wtorek, 24 września 2013

Natura Siberica szampon do włosów osłabionych "Ochrona i Energia"- recenzja.

Witam :).


Link do produktuhttp://ekopiekno.pl/pl/p/Szampon-do-wlosow-oslabionych-ochrona-i-energia-400ml/876
Cena: 28,99 zł - 400 ml

Opis:
Szampon na bazie Różeńca Górskiego , Cytryńca Chińskiego i olejku z syberyjskiego lnu. Różeniec górski zawiera kompleks cennych antyoksydantów, które wzmacniają ochronę włosów, regenerują i odmładzają komórki, odbudowują zniszczone i łamliwe włosy. Cytryniec chiński dzięki zawartości witamin A,B,C,D,E,P wypełnia włosy silną energią, tonizuje zmęczone i osłabione włosy, nadając im zdrowy wygląd, witalną siłę i blask.

Szampon dostałam w ramach współpracy ze sklepem ekopiękno.pl, gdzie jak zwykle trwa promocja na wysyłkę.

Sposób użycia: nanieść masującymi ruchami na mokre włosy aż do spienienia, następnie spłukać ciepłą wodą. Do codziennego zastosowania.

Skład:
Aqua with infusions of: Organic Panax Ginseng Root Extract(organiczny ekstrakt z korzenia zeń-szenia), Organic Anthemis Nobilis Extract(organiczny ekstrakt z rumianu rzymskiego), Organic Saponaria Officinalis Extract(organiczny ekstrakt z mydlnicy lekarskiej), Organic Amaranthus Caudatus Extract(organiczny ekstrakt z szarłatu ogrodowego), Lauryl Glucoside(łagodna substancja myjąca), Cocamidopropyl Betaine(substancja myjąca), Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride(antystatyk, ma odżywcze właściwości), Rhodiola Rosea Extract(różeniec górski ekstrakt), Schizandra Chinensis Extract(cytryniec chiński ekstrakt), Hydrolized Wheat Protein(hydrolizat protein pszenicy), Sphagnum Cuspidatum Extract(torfowiec szpicastolistny- ekstrakt), Linum Sibiricum Seed Extract(syberyjski biały len ekstrakt), Rosa Davurica Extract(dahurska dzika róża ekstrakt), Pinus Sibirica Extract(sosna syberyjska ekstrakt), Hippophae Rhamnoides Altaica Seed Extract(rokitnik ałtajski ekstrakt), Citric Acid, Benzyl Alcohol, Glycerin(humektant), Benzoic Acid, Sorbic Acid, Beta Vulgaris(burak zwyczajny), Maltodextrin(Naturalny cukier otrzymywany przez hydrolizę skrobi), Cl 75810, Parfum, Linalool.

Moja opinia:
Z tego co zauważyłam to szampony NS zmieniły szatę graficzną. Jest troszkę bardziej ponuro, no ale to nieistotne.
Zapach kojarzy mi się z szamponami schauma. Jest delikatny i utrzymuje się przez jakiś czas. Szampon jest gęsty i żelowy.



Bardzo dobrze się pieni. Zmywa oleje(myję nim włosy 2x). Jest wydajny. Nie miałam problemów z jego otwieraniem:


Podoba mi się dodatek ekstraktu z żeń-szenia.  Lubię szampony NS.  Jeśli chodzi o delikatność to właśnie szampon NS ochrona i energia plasuję się na pierwszym miejscu. Uwielbiam szampony po których włosy są mięciutkie jak po bardzo delikatnej odżywce. Nie plączę włosów. Nie mam się do czego przyczepić ;). Hmm jakby już naprawę próbować to szampon nie wzmocnił mi cebulek- jednak tego przy moich problemach nawet nie oczekiwałam. Znalazłam dla niego także inne zastosowanie(chociaż czasami mi go szkoda ;) )- myję nim twarz(zdarzało mi się go też użyć jako żelu pod prysznic). Jest bardzo łagodny dla skóry. Skóra po jego użyciu jest miękka, miła w dotyku i nie ma mowy o ściągnięciu. 



Miałyście?





27 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale po takiej recenzji bardzo chętnie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i jestem bardzo zadowolona z niego :D zaskoczyła mnie właśnie delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie jest najtanszy ale standardowa pojemnosc w szamponach to 200ml, NS maja 400ml.

      Usuń
    2. W Triny.pl jest teraz za 19,90-właśnie kupiłam.

      Usuń
  4. Kuszący skład :) Myślę, że cena jest ok, przecież to wielka butla, aż 400ml :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny szampon, nie miałam nic z Natury, ale na pewno się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam go, jeszcze w wersji w "weselszym" opakowaniu :) zdążyłam go już nachwalić na blogu... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :). Szkoda troche, ze zmienili te opakowania. Teraz te kolory sa takie ciemne. No ale jak wspominalam liczy sie dzialanie a nie wyglad.

      Usuń
  7. Szczerze mówiąc przez to jego fioletowe opakowanie nie zwracałam na niego nigdy uwagi(nienawidzę fioletu- tak, na włosomaniaczkę zachowuję się jak kompletna niewłosomaniaczka patrząc na opakowanie kosmetyku, ale ten fiolet.. to było silniejsze ode mnie :D). W każdym razie po Twojje recenzji chyba zdecyduję się go zakupić, no bo włosy jak po lekkiej odżywce kuuuuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz sie martwic fioletem bo aparat przeklamal troche kolor opakowania ;). Na ostatnim zdjeciu widac jego rzeczywisty kolor.

      Usuń
  8. Miałam wersję NS do włosów tłustych i byłam bardzo zadowolona, bo po jego użyciu włosy były mięciutkie jak włosy dziecka. Na pewno wypróbuję jak skończy mi się love2mix acai i perła, też jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam ten szampon love2mix i tez go bardzo lubilam. Dzialaja podobnie :).

      Usuń
  9. Moje ukochane szampony NS... ale tego jeszcze nie miałam okazji stosować, ale nie ukrywam, że... spróbuję!:D
    Mycie twarzy - skoro szampon jest łagodny i skóra go lubi nie widzę w tym nic złego :)) Chociaż u mnie ostatnio króluje żel szungitowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie. Tylko wlasnie czasami mi go szkoda. Uzywajac go tak zdecydowanie szybciej go wykoncze :p.

      Usuń
  10. Używam teraz ich szamponu neutralnego, też jestem bardzo zadowolona i przede wszystkim jest bardzo delikatny dla skóry głowy - a ja prawie po wszystkim mam łupież albo podrażnienie, tutaj zero problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kiedys podraznil szampon NS ale dopiero po 3 miesiacach jego uzytkowania.

      Usuń
    2. Miałam 3 szampony NS - do włosów z łupieżem 2 butelki, neutralny 2 butelki, Ochrona i Energia 1butelkę.
      Ochrona i Energia od początku używania oblepiał mi włosy i wywołał łupież.
      Ten do włosów z łupieżem po zużyciu 1,5 butelki mnie podrażnił.
      Neutralny dobrze działał do końca 1 butelki, po roku przerwy kupiłam 2 butelkę i niestety nie działa dobrze - powoduje łupież, nie domywa włosów, głowa mnie po nim swędzi. Obecnie piorę w nim, myję wannę, podłogi itd.

      Dodam, że na początku stosowania tych szamponów (poza ochrona i energia) byłam zachwycona, a teraz nie wiem, czy jeszcze zdecyduję się na ich kupno, chociaż mam ochotę przetestować pozostałe rodzaje.

      Usuń
  11. Hej
    Mam pewnien problem i mam nadzieje że doradzisz mi co zrobić żeby go sie pozbyć.Dbam o włosy używam szamfonu maski i odżywki z gliss kura i olejku kokoswego jednak niedawno zauważyłam że zaczęły mi rosnąć nowe włosy i strasznie odstają wyglądają jakbym sie nie czesała.Strasznie mnie to denerwuje gdyż nie da sie ich niczym poskromić ani przyklepać.Może masz dla mnie jakieś rady albo polecisz mi jakieś produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odstaja tylko te nowe wloski?. Moze pomoc odrobinka oleju wtarta w suche wlosy. Rozcierasz go na calych dloniach i bardzo delikatnie przesuwasz dlonia po wlosach. Mozesz sprobowac lnianej plukanki lub szczotki jonizujacej- wygladza nawet poskrecane baby hair :D.

      Usuń
  12. Jeszcze nie :), Ale pewnie na niego się skuszę jak zdenkuje babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad neutralnym bo jest dostepny u mnie od ręki, tj na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad neutralnym bo jest dostepny u mnie od ręki, tj na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam przeciw łupieżowy i baardzo jestem zadowolona. Bardzo delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam neutralny i bardzo sobie go chwalę,jest mega delikatny.Skusiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...