wtorek, 10 kwietnia 2012

Balsam ziolowy miekki- do farbowanych i zniszczonych wlosow

 Balsam ziołowy miękki- do farbowanych i zniszczonych wlosow.
Opis:
Bez SLS i parabenów, przeciwko wypadaniu i łamliwości. Oparty na wodzie strukturyzowanej, wyciągu z 17 syberyjskich ziół, czerwonego jałowca i tarczycy bajkalskiej, z dodatkiem mumio. Delikatnie pielęgnuje, wzmacnia i odżywia włosy, regeneruje i stymuluje wzrost.

Przeznaczenie: do pielęgnacji wlosow i skory głowy, zapobiega wypadaniu i łamliwości wlosow.

Stosowanie: nanieść na czyste, mokre włosy.Spłukać po upływie 1-2 minut. 
Działanie: przeciwgrzybiczne i przeciwłupieżowe. Poprawia mikrokrążenie i normalizuje funkcje skory głowy.

Sklad:Aqua nivalis, Siberian Water Complex® (wyciąg z 17 syberyjskich ziół), Cetrimonium Chloride(substancja antystatyczna), Cetearyl Alcohol(emulgator, stabilizator), Ceteareth-20(emulgatory,lipiny,tensyny), Morus Alba Extract(ekstrakt z morwy białej), Linum Usitatissimum Oil(len zwyczajny), Rosa Canina Fruit Oil(dzika róża), Panthenol(wit B5), Guar Gum(substancja żelująca, stabilizująca), Citric Acid(kwas cytrynowy konserwuje), Partum, Kathon(chronią przed drobnoustrojami).
Siberian Water Complex® - Rhododendron dauricum(różanecznik dahurski), Inula Helenium(oman wielki), Atragene Sibirica(powojnik syberyjski), Helichrysum Arenarium(kocanka piaskowa), Solidago Dahurica(nawłoć dahurska), Erodium cicitarium(iglica pospolita), Pedicularis uralensis(gnidosz uralski), Rubus saxatillis(malina kamionka), Urtica Dioica(pokrzywa zwyczajna), Saponaria Officinalis(mydlnica lekarska), Chamomilla Recutita(rumianek pospolity), Silene Jenisseensis(lepnica jenisejska), Rhodiola Rosea(rozaniec gorski), Artemisia Mongolica(bylica mongolska), Scutellaria Baicalensis(Tarczyca bajkalska), Polygonatum odoratum(kokoryczka wonna), Lamium album(jasnota biala).
Skład:
 
Morwa biała (Morus Alba Extract) – oczyszcza i nawilża włosy, zapobiega wypadaniu, nadaje im połysk i elastyczność.
 
Len zwyczajny (Linum Usitatissimum Oil) – odżywia i nawilża włosy, poprawia elastyczność zapewniając lepsze układanie; reguluje gospodarkę tłuszczową skóry.
 
Dzika róża (Rosa Canina) – odżywia, nawilża i uelastycznia włosy.
 
(Herbal Water Complex):
 
Różanecznik dahurski (Rhododendron dauricum) – działanie oczyszczające i rozjaśniające przebarwienia skórne.
 
Oman wielki (Inula helenium) – działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie.
 
Powojnik syberyjski (Atragene sibirica) – reguluje i poprawia ukrwienie skóry.
 
Kocanka piaskowa (Helichrysum Arenarium) – zawiera aktywne biologicznie substancje, działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie, delikatnie oczyszcza i pielęgnuje skórę.
 
Nawłoć dahurska (Solidago dahurica) – działa przeciwświądowo i antybakteryjnie.
 
Iglica pospolita (Erodium cicitarium) – działa antybakteryjnie, hemostatycznie i ściągająco, bogata w garbniki, sole mineralne, witaminy A i C.
 
Gnidosz uralski (Pedicularis uralensis) – łagodzi podrażnienia skóry.
 
Malina kamionka (Rubus saxatillis) - posiada właściwości nawilżające, odżywcze i przeciwzapalne. Zawiera witaminy A, C, H i wit. grupy B.
 
Pokrzywa zwyczajna (Urtica Dioica) – wzmacnia włosy, przeciwdziała ich przetłuszczaniu i wypadaniu, zapobiega łupieżowi.
 
Mydlnica lekarska (Saponaria Officinalis) – zawiera naturalne saponiny, środki pieniące, które miękko i delikatnie oczyszczają skórę i włosy.
 
Rumianek pospolity (Chamomilla Recutita) – działanie przeciwzapalne, kojące i odżywcze.
 
Lepnica jenisejska (Silene Jenisseensis) – zawiera naturalne substancje pieniące, delikatnie oczyszcza i pielęgnuje.
 
Różeniec górski (Rhodiola Rosea) – wygładza, oczyszcza i dezynfekuje skórę; chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych, spowalnia procesy starzenia się skóry.
 
Bylica mongolska (Artemisia Mongolica) – działa przeciwzapalnie, usuwa świąd, przyspiesza gojenie ran.
 
Tarczyca bajkalska (Scutellaria Baicalensis) – działa antybakteryjnie, przeciwgrzybiczo, antyoksydacyjnie.
 
Kokoryczka wonna (Polygonatum odoratum) – działa przeciwzapalnie, odżywczo i ściągająco, przyspiesza gojenie ran i obrzęków.
 
Jasnota biała (Lamium album) – działa przeciwzapalnie i regenerująco.
Cena: 19zl- 350ml 
Moja opinia:
Balsam posiada fajna konsystencje. Zapach niestety nie jest w moim guście- pachnie trochę jak szampon. Ogólnie jak widzicie skład ma bardzo bogaty. Warto ja wypróbować jeżeli ma się jakieś problemy ze skora głowy ;). Jest to zdecydowanie mocno ziołowy balsam a co z tym idzie włoski nie są tak bardzo odżywione,śliskie.Balsam nadaje im puszystości. Jak ktoś chce to można go trochę stuningować dodając np. gliceryny lub czegoś innego ;). Mi jednak to nie przeszkadzało ponieważ po balsamie używałam maski drożdżowej:http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/04/maska-do-wosow-drozdzowa-pobudzenie.html
Przez szeroki otwór trochę trudno wydobyć odpowiednia ilość balsamu.
Producent:OOO Pierwoje reshenie- Rosja .
Na produkcie mamy babcie Agafie.
Miałyście? co myślicie o nim? testuje teraz nowy balsam :)


Przypominam o moim rozdaniu: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/04/doczekaam-sie-listonosza-rozdanie.html

37 komentarzy:

  1. Wlasnie w niedziele przez przypadek odwiedzilam strone z tymi rosyjskimi koametykami i zastanawiam sieczy warto je wyprobowac. W necie sa rozne opinie na ich temat,jestem ciekawa jaka jest Twoja. Znalazlam tez info, ze ona sa calkiem tanie w Rosji a u nas maja cene niemal zaporowa:( czy warte saswojejceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie tak, jednak jak widzisz po tej recenzji nie wszystkie balsamy beda sie nadawac do silnego odzywienia ;) mam dwie maski i sa super, szampon tez lubie :)

      Usuń
    2. Czyli w zaleznosci czego potrzebujemy,to kupujemy,a nie w czambul po kolei co wlezie :) powoli zaczynam rozpoznawac dobre skladniki i mam nadzieje,ze w tych rosyjskich kosmetykach faktycznie jest to,co napisali na etykietce:)

      Usuń
    3. dokladnie :) maski oprocz roslinnych wyciagow maja tez olejki i wizualnie wloski sa odzywione :)

      Usuń
  2. jestem ciekawa tego balsamu ;) Tym bardziej ,że jego cena jest dość przystępna ;) Weszłam na stronę,gdzie można go kupić i chyba się skusze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny mimo dobrego skladu nie sa tam wysokie :D

      Usuń
  3. kompletnie nie znam tego produktu, ani marki. znam i lubię za to mrs potters, używam balsamu i polecam. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje wloski nie za bardzo polubily sie z ta marka :/

      Usuń
  4. ooo miałam go - pod koniec trochę sie męczyliśmy razem... szampon jest fajniejszy.. i olej wzmacniający :) lulu

    OdpowiedzUsuń
  5. az wejde i sie rozejrze tam :) bo nigdy nie slyszalam o ruskich kosmetykach :) az dopiero na twoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sie tam rozejrzec :) w sumie to tez kremy maja fajne ;)

      Usuń
  6. Ja nie miałam ;) Pytanko do Ciebie czy spiryline , kosmetylki typu maka , sesa można kupic w jakichś sklepach czy tylko na necie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spiruline kupuje w sklepach ze zdrowa zywnoscia, mozna popytac w zielarskich a co do reszty to moze gdzies sie da tak jak farby Khadi ale w moim miescie nie wiec zamawiam...

      Usuń
    2. ok ;) dziękuję , zamówię w zielarskim ;)

      Usuń
  7. widzę, że cię nieźle wzięło na te rosyjskie kosmetyki ;) kusisz nimi bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. moze po wszystkich recenzjach skusisz sie na ktorys, fajne sa :)

      Usuń
  9. Wygląda ciekawie i kusząco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten drugi co teraz testuje bedzie chyba jeszcze bardziej kusil :D

      Usuń
  10. chcialabym zebys pomogla mi albo doradzila. mojemu chlopakowi nie tyle wypadaja wlosy co po prostu nie rosna grzywke ma tak przez srodek tylko chyb wiesz o czym mowie, zakola. czy odzywka jantar pomoze tez mojemu chlopakowi? wyrosna mu baby hair? ;D jesli uwazasz ze nie poleć mi coś co moge mu dać zeby troche zagescic wlosy jak mysisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mial tam kiedys wlosy? sam Jantar pewnie za slaby bedzie, ten preparat jest na zakola: http://www.doz.pl/apteka/p6347-Loxon_2_plynna_skore_glowy_60_ml czytalam ze jest dobry bo sama go kiedys chcialam kupic ;)

      Usuń
    2. chyba nie miał tam włosów..

      Usuń
  11. No nie jak tylko wchodzę do Ciebie to mam ochotę na zakupy a kto to za mnie zużyje;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam jakos sie zuzyje :D

      Usuń
    2. Mam podobnie :D Ale ogranicza mnie budżet hehe

      Usuń
    3. no ja też przez eve skusiłam się na te ruskie kosmetyki,teraz z drżącym sercem oczekuję paczuszki :))

      Usuń
    4. no mnie też skusiła na te ruskie cudeńka,teraz z drżącym sercem czekam na paczuszkę :) kieszonki totalnie opróżnione więc mam tylko nadzieję,że było warto :)

      Usuń
    5. tez mam nadzieje, ze ci sie spodobaja :)

      Usuń
  12. Chyba się w końcu na coś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również może się na nią skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd Ty takie rzeczy wynajdujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze znajdziesz coś fajnego. Nigdy wcześniej nie słyszałam o nim.

    Zapraszam do zabawy http://beautyhairandfashion.blogspot.com/2012/04/tag-5-moich-urodowych-obsesji.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Skład bardzo ciekawy...
    Chociaż może za dużo ziółek, moje włoski nie lubią tak dużo ćpać;)
    Zapraszam Cię do napisania posta: 50 pytań do...
    W skrócie-zostałaś otagowana:)
    http://naturalniezakrecona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za otagowanie, choc raczej ten tag strasznie mi sie nie podoba ;)

      Usuń
  17. nie znam tego balsamu, ale praktykuje wiele kosmetykow do wlosow wiec pewnie kiedys na ten kosmetyk tez trafie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...