo zaciekawiłaś mnie tym żelem, skład faktycznie wspaniały, myślę, że przy kolejnych zakupach w Kalinie, wrzucę go do koszyka,

    jeszcze kilka miesięcy temu gdy chodziłam na siłownię, to później brałam prysznic, myłam włosy, nakładałam maskę i myk do sauny, bardzo fajnie działało to na moje włosy, sama sauna trochę je przesuszała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie troche sie boje tego jak moje wlosy beda reagowac na saune, wiec nastepnym razem wetre w nie cos:)

      Usuń
  12. PS zdjęcia wyspy i Twoje w stroju - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne zdjęcia.Tak pięknych włosów chyba się nie doczekam.Eve jaka jesteś drobniutka!

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm widzę, że w składzie nie ma guaru, więc byłby dobry dla moich włosów, bo niestety mi strasznie przetłuszcza włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Eve, mam takie pytanie czy można stosować razem jantar i kuracje wzmacniającą Joanny? Codziennie czy lepiej jedno albo drugie tylko? Albo może tak, że codziennie jantar a Joanna kuracja wzmacniająca tylko przed myciem, 3-4 razy w tyg(tak jak jest na opakowaniu? Czy lepiej skupić się na jednym?
    :>

    P.S Ale masz super figurę:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej sytuacji nigdy nie bedziesz pewna ktory z tych produktow Ci pomogl/ zaszkodzil. Jesli juz to jestem za druga wersja(joanna 3x w tygodniu) :)

      Usuń
  16. Every weekend i usеԁ tо рaу a vіsit
    thіs website, as i wish for enjoyment, as this this site conations
    genuinely faѕtiԁіous funny data too.
    Also see my web page > http://woodworkingadvice.net

    OdpowiedzUsuń
  17. I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was curious what all is required to get set up? I'm assuming having a
    blog like yours would cost a pretty penny? I'm not very internet smart so I'm
    not 100% certain. Any recommendations or advice would be greatly appreciated. Thanks
    My web page :: http://jacquesschneide.blog.com/2010/04/18/procerin/

    OdpowiedzUsuń
  18. This is really interesting, You are a very skilled blogger.
    I've joined your feed and look forward to seeking more of your fantastic post. Also, I've shared your
    website in my social networks!
    Look at my weblog : Arnold

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. It's a shame you don't have a donate button! I'd definitely donate to this brilliant blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to new updates and will share this
    site with my Facebook group. Chat soon!
    Here is my webpage ... http://hoidtreatment.webs.com/apps/blog/show/13931595-provillus-does-it-work-or-not-

    OdpowiedzUsuń
  21. What i do not understood is if truth be told how you are not actually a lot more well-liked than you may be now.
    You are very intelligent. You recognize thus considerably with regards to this
    topic, produced me individually believe it
    from so many various angles. Its like women and men are not fascinated unless it is one thing to do with Girl
    gaga! Your personal stuffs outstanding. Always handle it up!
    My web site ; http://hoidtreatment.webs.com/apps/blog/show/13931846-what-exactly-is-provillus-

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...