piątek, 17 maja 2013

Rosyjska henna?- nowości.

Witajcie kochane.
Doszła dziś do mnie paczuszka od sklepu http://prostoznatury.com.pl
A co w niej?

Olej łopianowy  z uczepem trójlistnym.
Opis:

To w 100% naturalny produkt z korzenia łopianu zebrany w ekologicznie czystych rejonach Ałtaju.
Łopian jest od dawna stosowany w dermatologii i kosmetologii. Stres, nieprawidłowa dieta, częste intensywne zabiegi kosmetyczne, niedobór witamin osłabiają włosy i skórę głowy.
Łopian pomaga odzyskać zdrowie i piękno włosom i skórze głowy. Odżywia i wzmacnia cebulki, zapobiega wypadaniu włosów, przyspiesza ich wzrost, regeneruje strukturę włosa, usuwa łupież i swędzenie skóry głowy.
Olej łopianowy zawiera inulinę, substancje białkowe, naturalny olej palmitynowy i stearynowy, garbniki, sole mineralne, i witaminy. Poprawia mikrokrążenie skóry głowy,przyspiesza metabolizm, co zapewnia korzystne warunki do wzrostu silnych, zdrowych i pięknych włosów. 
Olej łopianowy z wyciągiem z uczepu trójlistnego - działa regeneracyjnie i przeciwzapalnie na łuszcząca się skórę głowy, eliminuje reakcje alergiczne


Taki sam olej możecie wygrać u mnie w konkursie.

I coś co mnie bardzo ciekawiło.
Hna indyjska naturalna, bezbarwna. Producentem jest Fitocosmetik, Rosja.
Produkt jest stosunkowo bardzo tani. Za 125 gramów zapłacimy tylko 9,50.
Skład hmm nie jest to cassia a hna indyjska naturalna bezbarwna. 
Opis:

HNA INDYJSKA NATURALNA BEZBARWNA
Naturalny środek do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Wzmacnia strukturę włosa, nawilża i odżywia od cebulek po końcówki, nadaje włosom blask i elastyczność, chroni przed łupieżem. Może być również stosowana jako odżywiająca i oczyszczająca maska do twarzy i ciała.
Sposób uzycia: 

do wzmocnienia włosów: 25-125g (w zależności od długości włosów) zalać gorącą (min 80°C) wodą, rozmieszać do uzyskania jednorodnej konsystencji. Równomiernie nałożyć na włosy. Zmyć ciepłą wodą po 15-30 minutach.

do pielęgnacji twarzy: przygoto- waną masę nanieść masującymi ruchami na skórę twarzy i dekolt, unikając kontaktu z okolicami oczu. Zmyć ciepłą wodą po 10-15 min. 
do pielęgnacji rąk: przygotowaną masę nanieść masującymi ruchami na dłone. Zmyć ciepłą wodą po  10-15 minutach.
do pielęgnacji ciała: kilka pakietów rozmieszać w wannie z ciepłą wodą. Pozostać w kąpieli 15 - 20 minut.


Długo się wahałam nad wyborem tej henny. Żałuje, że nie znam rosyjskiego...
Podczas zastanawiania się, szukałam opinii o tej hennie. Oczywiście nie znalazłam jej. Na rosyjskich stronach trafiłam na zdjęcia włosów pewnej dziewczyny po użyciu hny naturalnej, rosyjskiej ale barwiącej(można ją kupić tutaj).
фото сделано для отзыва о другом средстве, но цвет волос-это результат окрашивания индийской хной

(Źródło)

Potem zobaczyłam jej zdjęcia po użyciu innej rosyjskiej henny:
(źródło)

...i pomyślałam, ze zaryzykuje. Henna jest tania i być może okaże się hitem. Myślę, że w weekend zaryzykuję i ufarbuję nią włosy. Ciekawe jesteście efektów?. Ja bardzo, choć odrobinkę się boję...Trzymajcie kciuki za moje włosy :).



Przypominam o konkursie. Do wygrania między innymi olej łopianowy z uczepem trójlistnym- http://blogeve-evel.blogspot.com/2013/05/konkurs-do-wygrania-rosyjskie-kosmetyki.html


Lubicie olej arganowy?, ciekawe jesteście jego działania?. Jeśli tak to w weekend mam dla was niespodziankę- kolejny konkurs ;).









53 komentarze:

  1. Ale piękne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt tej henny wygląda zniewalająco, co za blask! Ciekawe jak spisze się na Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobawię się w królika doświadczalnego i wstawię później tutaj zdjęcia :). Tez chce taki blask :D.

      Usuń
  3. Droga Eve nie obraź sie, bo lubię Twojego bloga, ale jeśli mogłabym na coś zwrócić uwagę to długie linki, które trochę przeszkadzają w czytaniu i przeglądaniu treści..:/ Może mogłabyś dodawać hiperłącza zamiast długich linków? Jesli nie to rozumiem, twój blog nie mój;)
    Pozdrawiam i nie piszę tego złośliwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przeciez tak jest. Patrz linki do kosmetykow, link do konkursu, do tej drugiej henny, zrodla itd ;). Zostal tylko jeden normalny link :D i jesli chodzi o konkurs to tak zostanie.

      Usuń
    2. Wiem, wiem, ale chodzilo mi o inne linki np. w stronie "szampony", "olejki/ oleje". Ok twoj wybór, rozumiem jak tak zostawisz :)

      Usuń
    3. Aaa to tak musi byc. Jest to dla mnie bardzo czytelne. Zwlaszcza, ze czasami o jednym produkcie jest kilka notek(np, recenzja, wlosowe spa, tunig).

      Usuń
    4. Aha ok:)

      Usuń
    5. Po kawalku linka juz wiem o co chodzilo i mam przed oczami cala notke i wiem w ktore miejsca ja wstawic. Tak jest dla mnie lepiej :). A jak ktos bedzie chcial to sie polapie zwlaszcza, ze wszystko jest podzielone(osobno szampony, domowe sposoby itd).

      Usuń
    6. Rozumiem;)

      Usuń
    7. Eve, podkreślasz, że każde włosy są inne i nie każdemu pasuje to samo. Myślę, że to stwierdzenie można odnieść też do bloga. Dla mnie Twój blog jest bardzo czytelny, cenię szczególnie "rozpracowywanie na części" kosmetyków, bo nie jesteśmy włosowymi siostrami (w ten sposób mam możliwość analizowania czy coś się może sprawdzić na moich włosach). Z niecierpliwością małego dziecka czekam na kolejne wpisy. Teraz jestem ciekawa efektu po hnie.

      Usuń
  4. Ciekawa jestem efektów na Twoich włosach, mam nadzieje, że wszystko pójdzie po Twojej myśli :) Mam pytanie, czy nie pomyliłaś się w podawaniu stopni w sposobie użycia? Nie powinno być 80 a nie 800? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, dzieki. Skopiowalam opis ze sklepu i nie zwrocilam uwagi ;).

      Usuń
  5. Jak uważasz, czy stosowanie tej hny jako dodatek do masek jest dobry? Czy niezbędne jest zalanie jej ciepłą wodą? Wzmocni to cebulki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz zalac odrobine henny ciepla woda i pozniej dodac odzywke robiac glossa :).

      Usuń
  6. Mam w swoim mieście sklep z bio kosmetykami i mają w ofercie tę hennę :) Czekam bardzo na efekt na Twoich włosach, bo sama zastanawiam się nad farbowaniem henną

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie pochwal się efektami :)
    Mam takie małe pytanie. Otóż lekarz badał moje włosy pod mikroskopem i powiedział że włosy wypadają mi przez łój który zapycha mieszki włosowe. 70% moich włosów jest w fazie telogenowej i w sumie zauważyłam że na tych włosach które wypadły są takie duże żółtawo-białe kropki, jakby łój... Jak myślisz co mogłoby pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko ale zdarza sie, ze cos zapcha mi skalp i wtedy unikam takich produktow(np. olejek parachute i po nim mi rowniez lecialy wlosy). Robisz regularnie peeling skalpu ?

      Usuń
    2. próbowałam raz zrobić peeling cukrowy ale nie mogłam nim dotrzeć do skóry i w sumie nic to nie dało tylko włosów wypadło jeszcze więcej :(

      Usuń
    3. Zmieszalas go z szamponem?, Moze peeling z glinki ghassoul?. Znasz powod nadmiernego wydzielania loju?. Poszukaj sobie posta o wlosach przetluszczajacych sie i o peelingu. Moze ktorys sposob Cie zainteresuje.

      Usuń
  8. Ależ ma fajny ten kolorek! I tak jej wlosy nie umywają się do Twoich : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaardzo jestem ciekawa jakie beda Twoje wrażenia po tej hennie, czekam z niecierpliwością na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O,Kurcze-co za piękno-Ty masz takie same tylko ciemne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłam się-Ty masz ładniejsze i tak naprawdę nie zachwyciłam sie włosami z fotki,bo wiem jak wyglądają Twoje-proszę -wstaw zdjęcie w dużym,bardzo dużym rozmiarze!

      Usuń
    2. Ok :D, ciekawa jestem czy na moich ciemnych wlosach uzyskam jakis efekt :)

      Usuń
    3. Pewnie ,że uzyskasz!

      Usuń
  11. Ja często wchodzę na strony rosyjskie też nie znając j.rosyjskiego - kopiuje i wklejam do google-translatora. Tłumaczy na zasadzie "Kali mówi - Kali śpiewa", ale da się sens uchwycić. Wiele rosyjskicch kosmetyków kupiłam, pod wpływem opinii
    z tych stron.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez korzystam z tego translatora. Jednak o tej hennie nic nie bylo... Wpisujac bezbarwna henna po rosyjsku wyszukiwalo inne produkty.

      Usuń
  12. jestem ciekawa działania rosyjskiej henny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na efekty henny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. na zdjęciach wygląda super, czekam na Twoją opinię i zdjęcia.
    co do oleju arganowego to mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) Też ostatnio kupiłam te dwie hny i oczywiście długo nie czekałam z użyciem ich. Tutaj opisałam efekt na moich włosach:
    http://wlosocentryzm.blogspot.com/2013/05/farbowanie-henna-naturalna.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja znam dobrze jezyk rosyjski, jak chcesz moze moglabym pomoc w tlumaczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie. Cостав to sklad ale co po nim pisze to nie wiem. Może wysle Ci na maila i opis. Mam nadzieje, ze to faktycznie bezbarwna henna bo boje sie dziwnych rudych refleksow :D

      Usuń
  17. Kurcze efekty są piękne- więc chyba warto zaryzykować. Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz sie nie boje. Skoro blondynka Jellycat nie zostala ruda to tym bardziej moje ciemne wlosy nie zmienia koloru :D

      Usuń
  18. O matko, ta kobieta ma przepiękne włosy!!!! No brak mi słów po prostu.
    Trzymam kciuki za Twoje farbowanie i czekam na zdjęcia "po" :) Nie, nie czekam- umieram czekając, taka ciekawa jestem.
    A co do arganowego to mam miniaturkowe opakowanie, ale jeszcze nie używałam i jestem ciekawa jak się sprawdzi, bo podobno dobry na końcówki jest on.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak klikniesz w odnosniki to zobaczysz tez inne jej zdjecia. Ten polysk jest niesamowity. Widac, ze hennowanie jej sluzy.

      Usuń
  19. Moja droga ale Ty kusisz! Olej łopianowy tak bardzo chciałabym wypróbować, ciągle noszę się z zamiarem zakupu go ale o tym o którym Ty napisałaś nigdy nie słyszałam. A olej arganowy to moje cudo dzięki któremu moje zmarszczki wokół oczu się zmniejszyły co podobno jest niemożliwe do osiągnięcia bez botoksu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam wczesniej zwykly(czysty) olej lopianowy(tez rosyjski, innej firmy) i idealnie koil skalp. Na wlosach sie nie sprawdzal ale moj wrazliwy skalp byl zadowolony, tak samo jak rzesy ;).

      Usuń
  20. Będę trzymała kciuki.
    Mam nadzieję, że kolor wyjdzie równie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa, jak się ta henna u Ciebie sprawdzi. zastanawiam się nad cassią, żeby trochę pogrubić włosy. o rosyjskiej hennie słyszę pierwszy raz w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Apologies if the chart is not clear. It's brand-new and your comments is appreciated. Printing right here is self-service and meant to provide designers a hands-on, reduced expense alternative. Developers have to sign up for among the membership intends before printing. If you're aiming to send
    files and have your job published for you,
    I could suggest printing shop in Divine superintendence that can do this.


    My webpage ... http://galilee.ezpt.kr

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne włosy...

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. a mnie bardzo ciekawi ten olej z uczepu, mam podobny z tej firmy Nami, czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mając lat naście, w latach 80-90tych farbowałam włosy radziecką hną, kupowało się ją od ruskich na bazarze, była super i kosztowała grosze. Włosy miałam fantastyczne, gęste, zdrowe, po prostu super. Farbowanie tymi ziołami wymagało trochę zachodu, zostawiałam je na włosach całą noc 😀 pod workiem foliowym i czapką 😆 ale efekty były. Czasem mieszałam z rubiną, czasem z kawą, ciężko to było potem wypłukać :). Niestety po dzieciach i po latach, po dawnych włosach zostało wspomnienie. Nie natrafiłam już nigdzie na tę dawną hnę, dlatego cieszę się, że trafaiłam na ten blog i namiary na hnę. Muszę ją wypróbować bo mi się włosy sypią 😭

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...