czwartek, 9 lutego 2012

Medimix- ajurwedyjskie mydelko

Doszło dziś do mnie mydełko medimix, które będę teraz testować na sobie :)
Mydełko kosztuje około 7 zł, waga mydełka to 75g.
Mydełko ma super skład i ziołowy,mocny, ładny zapach
Produkt jest w 100% wegański
Mydło MEDIMIX Sandal: recetura ayurwedyjska, 100% wegetariańskie.Mydło zawiera unikalną ajurwedyjską kombinację olejku sandałowego i oleju z kardamonu.Luksusowy sandał charakteryzuje się pięknym zapachem i dobrze się pieni.Nawilża i uelastycznia skórę.Przywraca naturalny kolor skóry w przypadkach odbarwień i plam pigmentowych.Jest produkowane ręcznie w Indiach
 
Składniki:
Sandal oil, Eladi oil – posiada antybakteryjne właściwości, pozostawia przyjemny zapach.
Sthulailaa, Bhadrailaa - działa przeciwzapalnie, likwiduje mokre i suche wypryski.
Sallaki – działa antyseptyczne, antybakteryjne, przeciwwirusowo, przeciwzapalnie,
likwiduje uczucie swędzenia.
Priyangu , Phalini- naturalny dezodoranty, zapobiega chorobom skóry.
Jatamaansi- działa przeciwbólowo, przeciwzapalnie, antybakteryjnie, użyteczne w leczeniu chorób skóry.
Vaalakkam, Hriberam, Haravira - zapewnia przyjemny zapach ciała, przyjemnie chłodzi.
Sathi, Karchurah - łagodzi podrażnienia skóry .
Tamalapatram - Dalchini - działa antybakteryjnie, wykazuje właściwości przeciwgrzybiczne.
Pachila, Tamalaka - posiada właściwości przeciwgrzybiczne, skuteczne na dermatofity.
Thagarah - działa przeciwbólowo.
Jaati, Jaatiphalah - posiada właściwości przeciwzapalne, antybakteryjne.
Bolah, Rasagandha - antybakteryjny.
Khadirah - leczy świąd leki , choroby skóry, przeciwutleniacz,
zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry.
Devadaaru - deodar - jest antyutleniaczem, wykazuje właściwości przeciwbólowe,
antybakteryjne, użyteczne w leczeniu chorób skóry.
Aguruh - antybakteryjny.
Saralah - likwiduje drobne bóle.
Chandaa - przydatne w chorobach skóry.
Guggulu - przydatne w chorobach skóry, działa antyseptycznie.
Salah, Ashvakarnah, Sunaka, Nagakesara - przydatne w chorobach skóry.
Mayurashikha, Kusta - działa antyseptycznie.
Punnaagah - przydatne problemy skóry, poprawia cerę.
Haridra - Kurkuma niezastąpiona w leczeniu chorób skóry, działa antybakteryjnie, zwalcza trądzik, przyśpiesza gojenie się ran
Naarikelah - kokosowy jest środkiem zmiękczającym skórę
zrodlo- allegro.pl 
 Z tego co wyczytałam mydełko może być sporadycznie użyte jako szampon w celu złagodzenia np. łupieżu, przy przetłuszczaniu ale nie jest zalecane do stosowania jako zamiennik szamponów....
Czyli wiadomo raz na np. 2 tygodnie nie zaszkodzi, pewnie je wypróbuje na włoskach i zdam relacje
Nie zawiera Slsow, mydełko nie jest testowane na zwierzętach, firma pisze o sobie, ze wierzy w piękno bez okrucieństwa
Zdaniem producenta pomocne jest w walce z trądzikiem



Jak zauważyłyście mydełko ma w składzie kurkumę
Juz dawniej słyszałam o tym ze działa ona na trądzik- posiada właściwości przeciwutleniajace, oraz działa przeciwzapalnie, rozjaśnia skore
Można jej używać do mycia twarzy! lub dodać trochę do żelu którym myjemy twarz.
Przykładowy przepis np wymieszać łyżeczkę kurkumy z 2 łyżeczkami jogurtu naturalnego(może to być olejek lub coś innego) i nałożyć taka maseczkę na twarz, stosujemy max 2x/ tydzień.
Taka maseczka rozsjasnia plamy potrądzikowe, działa przeciwbakteryjnie 

15 komentarzy:

  1. Oj nie znam ale muszę poznać.
    PS- piękne zimowe zdjęcie po prawej:-) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo :) tez mi sie ta fotka bardzo podoba :)

      Usuń
  2. Wydaje się bardzo fajne :) Takie egzotyczne, takiego niestety nie da rady wykonać sobie w domu :/ Daj znać, jak działa :)

    Jeśli chodzi o mydełka, moja przygoda z nimi dopiero się zaczyna :) Zakupiłam Aleppo 16% i zrobiłam też własne, czekam, aż dojrzeje - sama jestem ciekawa, jak wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie dam znac jak sie sprawuje na mojej skorze i wlosach :)
      daj znac jak Ci wyszlo to recznie robione mydelko :)

      Usuń
  3. Interesujące, wiesz może gdzie można kupić takie mydełko? Chętnie bym także wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoje kupilam na allegro, u siebie na miejscu takiego nie widzialam :(

      Usuń
  4. Czekam na relację, nie mogę się doczekać! Opis bardzo mnie zachęcił... skład także... więc czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie mydełko a tyle cudowności w nim :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiscie dam znac, potestuje troche i napisze recenzje :) tez jestem go bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie znalazłaś to mydło?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro :D szukalam odzywki i przypadkiem trafilam na to mydelko :) i kupilam :D

      Usuń
  8. Mydełko ma super skład, z pewnością nada się zarówno do twarzy jak i włosów :) Moim ulubionym naturalnym jest mydełko Alepp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam wlasnie obecnie poszukuje jakiegos fajnego mydelka :) to mnie urzeklo skladem zobacze jaka bedzie moja skora po nim...

      Usuń
  9. o prosze bardzo ciekawe mydelko ;))

    ale wlosy i tak masz najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię :). Miałam wersję klasyczną, teraz mam takie zielone z gliceryną.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...