sobota, 23 marca 2013

Marzec- farbowanie indygo.

Witam :)
Kolejne już farbowanie mieszanką bazującą na indygo.

Skład:

Około 10 łyżek indygo (przyciemnia),
3 łyżki eclpita ("wypełniacz"- chociaż też może przyciemniać, wzmacnia cebulki),
1 łyżeczka glinki ghassoul (ułatwia farbowanie),
2 łyżeczki placenty (dodaje blasku).

Trochę mniejsze ilości niż zawsze, dodatkowo zepsułam konsystencję i trudno mi się ja rozprowadzało. Nie dodałam tym razem żelu z siemienia(ułatwia nakładanie). Złapało odrobinę jaśniej niż zwykle(trzymałam mieszankę na włosach 6h*). Kolor bardzo mi się podoba. W każdym świetle wygląda inaczej :D.


*na włosy nakładam czepek i czapkę.

Po szamponie:





W poprzednich notkach możecie poczytać o wadach i zaletach takiego farbowania :)


55 komentarzy:

  1. Kolor piękny, dodatkowo lśniące, sypkie, długie. Ideał :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wyszly niedawno z kryzysu, dosc powaznego ale o tym w innej notce z innymi zdjeciami- mniej ladnymi :p.

      Usuń
  2. Takie włosy chciałabym mieć,by z dumą stwierdzić"moja włosowa siostra"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz gestsze ode mnie :)

      Usuń
    2. Prawda, prawda :). Masz niesamowicie duzo wlosow :D

      Usuń
    3. Przecież to widać,że Twoje są gęstsze.Jaką objętość ma Twój kucyk?

      Usuń
    4. To zalezy. Wczesniej zawsze wychodzilo 11,5, dzis np. 10- sa troche obciazone i wygladzone na maxa. Albo zle mierze albo tyle ich wypadlo :p.

      Usuń
    5. Mi wychodzi tyle samo-remis!

      Usuń
    6. 10? widzac Twoj ostatni kucyk dalabym ci z 13 :D

      Usuń
    7. Dzięki.To zależy jak się mierzy-ale rymuję.

      Usuń
    8. Ależ obie macie gęste włos ;) Ja mam biedne 7 cm ;<<

      Usuń
    9. Mariolka ty mi się tu nie kłóć z Eve o długość gęstość i wygląd włosów bo obie macie tak samo piękne i idealne kosmyki! Obie jesteście wzorem dla innych dziewczyn i ich inspiracją! :P
      Także proszę się tu nie wykłócać i przyjąć komplementy na klatę :*

      Usuń
    10. "Także proszę się tu nie wykłócać i przyjąć komplementy na klatę" hehe dobrze. Chociaz ostatnio jestem ze swoimi wlosami przez ten ich kryzys(juz jest lepiej ale nadal czeka je drugie podciecie) poklocona i musze sobie na nie ponarzekac :p

      Usuń
    11. No i wywiązała się dyskusja.Eve ile zamierzasz podciąć?

      Usuń
    12. Jest -5 a ile podetne nastepnym razem to sama nie wiem.

      Usuń
  3. Eve bardzo proszę o pomoc. Czy wiesz coś na temat zaczopowanych mieszków włosowych skóry głowy ? mam straszny problem z przetłuszczającą się skórą głowy ;// Czy znasz jakieś preparaty, które by mi pomogły ?
    Z góry dziękuje za odp ;)))

    UWIELBIAM TWOJE WŁOSY ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walczysz jakos z przetluszczaniem?. Jest jakis powod nadmiernego wydzielania loju?. Wykonuj regularnie peeling skory glowy. Zrob sobie ziolowa wcierke, ktora dodatkowo bedzie dzialac przeciwzapalnie(cos na wzor mojej z bylicy). Nie nakladaj na skalp nic zapychajacego , unikaj silikonow w tym miejscu. Nie stosuj agresywnych srodkow- bardzo wysuszajacych.

      Usuń
  4. piękny kolor:) pewnie spróbuję tą mieszanką pomalować włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sześć godzin raz miesiącu - zazdroszczę wytrwałości ;) Ja trzymam max 2h, nie mogłabym nałożyć na noc, bo tak się wiercę, że po hennie łóżko wyglądałoby jak po morderstwie lub jakby ktoś zapomniał wstać do WC :P Moje włosy i ja sama też mamy kryzys - niech ta wiosna już przyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No 6 i dla tych "wredot" to malo ale po takim czasie moj skalp sie czuje dobrze. Po 2 h nie bedzie zadnej roznicy na moich wlosach, po 4 to samo :(. Po 6 nie zlapalo odrostow tak jak chcialam(chociaz nie jest najgorzej), dobrze, ze ich nie widac :D. Na indygo nakladam czepek i czapke, takze lozko wyglada normalnie :D

      Usuń
  6. Piękny odcień. Chciałabym przyciemnić włosy i Twoje wskazówki są na medal. Jeśli wezmę się za indygo albo hennę to na pewno Twoje posty bardzo mi pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze jestem emocjonalnie rozbita bo nie wiem czy farbowac henna czy nie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jaki kolor chcesz farbowac?, czego sie obawiasz?

      Usuń
    2. Na ciemny braz najlepiej czarny:) tylko ze ja mam 5 cm odrostu swoich naturalnych wlosow nastepne kilkanascie centymetrow bardzo wyplukana czerwien chemiczna i koncowki blond. Musialabym zdjecie wyslac bo nie wiem czy mi co na tych moich wlosach wyjdzie:(

      Usuń
    3. Faktycznie musialabym to widziec. Jesli te kolory sie bardzo od siebie roznia to lepsza bylaby opcja dwuetapowego farbowania. Jak klikinesz w odnosnik pod napisem indygo to tam powinien byc link do ksiazki o farbowaniu henna. Zjedz do indygo i tam jest wlasnie pokazane jak ufarbowac wlosy z rozniacym sie odrostem.

      Usuń
  8. Piękne włosy <3 Ile bym dała żeby takie mieć:)
    Tak się zastanawiam ile zużywasz opakowań na jedno farbowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poczatku 1,5. Czyli jedno i jakis "wypelniacz". Teraz zmieszcze sie w 100g suchego proszku :D

      Usuń
  9. ja planuję nałożyć henndigo przed świętami na noc :) mam nadzieję, że ładnie i na długo chwyci :)
    i chyba pokuszę się o zakup placenty, bo kusisz nią już od dłuższego czasu. kupujesz czystą czy z algami?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć. Chciałabym Ci zadać pytanie. Czy sądzisz, że da się sprawić, aby włosy rosły grubsze? Pielęgnacją, odżywianiem, piciem różnych paskudztw i tak dalej? :) Czy to jest możliwe?
    Jeśli chodzi o moje włosy, są po prostu koszmarne. Cienkie, płaskie, rzadkie. Podcinam, żeby nie mieć rozdwojonych końcówek, dwa dni - znowu to samo. Po prostu tragedia. Więc pytam Ciebie, bo jesteś włosowym autorytetem... może doradziłabyś mi jakoś, bo stosowałam setki odżywek i innych pierdół... więc gdybyś mogła, byłabym Ci bardzo wdzięczna za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duzo zalezy od genow ale w sumie u mnie pojawia sie troche grubszych wlosow(patrz historia wlosowa). Jednak ja stosuje/stosowalam duzo ziol, ajurwedyjskich olejkow, odzywek w pudrze(wlosy moga po nich wygladac na grubsze bo one delikatnie przyciemniaja). Intensywnie pobudzam skalp wcierkami a wczesniej produktami z walki o kazdy wlos. 2 dni :O- moze to wina nozyczek.

      Usuń
  11. Przepiękne! Tak lśniące, ciemne włosy to moje małe marzenie... które raczej nigdy się nie spełni, mam zbyt mało odwagi na tak radykalną zmianę:D Poza tym, sześć godzin robi wrażenie, podziwiam Twoją wytrwałość^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie farbuj! masz przepiekny, naturalny kolor :)

      Usuń
  12. Po tle zdjęć widzę, że wróciłaś już do Polski:)

    Twoje włosy przepięknie lśnią i odnoszę wrażenie, że ich ciemny odcień zyskał na głębi:) Mam nadzieję, że moje kosmyki zaprzyjaźnią się z henną Khadi. W poniedziałek przystępuję do eksperymentów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spostrzegawcza jestes:D
      Strasznie jestem ciekawa Twoich zdjec po farbowaniu no i oczywiscie opinii. Kolor jest wlasnie taki moj. Podoba mi sie i dobrze sie w nim czuje :)

      Usuń
    2. P.s co do glebi to sa po porzadnym oczyszczeniu(na poczatku po farbowaniu bywa, ze maja zielony polysk a woda jest niebieska). Po pozbyciu sie tego ladnie lsnia. Przewaznie pokazuje zdjecia zaraz po zmyciu woda i pierwszym szamponie stad moga sie one roznic.

      Usuń
    3. Na pewno wrzucę zdjęcia:) Zapowiedziałam już swojemu narzeczonemu, że będzie miał okazję pobawić się aparatem:D

      Dziękuję za informację nt. okoliczności robienia zdjęć. Jeśli tuż po farbowaniu dostrzegę dziwny połysk, to nie będę siała paniki;) Szampon może wiele zmienić;)

      Myślisz, że można umyć głowę 36 h po farbowaniu? Na ulotce widnieje informacja, żeby nie używać szamponu przez 24-48 h. Podejrzewam, że im dłużej zachowam cierpliwość, tym lepiej dla trwałości koloru. Ale w środę muszę dobrze wyglądać i mycie głowy staje się koniecznością;)

      Usuń
    4. Wiesz co ja tym razem mialam zielone brwi :D.Przez kilka godzin tylko, pozniej przetarlam je tonikiem. Na wlosach byl leciutki polysk ale go widac tylko (u mnie) w naturalnym, slabym swietle. Wyglada on tak samo ja u tej dziewczyny-http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=41364 (pierwsza recenzja). Pojawia sie mimo tego za ja mam ciemniejsze od niej wlosy ale szampon go zabija. Juz go nie ma. Bywalo, ze wytrzymywalam dwa dni ale najczesciej uzywam szamponu na nastepny dzien. Nie udaje mi sie tego wszystkiego wyplukac ze skory glowy sama woda i hmm drazni to ja.

      Usuń
  13. heh, też zauważyłam, że jesteś już w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor idealny dla mnie , ale wciąż nad tym rozmyslam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz z natury ciemne wlosy. Czego jak wiesz Ci zazdroszcze :D

      Usuń
  15. pierwsze co przyciągnęło moją uwagę to fakt, że jesteś w domu...hihih :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle piękne :-)
    Muszę zrobić zamówienie na Mazidłach, indygo mi się skończyło, a po świętach przydałoby się farbowanie...

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się :) ale dla mnie chyba nie co za ciemny ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak większość z Was mam niemiłe wspomnienia z fryzjerami. Widzę że muszę podciąć końcówki raz jeszcze. Poprzednio chłopak ściął mi z 20cm lecz mimo że niby miałam nożyczki fryzjerskie tak pisało na opakowaniu to jednak końcówki znów bardzo szybko się rozdwajają. Już nie mam zaufania do nożyczek za ok 25zł bo podobno miażdżą włosy... Nie znam sie aż tak na włosach. Czy możesz mi doradzić nożyczki naprawdę godne polecenia? Firma model :) Dominika ;) A przy okazji come stai? :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj:) Musze powiedzieć,ze pewnie nie jeden przechodzień nie domyśla się ani ociupinkę,ile pracy trzeba włożyć,żeby mieć tak piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...