piątek, 18 listopada 2016

Moja włosowa kolekcja kosmetyków/ zakupy

Witajcie.
Ostatni taki post napisałam kilka lat temu! Wiele się u mnie pozmieniało. Jak  wygląda moja obecna kolekcja włosowa? Zobaczcie same.


Maski:
Recepty babci Gertrudy- odżywcza maska do wszystkich typów włosów(nie mam jeszcze zdania na jej temat)
Macadamia Hair odbudowa i ochrona- maska z olejem makadania i keratyną dr. Sante.
Fitokosmetik- ograniczna maska do włosów blask i odżywienie, włosy farbowane- pierwsza saszetka nie wywołała u mnie efektu wow( zobaczymy co będzie dalej).
Maseczka Kallos Lab 35 Signature Hair Mask, jest pusta(co pewnie widać na zdjęciach)- dodam jednak, że to moje 6 opakowanie tej maski i zamierzam nadal ją kupować(hit ostatnich miesięcy)
Odżywki:
Odmładzająca odżywka Grape Seed&Olive- wyciąg z pestek winogron i oliwek.
Odżywka do włosów nawilżająca Aloe&Citrus- wyciąg z aloesu i cytrusów- troszkę gorsza od swojej poprzedniczki.
Leśny Zielarz balsam do włosów osłabionych i zniszczonych z keratyną.
Skalp:
Vis Plantis Betula Alba Care- serum do skóry głowy z dziegciem brzozowym-wolałam np.cerkogel, w zestawie był jeszcze szampon.


I to byłoby tyle, ale w ostatnim czasie przywiozłam parę perełek z Tunezji(jeszcze ich nie testowałam):


Jak wygląda wasza włosowa kolekcja?



Kilka nowości ze sklepu ekodrogeria:
Wodę różaną(mój absolutny hit) i pastę do zębów kupiłam w spożywczaku. Wróciłyśmy do emulsji Biolane(pisałam o niej tutaj) Ponownie kupiłam ekologiczny płyn do mycia naczyń Earth Friendly Products, ponieważ zdaniem producenta nadaje się również do kąpieli, mycia rąk. Zdarzyło mi się nawet umyć nim włosy ;) (wszak powyżej nie ma szamponu)



Instagram klik.


P.s polecacie jakieś ciekawe strony z kosmetykami mineralnymi?(cienie, pudry,kredki)






21 komentarzy:

  1. Twoje kosmetyki są na tyle niespotykane, że żadnego z nich nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wrażenie, że jest odwrotnie bo nie buszuję już po sklepach internetowych :D

      Usuń
    2. No waśnie, a gdzie szampony?

      Usuń
    3. Nie mam :D(tak, wstyd -włosowa blogerka bez szamponu) Podkradam mężowi szampon(cały litr za 2zł) Przez ostatnie 2 tygodnie byłam dość bardzo chora i nawet nie myślałam o tym. Parę dni temu zdarzyło mi się umyć włosy tym płynem do naczyń(naprawdę jest delikatny)

      Usuń
  2. Tak z ciekawości - Na ile Ci starcza taka 1 odżywka ? Twoje włosy są strasznie długie i grube, pewnie zużywasz ich bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że nawet nie wiem? Moje włosy są jednak dość cienkie :((ale przynajmniej gęste) Dzisiaj kupił mi ją mąż i z ciekawości to sprawdzę :)

      Usuń
  3. Eve jak ja sie za tobą stęskniłam prawie codziennie tu zaglądam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Jestem zaskoczona, ale mile :D

      Usuń
    2. Ja też Pisz do nas częściej i wstawiaj więcej zdjęć włosów, brakuje tu ich :(. Co do sklepu polecam Kolorówka.com - są najlepsi, robiłam już kilka zamówień, wysyłka bardzo szybka i dobrze zapakowany towar, asortyment też mają bardzo duży. A i jeszcze na Biochemii Urody dostaniesz kilka pudrów mineralnych

      Usuń
    3. I mnie tego brakuje :/
      Dzięki za polecenie(niedawno już ktoś polecał mi ten sklep) Nie uda mi się jednak dokonać zamówienia w jednym miejscu(jak widzę fajny puder i pomadkę to brakuje np. kredki itd.)

      Usuń
  4. Czy można gdzieś kupić samą placentę? bo szukam i nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale ja miałam np. placentę (roślinną- otrzymywaną np. z kiełków soi, pszenicy) z algami w proszku i mogłam dodawać ją np. do masek. Z pewnością można kupić już nawet 98%ekstrakt ale... z łożyska owiec a pewnie nie o to pytałaś(na zagranicznych stronach) ;)Z łac. placenta to łożysko.

      Usuń
  5. W pielęgnacji włosów używam miękkiej wody z filtra prysznicowego z systemem kdf - filtr ten usuwa z wody osad mineralny oraz chlor i dzięki temu włosy nie są przez nie wysuszane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ masz Kochana wspaniałości :) Zauważyłam w moim Kosmyku te kosmetyki YOPE, strasznie mnie ciekawią :D

    Lubię tą maseczkę fitokosmetik, choć lepiej spisała się u mnie wersja z cyprysem, eukaliptusem i migdałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy za nią nie przepadają :( Jest zbyt lekka, włosy po niej słabo nawilżone... Używam teraz innej wersji i jest lepiej.

      Usuń
  7. Masz przepiękne włosy☺️ bajka i marzenie.. co robisz że tak ci rosną? Podziwiam. Zapuszczam włosy bo musiałam obciac niestety na boba. Kruszyły się spaliły po rozjaśniaczu. Co mam robić by mi szybciej rosły? By był kitek �� Pozdrawiam. Farbuje co 3 mięs.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie jest podobnie, nie nawilza tak jak powinna. Uzywam zdecydowanie innych specyfików

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...