niedziela, 19 maja 2013

KONKURS!!! Wygraj olej arganowy i koszulkę.

Witam.
Kolejny już konkurs, tym razem ze sklepem archipelag piękna.


Do wygrania biała koszulka w rozmiarze M(nada się na s i m). W razie czego można ja traktować jak turban/ręcznik do włosów.
Na koszulce znajduję się kolorowa papuga. Taka sama jak w grafice na stronie sklepu.
Tutaj czarna koszulka na mnie:


Oraz 20 ml organicznego oleju arganowego. Jednego z najbardziej cenionych olei na świecie, zwany jest "zlotem Maroka". Nada się na włosy jak i na twarz.:


Zasady:
-Konkurs ze sklepem: http://www.archipelagpiekna.pl/ trwać będzie od 19-05-2013 do 1-06-2013 do godziny 23.59.
-Możesz:
Wstawić banner konkursu u siebie na blogu(+1los),
Obserwować bloga (+1los).
-Musisz:
Odpowiedz na pytanie:Jaki kosmetyk(np.olejek, produkty do kąpieli, do włosów) ze sklepu http://www.archipelagpiekna.pl/ zaciekawił Ci się najbardziej i dlaczego?.

-Na adres czekam do 3 dni.
-Daje sobie kilka dni na wysłanie nagród.
-Zwycięzce ogłoszę do 3 dni od zakończenia konkursu.
-Nagrody ufundował sklep archipelag piękna.
-Wysyłka na terenie Polski.

Wzór zgłoszenia:
Obserwuje jako(nie jest konieczne):
E-mail:
Odpowiedź na pytanie konkursowe:
Banner: Tak/Nie - link

Przy okazji informuje o promocji trwającej w sklepie:





Powodzenia.

P.s właśnie siedzę z rosyjską henną na włosach ;).












47 komentarzy:

  1. Obserwuję jako : Natalie Indiana
    Email: natalieindian@gmail.com
    Odpowiedź : Jest to olejek arganowy :) ma bardzo dużo właściwości i pomógł mi z wielkim wysypem na plecach oraz z rozstępami . Ponad to bardzo dobrze ujędrnia skórę . Zawiera związki zapobiegające nowotworom, sama 2 lata temu miała operacje na chrzęstniaka nowotworowego, lekarz stwierdził, że po roku to wróci , no cóż po długim smarowaniu bliny po operacji nadal nie wystąpiły żadne zmiany nowotworowe. :)
    banner : TAK zapuszczanieodboba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A wybierasz najciekawsza odpowiedź, czy robisz losowanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako: kajko
    E-mail: karolina492@onet.eu
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: wybór bardzo trudny, bo jest tam wiele świetnych kosmetyków, ale ostatecznie wybrałam coś, co od dawna chce mieć:D jest to Olejek Khadi Stymulujący Wzrost Włosów, a zaciekawił mnie z tego powodu, ponieważ olej ma bardzo dobre opinie dotyczące ograniczenia wypadania włosów oraz ich porostu;)
    Banner: nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako(nie jest konieczne): michasia mini
    E-mail: michasiamini444@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej zainteresował mnie olejek, który pojawił się na samym szczycie strony. Jest to Olejek Khadi przeciwłupieżowy z kozieradką i gorczycą. Myślę, że mógłby mi pomóc dzięki cytrynie, która działa oczyszczająco. Mój skalp ma skłonności do szybkiego przetłuszczania się, więc taka opcja byłaby jak najbardziej mile widziana.
    Kozieradka ograniczała wpadanie włosów, a musztarda może zadziałać pobudzająco, tak jak czytałam na wielu blogach.
    Myślę, że to jest nowość, ale bardzo mnie zainteresowała :)
    Banner: Tak www.zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, Eve, same konkursy u Ciebie ostatnio! W ramach dawania sobie szansy na coś dobrego w życiu wezmę udział i w tym :)


    Obserwuje jako: Zielpy
    E-mail: zielpy@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Vatika - Regenerująca Maska do Włosów na noc
    Zaciekawiła mnie, bo jeszcze nigdy nie widziałam maski specjalnie do pielęgnacji włosów nocą. Zachęca składnikami - proteiny jajeczne, które kochają moje włosy, olej rycynowy - może przyspieszy przyrost? Miód czyli całe odżywcze bogactwo i olejek ze słodkich migdałów - mniam! Wygląda bardzo obiecująco i na pewno wypróbuję niedługo.

    Banner: Tak (za chwilkę wkleję, będzie dostępny po prawej stronie bloga) www.zielpy.blogspot.com

    Wczoraj zorientowałam się, że w obserwowanych wpisałam zły adres Twojego bloga, a nie mogłam się nadziwić, dlaczego nie wyświetla mi w bloggerze Twoich postów. Głupia ja :( już się poprawiłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako: Ewelina Wróbel
    E-mail: ewelina.wrobel.zp@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: strasznie ciężko wybrać tylko jedną rzecz, ale jeśli trzeba to jest to Olejek Stymulujący Porost Włosów i Powstrzymujący Wypadanie - zaciekawił mnie on najbardziej, gdyż staram się od dawna coś zrobić z tymi moimi włosami, które wypadają, strasznie się rozdwajają i wolno rosną. Taki olejek na pewno byłby im bardzo pomocny :)
    Banner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako:Brendii1313
    E-mail:bamboocha8989@gmail.com

    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej ciekawi mnie dzialanie olejku Bhringraj. Tak na prawdę chciałabym sprawdzić czy odżywia tak mocno cebulki włosa, że nie będę musiała używać wcierek.
    Banner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko proszę-zdjęcie w zbliżeniu-chcę zobaczyć ten blask!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako: Blood Angel
    E-mail: jeanne211@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej interesuje mnie mydło do włosów Sesa, nigdy czegoś takiego nie używałam i myśle że byłby niezłą alternatwą olejowania, którego przez moje bardzo wypadające włosy boję się używać oraz krem do włosów kaktus, który wzmacnia i odżywia włosy oraz zwalcza efekty łysienia.
    Banner: Tak

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako(nie jest konieczne): Jellycat
    E-mail: ms.myselfs@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Olejek Stymulujący Wzrost Włosów Khadi - zdecydowanie najciekawszy, jestem bardzo ciekawa czy działa, jak szybko rosną po nim włosy. Z racji, że moje od połowy farbowane chemicznie włosy są już chyba nie do odratowania i muszę je systematycznie ścinać, przydałby mi się taki stymulator :)
    Banner: Tak www.wlosocentryzm.blogspot.com

    Czekam na recenzję :) może u Ciebie wyjdzie to lepiej, ja nie mam doświadczenia, możliwe, że coś zrobiłam źle i stąd tak marny rezultat na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bserwuje jako(nie jest konieczne):Agata Nnoooowwaakk
    E-mail:agatka05050@op.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:Najbardziej zaciekawił mnie chłodzący ghassoul okład na ciało - Body wrapping ze względu na swoje wszechstronne działanie. Przyspiesza nie tylko metabolizm, ale także działa detoksykacyjnie. Z pewnością przyjemny jest też efekt odświeżający i chłodzący, a wszczuplenie i zredukowanie cellulitu niezwykle kuszące. Producent pisze, że efekty te są niezmiernie szybkie, a ja z natury jestem niecierpliwa,dlatego też uważam ten produkt za interesujący i również kuszący.
    Banner: Tak/Nie - Nie

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako: Maslo
    E-mail: k.maselkowska@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej zainteresował mnie olejek stymulujący wzrost włosów firmy khadi gdyż mam ostatnio bardzo dużo stresów i niestety odbija się to na moich włosach. Myślę, że owy olejek mógłby mi w tym pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Kinga
    e-mail: karen15@onet.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej zainteresował mnie Khadi - olejek stymulujący wzrost włosów, bo jestem ciekawa, czy faktycznie działa i jest taki dobry jak piszą inni. No i wiadomo - nowych włosów nigdy dosyć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako: syll
    E-mail: sylwia7855@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej zainteresował mnie olejek Khadi Stymulujący Wzrost Włosów. Moje włosy bardzo polubił olej rycynowy, który w niewielkim stopniu ograniczył wypadanie włosów. Przez ostanie pół roku narażona byłam na bardzo duży stres i w wyniku tego moje włosy zaczęły lecieć garściami i straciły na objętości, a także musiałam je nieco skrócić. Produkt ten odżywia włosy i pobudza je do wzrostu - a coś takiego przydałoby się mojej czuprynce ;) A ponadto bardzo zaciekawił mnie składnik z nasion marchwi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako: PannaM
    E-mail: greendayowa15@op.pl
    Baner: http://wyznania-pannym.blogspot.com

    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej zaciekawiła mnie intensywna odżywka wzmacniająca cebulki włosowe firmy Organicum, która zawiera między innymi szałwie, pokrzywę, naturalne hydrosole i olejki roślinne, ponieważ mam dość słabe i delikatne włosy, o małej objętości, skłonne do wypadania. Sądzę, że ten kosmetyk dzięki składnikom aktywnym, które są w nim zawarte mógłby pomóc uporać mi się z tymi problemami. Dodatkowym plusem jest również to, że odżywka nie zawiera silikonów, parabenów oraz innych substancji, które mogą szkodzić włosom.

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczna koszulka:) ale nie lubię konkursów, nigdy jeszcze nic nie wygrałam, więc się nie zgłaszam:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wygralam 2 razy :D. Szczesciu trzeba pomagac :D

      Usuń
  18. Obserwuje jako(nie jest konieczne): science maybe
    E-mail: idealniedoskonalosci@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: najbardziej zaciekawił mnie olejek stymulujący wzrost włosów Khadi, słyszałam o nim wiele dobrego, dużo blogerek go chwali, z racji moich słabych wypadających włosów przydałoby się coś co by je zagęściło:)
    Banner: Tak http://sciencemaybe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  19. Obserwuje jako(nie jest konieczne):bernadeta bomba
    E-mail:bernadetaaa@interia.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:Kuleczka do kąpieli Truskawka z bitą śmietaną;nie dość, że wygląda niezwykle smakowicie i aż szkoda byłoby jej wrzucać do wanny, aż kusi aby ją zjeść to kąpiel z jej użyciem jest chyba rajską kąpielą:)
    Banner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje jako(nie jest konieczne): zaplatane siostry
    E-mail: zaplatane.siostry@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: najbardziej chciałabym przetestować PEELING CUKROWY Z CYNAMONEM, GUARANĄ I OLEJEM Z PESTEK WINOGRON, ponieważ uwielbiam zapach cynamonu, a jeśli mogłabym go czuć podczas pilingu miałabym podwójną rozkosz dla zmysłow
    Banner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje jako: rose lipstick
    E-mail: Agnieszkaxx014@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej zaciekawiło mnie Czarne mydło Savon Noir w saszetkach. Nigdy nie miałam tego mydła, a od dłuższego czasu myślę o zakupie go, bo słyszałam wiele dobrego o nim:) Dzięki temu, ze mam możliwość zakupu go w małych saszetkach (i tanich), wiem że nie zmarnuję dużo pieniędzy, w razie kiedy to mydło by u mnie się nie sprawdziło. Klasyczna wielkość tego mydła ma dosyć wysoką cenę:)
    Banner: Tak - http://mojakosmetyka3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje jako: T.R.
    E-mail: nwe-logo-85@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: to nie będzie oryginalne, ale Olejek Stymulujący Wzrost Włosów, ponieważ mam istnego hopla na punkcie włosów i jestem ciekawa czy jest tak dobry jak mówią blogerki :)
    Banner: Tak http://tabularasaetc.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :D



    OdpowiedzUsuń

  23. Obserwuje jako(nie jest konieczne):sylviaaa100
    E-mail:sylviaaa100@interia.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:Kokosowy okład na ciało to rozkosz dla duszy i ciała. Już sobie wyobrażam egzotyczne SPA, gdzie moje ciało pokryte jest pachnącym okładem z kokosa, który odżywia i nawilża a na dodatek roztacza wokół niebiańską woń.
    Banner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako: Wielkie piwne oczy
    E-mail: wielkie.piwne.oczy@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: W pierwszej wersji oglądania zaciekawiła mnie hna naturalna, ale efekty na Twoich włosach nie są tak spektakularne, jak na fotkach załączonych do postu (może rudości wychodzą tak pięknie, jednak mój mąż dostałby zawału gdybym przefarbowała się na rudo).
    Zostaję przy wyborze alternatywnym: ALEPIA Szampon z Aleppo z olejem Nigella. Przygodę z olejowaniem zaczęłam właśnie od oleju z czarnuszki i działał cuda. Zdyskwalifikował go jednak zapach (myślę, że szampon nie jest takim śmierdziuchem.
    Banner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje jako: sejtanstrange
    E-mail: nataliasejtan@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej olej araganowy. Jeszcze nie miałam możliwości przetestowania a bardzo bym chciała. Patrząc na wiele opinii krążących po blogach trzeba go wypróbować. Ma też wiele zastosowań, można go używać na twarz i na włosy. A że mam świra na punkcie włosów więc chciałabym sprawdzić jak na nie zadziała.
    Banner: Tak- sejtanstrange666.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje jako: izal fi
    E-mail: izazal93@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej zainteresował mnie olejek Khadi Stymulujący Wzrost Włosów. Skład ma zachęcający, jest bogaty składniki odżywcze. Nigdy nie miałam do czynienia z olejkiem na przyspieszenie porostu, jestem ciekawa czy tak na prawdę działają i są warte swojej ceny. Poza tym nawet jeśli ten olejek nie przyspieszy porostu to na pewno je odżywi. Spotkałam się z kilkoma opiniami na jego temat, chętnie bym sama spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepraszam moja odpowiedź BEZ BANNERA, po prostu kopiowałam wzór z koleżanki wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie obserwuje
    E-mail: Basiunia1810@interia.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Uwielbiam pomarańcze... a w związku tym od razu wchodząc na stronę www.archipelagpiekna.pl zwróciło moją uwagę pięknie prezentujące się mydełko na dodatek ręcznie robione o nazwie Bombonierka z bergamotką i słodką pomarańczą. Dlaczego mnie zaciekawiło? bo... wygląda cudownie, a nie jest do zjedzenia, bo pachnie pewnie nie ziemsko, choć to nie perfum... z pewnością z nim długie kąpiele przy aromatycznych świecach będą jeszcze większą radością. A dzięki zawartości naturalnych olejków i gliceryny, każda kąpiel będzie jeszcze bardziej przyjemna.
    Banner: nie

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje jako: an.morpho
    E-mail: an.morpho@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Mą ciekawość wzbudziła Ajurwedyjska maseczka Skin Life. Olejek arganowy uważam za skarb. A ma dusza pragnie olejku vatika wzbogaconego kaktusem do włosów. Dlaczego? MAseczka- te obce mi składniki budzą moje zainteresowanie i nadzieje że potrafią ukoić cerę. Olejek arganowy- nie ma lepszego "eliksiru młodości" dla skóry w tym starzejącym się świecie. Olejek vatika z kaktusem-tak lubię olejować włosy,a ta mieszanka kokosa z katusem brzmi niesamowicie orginalnie..:)
    Banner: nie

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje jako(nie jest konieczne):
    E-mail: gosika90@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej zaciekawiły mnie rytuały SPA. Sam proces nakładania papki na ciało, zafoliowania się a potem siedzenia / stania w niej jest zastanawiający. Długo myślałam JAK to zrobić i czy jest wykonalne. Czy proces nakładania jest łatwy? Czy to nie kapie z ciała? Nie ubrudzę łazienki tak bardzo że aż odżywki mi się umywalka. I jak dojść z łazienki do pokoju będąc w folii? A może plackiem leżeć na podłodze łazienki? A może ktoś jest potrzebny do zafoliowania?
    Banner: Tak http://gosika90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje jako(nie jest konieczne): dobiezka
    E-mail: dobiezka@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Olej kokosowy virgin white z masłem kakaowym - to musi być chyba jakiś orgazm dla zmysłów;)
    Banner: nie

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje jako: Koch-Ana
    E-mail: rudziutka20@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Z racji tego, że Twojego bloga podglądam już trochę postanowiłam tym razem przyłączyć się do zabawy:)
    Produkt który zaciekawił mnie najbardziej to: Olejek Stymulujący Wzrost Włosów. Ma świetny skład i o ile wierzyć opiniom innych włosomaniaczek porost włosów jest widoczny. Na długości mi w tej chwili zależy najbardziej więc skałniam się ku kosmetykom które wspierają mój cel:)
    Banner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuje jako: Lody Miętowe z Czekoladą
    E-mail: asiiulka@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: peeling kawowo-cukrowy z guaraną! musi być super ujędrniający
    Banner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuje jako(nie jest konieczne): purpurowooka
    E-mail: purpurowooka@op.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Myślę, że byłoby to masło babassu. Oczywiście interesuje mnie masa rzeczy (oleje indyjskie, szampon Aleppia, mydełka Aleppo, henna Khadi) - same perełki. Ale bardzo chciałabym sprawdzić czy masło sprawdzi się na moich włosach równie dobrze jak wycofana odżywka z Isany. Co prawda w niej tego masełka było bardzo mało, ale żaden inny kosmetyk nie czynił moich włosów tak prostymi, śliskimi i lśniącymi - były jak tafla i wyglądały tak jak chciałam. Słyszałam też wiele dobrego o oleju arganowym i na niego też chętnie bym się skusiła.
    Banner: Tak/Nie - link

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję bloga jako: Rarity
    e-mail: asiabiesiada@gmail.com
    odpowiedź: nie będę oryginalna, ale najbardziej interesuje mnie, pragnę i chciałabym mieć olejek stymulujący porost włosów khadi. Dlaczego? POniewaz moja walka o długie włosy, po drastycznym ich ścięciu jest tak silna, że najchętniej bym wmasowała wszystko w siebie co ma przyspieszyć porost moim króciutkim włoskom.

    Banner: tak na www.rarityikosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje jako: yesiwantyouback
    E-mail: yesiwantyouback6@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: najbardziej interesuje mnie olejek stymulujący wzrost włosów khadi, jak widzę nie mnie jedną :) czytałam same dobre recenzje o tym olejku i kiedyś koniecznie muszę go spróbować ;-) ciekawa jestem czy u mnie dałby takie świetne efekty!
    Banner: nie
    super, akurat olejki mi sie pokończyły, a taka duża koszulka zawsze się przyda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuje jako: Vixie
    E-mail: solhate@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Najbardziej zaciekawiła mnie Naturalna Henna Khadi, ponieważ jest w przystępnej cenie a jej działanie na włosach nie raz "zwaliło mnie z nóg"! Jest to moja ulubiona henna i cieszę się, że można ją kupić taniej :)
    Banner: Tak, link: http://vixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję jako Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu

    Najbardziej zaciekawił mnie szampon w kostce, bo pierwszy raz widzę takie coś na oczy a jeśli chodzi o działanie to strasznie jestem ciekawa OLEJKU KHADI PRZECIWŁUPIEŻOWEGO - KOZIERADKA & GORCZYCA. Mam ciągły problem z łupieżem i ciekawa jestem czy poradziłby sobie z moim problemem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: Kochana Ania
    e-mail: anunia1671@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej zainteresował mnie OLEJEK STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW KHADI. Czytałam o nim wiele świetnych recenzji i chciałabym przetestować go również na swoich włosach. Z tej firmy miałam również naturalną farbę do włosów Khadi jasny brąz i sprawdziła się rewelacyjnie.
    Banner: TAK
    Link: https://plus.google.com/u/0/106817333414689936027/posts

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Stella Karen
    e-mail: karenvonhelvete@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej zainteresowała mnie Khadi Naturalna Henna w kolorze jasny brąz. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad farbowaniem henną, szczególnie po tym jak apteczna(!) farba mocno wysuszyła mi włosy, a odrost w moim nieokreślonym mysim kolorze jest już bardzo widoczny...No i czytałam dużo o tym, że henna sprawia, że włosy są grubsze, co moim cienkim kudełkom bardzo się przyda...
    Banner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuje jako: Olasiaaaa
    E-mail: twojatequila@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej z produktów na stronie archipelagpiekna.pl zainteresował mnie olejek Khadi:) Od dawna marze o porządnej wcierce do włosów, która wzmocni je i przyspieszy ich wzrost. Po jantarze i kozieradce nie widziałam większych efektów, więc myślę, że następnym kandydatem (pomimo dość wysokiej ceny) będzie właśnie ten olejek.
    Banner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuje jako Copacabanaa
    E-mail: copacabanaa@op.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej zaciekawił mnie olej z nasion truskawki, który zawiera anty-oksydanty, nienasycone kwasy tłuszczowe, kwas elagowy i wg producenta świetnie nawilża i odżywia, być może skuszę się na niego, uwielbiam truskawki, dlatego tak bardzo mnie zainteresował ten produkt.
    Banner: Tak http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuje jako(nie jest konieczne): mia.vico
    E-mail: ewelinajamrozik11@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Zdecydowanie peeling kawowo-cukrowy z guaraną. Mam trochę problemy z cellulitem, a myślę, że z tym pillingiem udałoby mi sie z nim uporać. Ciekawi mnie również jego zapach. Musi być cudowny!
    Banner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuje jako: ZajacKicak
    E-mail: ZajacKicak@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej z produktów na stronie archipelagpiekna.pl zainteresowała mnie organiczna odżywka do włosów z Amli, ponieważ nigdy nie miałam odżywki w pudrze. Moje włosy są zniszczone i do tego szybko się przetłuszczają, a ten puder nie dość, że oczyści to jeszcze nada blasku. Do tego mocnym atutem jest fakt, że działa przeciw wypadaniu włosów i siwieniu, dodatkowo skóra głowy staje się elastyczna. Marzę by go wypróbować.
    Banner: Nie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...