czwartek, 7 czerwca 2012

Natura Siberica: Balsam dla włosów farbowanych i zniszczonych. Ochrona i blask.

Opis:

Balsam dla włosów farbowanych i zniszczonych na bazie Różeńca Górskiego i Białego Wosku Pszczelego odżywia włosy, dostarcza wartościowe substancje, nadaje im blask.
Różeniec Górski zawiera kompleks cennych antyoksydantów, które wzmacniają ochronę włosów, regenerują i odmładzają komórki, odbudowują zniszczone i łamliwe włosy.
Biały wosk pszczeli nadaje włosom blask i dodaje objętości, a olejek z Dahurskiej Soi, zawierający dużą ilość białka roślinnego, normalizuje strukturę uszkodzonych włosów.
Zastosowanie: Balsam dla włosów farbowanych, zniszczonych
Sposób użycia: Nanieść balsam na wilgotne, umyte włosy na całej ich długości. Pozostawić na 1-2 minuty, a następnie zmyć ciepłą wodą.

Skład:
Aqua with infusions of: Rhodiola Rosea Extract(ekstrakt z rożeńca górskiego), Panax Ginseng Extract(Żeń-szeń), Helichrysum Arenarium Extract(ekstrakt z kocanki piaskowej),Linnaea Borealis Extract(zimoziół północny), Chamomilla Recutita Extract(ekstrakt z rumianku pospolitego), Behentrimonium Chloride(konserwuje, ułatwia rozczesywanie, antystatyk) ,Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride(antystatyk, tworzący na włosach ochronną powłokę, odżywia), Hydrolized Wheat Protein(hydrolizowane proteiny pszenicy), Oils: Triticum Vulgare Germ(olejek z pszenicy zwyczajnej), Glycine Soja Davuricus(olejek z soi dahurskiej) ,Pinus Sibirica(olej cedrowy), Beeswax(biały wosk pszczeli), Tocopherol(wit. E), Retinol(wit. A), Ascorbic Acid(wit C), Triticum Vulgare Flour Lipids(lipidy mąki pszennej),Citric Acid,Parfum,Benzyl Alcohol,Benzonic Acid,Sorbic Acid(konserwanty)


Moja opinia:
Balsam ma dobrą konsystencję. Nie spływa z włosów. Zapach- lekko ziołowy, utrzymuje się na włosach przez jakiś czas. Ułatwia rozczesywanie i dodaje blasku. Najlepiej współgra z szamponem Natura Siberica ochrona i blask:  http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/05/natura-siberica-szampon-dla-wosow.html   
Przez miesiąc zużyłam 200ml. Nakładany na skórę głowy czasem obciąża. Plusem jest też świetny skład :).

Cena-19,90-400ml http://kalina-sklep.pl/

Efekt:
Włosy umyte balsamem Natura Siberica Ochrona i blask, później nałożyłam na ok.20min balsam, przepłukałam włosy nową płukanką. Nie użyłam maski. Niestety trochę trudno mi było zrobić zdjęcia przy tym półmroku jaki ostatnio panuję :/



A tu włosy po 48h godzinach od mycia:
 

Co myślicie?
Jak widać indygo mi się tym razem bardzo szybko zmyło, sama nie wiem od czego :/

Polubiłam się też z nową klamrą. Nie spada mi z włosów po kilku metrach. Jednak mimo wszystko potrzebuje jeszcze większej. 



W moim rozdaniu możecie wygrać balsam Natura Siberica do włosów suchych.  Ochrona i odżywienie.
http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/05/kinoki-detox-plastry-oczyszczajace.html

74 komentarze:

  1. a powiedz ktory kosmetyk z serii tych rosyjskich polecasz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski, zdecydowanie sa najlepsze :), a z szamponow te firmy natura siberica.

      Usuń
  2. Masz tak piękne włosy... Zazdroszczę Ci. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę.. piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty masz mnóstwo tych włosów! :) Jeśli nie wygram u Ciebie, na pewno kupię ten balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo ciaglych klopotow z wypadaniem nie narzekam na ich ilosc :D. Dlatego kiedys je przerzedzalam ;)

      Usuń
  5. Masz przepiękne włosy. U mnie ostatnio czarna henna też krótko się trzymała, wogóle kiepsko złapała.Teraz chcę wyprobować orzechowy brąz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :). Tylko mi ostatnio przez 2 farbowania indygo trzymalo ponad miesiac a teraz tak szybko sie zmylo, zostala odrobina :/

      Usuń
  6. Kochana :D rany twój kok jest wielkości 2 jabłek :D Będą musieli dla Ciebie wyprodukować wielkie klamry :)) Cudne włosy, lubię na nie patrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslalam ze ta bedzie za duza :D

      Usuń
  7. kurcze, musisz zrobić jakis spis od najlepszych do najgorszych, bo jak na razie mam ochotę wykupić cały asortyment:p Proszę o jakiś spis paru produktów, ktore najbardziej warto kupić:)
    I kocham Twoje włosy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto z pewnoscia kupic maske :). Jak dotad sa najlepsze. Szampon no to bardziej mi sie spodobal natura siberica, odzywka z 17ziolami jest najslabsza. Balsam na brzozowym propolisie i ten z Natura Siberica sa podobne :)- obie sa bardzo dobre.

      Usuń
  8. Chciałabym taką gęstość :) Widzę że balsam z tej serii jest sporo gęściejszy od mojego, ale właściwości z tego co piszesz chyba jednak lepsze ma ten do włosów suchych, bo ja nim jestem zachwycona. Teraz testuję balsam na propolisie :) Czekam na dostawę w Kalinie, mnóstwo nowości ma być <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wydaje mi sie ze ten ma lepszy sklad. Ja czekam na przyplyw kasy bo juz mala liste mam :D.

      Usuń
    2. Składy mają podobne tylko różne wyciągi, a to już chyba zależy od włosów które komu bardziej przypasują :D Kiedyś wypróbuję ten też więc będę miała bezpośrednie porównanie :)

      Usuń
    3. Podobne sa wszystkie to prawda, ten ma za to sporo witamin. I dobrze, ze jest gesty bo lubie takie. Jak go trzymam dlugo to nic mi nie kapie :p, przez to tez jest wydajny, nie trzeba go duzo by pokryc cale wlosy.

      Usuń
    4. no właśnie a ten mój niewydajny :/ ale nawilżenie ekstra, jest tego warty :)

      Usuń
    5. Mam nadzieje, ze ten ochrona i odzywienie tez bedzie gesty :D. Ten moj tez nawilza super ale jednak maski bardziej no ale ogolnie maska powinna byc mocniejsza... Za to faktycznie nablyszcza, dlatego zamowilam drugi produkt bo kupowalam je osobno ;)
      Ja sie za to zastanawiam czy ten rosyjski olejek łopianowy mogl tak szybko wyleczyc mi skore glowy ...

      Usuń
    6. A co Ci się działo ze skórą? Też dostałam łopianowy ale wybrałam ten z jojobą i pszenicą :) Dzisiaj pierwsze testy. Chciałabym żeby w Kalinie pojawiły się też te maski bo kuszą a nie chcę przepłacać

      Usuń
    7. Akurat one sa tanie wiec pewnie cena bedzie podobna. Maska w drogerii sa drozsze.
      Wyskoczyly mi 2 krostki i teraz zagoily sie :). Po szamponie pantene przez 1,5 sie z nimi zmagalam na polowie glowy, pozniej wyleczylam ale raz na jakis dluzszy czas 1-2 wyskoczy. To nie duzo ale swedza strasznie ;)

      Usuń
  9. Ehh kiedy moje włosy będą takie piękne^^ o ile będą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje sa cudne przeciez :)

      Usuń
    2. Moje to ot takie sobie są....I nigdy naturalnie proste nie będą... Ale Twoje to magia...^^

      Usuń
    3. To moze wydobywaj z nich skret?, takie geste krecone wloski beda wygladac cudnie :)

      Usuń
    4. Kiedy mi się marzą proste:D

      Usuń
    5. Warto jednak zaakceptowac to co sie ma :)
      P.s mi sie marzy podkrecic swoje na weekend papilotami :D

      Usuń
    6. :D wiem, wiem, już zaakceptowałam:)ale o prostych takich jak Twoje zawsze będę marzyć:)

      Usuń
    7. Mi sie troche sprostowaly jak przestalam je cieniowac i jak zrobily sie zupelnie zdrowe :)

      Usuń
    8. A mi się trochę prostuję po oleju ryżowym no i jak suszę suszarką:) a jak same schną to się pofalują...A jak pójdę spać w mokrych to się mega pokręcą:D

      Usuń
  10. Ja jestem bardzo zadowolona z balsamu brzozowego z NS, jedna z najfajniejszych odżywek, jakie ostatnio używałam ;-) Niedługo będę recenzować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego balsamu bylam bardzo zadowolona, zapach tez ma swietny- ja w nim czuje miod :D. Ja mialam na brzozowym propolisie a ty?

      Usuń
    2. Tak, właśnie też na brzozowym ;-) O, to ja z kolei wyczuwam bez :D A po przeanalizowaniu składu stwierdziłam, że go tam nie ma, więc muszę czuć wrzos (który tam jest :p).

      Usuń
  11. ciekawe czy moim włosom też by tak służył. Warto wypróbować, bo 20 zł za taką pojemność to bardzo mało. Ale poczekam na wyniki rozdania, tak na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena faktycznie jest niska :). No i balsam wystarczy na 2 miesiace i to ponad :)

      Usuń
    2. u mnie pewnie na jeszcze dłużej, bo mam jakąś 1/10 Twoich włosów :P

      Usuń
  12. Jaki blask ! Zazdroszczę :) I piekne długie ahh
    Przydałoby się coś na moje suche od połowy włosy, bo czasem każdy sterczy w inną stronę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamierzam kupić szampon tej firmy, bo widzę, że można dobre efekty osiągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładnie podpięłaś sobie włosy :)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedługo zrobię zamówienie w Kalinie :) Głównie za Twoją sprawą :D Zobaczymy co to za nowości będę jak napisała Siempre :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ukrywam, że byłabym w niebo wzięta, gdyby mi się udało wygrać w Twoim konkursie;) Mam na liście must have od dawna rosyjskie kosmetyki, które polecasz;) może szczęście dopisze;)
    Włoski cudowne, doskonałe jak zawsze! Mnie najbardziej dobiła, że mam fatalnie ścieniowane włosy! I choć cieniowane były we wrześniu to nadal nie mogę wyjść na prosto;( Chyba muszę je troche zapuścić a potem bez skrupułów ładnie ściąć do szerokiej litery U.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podcinasz je zeby zejsc z cieniowania?

      Usuń
  17. Po opisie uznałam , że wspaniale by się nadał do moich włosów :)
    Mam nadzieję , że kiedyś znajdzie się na mojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny połysk *_* Bardzo ładna fryzurka z tymi podpiętymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Ale troche ciezka jest :D

      Usuń
  19. masz piękne włosy, ale to raczej nie efekt tego produktu, bo na innych zdjęciach wyglądają o wiele lepiej, w sensie, bardziej błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak pisalam trudno bylo zrobic zdj podczas bardzo szarej deszczowej pogody, wiekszosc byla zamazana. To w klamrze jest bez flesza. Balsam dodaje blasku :)

      Usuń
  20. Cudowne, zdrowe, mocne wlosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie mnie kusi ta seria, ale póki co pustki w portfelu (karnet na siłownie sporo kosztuję :/). Ale masz dużo włosów, nie dziwię się, że klamy nie dają rady :P Tak sobie je podziwiam i myślę, czy mam kiedyś szansę na chociaż w połowie tak piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje tez sa geste :)
      Ogolnie to wlasnie u mnie klamry sa na chwile jak zaczne isc to spadaja a ostatna pekla :D

      Usuń
  22. Ohhh Eve Ty i te Twoje włosy :) Marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Tym razem tak :/ a przez 2 ostatnie farbowania trwalosc wynosila ponad miesiac wiec cos musialo ja wyplukac :/

      Usuń
  24. piękne włosy, zachwycam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne włosy ,widać że poświęcasz im duuużo uwagi,od jakiegoś czasu często bywam na twoim blogu i postanowiłam wziąć się za swoje włosy,napewno bd musiała je pofarbować,z jednej strony nie chcem totalnie zniszczyć ich zniszczyć z drugiej-moje odrosty są straszliwe.To mój blog jeśli bd miała czas to zerknij na zdjęcie moich włosów i poradź mi coś+może zainteresuje cię coś o peelingach o których napisałam


    http://nastolatkicom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz boskie, cudowne, śliczne, nieziemskie..... włosy !
    Koniecznie muszę zacząć dbać o swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde warto sie zabrac za swoje wloski :), odwdziecza sie pozniej.

      Usuń
  27. Chętnie bym go wypróbowała , w najbliższym czasie zloże zakupy w sklepie Kalina :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Baardzo fajny skład ma ten balsam :). A klamry polecam poszukać w Rossmanie, ta którą ja mam jest zdecydowanie większa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Eve, skąd wiesz, z czego i w jakich proporcjach można robić płukanki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest duzo stron poswieconych ziol lub tez mozna sobie o nich ksiazke kupic i sie w to wdrozyc :)

      Usuń
  30. Oddasz włosy? :)

    Eh...na Twoje wszystko fajnie działa. No i tak błyszczą, że chyba każdy się za Tobą na ulicy ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak tylko uda mi sie troche pozuzywac tego co mam to uzupelnie zapasy po rosyjsku a tymczasem ubolweam,ze moje wlosy nie sa w stanie dozyc48 h bez mycia:( kiedy jak je ukladalam na szczotke to bylo lepiej,a teraz po odstawieniu stylizacji jest' straszliwie :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam pytanie, mam cienkie i rzadkie wlosy z natury, od... września intensywnie o nie dbam ale procz przytostu i małej ilości baby hair nie widać poprawy, czy długie cieńkie i rzadkie włosy ładnie wyglądają? Czy jest w tym jakiś sens? Już zaczynam wątpić w to że moje włosy bd ładnie wyglądać : C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie(ale szczerze jakbym takie miala to by mnie nie interesowala opinia innych jesli by mi sie podobaly) ale to Ty powinnas sie dobrze z takimi czuc. To tez zalezy jak bardzo sa rzadkie. Mozesz tez jakos wizualnie sprawiac zeby byly gestsze.

      Usuń
  33. Zostałaś otagowana! http://liliowyzakatek.blogspot.com/2012/06/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  34. masz piękne proste włosy, aż wydaje się to nierealne że są tak proste

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...