sobota, 5 października 2013

Konkurs!. Wygraj rosyjskie(i nie tylko) kosmetyki!. Dwóch zwycięzców!.

Witam :).

Witajcie. Mam dla was bardzo ciekawy konkurs. Ciekawy- ponieważ same sobie wybierzecie nagrodę. Zestaw dopasujecie do swojej cery, skóry czy włosów. Dzięki czemu macie możliwość wygrania czegoś co się wam naprawdę przyda. Plusem jest także to, że nie musicie posiadać Facebooka by wziąć udział w konkursie ani także obserwować bloga. Fundatorem nagród jest sklep ekopiekno. W asortymencie sklepu znajdziecie wiele rosyjskich i indyjskich(np. olej Bhringraj) kosmetyków, a także kosmetyków firmy BingoSpa. 
Nagrodą będą 2 bony(tak, zwycięzców będzie 2) o wartości 30 zł.

Dodatkowo sklep ekopiękno przygotował specjalnie dla was rabat polegający na darmowej dostawie przy zamówieniu za kwotę 40 zł. Kod rabatowy: blogeve

Regulamin:
-Konkurs trwać będzie od 05.10.2013 do 19.10.2013 do godz. 23.59.
-Nagrodami będą dwa bony o wartości 30 zł(będzie 2 zwycięzców).
-Fundatorem nagród jest sklep ekopiekno.
-Koszty wysyłki ponosi sklep ekopiękno.
-Wysyłka na terenie Polski.
-Po przekroczeniu kwoty 30 zł, będzie możliwa dopłata(czyli jeśli np. zakupy wyniosą was 50 zł to dopłacacie tylko 20).
- Rabat polegający na darmowej dostawie przy zakupach za kwotę 40 zł (Wysyłka listem poleconym lub paczką ( w zależności od gabarytów ) lub do paczkomatu.) Kod rabatowy: blogeve.
- W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą rodzica/opiekuna.
- Po wyłonieniu zwycięzców musicie skontaktować się ze sklepem ekopiękno.
- Daje sobie kilka dni na wybranie zwycięzców. Postaram się to zrobić jak najszybciej.
Musisz:
Odpowiedzieć na pytanie konkursowe:  co byś kupił/kupiła gdybyś to ty wygrał/a bon na zakupy w sklepie ekopiekno?. Odpowiedź uzasadnij.
Zapisać się na newsletter sklepu.
Możesz:
- być publicznym obserwatorem : http://blogeve-evel.blogspot.com (1los)
- zamieścić baner konkursowy(2 los):
Wzór zgłoszenia:
Obserwuje jako(opcjonalnie):
E-mail:
Odpowiedź na pytanie konkursowe:
Banner-link:

Powodzenia :).




38 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: pannaM
    E-mail: greendayowa15@op.pl
    Odpowiedź na pytanie: Gdybym to ja wygrała bon na zakupy w sklepie Ekopiękno, wybrałabym Roślinny kompleks do włosów - do suchych i zniszczonych z Apteki Babuszki Agafii, ponieważ ów produkt wydaje mi się bardzo interesujący, ze względu na jego bogaty skład. Na samym początku odnaleźć tam można wosk pszczeli i głęboko odżywiające oleje, które regenerują włosy i sprawiają, że są błyszczące oraz gładkie.
    Jak wiadomo podstawą pięknych włosów jest zdrowa i odżywiona skóra głowy, kompleks witaminowy, olejki odżywiają i nawilżają skórę głowy, dzięki czemu włosy, które dopiero wyrastają są grubsze i mocniejsze.
    Produkt ma w swoim składzie Climbazol, który zapobiega rozwojowi grzybów na owłosionej skórze głowy, dzięki czemu możemy cieszyć się zdrową skórą, bez łupieżu.
    Co jeszcze bardzo zachęca mnie do tego produktu? To, że jest on raczej mało popularny i właśnie z tego względu chciałabym go wypróbować.
    Bardzo ważne jest również to, że owe serum przeszło badania w laboratorium Ministerstwa Zdrowia w Rosji, co świadczy o jego bardzo dobrej jakości.
    baner- link: tak, http://wyznania-pannym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. banner musi być w pasku bocznym czy może być w notce? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: http://www.facebook.com/mia.valentti.92
    czyli Kasia z poczty :)
    e-mail: fencz@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Gdybym, to ja wygrała bon na zakupy Ekopiękno, to byłabym niesamowicie szczęśliwa, bo nie wygrywam często a wygrana potrafi sprawić, że mam ochotę na zakupy, tam, gdzie mogłabym wygrać. Wybrałabym Żel zmniejszający cienie i obrzęki wokół oczu firmy 5 Minut Exoress Effect, ponieważ dużo czytam, mam problemy ze snem, nie mogę spać i często mam cienie pod oczami. O dobry sen walczę oraz o żel, który pomógłby mi zwalczyć dawne kłopoty ze snem, które uwidoczniły się na mojej twarzy. Nie miałam jeszcze rosyjskich kosmetyków, zawsze podchodziłam do nich z dystansem, mimo pięknych składów. Sama nie wiem, dokładnie dlaczego? Kupuję kosmetyki ekologiczne, o dobrych składach, zarówno tanie, jak te o wiele wiele droższe. Chciałabym przetestować dobry, ekologiczny kosmetyk, aby przełamać mój dystans do rosyjskich kosmetyków i zarazem stać się nową klientką sklepu, kupującą rosyjskie kosmetyki. Cenię sobie dobre kosmetyki, do których wracam a wygrana powoduje u mnie chęć zakupów. Uwielbiam różnego rodzaju zakupy ;)
    Nie mogłam umieścić baneru na FB, gdyby to było możliwe, to zrobiłabym :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Justyna M.
    e-mail: justyna.modrzynska6@gmail.com
    Odpowiedź: Gdybym wygrała, wybrałabym : Mydło gęste prowansalskie do mycia ciała i włosów. Dlaczego? Takim cudem moich piórek jeszcze nie traktowałam, a jestem go ciekawa. Czuję, że polubilibyśmy się. Tak zwyczajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako(opcjonalnie): Michasia S.
    E-mail: michasiamini444@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Gdybym wygrała bon na zakupy myślę, że zdecydowałabym się na olejek Sesa. Dopłaciłabym niewielką sumę i w końcu przestałyby mnie dręczyć wyrzuty sumienia... Dlaczego?
    Kiedy tylko zaczynałam włosomaniactwo ,,zaszalałam'' i kupiłam go do wypróbowania.
    Nie miałam wtedy pojęcia o stosowaniu tego typu produktów, więc nakładałam go na zmianę na skalp wraz z innymi czterema olejkami.
    Nie mogłam ocenić jego działania, bo po prostu nie potrafiłam go używać. Żałuję do tej pory, że w taki sposób zmarnowałam chwalebną Sesę i cały czas chcę jej dać drugą- prawdziwą szansę, aby ocenić jej działanie na blogu.
    Banner-link: www.zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako(opcjonalnie): fightthedull
    E-mail: fightthedull@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: kupiłabym złotą maskę ajurwedyjską, ponieważ marzę o niej już od jakiegoś czasu. Wygląda przepięknie, zbiera dobre opinie, ma bogaty skład.
    Banner-link: Nie

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako: Magdalena N.
    E-mail: 30plusblog@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Byłby to krem Natura Siberica - Krem do twarzy - cera sucha 50ml . Moja skóra twarzy potrzebuje ukojenia a o tym kremie ostatnio przeczytałam dużo dobrego. Niestety stacjonarnie nie mam dostępu do kosmetyków z NS. Byłby to pierwszy produkt tej firmy w mojej łazience :)
    Banner-link: http://30plusbeautyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako(opcjonalnie): alizall z.
    E-mail:alizalz293@interia.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Gdybym bon w sklepie eko piękno wygrała
    To bym z radości wysoko skakała.
    Szybciutko ofertę sklepu przejrzałam,
    Na punkcie ich produktów oszalałam.
    Kosmetyków cała masa, a oferta do włosów pierwsza klasa.
    Rosyjskie receptury, LOVE2MIX-ORGANIC, olejki, same dobrocie.

    Przede wszystkim maska LOVE2MIX-ORGANIC mi się zamarzyła
    Włosy piękne, gładkie lśniące jak z bollywoodu sobie wymyśliłam.
    Aktywne serum na porost włosów, aby zapuścić bujną czuprynę, w prosty sposób.
    Olejek do włosów wzmacniający, aby efekt po był oszołamiający.
    Sesa także by się przydała aby kondycja włosów nie narzekała.
    Maska drożdżowa idealna dla skalpu, która uratuje w chwilach dyskomfortu.
    Banner-link: tak : http://alizal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako(opcjonalnie): zaplatane siostry
    E-mail: zaplatane.siostry@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Ja wybrałabym Olejek do włosów Bhringraj. Dlaczego? Ha! Jak tylko zobaczyłam włosy kobiety na opakowaniu pomyślałam "chce takie, a ten olejek na pewno je takimi uczyni!", Tak, wiem, moja kobieca logika. Zdaję sobie sprawę, że ze względów genetycznych nigdy nie będą one wyglądać w ten sposób, ale no niestety, nic innego nie wzbudziło już u mnie szybszego bicia serca
    Banner-link: splociki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako (opcjonalnie): Martusia
    E-mail: martusiowykuferek@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Gdyby udało mi się wygrać bon, na pewno do mojego kosmetycznego, Martusiowego Kuferka trafiłaby Maska Marokańska Planeta Organica, o której marzę od bardzo długiego czasu. Jest ona dla mnie wyznacznikiem idealnego, naturalnego produktu. Bogactwo olei, aż 16 aminokwasów, witaminy młodości i NNKT przekonało mnie już dawno bez konieczności czytania recenzji :) Te jednak już poznałam i tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że może to być kosmetyczna i włosowa wisienka na torcie mojej pielęgnacji.
    Banner-link: http://martusiowykuferek.blogspot.com/ (po prawej stronie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako(opcjonalnie): poloniamartyna
    E-mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Gdybym wygrała bon na zakupy w sklepie ekopiekno kupiłabym szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów. Muszę przyznać, że niestety zmagam się z problemem wypadania włosów już od dłuższego czasu. Obecnie moje włosy wypadają garściami. Najwięcej wyciągam ich oczywiście w trakcie mycia, kiedy to po lekkim przejechaniu wzdłuż na palcach pozostaje cała masa. Pewnie wiele osób dobrze zna tą sytuację bo doświadczyło jej na własnej skórze. Na szczęście jednak włosy odrastają i choć wiem, że uda mi się odbudować ubytki to chcę zastopować wypadanie tylko po to aby nie mieć kłopotu z przerzedzaniem. Właśnie dlatego mam nadzieję, że z pomocą przyjdzie mi ten szampon. ;)
    Banner-link: Nie

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje jako Aska bo,mail ulala26@op.pl Kupilabym po prostu kosmetyki,ktore kazdej kobiecie sa potrzebne jak woda do zycia :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. E-mail: apolejka2@op.pl
    Odpowiedź:
    kupiłabym maseczkę drożdzową babuszki agafij
    (no, chyba, że coś z nowości się trafi)
    jest ona stworzona dla moich włosów
    ale zdaje się, że dobra też dla innych osób
    moje siostry mi ją ciągle podkradają
    i wcale nie oddają
    więc chętnie uzupełnię zapasy
    na ciężkie zimowe czasy

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi there! I'd like to invite you to my blog about cooking, baking, fashion, my daily diary, beauty and lots of next things...especially Greek insights Andie xoxox

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako: Blood Angel
    E-mail: jeanne211@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Kupiłabym napewno szampon,od dawna chciałam wypróbować Szampon do włosów cienkich i delikatnych na bazie olejku z syberyjskiego cedru. Moje włosy często się przetłuszczają, i być może ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej rozwiązałby moje problemy, a lej z organicznego cedru syberyjskiego wzmocniłby włosy :) Poza tym ma bardzo przyjazny skład, a ja od dawna szukam idealnego szamponu bez SLS.
    Strasznie interesuje mnie także Szampon do włosów Winogronowy Miód. Bardzo ciekawe połączenie nigdy nie używałam tych składników na włosy.

    Banner-link: http://bloodangel22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako(opcjonalnie): M
    E-mail: madga6@op.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Oczywiście z mnóstwa rzeczy które bym chciała :D wybieram olejek Sesa i już piszę dlaczego... Jest to najlepszy olejek do moich włosów są gładkie, lśniące, puszyste, systematycznie stosując zauważyłam wysyp baby hair i wyostrzenie koloru moich naturalnie rudych włosów :) co do zahamowania wypadania nie wiem może trochę, ale nie jestem obiektywna ponieważ choruję i włosy niestety zawszę będą mi wypadać, mimo wszystko dbam o nie najlepiej jak mogę :) Zapach intensywny ale ja go lubię. Ulubione zastosowanie olejowanie na mokro przed myciem, maska marokańska z Planeta Organica i mycie
    = rewelacja na włosach!!
    Banner-link: Nie

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako(opcjonalnie): Jellycat
    E-mail: ms.myselfs@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najchętniej kupiłabym wszystko :D Aczkolwiek z racji na ograniczone fundusze skusiłabym się na Balsam na cedrowym propolisie od Babuszki Agafii i Olejek do włosów z Shikakai. Myślę że takie połączenie mogłoby mi pomóc w walce z zapowiadanymi mrozami. Moje włosy zimą bardzo cierpią, uwielbiają uciekać spod płaszcza i zamarzać. Piszą, że "Regularne stosowanie sprawia, że nasze włosy są otoczone specjalną powłoką chroniącą je przed szkodliwym wpływem słońca i zanieczyszczeniem powietrza" - to przekonuje mnie najbardziej w oleju. Jeśli zaś o balsam chodzi - dużo czytałam o cedrowych kosmetykach i myślę, że na zimę nadaje się najlepiej z lubianej przeze mnie serii kosmetyków Receptur Babuszki Agafii.
    Banner-link: www.wlosocentryzm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  18. Obserwuje jako(opcjonalnie):bernadeta bomba
    E-mail:bernadetaaa@interia.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:http://ekopiekno.pl/pl/p/Indonezyjska-pianka-do-kapieli-rozgrzewajaca-450ml/1022
    Już sama egzotycznie brzmiąca nazwa zmusza do zainteresowania tym kosmetykiem. Uwielbiam nowinki kosmetyczne i długie rozgrzewające kąpiele a indonezyjska pianka odpowiada moim kryteriom. Pielęgnacja mojej skóry jest jak zaproszenie jej na ucztę, na której serwuję tylko smaczne kąski w postaci starannie wyselekcjonowanych kosmetyków. Ich kremowa konsystencja otula ciało lekką niczym puch dobroczynną kołderką. Dzięki nim pielęgnacja staje się delikatną pieszczotą dla skóry. Nawet w ciasnej łazience urządzam sobie mini spa, dzięki czemu pielęgnuję z troską swoje ciało a jednocześnie dbam o komfortowe ukojenie zmysłów. Pianka od "ekopiekno" byłaby idealnym "kąskiem" do moich egzotycznych seansów w mini-spa domowym.
    Banner-link:nie mam bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje jako(opcjonalnie): gorzkakokoszka
    E-mail: gochakokochagg@interia.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Wybrałabym na pewno balsam do włosów na łopianowym propolisie - przeciw wypadaniu włosów, ponieważ mam w planach zakup, któregoś z tych balsamów, a teraz na jesień wypada mi więcej włosów, więc myślę, że mógłby je trochę podratować. Do tego chciałabym mieć maskę regeneracyjną do włosów - Czosnek. Myślę, że połączenie czosnku i rozmarynu świetnie zadziałałoby zarówno na skalp czyli zatrzymanie wypadania i pobudzenie do wzrostu jak i na całe moje ciemne włosy, patrząc na skład maska dodałaby dużo blasku i nawilżenia przez np lanoline w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje jako: Pani Ka
    E-mail: panipogarda@gmail.com

    Odpowiedź na pytanie konkursowe: gdybym wygrała w totka, wykupiłabym cały asortyment:) jeżeli uda mi się wygrać bon kupiłabym na pewno: Serum do włosów na porost - 7 ziół, drożdże piwne, papryczka chili - od kilku miesięcy bardzo mocno reanimuje swoje włosy, a dużo dobrego czytałam o tym serum więc chciałabym przetestować na sobie czy faktycznie tak super działa na porost;
    Organiczna złota maska do włosów. Ajurwedyjska - do kompletu dla wzmocnienia, odżywienia i upiększenia moich włosów - tak tak o niej tez czytałam same ochy i achy;
    kusi mnie jeszcze Ayurweryjski olejek do włosów - wyciąg z Brahmi i Amli - oleje moje włosy uwielbiają, Amle i Brahme funduję im co jakiś czas w mieszankach z henną i fajnie pogrubiają i nadają połysk moim włosom, w formie olejowej tych ziół jeszcze nie stosowałam...
    mogłabym tak wymieniać i wymieniać..pewnie jakbym wygrała wpadłoby coś jeszcze bo z reguły jestem niezdecydowana kiedy robię zakupy i stąd te moje pełne szafki kosmetyków

    Banner-link: http://panipogarda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasia
    kasiakolatka@wp.pl

    Cały dzień wyglądasz jak spod igły - makijaż, wyprasowana koszula z rozpiętym zalotnie guzikiem, pachniesz nowym
    Sheer Beauty od Kleina. Cały dzień czujesz, że coś w powietrzu wisi, że coś się wydarzy, normalnie 'love is in the air'.
    Biegasz po mieście, jeździsz rowerem, rozsyłasz uśmiechy na prawo i lewo. Około 18.30 wracasz do domu i dajesz se spokój.
    Zrzucasz szpilki, zakładasz okulary, ucinasz sobie półgodzinną drzemkę, przecierasz oczy, rozmazujesz makijaż.
    Wtem zdajesz sobie sprawę, że w lodówce masz światło. Więc wygrzebujesz z czeluści garderoby dres, który błaga o
    wypranie, wciągasz cichobiegi na nogi i lecisz na dół do sklepu po trzy bułki. Wtedy zdajesz sobie sprawę, że jest
    jeszcze jedna rzecz, którą należy kupić. I stoisz w kolejce do kasy. I drapiesz plamę w dresie, bo może to jakiś zaschnięty
    sos i zejdzie bez prania. I odwracasz głowę a za Tobą - mężczyzna, którego uśmiech uwielbiasz. Facet, o którym marzysz by
    powiedział "ej mała, brałbym cię zara". Facet w białej (!!!) bluzie, świetnych spodniach. NERGAL. Nergal któryś już raz
    w moim osiedlowym sklepie. Wreszcie za Tobą w kolejce do kasy! Zamiast oczu masz migotające świetliki , tętno przyspiesza, już już chcesz
    wydać z siebie cokolwiek co uświadomi mu Twoje istnienie (no bo sorry, ale na składanie zdań wielokrotnie złożonych
    nie ma w tym momencie szans) i... patrzysz na stojący na taśmie swój zakup.
    Dwie rolki papieru toaletowego. Dwie rolki papieru do dupy.

    Choćbyś krowie dał kakao - nie wydoisz czekolady. Wychodzisz.
    Może po użyciu tego produktu http://www.ekopiekno.pl/pl/p/Amla-puder-do-wlosow-100g/859 sam zwróci na mnie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny początek. Miałam wrażenie, że to Carrie Bradshaw z Seksu w Wielkim Mieście, ale środek i zakończenie, to ewidentne wulgaryzmy...Obrzydliwość. Poczułam wielki niesmak, stąd mój komentarz :/

      Usuń
    2. Ten sam tekst widziałam już w innym konkursie.

      Usuń
    3. Czujne jestescie :D. Faktycznie jak wstawilam kawalek tekstu w google to wyswietlilo mi 3 inne strony. 2 z nich napisala ta sama osoba kasia kolatka ale trzecia malgosia kolatka . Nie zalezy mi na jakiejs opowiesci bo i tak pewnie wstawie to w maszyne losujaca ale musi to napisac autorka(wlasne mysli)....

      Usuń
  22. Obserwuje jako(opcjonalnie): Anna Gęca Forografia
    E-mail: rudziutka20@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: gdybym wygrała konkurs na pewno miała bym ciężki orzech do zgryzienia które z produktów wybrać jako dodatkowy ponieważ głównym produktem na którego już od dawna mam chętkę jest Maska odżywcza - miód i leśne jagody. Moje włosy wypróbowały już wiele, szamponów, wcierek, płukanek i masek ale czegoś takiego jeszcze nie doświadczyły a wołają już o pomstę do nieba. Chciałabym im pomóc razem z bogactwem natury produktów Babci Agafji, które zawsze są skuteczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje jako(opcjonalnie): nika88
    E-mail: one-more-dress@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Nie będę pisać wierszy, ale spróbuję i ja wziąć udział w konkursie. Gdyby udało mi się wygrać bon 30zł to przeznaczyłabym go na olej kokosowy do włosów Vatika. Czytałam o nim dużo dobrego, a moim włosom wyraźnie potrzeba teraz poświęcić więcej uwagi. Są jakieś przesuszone na końcach i zniszczone letnim słońcem. Wizyta u fryzjera jest nieunikniona niebawem, ale ten olej z pewnością przywróciłby im blask. Do tego dorzuciłabym żel pod prysznic z Love2Mix Organica o zapachu gruszki i trawy cytrynowej. Myślę, że takie zapachy umiliłyby skutecznie pochmurne długie jesienne wieczory.
    Banner-link: TAK, http://one-more-dress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ola
    E-mail: olis87@op.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Gdyby udało mi się wygrać bon 30zł to byłaby pierwsza rzecz jaką kiedykolwiek wygrałam!! Jako, że od ok 3 tyg (żałuje, że tak późno) zaczęłam czytać o właściwej pielęgnacji włosów, wydałam wszystkie możliwe pieniądze na podstawowe kosmetyki- w tym oleje, masła, a najwięcej na półprodukty. I dopiero po złożeniu zamówienia, znalazłam bardzo przychylne opinie na temat rosyjskich kosmetyków. Gdybym już miała bon na 30 zł to na pewno, przyczyniłoby się to do tego, że moje zakupy znacznie przekroczyły by tą wartość, no ale cóż, przecież niezbędny jest Balsam do włosów na łopianowym propolisie - przeciw wypadaniu włosów, czy tez Czarne ziołowe mydło do pielęgnacji ciała i włosów, które zachęca mnie tym bardziej, że może pomogłoby w końcu uporać mi się z łupieżem czy problematyczną cerą!! Ponadto cały czas chodzi za mną wypróbowanie masek do włosów BIngoSpa czy produktów Natura Siberica,i oczywiście wychwalana Organiczna marokańska gęsta maska do włosów - przeciw wypadaniu!! Chcaiłabym wszsytko, szczególnie, że nie wiem jeszcze jakie kosmetyki najbardziej odpowiadają moim włosom, a chce jak najszybciej je doprowadzić do porządku gdyż mam jeden główny cel- do dnia 27 września 2014r mieć cudowne lśniące włosy w dniu mojego ślubu. Także motywacja ogromna, i chęci znalezienia kosmetyków, które zdecydowanie poprawią ich kondycję jeszcze większe:) Póki co nieśmiało przeglądam blogi, całymi dniami się wczytuje w metody pielęgnacji i wiem, że bez dodatkowej motywacji (jaką byłby właśnie taki przykładowy bon i wielkie szczęście z powodu wygranej(do tej pory nawet głupiego Big Milka nie wygrałam:P)) nie skuszę się na rosyjskie produkty, dopóki nie wykorzystam tych zakupionych ostatnio, oraz tych, które towarzyszą mi od "zawsze".

    OdpowiedzUsuń
  25. mail: edyta1515@vp.pl
    Edyta Anonim
    opis historii na mailu,
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje jako(opcjonalnie): makapaka
    E-mail: extremalna@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Gdy tylko przeczytałam pytanie konkursowe od razu wiedziałam co napiszę :D To oczywiste, że kupiłabym olejek Heenara! Moje włosy niesamowicie za nim tęsknią.... Nigdy ( chyba) nie były tak błyszczące, gładkie i miękkie jak po nim. No i co najważniejsze- tż tolerował jego zapach :D
    Banner-link: makapakaej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako(opcjonalnie): Julka
    E-mail: klopsia@spoko.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Gdybym miała zdecydować się na jeden kosmetyk padło by na Balsam do włosów na kwiatowym propolisie. To mój ulubiony balsam. Nigdy wcześniej nie miałam tak nawilżonych, błyszczących, "mięsistych" włosów jak własnie po nim. Uwielbiam to działanie!! Ogólnie ta firma nigdy mnie jeszcze nie zawiodła. Zawsze gdy sięgam po ten balsam wiem, że włosy będą w super stanie ;)
    Banner-link: nie

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako(opcjonalnie): Anita B.
    E-mail:anitabarbara35@gmail.com
    Banner-link:Nie
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Sklep Ekopiękno to prawdziwa skarbnica kosmetyków pożądanych :). Są tak ciekawe i egzotyczne, że chciałoby się spróbować wszystkiego indyjskich olejków, rosyjskich receptur, naturalnych maseł, ekologicznych maseczek i wiele innych cudeniek. Ale mój wybór padł na Krem Rozjaśniający Przebarwienia z kwasem kojowym i askorbinowym firmy Bingo Spa i jest podyktowany potrzebą chwili. Lato, choć piękne, pozostawiło mi na twarzy szpecące niespodzianki. Miks kwasów zawartych w kremie mógłby sobie zapewne z nimi poradzić. Stąd mój wybór. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako-Mariola Zuchowska
    E-mail-mari.zuch123@gmail.com
    Banner-http://mariolka2.blogspot.com
    Odpowiedz-Pozornie proste pytanie wymagające uzasadnionej odpowiedzi.Jestem włosomaniaczką,w związku z czym wybrałabym produkty do pielęgnacji włosów.Od dawna marzę o odżywce na bazie oleju rokitnikowego-Organic Shop-chciałabym uzyskać efekty,które oferuje producent-poprawę kondycji włosów,ich wzmocnienie,porost.Myślę również o białej glince anapskiej,która ma wszechstronne zastosowanie w kosmetyce.Moje myśli krążą o używaniu ją jako maski do włosów,by skóra głowy była dotleniona,oczyszczona,a porost włosów został zwiększony.Oczywiście używałbym ją również jako maskę do twarzy,by stała się bardziej promienną.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Panna Anna
    E-mail: ania.stanaszek@op.pl
    Odpowiedź: Gdybym wygrała w tym konkursie to najpewniej wybrałabym Aktywne Serum na porost włosów Babuszki Agafii, ponieważ zapuszczam włosy, a już od dawna marzy mi się przetestowanie tego kosmetyku :) jeżeli miałabym dopłacać to możliwe, że kupiłabym czerne mydło natura siberica, albo babuszki agafii bo chciałabym je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje jako(opcjonalnie): dobiezka
    E-mail: dobiezka@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Byłaby to organiczna złota maska do włosów. Pokochałam ją od pierwszego użycia i nie wyobrażam już sobie bez niej mojej pielęgnacji włosów. Uwielbiam ją do tego stopnia, że nie mam potrzeby testowania już innych masek, choć czasami się skuszę - nie zawsze z powodzeniem. Maske jest dla mnie IDEAŁEM - przzepiękna konsystencja, doskonały zapach poruszający moje zmysły oraz efekty <3 ah efekty :)))))))) miękkośc, blask ujarzmienie;)
    Banner-link: nie

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje jako kubekczekolady
    E-mail: phideaux18@gmail.com

    Odpowiedź na pytanie konkursowe:

    Mam ogromną ochotę przetestować czarną marokańską maskę z Planeta Organica. Kocham kosmetyki z tej marki, urzekają mnie piękną szatą graficzną i niesamowitymi składami. Główny składnik tej maski to olej arganowy, który moje włosy uwielbiają :) Ta maska zbiera świetne opinie, więc aż mnie skręca, żeby wreszcie ją dorwać ;-) Na dodatek chwali się, że zapobiega wypadaniu i wzmacnia włosy :-D
    http://ekopiekno.pl/pl/p/Organiczna-marokanska-gesta-maska-do-wlosow-przeciw-wypadaniu-300ml/375

    Banner-link: http://naratunekwlosom.blogspot.com/

    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuje jako(opcjonalnie): Lody Miętowe z Czekoladą
    E-mail: asiiulka@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Strasznie mnie kusi maska z jaśminem firmy Organic Shop. Wersja z avocado podbiła moje serce i myślę, że z tą może być podobnie :) Ma olej jojoba <3
    Banner-link: nie :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuje jako: stokrotka
    E-mail: trusiek5@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: posiadaczka suchych, zniszczonych i rozjasnianych włosów, które kochają emolienty wszelkiej postaci, natomiast proteinki źle im robią chciałaby bardzo przetestować balsam na kwiatowym propolisie babuszki agafii
    2. Już sprawdzony, doskonały do włosów suchych, fioletowy szampon baikal herbals:) nie wiem dlaczego, ale lubię wszelkie przezroczyste szampony bardziej od tych kremowych:)
    3. Odzywka love2mix z efektem laminowania:) marzy mi sie jej wyprobowanie:)
    Banner-link: nie prowadzę bloga:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...