poniedziałek, 11 marca 2013

Mgiełka przeciw wypadaniu włosów- enzymy pijawki lekarskiej.

Witam :)


Mgiełkę dostałam w ramach współpracy ze sklepem ukrainashop.com za co dziękuje.
MGIEŁKA PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW - ENZYMY PIJAWKI LEKARSKIEJ

Opis produktu ze strony sklepu:

Działanie
  • Wzmacnia korzenie włosów i zapobiega wypadaniu włosów
  • Stymuluje wzrost zdrowych włosów
  • Enzymy pijawki lekarskiej dzięki unikalnej kombinacji naturalnych bioaktywnych substancji poprawiają mikrokrążenie skóry głowy i aktywują odżywianie korzeni włosów. Przedłużają fazę wzrostu włosów, poprawiają ich strukturę
  • Kofeina i wyciąg z papryki stymulują cebulki włosowe oraz wzrost włosów
  • Biotyna (witamina H) i proteiny jedwabiu odbudowują strukturę włosa, zapobiegają ich uszkodzenia i suchości
  • Pirytionian cynku polepsza kondycje włosów, zapobiega ich wypadaniu. Działa przeciwłupieżowo.
    Przeznaczenie: nadmierne wypadanie włosów, zapobieganie wypadania włosów.
    Mechanizm działania

    1. Znaczące polepszenie krążenia krwi w naczyniach włosowatych skóry.
    2. Intensywny rozwój mieszków włosowych i bardziej intensywne nasycenie składnikami odżywczymi otaczających tkanek.
    3. Zwiększenie liczby mieszków włosowych w fazie wzrostu włosów.
    4. Brak reakcji alergicznych lub toksycznych.

    Stosowanie: przed stosowaniem wstrząsnąc. Nanieść na korzenie włosów. Nie spłukiwać. Stosować 2 razy dziennie.

    Składniki aktywne: enzymy pijawki lekarskiej, kofeina, biotyna (witamina H), proteiny jedwabiu, ekstrakt z czerwonej papryki.

    Najważniejsze wyniki badań:
    1. Wzmacniają się cebulki oraz korzenie włosów
    2. Zatrzymuje się nadmierne wypadanie włosów
    3. Tworzą się warunki niezbędne do dobrego odżywiania i wzrostu włosów
    4. Kompleksowa profilaktyka przedwczesnego nadmiernego wypadania włosów

    Skład (INCI): aqua, hirudinea extract(Hirudyna - substancja pochodzenia białkowego, produkowana przez gruczoły ślinowe pijawek), cetrimonium chloride(wygładza, zpobiega elektryzowaniu,chroni przed nadkażaniem bakteryjnym), panthenol(prowitamina B5), polyvinylpyrrolidone(polimer), PEG-400(nawilża i konserwuje), pyrithione zinc(pirytionan cynku), citric acid(regulator pH),Caffeine(kofeina), Hydrolyzed Silk Protein(proteiny jedwabiu), Capsicum Annuum Extract(ekstrakt z czerwonej papryki), vitamin H (biotin), PEG-40 Hydrolyzed Castor Oil, parfume,polyquaternium-10(antystatyczny, błonotworczy),Trideceth-9(emulgator), 13 amodimethicone(łatwo zmywalny silikon, składnik cetrominum chloride jeszcze bardziej ułatwia jego zmywanie) diazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben(konserwanty).

    Pojemność: 150 ml
    Producent: Ukraina.
    Cena: 28zł.
    Link do produktuhttp://ukrainashop.com/opis/3624750/mgielka-przeciw-wypadaniu-wlosow-enzymy-pijawki-lekarskiej.html

    Pijawki nie są zabijane.

    Moja opinia:
    Mgiełka pachnie podobnie do balsamu z enzymami pijawki. Jednak zapach mgiełki bywa czasami duszący. Identyczny wydziela podsmażana papryczka chili.
    Wygodny aplikator:

    Z zatyczką:
    Dozuję dużą ilość produktu.
    Eliminuje wypadanie o czym pisałam wczoraj. Pojawiło się trochę baby hair ale uważam, że dla lepszych efektów trzeba kurację stosować dłużej niż miesiąc. Tak jak właśnie robiłam to z balsamem. Mgiełka jest niewydajna. Stosowałam ją 2x dziennie, obficie polewając nią skalp. Zużyłam ją w ciągu miesiąca. Mgiełka nie przyśpieszyła mi porostu. Enzymy pijawki znajdziemy już na drugim miejscu w składzie. Widzę, że moje włosy bardzo dobrze reagują na ten składnik. Dodatkowo zawiera on jeszcze prowitaminę B5, pirytionan cynku, kofeinę, proteiny jedwabiu, ekstrakt z czerwonej papryki, biotynę. 

    Myślę, że następnym razem wrócę do balsamu. Jeśli jednak zdecyduję się na mgiełkę to spróbuję nakładać ją na skalp tylko raz dziennie.

    Obecnie wcieram w skalp ampułki zwalczające wypadanie Keramine H. Skład mają bardzo pobudzający- zawiera między innymi alkohol, ekstrakt z pokrzywy, ekstrakt z papryczki,  ekstrakt z kigeli afrykańskiej- zwanej drzewem kiełbasianym, ekstrakt z miłorzębu, szałwii muszkatołowej oraz cynamonu.

    Miałyście?

    Przy okazji pokaże wam przesyłkę od firmy L'occitane.
    Prześliczny koszyczek a w nim:
    1.Mydełko,
    2.Woda toaletowa,
    3. Żel pod prysznic,
    4. Krem do rąk,
    5. Krem na noc.
    Próbki są malutkie, także w niektórych przypadkach(zwłaszcza mam na myśli krem do rąk) będę opisywać  tylko pierwsze wrażenia :(.











    33 komentarze:

    1. Ty zawsze kusisz jakimiś pijawkami i innymi cudami :D

      Mój krem nawet nie miał naklejki więc z innych blogów dowiedziałam się co to jest w ogóle :P

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Wiesz co wlasnie odebralam wyniki i szkoda gadac takze te pijawki bede wychwalac jeszcze przez dlugi czas :D. Najlepsze moje odkrycie :).
        Blogi sie przydaja :D

        Usuń
    2. Ten koszyczek jest uroczy:-)
      Cena produktu nie jest wysoka, a skład b.dobry.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. O tak *.*- znajde dla niego jakies zastosowanie :D

        Usuń
    3. Ten balsam kusi mnie coraz bardziej :D

      OdpowiedzUsuń
    4. Świetna przesyłka.Na złość mgiełka jest obecnie niedostępna.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Szkoda, trzeba wlasnie codziennie sprawdzac czy jest :(

        Usuń
    5. Nie miałam, ale zapowiada się dobrze. Póki co na moje wypadanie pomógł tonik Babuszki Agafii, więc nie potrzebuję nic więcej ;)

      OdpowiedzUsuń
    6. Pytam się po raz kolejny: dlaczego te produkty (z enzymami pijawki) są wciąż niedostępne?
      Bardzo chciałabym je wypróbować, bo wciąż walczę z emigracją włosów.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Napisz do nich :) i jesli podadza Ci jakis termin to sprawdzaj troche wczesniej czy juz jest ;)

        Usuń
    7. Ja chce takiego pijawcoka :) U mnie post wlosowy byl wczoraj, licze na jakas Twoja rade, zajrzyj prosze i jako specjalistka ocen efekty mojej kuracji wlosowej :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Napisali mi jakiś czas temu, że będzie "w lutym" i sprawdzałam prawie codziennie, nie było. Teraz ponoć ma być w kwietniu ;)

      OdpowiedzUsuń
    9. Nie miałam tej mgiełki , ale brzmi ciekawe ;)
      Co do koszyczka z kosmetykami to ja również go otrzymałam i zawiodłam się , że po tak długim zwlekaniu wysłali nam próbki..

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Przynajmniej wyslali. Kilka firm zaproponowalo mi wspolprace, podalam adres, wybralam kosmetyki i guzik dostalam :D

        Usuń
    10. Ty już o ukraińskich cudach piszesz, a ja nawet rosyjskich nie przetestowałam porządnie:(

      OdpowiedzUsuń
    11. wszędzie o niej piszą, może się w końcu skuszę :D

      OdpowiedzUsuń
    12. Eve mam do Ciebie wieelką prośbę :) Czy mogłabyś mi sprawdzić ten skład ?
      Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cocus Nucifera Extract, Parfum, Hydrolyzed Keratin, Citric Acid Methylchloroisothiazolinone-Methylisothiazolinone, Coumarin, Buthylphenyl Methylpropional.

      To skład balsamu kokosowego do włosów tego : http://kosmetyki.abstore.pl/balsamy-do-ciala-balsam-z-kokosowym-olejem-500ml-,c28,p194,pl.html
      Chcę go sobie zamówić ale nie znam się na analizie składów :( i nie wiem czy ten kosmetyk będzie dobry czy jest dobry dla włosów.
      Mam włosy średnioporowate jjak coś ;)
      Proszę, pomóż !

      Ale kusisz tymi kosmetykami! :D Gdzie ty je wykopujesz ?
      Pozdrawiam i całuję

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Za ta cene sklad ma fajny. Przed zapachem emolient, substancja zapobiegajaca nadkazaniu, wygladza wlosy, olej kokosowy po keratyna, pozniej konserwanty i substancje zapachowe. Powinien sie nadac :), Twoje wloski lubia olej kokosowy?

        Usuń
      2. P.s ekstrakt z kokosu nie olej. Mam gosci i stad pomylka :D. Ja bym mogla wyprobowac.

        Usuń
    13. Bardzo fajny skład ma ta mgiełka. Ach u Ciebie zawsze można znaleźć jakąś ciekawą egzotykę:D

      OdpowiedzUsuń
    14. Będę musiała rozejrzeć się za kosmetykami na bazie enzymów z pijawek, ponieważ kozieradka dość mizernie radzi sobie ze zwalczaniem nadmiernego wypadania włosów. Zapach podsmażanej papryczki chilli mi niestraszny;)

      Ten koszyczek jest uroczy, niestety jego zawartością nie nacieszymy się zbyt długo...

      OdpowiedzUsuń
    15. Co możesz powiedziec o "AKTYWNE SERUM NA POROST WŁOSÓW. APTEKA AGAFJI" ? Czy włosy przestają po tym wypadac ?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Troche przyspiesza wzrost, na wypadanie nie pomaga :(

        Usuń
    16. Właśnie trafiłam na twojego bloga, przy okazji keratynowych rybek, które teraz testuje na paznokcie, i jestem mega zainspirowana do rozpoczęcia 'walki' o piękno swoich włosów. Mam włosy do łopatki, trochę się kręcą, przede wszystkim pusza:/ końcówki mam rozjasniane. Chciałabym zamówić coś z tych rosyjskich kosmetyków, mogłabys mi polecić coś na początek? Z góry dziękuje i gratuluje tak zadbanych włosów :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zobacz do zakladki na gorze bloga :). Tam sa posegregowane rosyjskie kosmetyki na te najlepsze, troszke gorsze i te ktore sie nie sprawdzily. Z masek to polecam np. miodowe avokado- byla swietna ale tez mocno wygladzala.

        Usuń
    17. Eve, stosowałaś może tonik do włosów ze skłonnością do wypadania Prosalon Med? Mogłabyś ocenić czy jest warty wypróbowania? Chodzi mi o ten produkt:
      http://allegro.pl/chantal-tonik-do-wlosow-sklonnosc-do-wypadania-i3028936738.html

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie mialam :(. To czy warto go kupic bedzie tez zalezalo od skladu...

        Usuń
    18. Piękna paczuszka, ja bym się ucieszyła już samego koszyczka, bardzo mi się podoba :-)

      Już parę razy zaglądałam do Twoich wpisów nt. preparatów z enzymami pijawki, i chyba do następnych zakupów dorzucę balsam z tej serii (jest w miarę wydajny?).

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Balsam jest zdecydowanie wydajniejszy. Nie naklada sie go rowniez codziennie na skalp.

        Usuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...