czwartek, 28 marca 2013

Róże Annabelle Minerals.

Witam :).
Jakiś czas temu jak wiecie dostałam na święta prezent w postaci róży Annabelle Minerals.





Róż nude jest w odcieniu przygaszonego, pudrowego różu.


Skład:Składniki: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines

Róż jest słabo widoczny, ma delikatny kolor. Daje bardzo naturalny efekt. Świetny się do mało widocznego makijażu.


Róż coral w zdecydowanym karmazynowym odcieniu.
Skład: Składniki: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines

Ten róż zdecydowanie mocniej kryje. Posiadając bardzo jasną karnację muszę uważać, żeby z nim nie przesadzić. Z tego względu taka próbka jest dla mnie wystarczająca.  Muszę przyznać, że połączenie ciemnych włosów, jasnej karnacji i tego różu wygląda trochę bajkowo :D. Bardzo go polubiłam. Róże utrzymują się cały dzień. Kupie go ponownie.


Róż honey w ciepłym ceglastym odcieniu. Jak widać na początkowych zdjęciach jest ciemny. Raczej nie nada się on do mojej jasnej karnacji. Może być używany jako bronzer.
Skład: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines


Miałyście?

*zdjęcia z bliska, w świetle dziennym(czyli na mrozie :D), bez podkładu.

Prezent, kupiony stacjonarnie :D





Love 2 mix organic regenerująca maska dla włosów. Organiczne avokado i mango.
Nie wytrzymałam i już dziś ją nałożyłam na włosy. Efektu wow po pierwszym użyciu nie było ale będą ja w kwietniu testować .Może solo będzie lepsza. Marzyła mi się od dawna, jest droga dlatego wiąże z nią pewnego rodzaju oczekiwania.

Jeśli chodzi o wygładzenie to udało mi się stworzyć mieszankę która sprawdza się w tym świetnie. Jednak o tym innym razem.








41 komentarzy:

  1. Świetne są te róże !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam je :). No tylko ten ostatni odcien honey do mnie nie pasuje.

      Usuń
    2. No mi też nie przypadł do gustu . Mam bladą cerę i z tym różem bym wyglądała jak klaun .

      Usuń
    3. Hehe ja tak samo :D. Zreszta musze tez uwazac z odcieniem coral, jest piekny i pasuje mi ale wystarczy go naprawde odrobinka bo tez mozna uzyskac nim efekt klauna :D. Tak to jest jak ma sie biala skore mimo przesiadywania we wloskim sloneczku :D

      Usuń
  2. Czekam na tą mieszankę z niecierpliwością. Zazdroszczę prezentu od brata. Bardzo kusi mnie ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kilkakrotnie myślałam o kupnie kilku cieni Annabelle Minerals, ale zamiast nich kupiłam paletę do makijażu od Sephora. ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam do czynienia z różami. jestem makijażową minimalistką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawde mowiac ja tez nie. Zaczelam uzywac gdy dostalam je za darmo i musze przyznac, ze ladnie z nimi wygladam :)

      Usuń
  5. No cała blogsfera kusi mnie Annabelle Minerals muszę je mieć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektore produkty maja ciekawe. Dobrze, ze teraz mozna kupic u nich probki. Jak mi sie roz lub podklad skonczy to kupie probke. Nie potrzebuje calego, pelnowymiarowego opakowania :)

      Usuń
  6. Ja o tej masce naczytałam się wiele dobrego więc mam nadzieję , że przy następnych uzyciach i Tobie posłuzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnim razem jak szukalam o niej opinii to nie bylo zadnej :D. Dzisiaj czytalam te na wizazu i sa rozne. Jednak wlasnie nie trace nadziei i mam nadzieje, ze sie sprawdzi :)

      Usuń
    2. P.s przynajmniej nie bedzie mi jej tak bardzo szkoda bo nie ja za nia placilam :D

      Usuń
  7. Kurczę, ciekawią mnie te róże:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem Twojej opinii na temat tej maski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyki od AM sa świetne!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mi się marzy ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje marzenie spelnil brat :D. Za jakis czas bede potrzebowac szamponu i kusi mnie jeszcze eco hysteria albo z tej serii co maska szampon z papryczka ... Sama nie wiem ktory wybrac :D

      Usuń
    2. Widzę,że nie tylko masz kochającego męża ale również brata.Również mam wspaniałego braciszka.Na ślubie miałam dwóch świadków-mój brat i brat Wojtka.

      Usuń
  11. jestem ciekawa jak ta maska spisze się u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu poznać te róże i Annabelle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Póki co zachwycam się różami EDM :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Eve! Chciałabym o coś spytać. Przeglądam stare wpisy i zauważyłam, że często po umyciu włosków nakładasz najpierw maskę, a potem odżywkę. Jak to dokładnie wygląda? Ile trzymasz maskę? I czy pod czepek i ogrzewasz? I czy potem spłukujesz i wtedy nakładasz odzywkę? I też na ile czasu? Najbardziej chodzi mi o to, jak pielęgnowałaś włosy w czasie intensywnej regeneracji, by pozbyć się farbowanych końców - jestem w tej sytuacji teraz i włoski mam bardzo zniszczone. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw nakladam odzywke, splukuje i nakladam maske. Przewaznie na 3 minuty(lub na czas podany na opakowaniu jesli jest od dluzszy) i maske( a na ile to roznie czasami pod czepek i na 20 minut a innym razem gdy nie mam czasu na 5). Ja do tej pory tak robie jak maja gorsze dni :D. Zdecydowanie taki sposob dziala na nie najlepiej. Maska raz w tygodniu to dla mnie za malo. Przezyly ostatnio szok klimatyczny i zrobily sie sianowate, rozdwajaly sie i teraz maja bogata pielegnacje. Zreszta bedzie o tym notka. Powodzenia :)

      Usuń
  15. A,A,A,A,A,A-to z żalu-właśnie zobaczyłam maskę avokado z mango -jak tu nie płakać?
    EVE napisz mi czy serum na porost Agafii choć trochę powstrzymuje wypadanie włosów?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten pierwszy delikatny róż wygląda na twarzy bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę prezentu :)
    Te kosmetyki z love2mix są na mojej wish liście już od pewnego czasu, jednak zanim zrealizuję te kosmetyczne marzenia trochę czasu minie jeszcze. Ale przygarnęłabym takie maski i szampony z wielką chęcią. Chociaż trochę drogie są, a pojemnością nie zachęcają. Jednak skład mają przyzwoity.

    A nie wiesz może gdzie stacjonarnie można dostać taką maskę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to mozna juz je nabyc w kilku roznych miastach np. warszawa, wroclaw, poznan. Kiedys na stronie bioarpu byly podane adresy sklepow z ich kosmetykami ale teraz tego nie widze :( Najlepiej jest poszukac tego w googlach :)
      P.s masz cudne wlosy :o

      Usuń
    2. Dzięki za informację, tak też zrobię.
      Ps. Dziękuję, ale jeszcze do cudnych nie doszłam. Na razie tylko je toleruję ;)

      Usuń
    3. Mi sie podobaja. Widzialam zdjecie z avatarka na blogu i bardzo mi sie spodobaly :)

      Usuń
    4. Bardzo mi miło w takim razie :)
      Dla mnie Ty masz nieziemskie włosy <3

      Usuń
  18. Tak patrzę na to zdjęcie z bliska Twojego policzka i nie mogę się napatrzeć, masz tak czystą i "zdrową" buzię!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opuncja figowa zdecydowanie przyczynila sie do udoskonalenia mojej cery. Uwielbiam ja. Wiesz co ja we Wloszech nie mialam w domu duzego lustra, po przyjezdzie zdziwilam sie jak ladnie wyglada moja skora.Szkoda, ze nie uzywalam jej od poczatku.

      Usuń
  19. U mnie szampon z avocado i mango wygładza bardzo ładnie włosy, dlatego na razie nie mam w planach zakupu maski, ale kiedyś pewno się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękną, zdrową skórę:) Swoją drogą nie przypuszczałam, że koral będzie współgrał z jasną karnacją:) Na Twoim policzku prezentuje się bardzo naturalnie, choć należy do mocniejszych odcieni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywam minimalnej ilosci tego rozu. Zdarzylo mi sie z nim przesadzic, teraz juz wiem ile go nabrac na pedzelek. Troche potrwa zanim go zuzyje :D. Nastepnym razem tez kupie probke.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...