wtorek, 5 marca 2013

Podsumowanie pielęgnacji włosów- luty.

Witam.
Podsumowanie miesiąca- http://blogeve-evel.blogspot.it/2013/03/luty-podsumowanie-miesiaca.html

Kosmetyki stosowane w lutym:


1. Szampony.

Szampon proteinowy 2 w 1 Himalaya Herbals. Odbudowa i regeneracja do włosów suchych i zniszczonych.
Opis: Odżywia i uzupełnia w naturalne proteiny. Nowa seria szamponów wzbogaconych o ekstrakt z wyselekcjonowanych ziół bogatych w naturalne proteiny. Zaspokaja trzy najistotniejsze potrzeby włosów: wzmacnia je, zapobiega wypadaniu i chroni przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych.
Idealny do włosów suchych, kręconych i zniszczonych przez częste suszenie, szczotkowanie i farbowanie. Specjalna mieszanka ziół intensywnie odżywia włosy od cebulek aż po same końce, Odbudowuje i regeneruje włosy oraz chroni je przed niszczącymi czynnikami.
Główne składniki:
Ciecierzyca- bogate źródło naturalnych protein. Amla (agrest indyjski) & Beach-almond( migdałecznik właściwy)- naturalny tonik wzmacniający cebulki włosów. Lukrecja- pobudza porost włosów.

Sama pewnie nie wybrałabym tego szamponu. Wygrałam go i kiedyś musiałam zużyć. Niedługo recenzja.

2. Balsamy/ odżywki.

Eco Hysteria. Balsam "mega odżywienie". Do włosów suchych i osłabionych.
Opis:Balsam do włosów suchych i osłabionych.
Twoich włosów będzie mnóstwo, jeśli zaopatrzysz je we właściwą i bezpieczną pielęgnację balsamem Mega Odżywienie.
Organiczny olej makadamii aktywnie odżywia korzenie włosów, awokado zabezpiecza przed łamliwością i nasyca włosy witaminami, a olej nasion marchwi nadaje włosom mega blask.
Aktywne składniki: olej makadamii, awokado i olej nasion marchwi.
Recenzja: http://blogeve-evel.blogspot.it/2013/02/eco-hysteria-balsam-do-wosow-mega.html

3. Maski:

Profis- Fryzopol, Scandic Line. Organic banana mask. Maska bananowa do włosów.
Opis: Maska do włosów łamliwych i trudnych do rozczesania. Odżywka bananowa idealna do pielęgnacji każdego typu włosów. Zawiera glycol propylenowy wspomagający naturalną zdolność włosów do zatrzymywania wody oraz składniki kondycjonujące nadające im miękkość i ułatwiające rozczesywanie. Ponadto prowitamina B5 oraz ekstrakt z banana zawierający węglowodany i alfa-hydroksykwasy nawilża i chroni przed działaniem wolnych rodników. Aminokwasy jedwabiu regenerują strukturę włosa sprawiając, że staję się on gładki i lśniący. Ekstrakt z kokosa dodatkowo zmiękcza i wzmacnia proces wygładzania. Wszystko to sprawia, ze włosy są zdrowsze, błyszczą, nie plączą się i łatwiej uformować z nich wymarzoną fryzurę.
Maska została już wykończona, nie jest zbyt wydajna. Niedługo recenzja.

Złota maska ajurwedyjska gęstość i wzrost włosa.
Opis: Złota ajurwedyjska maska dla włosów stworzona na bazie indyjskich ziół, stosowanych w dawnej nauce ajurweda do przywracania piękna i zdrowia włosów. 
Składniki aktywne: 
Organiczny olej drzewa nim (Organic Melia Azadirachta Seed Oil) – bogate w witaminę E  i niezbędne dla włosów aminokwasy, ma działanie intensywnie nawilżające, odżywcze i regenerujące. 
Organiczny olej z drzewa sandałowego (Organic Santalum Album (Sandalwood) Oil) -  wzmacnia i stymuluje wzrost włosów. 
Wąkrotka azjatycka (Hydrocotyle Asiatica Extract) - zawiera kwas asjatowy, będący silnym antyoksydantem, udoskonala mikrocyrkulację krwi, wzmacnia cebulki włosowe. 
Jagody acai (Oleracea Fruit Extract) - zawierają wszystkie znane witaminy i minerały. Takiej ilości pożytecznych substancji, jak w acai nie ma w żadnym innym naturalnym produkcie. Jagody acai nasycają skórę głowy witaminami, odnawiają strukturę osłabionych i kruchych włosów.

Recenzja: http://blogeve-evel.blogspot.it/2012/11/planeta-organica-zota-maska.html
Maska jest trochę za słaba ale chciałam ją zużyć do końca.

4. Wcierka.

Mgiełka przeciw wypadaniu włosów- enzymy pijawki lekarskiej. Stosowałam już balsam z tej serii i byłam bardzo zadowolona. Niedługo dowiecie się czy mgiełka jest równie dobra.

5. Płukanka

Czasami była to płukanka z mandarynki.


Zainteresowało was coś?

Miałam okazje zwiedzić wczoraj pewną piękną wille także niedługo pokaże wam jakieś zdjęcia. Znalazłam też nowy kosmetyczny samoobsługowy sklep, gdzie wszystkie kosmetyki do włosów mogłam dotknąć i obejrzeć( szkoda, że dopiero teraz :/). Była tam nowość garniera- odżywka z olejem arganowym i kwiatami camelia. Chyba muszę po nią wrócić ;). 
Jak jest ciepło to można się już u mnie opalać. Wczoraj brat się trochę "przypiekł" :D.





52 komentarze:

  1. Moim urodowym celem na ten rok jest mieć włosy takie, jak Twoje :) Moja aktualna długość to kilka cm za ramiona, ale wreszcie są równe i nabrały gęstości, cieniowanie nie jest dla mnie niestety, a o dziwo nosiłam się tak pół życia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wlosy tez strasznie nie luibia cieniowanie i rowniez czesto je takie nosilam :/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie jest jakas super ale z czasem widac, ze nawilza :)

      Usuń
  3. Zaciekawiła mnie płukanka z mandarynki :)
    Śliczne masz włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra robisz opinie ym produktom, patrzac na Twoje cudne wloski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włoski :)
    Chciałabym wypróbować tą bananową maskę :)
    Ostatnio mama mi przysłała małą odlewkę kallos latte, jest świetna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa ta płukanka z mandarynek. Może się skuszę :).
    Już jakieś czas temu czaiłam się na maskę bananową

    OdpowiedzUsuń
  7. Maska bananowa strasznie mnie kusi :)
    Miałam odlewkę złotej maski i była nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, maska bananowa. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzie ciekawa szamponu z Himalaya, niedawno chcialam zakupic przeciwlupiezowy.Uzywal ktos moze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego przeciwlupiezowego nie mialam :(. Ten moj nie wysusza i bardzo dobrze sie pieni.

      Usuń
  10. Właśnie mam upatrzoną na allegro te maskę Scandic, właśnie z bananem. Oprócz tego chce zamówić Kallosa Latte, obie maski w mniejszych pojemnościach, 250 i 275 ml, bo po co rzucać się od razu na duże litrowe, jeśli maska może się nie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wole np. kupic dwie maski w mniejszych ilosciach niz jedna litrowa ;)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa, jakie zdjęcia udało Ci się zrobić w willi:) Chętnie zapoznam się z Twoją relacją;)

    Ja też zawsze trafiam na najlepsze sklepy pod koniec pobytu. Nie zapomnę, jak podczas wizyty w Holandii nie mogłam znaleźć żadnego sklepu odzieżowego, w którym mogłabym kupić jeansy. Przez cały pobyt marzłam w krótkich spodenkach, bo nie pomyślałam o tym, że tamtejsze lato jest dużo chłodniejsze od naszego. Gdy wyjeżdżałam, trafiłam na świetny sklep, który mieścił się dwie ulice od hotelu;) Niepotrzebnie chadzałam do centrum, bo perełkę miałam praktycznie pod nosem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow zazdroszczę pogody ;)
    A co do maski bananowej - ostatnio miałam ochotę ją zamowic, ale ostatnie idzie do mnie litrowe opakowanie maski Lady Spa z olejkiem arganowym. Używałaś jej może? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ta Ci chodzi?- http://blogeve-evel.blogspot.it/2012/12/profis-fryzopol-lady-spa-repair-mask.html Jest lepsza od bananowej.

      Usuń
  13. Piękne włosy:)


    Otagowałam cię:) http://a-girls-guide-to-london.blogspot.com/2013/03/tag-home-beauty-day.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Czytam od dawna, ale dopiero postanowiłam się ujawnić :) dzięki za Twoje posty, zaraziłaś mnie rosyjskimi kosmetykami (a ja następne 5 osób :D) i duuużo się nauczyłam.
    Proszę jednak o radę: farbowałam jakiś czas temu włosy Henną Khadi Ciemny brąz. Z początku włosy ładnie sciemniały, były niemal czarne, co mnie bardzo ucieszyło. Potem jednak całe indygo się wypłukało i teraz mam w miarę jednolite kolorystycznie, ale jednak brązowe włosy. Jak utrzymać indygo na dłużej? Dodam, że czerwonawe i brązowe refleksy pozostały, widać to szczególnie pod światło.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna farbujesz? ktory to juz raz? Te refkleksy to od henny. Mialam tak samo. Farbujac henna khadi indygo zmywalo mi sie szybciej.

      Usuń
    2. Z serii Khadi jest jeszcze wersja czarna i indygo, może któraś z nich byłaby lepsza? Jeśli moje włosy będą czarne, to się nie obrażę :) Farbowałam jeden raz dopiero, mam brązowe włosy, farbowane na czarno w sierpniu zeszłego roku farbą chemiczną. Teraz to już się wypłukało i nie rzuca się tak w oczy, do tego henna zmieniła kolor.

      Słyszałam, że można zamiast wodą zalać mieszankę naparem z czarnej herbaty, co Ty na to?

      Usuń
  15. Trafilam na bloga przypadkowo i musialam napisac: Masz przepiekne wlosy! Dla mnie takie wlosy to wrecz sztuka i masz sie czym chwalic :)
    Zaineresowala mnie maska bananowa do wlosow- musze kupic bo akurat konczy mi sie moj kochany Biovax .

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje włosy są idealne :) Ja muszę jeszcze długo pracować nad moimi włosami, żeby były chociaż podobne do twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. You ought to take part in a contest for one of the most
    useful websites on the net. I most certainly will recommend
    this website!

    Also visit my site http://ibwww.org/instituto/user/profile.php?id=6422

    OdpowiedzUsuń
  18. Right here is the perfect web site for everyone who would like to understand this topic.
    You understand so much its almost tough to argue
    with you (not that I actually will need to…HaHa).
    You certainly put a brand new spin on a topic that has been
    discussed for a long time. Excellent stuff, just great!


    Also visit my website - www.Studywithplymouth.ac.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. zaintrygowała mnie płukanka z mandarynki ;>
    przepiękne włosy, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zainteresował mnie balsam EH, czytałam o nim recenzję i myślę że warto....
    kupiłam ostatnio balsam na łopianowym...i chyba strasznie obciąża włosy bo po połowie dnia robią się wielkie cieniutkie strąki :(

    OdpowiedzUsuń
  21. zainteresował mnie balsam EH, czytałam o nim recenzję i myślę że warto....
    kupiłam ostatnio balsam na łopianowym...i chyba strasznie obciąża włosy bo po połowie dnia robią się wielkie cieniutkie strąki :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi there, all is going sound here and ofcourse every one is sharing data, that's in fact fine, keep up writing.

    Look at my web blog - Buy Provillus

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę doczekać się recenzji mgiełki-balsamy pijawki.Kochana zastanawiam się nad kupnem serum na porost a seboradin Forte-mogłabyś podpowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  24. A-kupiłam Lady spa-zapach-cudo;żałuję że wzięłam tylko 250ml.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy po farbowaniu Henną,indygo-można używć produktów na parafinie?-Czy nie wypłukuje ona koloru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz po farbowaniu lepiej uzyc czegos bez oblepiaczy. Pozniej juz mozesz nakladac co chcesz.
      Super, ze rowniez pokochalas maske lady spa :)
      Mgielka zahamowala wypadanie ale nie przyspieszyla mi porostu :(

      Usuń
    2. Kupując w sklepie"mazidła"po 100mg henny i khadi -uda mi się zafarbowac włosy?

      Usuń
  26. pokaż twarz tak jak blow !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto?. Jesli to zrobie to tylko dlatego, ze sama tak uznam ;).

      Usuń
  27. Hello! I could have sworn I've visited this website before but after looking at many of the posts I realized it's new to me.
    Nonetheless, I'm definitely pleased I discovered it and I'll be bookmarking
    it and checking back frequently!

    Here is my page: freezonearticles.com
    my web page - Buy Provillus

    OdpowiedzUsuń
  28. Howdy! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a new project in a community
    in the same niche. Your blog provided us valuable information to work on.
    You have done a outstanding job!

    my homepage; victorina

    OdpowiedzUsuń
  29. mam pytanie odnośnie Twoich płukanek włosowych z ziół co po przegotowaniu z nimi robisz wyrzucasz ? czy jakoś jeszcze wykorzystujesz dziękuję z góry za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz je wlozyc do lnianego woreczka i wrzucic do kapieli, wysuszone do szafki z ubraniami :)

      Usuń
  30. Ahaa, its fastidious conversation regarding this
    paragraph at this place at this web site, I have read all that,
    so at this time me also commenting at this place.


    Here is my webpage :: Www.Studywithplymouth.Ac.Uk

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem bardzo, ale to bardzo ciekawa, jak się spisała ta wcierka. Mogłabyś choć uchylić rąbka tajemnicy? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na recenzję bananowej maski- właśnie ją zamówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo zainteresowała mnie ta wcierka z enzymami pijawek i płukanka z mandarynek:) lubię oglądać zdjęcia z Twojej Wyspy, już pomijając to, że są tam takie fajne, naturalne spa-żródełka, a teraz ciekawa jestem zdjęć willi:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć;
    mam pytanie dotyczące masek i balsamów. Czy w jednym miesiącu używasz na zmianę kilku produktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze pokazuje kosmetyki uzywane w danym miesiacu. Czasami jest to np. 2 maski i 2 odzywki lub 1 maska i odzywka. Wlosy lubia roznorodnosc, wiec po miesiacu zmieniam plan pielegnacji.

      Usuń
  35. Możesz powiedzieć w jakiej kolejności stosujesz wszystkie kosmetyki przy jednym myciu włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bogato olej/odzywka, szampon, odzywka, maska, plukanka, cos na konce na konce.
      Ubogo olej/odzywka, szampon, maska.

      Usuń
  36. Gdy robisz na bogato to odżywkę i maskę dajesz na raz, czy najpierw odżywkę-płuczesz-maskę-płuczesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw odżywke, spłukuje i pozniej maske :). Gdy moje wlosy byly suche i zniszczone to taki duet dzialal na nie lepiej i szybciej.

      Usuń
  37. bożę jakie masz brzydkie włosy :PPP

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...