niedziela, 8 kwietnia 2012

nowe wałki przetestowane, oraz tag- kosmetyk idealny

Witajcie, dosłownie niedawno wróciłam od rodziny ;). Jak mówiłam zamierzałam w święta użyć nowych wałków:
Wczoraj wieczorem umyłam włoski, przepłukałam je płukanką z kakao, która je lekko usztywnia:http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/maskapukanka-z-kakao-oraz-kolagenowe.html
Kiedy podeschły(były wilgotne), zrobiłam żel z siemienia lnianego: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/02/maska-plukanka-z-siemienia-lnianego.html  do którego dodałam soku z aloesu oraz 3 krople pachnącego olejku(rano po rozkręceniu walków moje włoski pięknie pachły bzem). W każde pasemko wtarłam trochę tej mikstury i nałożyłam walki tak samo jak tutaj:http://blogeve-evel.blogspot.com/2011/12/papiloty-warkoczyki-waki.html , czyli od spodu włosków.
 Użyłam tym razem 18 walków, które zostawiłam na włosach na cala noc. Co prawda nie spało mi się super wygodnie ale tez nie było bardzo źle ;)

Poranne efekty:(przy okazji te zdjęcia oddają dokładną,obecna kolorystykę moich włosów-ciemny brąz z takim kasztanowym połyskiem ;))

Wieczorem po użyciu szczotki do wlosow- jak widać rozprostowały się:

Jako, ze moje kręcone włoski zawsze budziły najwięcej kontrowersji, tu usłyszałam najwięcej sprzecznych opinii, proszę o kulturalne wypowiedzi, zwłaszcza anonimów ;)


Tag
przywędrował do mnie od: http://morenita-natural.blogspot.com/ za co jej bardzo dziękuje.
Zasady:
1. Napisz kto Cię oTAGowal i zamieść zasady zabawy.
2. Zamieść banner TAGu i wybierz jeden kosmetyk (może to być kolorówka jak i pielęgnacja), którego używasz już długo i nie zamienisz na nic innego.
3. Wklej zdjęcie wybranego kosmetyku.
4. Uzasadnij swój wybór (krótką recenzją możesz zachęcić wiele osób, by również go wypróbowały).
5. Zaproś do zabawy cztery bloggerki.

Mój wybór padł na kohl w proszku:  http://blogeve-evel.blogspot.com/2011/12/kohl-w-proszku.html .
Dlaczego? odpowiedz jest prosta.Po pierwsze był to pierwszy kosmetyk który przyszedł mi do głowy ;), a po drugie uważam go za ideał.
Plusy:
-naturalny skład,
-trwałość,
-głęboki czarny odcień,
-likwiduje popękane naczynka, białka oczu są bielsze
dowodem jest to zdjęcie:
-oczy wyglądają na wypoczęte,
-jest mega wydajny, używam go od dawna a ubytek jest znikomy:
Minusem dla niektórych moze być nakładanie kohlu, ja jednak nie mam już z tym żadnego problemu. Używam cienkiego pedzelka :)
Miałam tez kohl w sztyfcie(http://blogeve-evel.blogspot.com/2011/12/kohl.html), jednak ten jest jak dla mnie dużo lepszy.

Miałyście ten produkt? co o nim myślicie?

77 komentarzy:

  1. ja mam kohl ale w paście i nakładam patyczkiem - też go uwielbiam :) piękne fale, ile ja bym dała żeby mieć takie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pascie moze jest lepiej, proszekiem latwo sie pobrudzic :)
      dziekuje :*

      Usuń
  2. 1 zdjęcie włosków najładniejsze :) super wyszły wałki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, pierwsze z pozostale 3 sa takie same tylko robione zwyklym telefonem ;), jednak mimo tego i tak pieknie sie blyszcza :D

      Usuń
  3. Mi się podoba to zdjęcie które masz aktualnie ;) ale jeśli chcesz zmienić to proponuję to pierwsze ;)
    Ja mam z natury kręcone :( a te wałki jak widze dają sliczny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super efekt skrętów, lubię taki. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi takze podoba sie to zdjecie ktore masz aktualnie. Wiec najchetniej glosowalabym za opcja: pozostaw bez zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad ta opcja tez mozna glosowac bo nie jestem pewna zmiany ;)

      Usuń
  6. super wyszło :) ja bym nie dała rady spać w wałkach :D
    pierwsze zdjęcie najładniejsze, bo najwyraźniejsze :) pomijam tutaj już rozczesane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chcesz dać zdjęcie kręconych włosów, to proponuje to 1, bo najlepiej widać na nim włosy i kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy mi na kreconych bo naprawde rzadto takie sa ;) wiec glowne bedzie z kreconymi, proste mam na boku bloga i ciagle takie pokazuje :)

      Usuń
  8. Eve apeluje aby zdjecie zostalo bez zmian bo podoba mi sie to co jest.
    Ile Ty tego nakladasz na wlosy. Ja chyba nigdy nie naucze sie tych wszystkich plukanek!

    Jestem pelna podziwu. Przyjade do Ciebie na tydzien i nauczysz mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 , 2 , 3 , 4 foto podoba mi sie
    loki wygladaja na bardzo usztywnione
    zastanawiam sie nad opcja u ciebie wiekszych lokow i bez tych uszywniaczy a tylko lekko roztrzepane palcami :)efekt moglby byc rowniez ciekawy :)
    takie miekkie fale by wyszly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpada :( wieksze loki i na dodatek bez usztywniaczy rozprostuja sie po 30 minutach, probowalam juz :( to strata tylko mojego czasu i meki nocnej ;) moje wlosy ciezko zakrecic...

      Usuń
    2. wiesz co ? co ja bym dala miec proste bez prostowania :)ciesz sie , bo masz takie o jakich niejedna sni i musi palic zeby uzyskac taki efekt:)
      twoim naglowkiem powinny byc twoje naturalne wloski czyli proste bo sa najpiekniejsze i przebijaja nawet te loki <3

      Usuń
    3. proste ciagle wstawiam i mam 3 zdj z boku bloga, krecone mam bardzoooo rzdko, ostatni raz krecilam chyba w pazdzierniku ;) wiec dlatego wole zeby bylo w tytule, albo zrobie tak ze beda dwa(krecone i proste) obok siebie ;)

      Usuń
  10. Bardzo ładne loki wyprodukowałaś. Uważam, że to pierwsze z posta powinno iść na tytułowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To pierwsze zdjęcie przy drzwiach dałabym na tytułowe, włosy wyglądają ładnie i jest dobra ostrość:) Mi się podobają loki, więc jestem oczarowana efektem:) Muszę kupić siemię lniane i spróbować z płukanką z kakao:)

    OdpowiedzUsuń
  12. powtórzę się: masz piekne włoski Eve!!! :) I tak wspaniale błyszczą :D Moim zdanie powinno to być 1 zdjęcie
    z widocznymi, pokręconymi włosami ;) Pozdrawiam cieplutko :*
    Sky

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie jest cudne!! A włoski tak się błyszczą po tej miksturze z lnu? Wyglądają na prawdę nieziemsko.

    BTW, zaczęłam obserwować, poza tym nasza krótka, mailowa wymiana zdań, Twój blog i blog Anweny zainspirował mnie do założenia własnego i coraz bardziej poważnie o tym myślę :)

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, blyszcza sie troche bardziej po tej miksturze :D a bloga jak masz chec i duzo pomyslow to zakladaj ;)

      Usuń
  14. 1 najladniejsze :)
    Ja chcialam sobie kupic kohl, ale wyczytalam, ze zawiera ołów i sie powstrzymalam... ale nie wiem czy to prawda w koncu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektore jakies podejrzane moga go zawierac, ten ma hologram autentycznosci,jest bardziej znany, na aukcji tez pisalo o tym(ze go nie zawiera), jest podany sklad ;) nie zawiera olowiu :)

      Usuń
  15. Podejrzewam, że kręcisz włosy ze zwykłej potrzeby zmiany, ale mnie najbardziej podobają się Twoje włosy naturalne, proste - są wtedy naprawdę piękne. A pokręcone wyglądają tak jakoś, sztucznie.. nie robią takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja szczerze powiedziawszy nawet nie słyszałam o takim kosmetyku, chyba wstyd się przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, śledzę Twoj blog juz od jakiegos czasu i musze Ci wyznac, że to własnie Ty zainspirowaałas mnie do tego, aby coś zrobić ze swoimi włosami. Tak więc zaczynam olejowanie odżywki wcierki itd :) i mam pytanie czy mozesz mi polecic jakas maske lub coś innego do włosów żeby stały się grubsze mocniejsze itd? ja mmam włosy delikatne, co więcej, wypadają strasznie. zalezy mi zeby poprawić ich stan i przede wszystkim grubosc. zamowilam Jantar mysle ze troche pomoze mi na wypadanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczrze to mi najbardziej pomogla maska naturvital i indola(wzmocnily wlosy), a na pogrubienie polecam maske kalpi tone, lub ziolo eclipta alba...

      Usuń
  18. 1 najładniejsze jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne masz włoski. :) Podobają mi się w wersji kręconej no i ten kolor jest obłędny, kocham takie odcienie. :) Pierwsze zdjęcie włosków najładniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :* a kolorek fakt, ladnie tu wyszedl :D

      Usuń
  20. Jak dla mnie zdjecie nr 1 jest najlepsze:-)
    Kolorek super, ale zdecydowanie wolę Twoje włosy w prostej wersji, moze dlatego że mocno zazdroszczę tego że są naturalnie proste:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez wole proste dlatego krece je raz na pol roku, jednak wtedy widze jakie wrazenie robia na ludziach :D dlatego warto czasem pocierpiec :)

      Usuń
  21. kurcze ciekawy ten kohl,jaka jest jego cena gdzie mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń
  22. hej ,mam takie prywatne pytanie,ile masz lat;d?
    bo wyglądasz bardzo młodo;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwi mnie jak ktos moze ocenic, ze mlodo wygladam nie widzac mojej twarzy, to troche dziwne ;)

      Usuń
    2. A mnie tez bardzo ciekawi w jakim jestes wieku ;) Zdradzisz nam ta tajemnice?

      Usuń
  23. jak można się niekulturalnie wyrazić o TAKICH włosach?? :P nie ogarniam :)
    jak dla mnie zdj nr 1, choć Twoje włosy są piękne na każdych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mozna, przed chwila tego doswiadczylam na sobie :/

      Usuń
  24. Kusisz tym kohlem, tylko obawiam się, że nie umiałabym go zaaplikować i wsypałabym tylko proszek do oka :P. Byłam pewna, że pokażesz jakiś kosmetyk do włosów :D!
    Piękne włosy Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja sobie poradzilam to chyba kazdy da rade :D a troszke proszku moze sie dostac do oka, sama czasem tak nakladam zeby go troche wsypac ;) wtedy znikaja mi popekane naczynka ;)
      no widzisz zaskoczylam Cie :D
      dziekuje chociaz strasznie nie lubie wstawiac kreconych wloskow :/ ludzie nie maja opamietania w slowach ;)

      Usuń
  25. Też stawiam na pierwsze. Nie mogę się napatrzyć na Twoje włosy. Taka gęstość pozostaje w sferze moich marzeń;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana,to nie jest od razu mówię naskok na Ciebie ale moim zdaniem za bardzo przeżywasz i analizujesz każdy komentarz,musisz po prostu nabrać dystansu trochę do tego,wiadomo,że każdy człowiek w necie a zwłaszcza ten anonimowy pozwala sobie na dużo albo czasami nawet coś palnie i nie wie,że robi źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawde mnie nie znasz i nie wiesz co mysle, to nie bylo od kogos anonimowego ;) i nie wiesz tez co tam bylo....

      Usuń
    2. Nie muszę Cię znać by co nieco wiedzieć/zauważać. A to,że się przejmujesz widać chociażby po tym,że pytasz ,które zdjęcie wybrać jako profilowe etc

      Usuń
    3. mylisz sie ;) tu mnie troche rozbawilas bo nie wiesz ile razy ktos mi napisal bym np cos przestawila, zmienila ile razy slyszalam ze tytulowe zdj wyglada jak z plastiku i jakos nigdy nic nie zmienilam ;) tu chcialam sie zapytac co myslicie(wiele ludzi na blogach pyta np jaki tytul wybrac i co to znaczy ze nie maja wlasnego zdania?), sama mam swojego faworyta i mimo opinii tez innych na tytulowym beda krecone ;)

      Usuń
    4. Nie przejmuj się, to normalne, że pyta się swoich czytelników jaki wygląd bloga im bardziej odpowiada, bo w końcu wygląd bloga jest jak jakby jego wizytówką i jest on na dobrą sprawę dla czytelników, a nie autora. Autor na blogu spędza tylko czas czytając komentarze, więc jemu to troszkę bez róznicy...

      Usuń
    5. ja sie zastanawiam nad 3 zdjeciami i myslalam ze komentarze pomoga mi dokonac wyboru :) a pytalam was wlasnie bo go czytacie i szanuje wasze zdanie, sugestie choc wybor nalezy do mnie :)

      Usuń
  27. 1 zdjęcie najładniesze; swoją drogą bardzo fajny efekt uzyskałaś dzięki tym wałkom :) Jeśli chodzi o kohl to używam od studniówki, czyli z 4 lata :D Mam taki, jak Twój oraz w sztyfcie. Ten drugi łatwiej zaaplikować. Uwielbiam go ze względy na "wybielanie" oczu, zamykanie naczynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh duzo latwiej ;) tzn teraz to mi juz bez roznicy :D tylko ten w proszku lepiej sobie radzi z popekanymi naczynkami a niestety prawie codziennie mam oczy jak krolik :/

      Usuń
  28. Też mam takie wałki tylko w czarnym kolorze, więc pewnie jakiś inny rozmiar, ale moje włosy po nich nie wyglądają tak super jak Twoje:( Według mnie takie lekko rozporstowane też wyglądają świetnie, bardziej naturalnie i chyba to zdjęcie bym umiesciła jako główne, choć wiadomo trzecie w tym poście (czyli pierwsz egdzie widac cale wlosy) jest najbardziej spektakularne:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam kohl w proszku ale od razu z wbudowanym patyczkiem i nie wyobrażam sobie nakładać go inaczej bo właśnie w tym tkwi sekret. Trzeba włożyć patyczek pomiędzy powieki i potrzeć poziomym ruchem. Wtedy dopiero można zauważyć ten wspaniały efekt! :) http://znam.to/userfiles/R/036/R036-597ac1c.jpg o mam na myśli coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. widzialam podobny na all, ten dolaczony do tego strasznie mi sie nie podoba, wole uzywac pedzelka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialne masz włosy ;) i ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Eve, masz przepiękne włosy! Zazdroszczę uzyskania takich wspaniałych fal.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :D troche bylo z nimi zabawy ale efekt mi sie podoba :)

      Usuń
  33. wole prostsze włosy, choć te pokręcone tez wyglądaja ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kręciłam moje na wałkach lub lokówce i efekt zawsze taki sam: po 2-3 h proste:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz przepiękne włosy, nie mogę się napatrzeć :)
    A gdzie kupiłaś te wałki, bo właśnie takich poszukuję? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Walki kupilam w jakims chinskim sklepiku ;)

      Usuń
  36. Czesc Eve, wczoaj spedzilam pol niedzieli czytajac Twojego bloga, jest naprawde swietny tak jak i Twoje wlosy!Chcialabym zapytac gdzie kupilas te walki?

    Pozdrawiam,

    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...