wtorek, 24 kwietnia 2012

Kwiecien- kolejne farbowanie indygo.

Zacznę od tego iż zmieniłam zdjęcie tytułowe bloga . Nie mogłam się zdecydować które zdj jest najlepsze więc zrobiłam kolaż.
Zdjęcia robione nowym aparatem, udało mi się nim uzyskać normalny odcień moich włosów.
Przed:

Tu zdj robione z zaskoczenia dlatego ta ręka na twarzy ;). Tak wyglądają moje włosy po całym dniu :/(nie są rozczesane)
W słońcu, widzicie więc czemu na każdym zdj maja inny kolor, zmienia się on pod wpływem światła :/
Po:
Włosy były farbowane dwa razy najpierw tą samą mieszanką co ostatnio, później samym indygo .

Co mogę powiedzieć o  mojej mieszance...
Jest dużo trwalsza od farb których używałam. Po miesiącu nadal trochę jej było na włosach. Nie wysuszyła mi włosów. Przy każdym myciu włosów woda była lekko niebieska. Do momentu pierwszego mycia farbuje wszystko. Tym razem nie miałam niebieskiej skóry głowy.
Poprzednie farbowanie: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/indygo-efekty-farbowania.html
O indygo: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/indygo.html


Biorę udział w rozdaniu u: http://irreplaceableeee.blogspot.com/

90 komentarzy:

  1. fenomenalne włoski :))))
    zapraszam do siebie na mój wpis o włosach.. nie są takie jak Twoje, ale u mnie to początki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor :) Ale zazdroszczę - masz takie zdrowe włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) ale moje wloski kiedys takie nie byly, przeszly dluga droge ;)

      Usuń
  3. To chyba najciemniejszy kolor włosów jaki miałaś :). Indygo miałaś z Khadi? Intryguje mnie, może dzięki indygo osiągnę ciemny kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie(ostatnim razem tez byly takie ciemne, a nawet na poczatku bardziej), ale to najciemniejszy jaki pokazal aparat :D Jak pisalam moje wlosy sie ciezko fotografuje :/ . Zmieniaja kolor od swiatla strasznie :/
      p.s zamowilam dzis ten olejek :D

      Usuń
    2. Już się napaliłam, że kupię Indygo i zrobię tą mieszankę :P. Marzy mi się uzyskanie henną takiego koloru, jaki właśnie widać na Twoich zdjęciach. Uwielbiam czarne włosy i niestety już takich nie będę mieć, bo na drogeryjne farby nie patrzę a te inne typu Biokap są kurczę drogie :/ i jednak mają w sobie trochę chemii.

      Ooo super, że kupiłaś ten olejek :). Dziś go wąchałam i mimo, że mam katar to wyczułam...ogórek! Z moim nosem ewidentnie jest coś nie tak :P!

      Usuń
    3. To pociesze Cie bo przy ostatnim farbowaniu byly czarne, pozniej zblakly do ciemnego brazu i po miesiacu nadal wlosy byly troche ciemniejsze :D(co widac na 2 zdj bo jest ono przed farbowaniem). Jestem zaskoczona trwaloscia...
      Kusiciela :D przez to zamowilam tez inne produkty ;). Olejek jest niby od brata, namowilam go ;) dopiero inne produkty sama kupilam...

      Usuń
    4. Pocieszyłaś mnie :D. Pochwal się co jeszcze kupiłaś :))!

      Usuń
    5. Sporo tego :) Naturalna rosyjska odzywka z lopianem, wcierke(u tego sprzedawcy od olejku), spray przyspieszajacy wzrost wlosow- rosyjski, rosyjski balsam dodajacy blasku, rosyjski krem pod oczy(ale innej firmy, znalazlam znowu genialna strone z kosmetykami), i kolejny lotion na porost :D mam zapas wcierek na najblizsze miesiace...

      Usuń
    6. Jesteś niemożliwa :D. Pewnie znowu się skuszę na coś przez Ciebie :D. Mogę prosić o adres strony? Umieram z ciekawości, szczególnie jeśli chodzi o lotion na porost, bardzo mi tego trzeba po ostatnim ścięciu kolejnej partii zniszczonych włosów :).

      Usuń
    7. Wyslalam Ci kochana na maila :D. Heh tyle tam swietnych kosmetykow, ze nie sposob sie NIE skusic :D

      Usuń
    8. Dzięki, strona jest boska *_*! Same cudowności, coś zamówię na pewno <3!

      Usuń
    9. heh wiedzialam, ze Ci sie spodoba :D sama z pewnoscia za jakis czas ponownie zrobie tam zamowienie ;)

      Usuń
  4. One są boskie, cudowne, piękne, najlepsze :)
    Kupiłam Natur Vital i siedzę z nim na włoskach pod turbanem :D Ciekawa jestem efektu. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana
      O to napisz pozniej czy jestes zadowolona :)

      Usuń
  5. piękne, piękne i jeszcze raz piękne włosy :D
    jakbym miała takie włosy też nie wiedziałabym jakie ustawić w nagłówku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :D z checia dodalabym tam tez jedno po farbowaniu :D

      Usuń
  6. Kocham patrzeć na Twoje włosiska :)

    I bardzo dobrze, że zrobiłaś kolaż. Bo i loki i proste piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moglam sie zdecydowac tylko na jedno :D I dokladnie widac proste jak i krecone :)

      Usuń
  7. No, no ale włosy Kochana to Ty masz jak marzenie :-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy zawsze podziwiam!
    Estetyka bloga wiele zyskała przez zmniejszenie zdjęcie tytułowego! (dobrym pomysłem byłoby je wrzucić jeszcze nad zakładki i zmniejszyć trochę tekst, który teraz tam widnieje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jednak zdj wole pod stronami... tekst mozna zmniejszyc ale musze dojsc do tego jak to zrobic :D

      Usuń
  9. ale masz przepiękne długie włosy! Zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaa ale ciemne wyszły! jakoś zupełnie inaczej teraz, ale równie pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana one ostatnim razem byly ciemniejsze tylko moj aparat tak przelamuje kolory(no i moje wloski sa wielotonowe, ciezko uchwycic kolor), zreszta widac na zdj przed, ze sa tez ciemniejsze niz zawsze wychodzily :D

      Usuń
  11. kocham zdjęcia Twoich włosów:D ale kolor prawie czarny wyszedł, przynajmniej mi tak wygląda:) chciałabym mieć ciemniejsze włosy (ciągnie mnie do henny!), ale strasznie źle wyglądam w brązach :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie ciemne kolory wlosów. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow Twoje włosy po całym dniu wyglądają idealnie! :) Z moich robią się "kluseczki" i zupełnie nie wiem co z tym fantem zrobić:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbijaja sie? moze musisz miec lzejsza pielegnacje?

      Usuń
  14. Przecudne,to mało powiedziane! Ile lat dochodziłaś do tak świetnej formy?:) ja obawiam się, że do emerytury takich się nie dorobię :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej miesiecy: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/podsumowanie-czerwiec-luty.html

      Usuń
    2. Nie p rzyjmuję do wiadomości;) żądam ujawnienia prawdy! ;) to jest tak niesłychane,że aż niedouwierzenia:0 ja też tak chcę! Bezapelacyjnie!

      Usuń
    3. Ja sie ciesze, ze szybko rosna bo zeby zejsc z tego blondu musialam ich duzo podciac :/. Widocznie moja pielegnacja im sluzy :D

      Usuń
  15. Nie mogę się napatrzeć na Te Twoje włosy ;o Miałaś takie od zawsze ? (tzn. czy zawsze miałaś takie gęste grube) Długo zapuszczałaś ? Sorki za te pytania , ale cóż się dziwić ;)
    Aaaa i ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze byly takie geste, z tym ze je cieniowalam jak moglam ;), ostatnio to przez wiele miesiecy je podcinalam, schodzilam z farbowania i cieniowania: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/podsumowanie-czerwiec-luty.html

      Usuń
  16. Świetnie wyglądają, idealny stan ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ty masz sliczne te wlosyy ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  18. jakbym miała takie włosy, to też bym się nie umiała zdecydować na jedno zdjęcie :D po farbowaniu nadal są piękne :) oj chyba muszę się zagłębić w początki twojego bloga i prześledzić wszystko po kolei co tam z nimi robiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahh można patrzeć na nie godzinami. Cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  20. o moj boze masz najwspanialsze wlosy jakie widzialam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz śliczne, gęste, długie włosy:) Naturalne kuracje robią swoje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, podoba im sie to co z nimi robie :D

      Usuń
  22. cudnie, ja sobie zrobiła szlaban na farbowanie włosów dopóki ich nie odżywię porządnie - co najmniej rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze, chociaz ja farbuje naturalnie wlosy i robilam to tez na zniszczonych :)

      Usuń
  23. Przedwczoraj też nakladałam indygo. Tym razem włosy wyszły całkiem czarne bez brązowego połysku. 5 tyg. temu nakładałam pierwszy raz indygo. Kolor utrzymuje się u mnie na włosach długo, włosy nie płowieją, miałam już odrosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mialam nawet odrosty, zaskoczona jestem trwaloscia :). Zazdroszcze moje wloski tak ciezko zafarbowac... teraz dwa razy to robilam.

      Usuń
    2. Na szczęście henny nie niszczą włosów, więc możesz powtarzać farbowania. Ja do grudnia farbowałam włosy chemicznie i teraz próbuję jakoś włosy po tym odratować. Nawet nieźle mi idzie, niestety im bliżej końcówek tym bardziej są wysuszone. Ale nowe rosną zdrowe i lśniące. Henna indygo jest dla mnie wybawieniem. Moze wypróbuję też orzechowego brązu.

      Usuń
    3. To prawda, u mnie te farby wrecz odzywiaja wlosy, a najbardziej farba Sante, pozniej to indygo a na koncu khadi...Wczesniej tez farbowalam chemicznie, tzn rozjasnilam swoje wlosy do blondu na ktorym zadna inna chemiczna farba sie nie utrzymala... no ale juz odrosly :D

      Usuń
  24. piekny gleboki odcien Ci wyszedl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to moga byc jeszcze ciemniejsze :D

      Usuń
  25. cudowne.. ja moich nie katuje ani prostownicą ani suszarką a pomimo tego są suche i zniszczone..

    OdpowiedzUsuń
  26. Merry widocznie potrzebuja wiecej nawilzenie niz im dajesz. Jesli masz bardzo zniszczone konce to warto je podciac.

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz piękne włoski i równie piękny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  28. długie włosy i kolorowe paznokcie to kwintesencja kobiecości, pięknie ;) Piszesz, że farba Sante odżywia bardziej niż khadi? A gdzie dostać Sante i czy ona też jest w 100% naturalna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz skład: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/01/farba-roslinna-sante.html. Swoja farbe kupuje na all, mozna ja tez dostac w innych internetowych sklepach.

      Usuń
  29. nice blog!!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne są :) nawet po całym dniu

    OdpowiedzUsuń
  31. podobają mi sie włosy i bardzo miło się czyta komentarze u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje wam :)
      to prawda komentarze sa bardzo mile :D

      Usuń
  32. Śliczny kolorek, tylko chyba strasznie dużo roboty z tym farbowaniem domowym ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozrobienie kilka minut, ja nalozylam tym razem farbe na 8h na noc i rano zmylam :D

      Usuń
  33. a czym zabezpieczasz otoczenie? i siebie samą, żeby się z czarną buzią nie obudzić? ;)

    i powiedz jak z trwałością? co ile farbujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakladam farbe nad wanna(trzeba juz umyc mleczkiem pozniej). Po nalozeniu nakladam na wlosy czepek i czapke ;). Spie na poduszce z eko skory(latwo ja umyc w razie czego). Rano splukuje woda i spinam wlosy(w koka) zeby nie brudzily(brudza do pierwszego mycia). Farbuje raz na miesiac :). Z trwaloscia roznie ale teraz po miesiacu nadal wlosy byly ciemniejsze.

      Usuń
  34. hmm muszę spróbować, tylko może nałoże mieszankę rano i zmyję wieczorem, bo ja na prawdę nie umiem normalnie spać. przy moim kręceniu się żadna czapka się nie utrzyma, no chyba, że taka dla dzieci wiązana pod szyją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tez moze byc :) Co do czapki to po nalozeniu farby i czepka robi sie taki duzy turban wiec czapka ciasno przylega :D

      Usuń
    2. spróbuję, w najgorszym wypadku kupię sobie kominiarke. albo pilotke, co nie byłoby głupie biorąc pod uwagę, jakie są ciepłe :p

      Usuń
  35. o kurcze podoba mi sie taka czern :) zdecydownie piekny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne włosy...Chcę takie same!

    OdpowiedzUsuń
  37. ojej... te twoje włosy, po prosty się rozpływam!!! marzę o takich

    OdpowiedzUsuń
  38. EVE, ja mam bardzo zniszczone włosy..naprawdę...nic nie pomaga...stosuję olejowanie, szampony bez SLS (Hipp), maski bez silikonów (Bingo Spa, Alterra z granatem, Natur Vital) i....nic...
    już nie wiem, co mam robić....ścięłam, ile się da a i tak mam siano ;-((( Jak je uratować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze przy bardzo zniszczonych wlosach nie powinnas tak nagle odstawic sylikonow. Uzywaj tych lekkich w maskach i kup sobie dobry jedwab na konce. Probowalas domowych metod? Mam kilka w zakladce domowe sposoby pielegnacji. Kup sobie jakas bardziej tresciwa maske jak natur vital hair loss lub maske drozdzowa, albo zolta z gliss kura. Trzecim skladnikiem jest maslo shea, jest tam tez olejek arganowy, macadamia, lekki silikon. To bardzo tresciwy produkt-http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=50139. Maski bingo sa fajne ale wiekszosc z nich jest bardzo ziolowa i byc moze nie pasuje to Twoim wlosom.

      Usuń
  39. Dziękuję za szybką odpowiedź z Twojej strony. Wiesz, ja z Natur Vital miałam tę maskę z aloesem, ale może faktycznie kupię tą Hair Loss, którą mi polecasz. Co do masła shea to chyba moje włosy go nie lubią - mam maskę na bazie tegoż masła i ...totalne obciążenie, włosy jakieś tępe po niej, z tymże chyba nie dla mnie ;-((
    No ale może ten NaturVital Hair Loss to będzie akurat to, czego na tę chwilę potrzebuję (czytałam Twoją recenzję na jej temat i jestem skłonna wierzyć, że u mnie też zadziała).
    Dziękuję Ci jeszcze raz, Eve ;-**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety taka maska jest bardzo tresciwa i trzeba nauczyc sie ja nakladac i zaczynac od bardzo malej ilosci. NaturVital hair loss ma bogatszy sklad od tej aloesowej wiec mam nadzieje, ze Ci pomoze :*

      Usuń
  40. Ja właśnie zakupiłam tego żółtego Gliss Kura, ale nigdzie nie mogłam dostać w formie maski, tylko wyłącznie jako odżywka - skład w zasadzie taki sam, więc się zaopatrzyłam i zobaczymy. Skusiłam się również na ten płyn do kąpieli z Babydream Fur Mama, bo pisałaś, że nadaje się również do mycia włosów i ma fajny skład. Maskę Natur VItal planuję kupić za tydzień (w moim mieście nie ma Natury ;-((().
    Dzięki za cenne wskazówki, Eve, może faktycznie nie powinnam tak zupełnie rezygnować z delikatnych silikonów przy takim sianie jak moje, w końcu one jakby nie było trochę zabezpieczają włosy (Twoja odpowiedź mi to uświadomiła). Cieszę się, że natknęłam się na Twojego bloga ;-************
    Vea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten plyn ma lagodne detergenty plus olejki w skladzie :). Z tego co widze teraz na kwc to odzywka nie ma w skladzie masla shea ktorego jak mowisz Twoje wlosy nie lubia :), może bardziej Ci podpasuje. Jednak odżywka też jest treściwa i nie nakladaj jej dużo i od nasady włosów ;). Dokladnie, Twoje wloski sa obecnie slabe a lekkie silikony je ochronia,poprawia wizualnie wyglad i w sumie latwo je zmyjesz.
      Milo mi to czytac :*

      Usuń
    2. P.s nakladaj ja od tego momentu co masz zniszczone konce tak zeby nie przetluszczala ci wlosow, zwlaszcza w polaczeniu z olejowym plynem babydream ;).

      Usuń
  41. Tak zrobię, Eve.Poinformuję Cię, jaka była reakcja moich kłaczków na w/w zestaw (oby była pozytywna).
    P/S: Jesteś fenomenalna w tym, co robisz tutaj na blogu (wpisy, recenzje, porady dla nas). Z tymże DZIĘKUJEMY CI, ŻE JESTEŚ ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taka nadzieje :)
      Co do tej maski to jak wspomialas, ze jej nie znalazlas to postanowilam ja kupic i faktycznie maz zjechal miasto 4 razy i dostal ja dopiero w duzym tesco :o za jedyne 13,99-300ml maselka. Zawsze jak cos jest dobre to szybko znika...Mialam kiedys ulubiona maske z nivea i teraz tez od dawna nigdzie jej nie ma.
      Nie no nie dziekuj ;). Ten blog to moja pasja i z czasem bede mogla wrocic do wspomnien, starych zdj itd ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...