czwartek, 17 marca 2016

Yaka - organiczny szampon zwiększający objętość z proteinami owsa i szampon do codziennego stosowania z tymiankiem.

Witajcie :)



Organiczny szampon zwiększający objętość z proteinami owsa.
Opis:
Wyprodukowany z wykorzystaniem 100% naturalnych ekologicznie czystych składników. 
Właściwości: olej z owsa zawiera witaminy B,E, kwasy tłuszczowe i przeciwutleniacze, ma pozytywny wpływ na włosy, nawilża je i nadaje połysku. Poprawia elastyczność włosów, wzmacnia i pogrubia włosy, dodaje im objętości.
Składniki aktywne:
Napary z mydlnicy lekarskiej,owsa,kwiatu lipy,pączków brzozy, szyszek chmielu, masło kokosowe,pantenol, proteiny owsa,naturalne olejki eteryczne.
INCI:

 Aqua with infusion of Saponaria Root, infusion of Oats, infusion of Linden Flowers, infusion of Birch Buds, infusion of Hop cones, Coco- Glucoside, Disodium Laurilsulfosuccinate, Glycerin, Соcamidopropyl Betaine*, Glyceryl Oleate*, Coconut oil, D-Panthenol, Hydrolyzed Oat Protein, Essential oils of Lavandula angustifolia p.miller, Cinnamonum zeylanicum, Pelargonium x asperum ehrh. ex willd (Geranium), Cumin, Melaleuca alternifolia (Tea Tree), Thymus serpyllum (Thyme), Aniba rosaeodora (Rose wood).



Ważność: 24 miesiące od daty produkcji.

Moja opinia:


Plus za pompkę dołączoną do opakowania i przyjemny zapach(wyraźnie czuję cynamon) Szampon dość dobrze się pieni. Spodziewałam się, że będę musiała pucować nim włosy kilkukrotnie ;) Na szczęście nie było aż tak źle jak się spodziewałam. Liczyłam na objętość, lekkość, blask. Doczekałam się jedynie spuszenia włosów ;) Ewidentnie jakiś składnik szamponu mi szkodził. Stawiam na proteiny owsa. Nie byłam w stanie zużyć go do końca.


Na stronie irecomment.ru szampon zbiera jednak pozytywne opinie.

Organiczny szampon do codziennego stosowania z tymiankiem.
Opis:
Wyprodukowany z wykorzystaniem 100% naturalnych ekologicznie czystych składników.
Tymianek Ma bogaty skład chemiczny, zawiera kwas octowy i jabłkowy, flawonoidy, garbniki, karoten, oraz witaminy B i C. W związku z tym, tymianek skutecznie odblokowuje słabe i zniszczone włosy, zwłaszcza po farbowaniu lub trwałej ondulacji. Chroni włosy przed wypadaniem, wzmacnia cebulki włosowe.
Składniki aktywne:
napary z mydlnicy lekarskiej, tymianku, szałwii, mięty, melisy, masło kokosowe,pantenol, alantoina, naturalne olejki eteryczne:tymiankowy, piołunowy,pomarańczowy,bergamotowy,miętowy, melisowy

INCI:
Aqua with infusion of Saponaria Root, infusion of Thyme, infusion of Salvia Officinalis Leaves, infusion of Mint Leaves, infusion of Lemon Balm Leaves, Coco- Glucoside, Disodium Laurilsulfosuccinate, Glycerin, Соcamidopropyl Betaine*, Glyceryl Oleate*, Coconut oil, D-Panthenol, Allantoin, Essential oils of Thymus serpyllum (Thyme), Sagebrush, Citrus sinensis (Sweet Orange), Citrus bergamia (Bergamot), Mentha piperita (Mint), Melissa officinalis (Melissa).

Ważność: 18 miesięcy od daty produkcji.

Moja opinia:

Szampon przyjemnie i delikatnie pachnie(ziołowo) Pieni się tak samo jak jego poprzednik. Brakuje mi pompki -wylatujące farfocle(zwłaszcza pod koniec opakowania) Myślałam, że moje (lekko) suche włosy nie tolerują aktualnie ziół. Zwłaszcza, że poprzedni szampon zafundował mi istny BHD. Tutaj było inaczej. Proteiny zastąpiła alantoina. Włosy nie były wysuszone, pojawiło się nawet lekkie wygładzenie. Oczyszcza-ale włosy nie "skrzypią" aż tak bardzo( jak po niektórych szamponach) Sprawdzi się u fanek ziołowych szamponów.







Miałyście? Pojawi się jeszcze recenzja odżywki i kosmetyków do twarzy firmy Yaka.
Szampony są dostępne tutaj.

P.s moje włosy są teraz 9cm krótsze ;) Chciałam oddać 25cm na fundacje "daj włos", ale okazało się, że nie spełniam warunków(indygo) :/



14 komentarzy:

  1. O tym pszenicznym słyszałam kiedy pozytywną opinie, chyba skusze się kiedyś na któryś z nich jak będę miala okazje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też czytałam pozytywne opinie na jego temat. Szkoda, że u mnie było inaczej ;)

      Usuń
  2. Szampon z tymiankiem wygląda bardzo ciekawie i chętnie bym go wypróbowała, skoro wygładza włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z odżywką z Rossmanna(którą kończę i pojawi się recenzja) to wygładzenie jest znacznie większe :)

      Usuń
  3. A ja lubię ziołowe farfocle :D I ślicznie wyglądają te ziółka w butelce! A na stronie są wersje tych szamponów z pompkami, jak widzę.
    Zachęciłaś mnie do kupna, ale raczej się skuszę na niebieską wersję z olejem lnianym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się sprawdziła :)
      Mnie trochę przeszkadzała ta gałązka, wylatywała praktycznie cała z opakowania zanim choć kropla się z niego wydostała :D

      Usuń
  4. Niestety nie miałam - ale bardzo lubię ziołowe zapachy :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że bardziej pasowałby mi szampon z owsem.

    PS Dlaczego włosy farbowane indygo nie mogą być oddawane? Chodzi o ewentualne reakcje uczuleniowe czy o to, że mogą tracić kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ mogą zostać potraktowane rozjaśniaczem(jakby jakaś kobieta chciała dopasować kolor do siebie, dodać pasemka itd.)
      Dlatego włosy farbowane henną, indygo według nich się nie nadają. W sumie to szkoda, że takiej informacji nie znalazłam na ich stronie.
      Bardziej obawiałam się swojej gęstości(a raczej jej braku i dlatego napisałam maila z zapytaniem) na końcach, ale to nie byłoby problemem. Wielka szkoda, ponieważ mogłam komuś pomóc- zwłaszcza, że tak czy inaczej je podcinam i chcę wrócić do naturalek.

      Usuń
  6. Nie znam tych kosmetyków ale muszę przyznać że ten ,,dodatek" w środku nadaje tym kosmetyką niecodziennego wyglądu

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi szampony prosteinowe też nie służą, ale za to maski jak najbardziej.
    Szkoda, że nie mogłaś oddać pohennowanych włosów...

    OdpowiedzUsuń
  8. Carrefour wprowadza oblepikha natura siberica!!! 15 zl/400ml , polecam zerknac na nowa gazetke

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ten owsiany szampon bym się nie skusiła, bo moje włosy nie lubią protein zbóż - miałam okazję wypróbować szampon pszeniczno-owsiany Sylveco i doczekałam się przeproteinowania ;) Natomiast ten drugi wygląda interesująco, podoba mi się też ta gałązka w środku! :)
    Mam nadzieję, że z okazji podcięcia będzie u Ciebie niedługo aktualizacja włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...