sobota, 3 marca 2012

podsumowanie lutego

Link do podsumowania stycznia gdzie przyrost wynosił 3,5cm
http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/02/podsumowanie-stycznia.html
Tam tez można zobaczyć włoski po podcięciu.

 W lutym przyrost wynosi: 3cm- czyli jak widać nic nie dorówna wcierce Kulpol L-102
Nowościami pielęgnacyjnymi lutego były:
-olejek alterra pomarancza i brzoza(niedlugo wstawie recenzje)
-olejek sesa- moje małe cudo, roznież niedługo recenzja- http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/02/olejek-sesa-oraz-male-zakupy.html
- maska kalpi tone-http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/02/maska-do-wosow-kalpi-tone.html- zdarzało mi się ja zostawić ze 2 razy na noc ale wtedy zmieszałam ja z odzywka Timotei organics delight
- mydełko medimix- jakieś 3 razy umyłam nim włoski, wkrótce recenzja- http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/02/medimix-ajurwedyjskie-mydelko.html
- eliksir green pharmacy ktory codziennie wcierałam w skore glowy-http://blogeve-evel.blogspot.com/2011/12/wosomaniactwo.html
-mieszałam odzywkę(balsam green pharmacy) ze spirulina

Teraz włoski wyglądają tak
Podcinac ich juz nie muszę ale  chciałam tez wypróbować nowe nożyczki z Rossmanna (które zdaniem męża są lepsze niż poprzednie)wiec teraz są krótsze tylko o 1cm ;) jestem zatem 2 na plus...

26 komentarzy:

  1. Piekne włoski , gratulacje
    przeczytałam na twoim blogu o płukance kawowej mam pytanie czy ona bardzo przyciemnia włoski ? miałam ładne brązowe włosy zrobiłam sobie złote refleksy teraz mam odrost który zaczyna sie w połowie głowy nie chce ich farbować a tez nie moge sie patzec jak wyglądają włoski ;/ mam nadzieje ze coś mi poradzisz ...pzdr ANA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyciemnila mi sporo pasemka biale i blond ale trwalo to bardzooooo dlugo ;) mozesz tez uzyc naturalnej farby zblizonej do naturalnego(zmywa sie po miesiacu i pokryje farbowane konce) albo zrobic plukanke z kory debu, owocni orzecha(ale ja dostaniesz jesienia) i lisci orzecha wloskiego

      Usuń
    2. Dziękujuje bardzo musze coż z tymi włoskami zrobić ; )i chyba pofarbuje naturalna farbą ; ) dzieks ANA

      Usuń
  2. Wiedziałam, że sesa Ci się spodoba! :) Ja już jestem na wykończeniu buteleczki, zamówiłam bhringraj teraz :)

    I też zakupiłam tę alterrę. Mocno pachnie, zdziwiona byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo jest super!! widac roznice miedzy nia a innymi olejkami
      bhringraj tez mi sie marzy tak samo jak maka i pewien dziwny olejek ;)

      Usuń
  3. A gdzie kupujesz spirulinę, w jakiej to jest formie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuje ja w formie bardzo zmielonego proszu na ZSK, widzialam ja tez u siebie w sklepie ze zdrowa zywnoscia ale nie zmielone(mozna zmielic w mlynku do kawy)

      Usuń
  4. Włosy masz fantastyczne :) zapomniałaś napisać, że bierzesz też udział w konkursie :P ;)
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne włosy- bardzo duży przyrost

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie mozna kupic ta wcierke kulpol;/?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na internecie :( ja swoja zamawialam na all, kosztowala jedyne 4,50 :)

      Usuń
  7. kurcze mozes zpomóc nie umiem znaleźć;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu masz go :)
      http://allegro.pl/kulpol-plyn-odzywczy-l-102-przeciw-lupiezowi-i2149093714.html

      Usuń
  8. niedlugo beda juz do kolan :) masz jakias okreslona dlugosc wlosow? ja mam -> do pasa po calosci, bo niestety nie wszystkie mam rowne:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcialabym miec takie wlosy jak kiedys czyli z 10cm dluzsze ;)

      Usuń
  9. Cudne włosy :) Kupię Kulpol, gdy tylko wykończę Jantar , z tego co widzę jest bardzo tani. Moim włosom tylko raz się zdarzyło wyciągnąć 3 cm na miesiąc, zwykle jest to tylko 2 cm ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)
      jest bardzo tania, wiec warto wyprobowac :) w tym miesiacu staralam sie bardziej a jednak przyrost byl mniejszy niz na tej wcierce ...
      moje tez normalnie rosna 2 zeby bylo wiecej musze sie troche postarac ;)

      Usuń
  10. koniecznie muszę zamówić Kulpol. Na razie wcieram wodę brzozową z isany i cieszę się obecnością Jantaru :-)))

    Ściskam serdecznie i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za ta cene warto :)
      u mnie woda brzozowa sie nie sprawdzala :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. dziekuje :)
      nie wiem czemu znowu Twoj komentarz byl w skrzynce spamu :(

      Usuń
  12. zaskakujesz mnie wynikami tej wcierki, koniecznie muszę się koło niej zakręcić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez zaskoczyl wtedy ten przyrost a nic specjalnego oprocz niej nie uzywalam :)

      Usuń
  13. Ładny przyrost ;)
    Znowu się powtórzę jak powiem, że podziwiam, że lubisz się bawić w takie płukanki, mieszanki itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej 3 cm na miesiąć, coś niesamowitego i to lekką ręką ... zazdroszczę!!!1

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...