wtorek, 28 lutego 2012

farbowanie naturalną farbą Sante- luty

Po raz kolejny nałożyłam naturalna farbę Sante
Skład: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/01/farba-roslinna-sante.html
Poprzednie farbowania: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/01/farba-roslinna-sante-efekty.html
http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/01/naturalna-farba-sante-kolejne.html


47 komentarzy:

  1. Marzę o takiej długości włosów, w sumie jak je wyprostuje to już niewiele brakuje, ale mam włosy falowane, więc wydają się krótsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chciala dluzsze, takie jak mialam kiedys :) wszystko przez to rozjasnianie :(

      Usuń
  2. tylko pozazdroscic natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie, ze zeszlam z blondu i moge teraz uzywac naturalnych farb :)

      Usuń
  3. henna naprawdę ładnie odżywia Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, moje wloski kochaja ta farbke :)

      Usuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na Twoje włoski :) Są cudne, jeszcze ten połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne bardzo :) słuchaj ja bym poleciła Ci robić zdjecia na bardziej jasnym tle, zeby wszystko bylo jeszcze lepiej widac, buzki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najjasniejszym tlem sa wlasnie te drzwi :(

      Usuń
  6. Piękne włosy jak zawsze! Ja też mam zamiar kupić naturalną farbę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo a jaka? ta bezbarwna cassie(choc ona nadaje lekko miodowy kolor)?

      Usuń
    2. Wiesz co, jedna dziewcyna u mnie w komentarzach pytałą mnie o farbę Biokap i oni mają 90% naturalnych składników i farby blond. I właśnie się nad nią zastanawiam :D Znasz jeszcze jakieś fajne farby? :)

      Usuń
    3. slyszalam o tej farbie, sama sie nad nia zastanawialam ale jednak kupilam ta Sante...henny eld tez sa prawie naturalne, ale lubia nadawac ruda poswiate ;)
      http://allegro.pl/herbatint-naturalna-farba-do-wlosow-bez-amoniaku-i2156566189.html
      http://allegro.pl/3-chenes-color-soin-naturalna-farba-do-wlos-i2173707910.html- takie sa na stronie doz.pl ale chyba za naturalnego skladu nie maja z tego co widzialam, choc pewnie lepszy od drogeryjnej...
      http://allegro.pl/poltrwala-farba-vegetal-seria-naturalna-9n-i2120657842.html

      Usuń
    4. Dokładnie, na pewno lepszy :) Bardzo Ci dziękuję :*** Jutro obczaję, porównam, wybiorę... ;) Dzięki! :)

      Usuń
    5. nie ma za co :) mam nadzieje, ze znajdziesz cos fajnego :)

      Usuń
  7. Farba daje naprawdę dobry efekt i nie niszczy włosów. To nawet widać na zdjęciu, że po farbowaniu nie są sianowate:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz dlugo farbuje, a przed ta farba nakladalam czarna khadi i nie zniszczyla mi wogole wloskow :) wrecz po niej sa ladniejsze :D

      Usuń
  8. Bardzo fajny kolor CI wychodzi, ale ja chcę jeszcze zdjęcie na słońcu;-) Twoje włosy wtedy przepięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ostatnio brak slonca ;) ale juz myslalam o takim wiosennym zdj do zamieszczenia kolo tego zimowego ale to jak sie cieplej zrobi i wyjdzie sloneczko ;)

      Usuń
  9. Eve przepiękne masz te włosy, nie mogę się napatrzeć. Idealna długość i gęstość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :D fakt sa coraz ladniejsze :d

      Usuń
  10. Kochana, włoski masz przecudne! :))
    Dołączam do obserwatorów :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam jeszcze kilka zdjęć u siebie na blogu :)
      Na tym jednym widać mój kolor włosów :D
      Łatwo nie było ;D
      Miałaś u siebie na blogu jakiś konkurs? :)

      Usuń
    2. nie, bloga mam od listopada dopiero ;)
      ide zobaczyc :D

      Usuń
    3. Aha :)
      JA właśnie się zastanawiałam nad konkursem dla moich widzów, ale jeszcze to dokładnie sobie przemyślę :)
      Ja dopiero swojego bloga mam od 5 dni :P

      Usuń
    4. a no to swiezo co zalozony :D

      Usuń
    5. Zgadza się jest świeżo założony :D
      Zapraszam na nowego posta :*

      Usuń
  11. ojej jak blyszcza ladnie:) piekne wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne włosy :) Chyle czoła i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za takie wlosy duzo bym oddała :) ale kiedy miałam podobnej długości nie mialam do nich cierpliwości, jednak trzeba o nie bardziej dbac niz o krotsze:)

      Usuń
    2. znajac siebie jakbym miala krotkie to tak samo bym o nie dbala ;) dla mnie to przyjemnosc :)

      Usuń
  13. Czy z tą farbą jest tak, że się nie wypłukuje ta henna z włosów całkowicie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wyplukuje sie calkowicie, tak samo jak farby Khadi...

      Usuń
  14. Jakiego koloru Sante używałaś? Czarnego? Ja się zastanawiam nad kolorem Terra w przyszłości żeby wypróbować.
    Po jakim czasie wypłukuje Ci się z włosków (tzn. po mniej więcej ilu myciach?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czarnego, kolor utzrymuje sie u mnie najkrocej 3 tygodnie(myje wlosy co drugi dzien)

      Usuń
    2. Ja myję praktycznie codziennie, więc pewnie krócej u mnie by się trzymał. :) Dzięki za odpowiedź. :*

      Usuń
    3. pewnie tak :( choc np. przy stosowaniu maski kalpi tone mialam od razu o polowe jasniejsze wlosy :/ teraz ja odstawilam ;)

      Usuń
  15. ja chcę takie włosy...:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...