wtorek, 17 kwietnia 2012

Beauty Formulas- Wax Awokado/ Tag 5 moich urodowych obsesji

Witajcie :)
Ten wosk jest drugim produktem firmy Beauty Formulas jaki miałam okazje testować. Pierwszym był puder do higieny intymnej, którego uwielbiam i stosuje jako suchy szampon do wlosow ;): http://blogeve-evel.blogspot.com/2011/11/suche-szampony.html
Opis:
Intensywnie, głęboko odżywiający wosk sprawi, że kilka minut Twoje włosy stają się lśniące i piękniejsze. Czysty olejek z awokado uzyskany z dojrzałego owocu jest doskonałym składnikiem dodającym połysku i pomagającym odbudować i naprawić zniszczone włosy. Wosk dostarcza włosom niezbędnego pożywienia. Jeśli Twoje włosy są w złym stanie, rozjaśnione po trwałej ondulacji lub zniszczone suszarką, wosk używany regularnie pomoże odżywić skórę głowy, wzmocnić włosy, sprawi, że będą zdrowsze i lśniące. Wosk nie zmienia i nie odbarwia koloru włosów.
Zastosowanie:
Odżywcza maseczka Wax szczególnie polecana jest dla włosów zniszczonych zabiegami fryzjerskimi, suchych, wymagających intensywnego odżywienia.
Wosk nie zmienia ani nie odbarwia koloru wlosow
Sposob uzycia: Wystarcza na ok 3-4 zastosowań
1. Umyj włosy szamponem i wysusz ręcznikiem
2.Nałóż wosk palcami i wmasuj go we włosy i skore głowy
3.Zawin włosy w wilgotny, ciepły ręcznik na 5-10min. Pozostaw dłużej na mocno zniszczonych włosach
4. Dokładnie spłucz włosy
 Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol(emulgator, regulator lepkosci, stabilizator), Cetrimonium Chloride(substancja antystatyczna), Cetyl Alcohol(regulator lepkosci, emulgator), Perfum, Citric Acid(kwas cytryowy, wspomaga dzialanie innych skladnikow, konserwuje), Cetyl Persea Gratissima(olej z awokado), Hurdolyzed Collagen(hydrolizowany kolagen), Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol(konserwant), Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Butylparaben(parabeny), CI 19140, CI 42090
Moja opinia:
Wosk nie posiada naturalnego składu ;), dlatego nakładałam go jakieś 7cm od skory głowy. Do zakupu zachęcił mnie jedynie wizaż. Chciałam ten z henna(który ma najwięcej pozytywnych opinii), jednak gdy przyszłam do sklepu akurat tylko jego nie mieli(co dziwne, zawsze tak mam :D). Mimo średniego składu wizualnie faktycznie robi cuda. Włoski po spłukaniu są bardzo śliskie, miękkie, błyszczące. Jakiegoś wielkiego, utrzymującego się odżywienia nie zauważyłam. Moim zdaniem wydajność jest dobra. Użyłam go więcej niż 4 razy a jednak została mi go jeszcze polowa.Zarówno po 5 jak i po 15 minutach efekt jest równie zadowalający. Wosk ułatwia rozczesywanie. Zapach ma trochę taki dziwny, sztuczny.
Cena: 10.95- 150ml
Mozna go kupić w aptekach(np. na doz.pl) jak i małych sklepach, gdzie ja kupiłam swój.


miałyście go? co myślicie o nim? 

Tag, który już jakiś czas temu przywędrował do mnie od: http://beautyhairandfashion.blogspot.com/ za co bardzo dziękuje :)
Zasady:
1) Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady
2) Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy w Twoim wyglądzie, na których punkcie masz małe obsesje;)

3) Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych;)

4) Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego elementu ciała.

5) Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

Największa obsesje mam na punkcie:
1. Włosów :D
Uwielbiam widok długich, prostych, ciemnych wlosow. Mam zamiar swoje trochę przyciemnić płukankami oraz popracować nad swoja długością, do idealnej brakuje mi 7cm ;)
2. Rzęs
Najlepiej się czuje w mega czarnych brwiach i rzęsach. Pracuje nad ich gęstością
3. Twarzy
Zawsze mój codzienny krem jest naturalny i zawiera filtry. Używam tez rożnych olejków, naturalnych glinek itd.
4.Oczu ;)
 Niestety moje oczy bardzo rzadko wyglądają na wypoczęte(właściwie to chyba nigdy :/ przez co często słyszę, ze wyglądam na zmęczona), wiec ratuje się kohlem w proszku, kremami pod oczy(pharmaceris, delia bio)-opisy w zakladce : kremy, peelingi, toniki. Teraz dodatkowo przecieram skore odwarem z kwiatów bzu z dodatkiem soku, jak i zakupiłam z myślą o moich oczach pewne zioło ;)
5.Umięśnionego brzucha
Dlatego ćwiczę ;)
Ten tag był już chyba wszędzie, dlatego taguje tych, którzy jeszcze na niego nie odpowiadali ;) 

 Przypominam o moim rozdaniu ktore trwa do niedzieli : http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/04/doczekaam-sie-listonosza-rozdanie.html

58 komentarzy:

  1. Ten Wax miałam okazję kupić za 4,50 ale zrezygnowałam ze względu na średni skład, ale może się skuszę na niego następnym razem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no sklad ma sredni ale wizaz kusil mnie na niego od dawna :), chcialam sama ocenic to "cudo", do pomocy przy rozczesaniu wloskow sie nadaje :)

      Usuń
    2. Który WAX bardziej polecasz? Ten z awokado, czy ten zwykły :)?

      Usuń
    3. jak tak patrze to ten zwykly(w brazowym opakowaniu) ma gorszy jeszcze sklad :/ moze podrazniac...

      Usuń
    4. p.s Twoj nowy olejek(ten pierwszy) strasznie mnie kusi :D znalazlam go na all :D

      Usuń
    5. Hmm...to chyba jak będę kupować to wybiorę ten z awokado :). Na razie wiele nie powiem na temat Ramtirth Brahmi , właśnie siedzę z nim na głowie :P. Pachnie lekko, ziołowo! Oba olejki z tego co kojarzę, to są tanie jak na super skład i pojemność :). Tylko opakowania nieciekawe, ale to akurat absolutnie mi nie przeszkadza :D.

      Usuń
    6. Jakos tak mi sie spodobal, ze chyba bez pozytywnej opinii bym go kupila :D. W maju mam imieniny wiec moze go dostane :D

      Usuń
    7. I faktycznie tani jest, kosztuje 23zl. Teraz uzywam mniejszego i drozszego :/. A to wlasnie dziwne opakowanie mnie urzeklo ;)

      Usuń
    8. Tani, bo jeszcze nie rozreklamowany jak Sesa :P. Sesa 180 ml kosztuje w Indiach na nasze około 12, 13 zł a my musimy płacić około 45 z wysyłką na Allegro :/
      Heh no to niech Twoje imieniny szybko nadchodzą :P.
      Wybuliło mi spód opakowania od trzymania go chwilkę w gorącej wodzie i teraz nie chce stać prosto :D.

      Usuń
    9. Roznica jest :/. Hmm moje imieniny sa pod koniec maja no ale najwyzej sama sobie zrobie prezent :D, gorzej, ze sprzedawca ma inne ciekawe produkty ;). Moze za goraca woda byla? najwyzej bedzie lezec, liczy sie dzialanie :D Napisz jakie bedziesz miec wloski po zmyciu olejku .

      Usuń
    10. Zdecydowanie różnica jest :/. Moim marzeniem byłoby polecieć do Indii, zamiast pamiątek nakupiłabym olejków :D.
      Prezent dla samego siebie też jest super, wiesz czego potrzebujesz :)).
      No chyba była ciut za gorąca, przy olejowaniu nie jest to wygodne, bo jak wyleję za mało na spodek (a wolę nalać mniej, żeby nie używać dużo) i za każdym razem muszę go odkręcać i zakręcać ;). Ok, napiszę jak się sprawdził za pierwszym razem :).

      Usuń
    11. To mamy takie samo marzenie z tym ze ja jeszcze nakupilabym kremow do twarzy :D.
      Podobno te rosyjskie kosmetyki w Rosji kosztuja kolo 4zl wiec na nich tez zdziera sprzedawca... eh :(

      Usuń
    12. No to ładna przebitka :/ choć trzeba też liczyć koszty związane ze sprowadzeniem produktów, podatki, utrzymanie sklepu itd. Ale mimo wszystko marża jest za wysoka!

      Oszaleć można od tego wszystkiego :D.

      Usuń
    13. No dokladnie i to maska jest za 4zl a maja tam tez tansze produkty, wiec do Rosji tez bym pojechala :D. W sumie to moj tata pracuje we Wloszech, ciekawa jestem czy tam sa jakies ciekawe kosmetyki...

      Usuń
    14. 4 złote za maskę drożdzową :O? O Mamusiu... To zapytaj taty :P. Sama jestem ciekawa ;).

      Usuń
    15. Tak za drozdzowa... przynajmniej tak twierdzi osoba ktora to pisala u mnie na blogu ;)
      Z tata nie jest tak latwo :/, chcialam ostatnim razem zeby mi przywiozl aloes(u nich to rosnie jak chwast)i nie wiedzial jak on wyglada ;). Znalazlam cos takiego, na wizazu pisza ze ta srodkowa kosztuje 2 euro:http://www.ciao.it/GalleriaMultimediale/Mil_Mil_76_Crema_Rigenerante_Balsamo__275867
      Pokaze to bratu bo on tez tam mieszka.

      Usuń
    16. Hehe, pozdrowienia dla taty :D!!

      Ciekawy produkt! Jestem zaintrygowana tą maską :D!

      Usuń
    17. dzieki :D
      pokazalam linka bratu, rozgladnie sie za nia, choc oni mieszkaja na malutkiej wyspie za Sycylia i wiele sklepow tam nie ma :/

      Usuń
    18. Szkoda, ale może jednak wypatrzy tą maskę :). A propos olejku Ramtirth Brahmi: cudownie zmiękcza końcówki, tak samo jak Sesa :). Włosy miałam bardzo miękkie, zobaczymy jak na dłuższą metę się sprawdzi!

      Usuń
    19. oby, jak nie to przywiezie jaka kolwiek tylko inna niz sa tu :)
      ah jeszcze bardziej ja chce :D, wygladza?

      Usuń
    20. Wygładza, włosy lśnią i ta miękkość :D! Ah, Eve musisz go wypróbować :P!

      Usuń
    21. za jakis czas bedzie moj :D
      p.s dzis doszedl mi blogowy aparat :D, wreszcie kolor wloskow jest normalny :/

      Usuń
  2. Słaby skład, ale można przetestować :)
    Ja do suchych szamponów zraziłam się używając tego z Oriflame...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu? ten jest w pudrze wiec nie wysusza :)

      Usuń
  3. kolejny produkt u Ciebie, który z chęcią bym wypróbowała :-) chciałam wypróbować "krem na brodawki" z babydream, ale chyba nigdzie go już nie dostanę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ziaja ma tez taki krem do brodawek ale chyba z sama lanolina...

      Usuń
  4. za każdym razem jak wchodzę na twojego bloga i widzę to zdjęcie twoich włosów to zżera mnie zazdrość ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszke pracy i kazde wloski moga tak wygladac, moje jeszcze idealne nie sa :*

      Usuń
  5. Też chciałabym zagęścić brwi i rzęsy też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moich brwi chyba juz sie nie da zagescic(lata wyrywania) ale o rzesy walcze :)

      Usuń
  6. Miałam go już kupić ,ale na razie muszę zużyć to co mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, ja narazie tez musze zuzyc to co mam ;)

      Usuń
  7. Szkoda, ze mi nie pasuja takie mega czarne oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. widzialam go kiedys w sklepie ale sie nie skusilam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie wlasnie skusilam na niego dopiero jak zobaczylam go po wejsciu do sklepu, wczesniej mnie kusil ale wtedy juz nie wytrzymalam :D

      Usuń
  9. widziałam ten wosk w superpharmie, ale na razie mam za dużo wszystkiego, żeby kupować kolejne maski ;) jak coś zużyję to na pewno go wypróbuję, chodzi za mną od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za mna tez tak chodzil dlugi czas az go kupilam ;)

      Usuń
  10. Ja go miałam i byłam zadowolona ale nie tak bardzo jak z wosku ''henna treatment wax'' ;) Po tym co masz fajnie się rozczesują włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie,duzo lepiej sie po nim wloski rozczesuje :)

      Usuń
    2. Mam do Ciebie pytanie ;) Czy po domowych maseczkach trzeba myc włosy szamponem czy wystarczy spłukać woda ? ;> Ja zawsze myłam jeszcze raz ale czy dobrze robiłam ? aaa i czy potem można jeszcze nałozyć odżywke ? czy wystarczy ? ;>

      Usuń
    3. ja np. majonezu nie splukiwalam, i innych raczej tez nie ale to zalezy od maski...

      Usuń
  11. Czaję się na niego od dawna i skoro jesteś zadowolona to kupię! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana zebys Ty wiedziala ile miesiecy mnie on tez kusil :D. Jak pisalam wyzej kupilam dopiero jak zobaczylam w lokalnym sklepiku, skladu naturalnego nie ma ale efekt jest bardzo fajny:)

      Usuń
  12. Nie miałam go nigdy, ale też przymierzałam się kiedyś do tej wersji z henną i potem o nim zapomniałam. :)
    Ostatnimi dniami kupiłam spirulinę, ciekawe jak się u mnie sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ciekawa jestem czy tez bedziesz tak bardzo zadowolona ze spiruliny jak ja :)

      Usuń
  13. nie widziałam, nie próbowałam, ale może kupie, jeśli rzuci mi się gdzieś w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam, ale patrzyłam na niego ostatnio w super pharmie;) więc jest ok, dzięki:))

    OdpowiedzUsuń
  15. jeeee... bardzo długie chcesz mieć włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po tylek :) chce zeby byly takie jak kiedys :)- strasznie duzo ich scielam po tym farbowaniu...

      Usuń
  16. miałam ten wax. Ale dużo bardziej lubię wersję z miodem.
    Ostatnie opakowanie kupiłam chyba półlitrowe na dozie, dużo bardziej się opłacało niż taka tubka.

    I tak samo nie daję tego na skalp, nie widzę tam nic super dla skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. przekroczyłam limit odżywek w tym miesiacu:) jakoś nie zacheca mnie skład za duzo chemii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sklad jak mowilam naturalny nie jest, jednak ten produkt byl tak chwalony na wizazu, ze musialam go sama przetestowac :D

      Usuń
  18. Ostatnio zastanawiałam się nad tym woskiem, ale zniechęcały mnie parabeny w składzie. Poza tym nie widziałam go nigdzie indziej, niż na allegro bądź w super pharmie, gdzie kosztował coś koło dwóch dych ;O Naprawdę warto nieraz porównać ceny, bo można sporo przepłacić.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...