środa, 4 kwietnia 2012

moja pielegnacja włosów - marzec

Podsumowanie marca : http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/04/podsumowanie-miesiaca-marzec.html w której przyrost wynosił 3cm.
Dzis napisze kilka słów o swojej nowej pielęgnacji :)
Kosmetyki których używałaN:
1- nadal olejowałam włosy olejkiem Sesa- recenzja: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/olejek-sesa.html.
2- Jako wcierki używałam Jantara- skład i kilka slow o nim w zakładce: wcierki/mgielki/plukanki.
3- Szampon: tu nowość- szampon ziołowy czarny, przeciwłupieżowy firmy OOO Pierwoje reshenie- Rosja,oparty na zmrożonej(miękkiej, strukturyzowanej) wodzie z dodatkiem ekstraktu jagód bażyny czarnej i brzozowego dziegciu. Zawiera wyciąg z 17 syberyjskich ziół i ostrzenia pospolitego. Poprawia ukrwienie skory głowy, działa tonizująco, intensywnie odżywia i wzmacnia włosy(bez sles i parabenów, silikonów, zawiera MLS ).
4. Wosk Wax awokado Beauty formulas do zniszczonych zabiegami fryzjerskimi, suchych i wymagających intensywnego odżywienia wlosow- używałam go do momentu dojścia do mnie rosyjskiego balsamu ziołowego.
5. Balsam ziołowy miękki do farbowanych i zniszczonych wlosow, przeciwko wypadaniu i łamliwości, oparty na wodzie strukturyzowanej, wyciągu z 17 syberyjskich ziół, czerwonego jałowca, tarczycy bajkalskiej, z dodatkiem mumio. Delikatnie pielęgnuje, wzmacnia i odżywia włosy, regeneruje i stymuluje wzrost(bez parabenów, silikonów itd).
6. Mój faworyt :D- maska drożdżowa- pobudzenie wzrostu- to wspaniały sposób na przyspieszenie wzrostu wlosow. Drożdże piwne to naturalne źródło białka witamin i mikroelementów, które przenikają w strukturę włosa, wzmacniając je i przyspieszając wzrost. Olej z kiełków pszenicy posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Sok z brzozy to znany ludowy środek na wzmocnienie cebulek włosowych. dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie.
7- Płukanki:
z zielonej i białej herbaty: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/02/kolejna-plukanka.html
z kakao: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/maskapukanka-z-kakao-oraz-kolagenowe.html- tej płukanki używałam najczęściej, bardzo ja polubiłam za usztywnianie moich końców co widać na zdjęciach :D

Tak wiec na początku miesiąca moja pielęgnacja wyglądała tak:
-olejek Sesa
-balsam do kąpieli Babydream fur mama: http://blogeve-evel.blogspot.com/2011/12/babydream-fur-mama-czyli-balsam-do.html
-wosk z avocado Beauty formulas
-płukanka z kakao lub z białej i zielonej herbaty
-wcierka Jantar

Później:
-olejek Sesa
-szampon ziołowy czarny
-balsam ziołowy miekki
-maska drożdżowa(mmm maska pachnie ciastkami)
-płukanka z kakao lub bialej i zielonej herbaty
-wcierka Jantar

W końcówki wcierałam maść na brodawki: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/babydream-fur-mama-brustwarzensalbe.html,
Piłam kakao z dodatkiem spiruliny: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/spirulina-kosmetyk-oraz-suplement-diety.html  
Powieka przestała mi mrugać, poziom magnezu się ustabilizował(p.s nie radze pic jej z herbata, śmierdzi strasznie i w smaku za dobra tez nie jest wtedy, w kakao jej nie czuć prawie)

Farbowanie:
pod koniec lutego Farba Sante:http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/02/farbowanie-naturalna-farba-sante-luty.html
w marcu indygo:http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/indygo-efekty-farbowania.html
oraz bezbarwna henna: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/03/bezbarwna-henne-naturneutre.html

Jak mówiłam zrobiłam już 3 zamówienie na produkty tej rosyjskiej firmy, mam nowy olejek, balsam, maskę, wcierkę- czekam właśnie na ostatnia przesyłkę, mam nadzieje, ze dziś dojdzie.


Znacie te produkty?,co was najbardziej zainteresowało?

44 komentarze:

  1. skąd Ty te ruskie kosmetyki bierzesz :D szalona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. CIEKAWA pielęgnacja :P no i wiele kosmetykow jest mi nieznanych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedlugo bede recenzje to wiecej o nich napisze :)

      Usuń
  3. zaciekawił mnie bardzo ten rosyjski balsam i maska drożdżowa. Gdzie można dostać tę maskę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pierwszej recenzji napisze skad biore te kosmetyki :)

      Usuń
  4. gdzie znajdę taką maske drożdżową ;> :) baardzo mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie można kupić tą maskę drożdżową ?

    Miałam ten wosk ;) w sumie nadal go mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już znalazłam ;) Ale czekam na Twoją recenzję zanim kupię ;)

      Usuń
    2. dla zainteresowanych te cuda na bioarp.pl

      Usuń
    3. te cuda na bioarp.pl

      Usuń
    4. ok :) zwlaszcza, ze mam cos do powiedzenia jesli chodzi o efekty na np. suchych wloskach...

      Usuń
  6. Właśnie chciałam się zapytać gdzie kupujesz te kosmetyki. :) Także czekam z niecierpliwością na informację. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro napisze, albo jeszcze dzis jak listonosz przyjdzie....:)

      Usuń
  7. Ja również czekam na info o masce (chcę ulepszyć swoją - dostaję od chłopaka czyste drożdże piwne z procesu produkcji piwa ;]) no i tym ziołowym szamponie :)

    Super masz te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie zaciekawilo gdzie moge gupic maske drozdzowa i te produkty rosyjskie. Na allegro widzialam produkty z ukrainy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie jutro zrobie notke o ktoryms z produktow

      Usuń
  9. Ja również jestem ciekawa tych rosyjskich produktów, lubię testować nowe kosmetyki ;) Szczególnie interesuje mnie maska drożdżowa... A spirulinę zamówiłam w tabletkach - łatwiej przełknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za duzo biore juz lekow wiec mimo ze to tylko spirulina to ja jednak wole proszek z kakao da sie normalnie wypic :)
      tak samo kocham testowac rozne nowe produkty

      Usuń
  10. Nie znam żadnego z tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tak się przyglądam i chyba kojarzę, że te produkty rosyjskie są w sklepie zielarskim do którego czasami zaglądam :) muszę na nie zwrócić uwagę
    jak Ty to robisz 3cm na miesiąc?? też tak chce jejcia ;D :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaspokoiłaś trochę moją ciekawość :D. Zaintrygowały mnie te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcialam jeszcze pokazac nowe ktore kupilam z mysla o kwietniu ale listonosza nie bylo :(

      Usuń
    2. To na pewno jutro przyjdzie :). Musi przyjść!!

      Usuń
    3. oby bo musze wam cos napisac :D, pierwsza wysylka byla zwykla paczka i doszla po kilku dniach, druga biznesowa i na nastepny dzien byla u mnie a ta nie wiem jak wysla :/

      Usuń
  13. rosyjskie szampony? To mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam do Ciebie pytanko :) co myslisz o takiej domowej maseczce : 2 żółtka , łyżka olejku rycynowego, kawałek drożdży , łyżka jakiejś maski (np. wax )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze mozesz sprobowac, tylko nie zostawialabym jej dlugo na wlosakch :)

      Usuń
  15. Hej:) lubię Twojego bloga, jest dużo fajnych i przydatnych informacji jednak ciężko się czasem czyta ze względu na brak polskich znaków, przecinków czy kropek. Nie chcę Cię urazić, ale byłoby fajnie jakbyś to poprawiła i pewnie większości osób lepiej by się czytało Twoje notki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czesto mi nie dzialaja polskie znaki dlatego ich nie ma i nie bedzie ;) kropki i przecinki przeciez sa, albo pisze od nowego zdania...

      Usuń
  16. W takim razie jesteś usprawiedliwiona :) I masz sliczne włoski:D

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ten zestaw, zainspiruje się nim i tez powoli bede przechodzic na naturalne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...