czwartek, 5 kwietnia 2012

Maska do włosów drożdżowa- pobudzenie wzrostu

Zacznę od maski ktora chyba was najbardziej ciekawila. Sama tez uwazam ja za swojego faworyta :)

maska drozdzowa- pobudzenie wzrostu- to wspanialy sposob na przyspieszenie wzrostu wlosow. Drozdze piwne to naturalne zrodlo bialka witamin i mikroelementow, ktore przenikaja w strukture wlosa, wzmacniajac je i przyspieszajac wzrost. Olej z kielkow pszenicy posiada dzialanie regeneracyjne i przeciwdzialajace wypadaniu. Sok z brzozy to znany ludowy srodek na wzmocnienie cebulek wlosowych. dzieki zawartosci olejow z zimnego tloczenie maska ulatwia rozczesywanie

Skład: Aqua with infusions of: Yeast Extract(drozdze piwne- jak widac sa bardzo wysoko w skladzie), Betula Alba Juice(sok brzozowy); enriched by extracts: Inula Helenium Extract(oman wielki), Arctostaphylos Uva Ursi Extract(macznica lekarska), Silybum Marianum Extract(ostropest plamisty), Cetrionium Chloride(substancja antystatyczna), Cetearyl Alcohol(emulgator, regulator lepkosci), Ceteareth-20(emulgator), Guar Gum(substancja zelujaca, stabilizujaca), ; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil(olej z kielkow pszenicy), Ribes Aureum Seed Oil(olej z nasion bialej porzeczki), Pinus Siberica  Cone Oil(olej z orzeszkow cedrowych), Rosa Canina Fruit Oil(olej z owocow dzikiej rozy), Ascorbic Acid(wit C-antyoksydant), Panthenol(wit B5), Glucosamine(glukozamina), Citric Acid(kwas cytrynowy-konserwuje), Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid(konserwanty)


Sposób użycia:
Nanosimy maske na czyste, wilgotne wlosy. Rownomiernie rozprowadzamy na calej dlugosci az do podstawy wlosa. Po 1-2 minutach zmywamy woda
Zdarzalo mi sie maske trzymac tylko 2 min jednak gdy mialam wiecej czasu nakladalam ja pod czepek na 30min
Maska zawiera ekstrakty z:
Drożdże piwne (Yeast Extract) – poprawiają strukturę włosa, wzmacniają, przyśpieszają wzrost.
Sok brzozowy (Betula Alba Juice) – wzmacnia cebulki włosowe, nadaje włosom blask, zapobiega wypadaniu.
Oman wielki  (Inula Helenium Extract) – działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie
Mącznica lekarska ( Arctostaphylos Uva Ursi Extract) - znakomity naturalny antyseptyk
Ostropest plamisty (Silybum Marianum Extract) - łagodzi stany zapalne i hamuje zmiany skórne.
oraz oleje z zimnego tłoczenia:
Olej z kiełków  pszenicy (Triticum Vulgare Germ Oil) - regeneruje wnętrze włosów, odtwarza naturalną osłonkę i wygładza ich powierzchnie. Chroni przed nadmierną utratą wody oraz promieniowaniem UV.
Olej z nasion białej porzeczki (Ribes Aureum Seed Oil) – wykazuje działanie przeciwzapalne, intensywnie odżywia włosy.
Olej z orzeszków cedrowych (Pinus Siberica  Cone Oil) – ogranicza łojotok, zwalcza łupież, stymuluje krążenie podskórne i przeciwdziała wypadaniu włosów
Olej z owoców dzikiej róży ( Rosa canina Fruit Oil) - odżywia, nawilża i uelastycznia włosy 

Moja opinia:
Maska ma trochę rzadką konsystencje,jednak dobrze się ja rozprowadza. Myślę, ze będzie średnio wydajna. Zapach obłędny- maska pachnie ciastkami. Nie jest to żaden chemiczny zapach. Nie obciąża włosów, nawet nakładana na dłuższy czas. Włoski są po niej odżywione, gładkie, miękkie, ułatwia rozczesywanie(można je palcami czesać). Zapach nie utrzymuje się na moich włoskach, które "pachną" farba ziołowa ;). Plusem jest tez skład ,cena i pojemność- maska kosztuje tylko 20zł za 300ml :) Bardzo ją lubię :).

Na produkcie widzimy  babcie Agafię
producent maski: OOO Pierwoje reshenie- Rosja, wylaczny dystrybutor Bioarp Polska
Link do maski: http://www.bioarp.pl/pl/p/Maska-do-wlosow-drozdzowa-pobudzenie-wzrostu-bez-PEG-i-parabenow/127



Moje bryczesy, długo za mną chodziły:

69 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zainteresowalas ta maska drozdzowa juz w poprzednim wpisie i dziekuje ze teraz o niej napisalas. Jak tylko wykoncze moje domowe zapasy, na pewno kupie ta maske.
    Ostatnio zastanawialam sie jakim cudem Ty zuzywasz kosmetyki do wlosow do samego dna. Zapewne masz nimi oblezona szafke w lazience. Ja dalam sobie calkowity zakaz na zakupy chyba ze pojawi sie produkt, ktorego nie mam.

    Sciskam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana moja lazienka jest bardzo mala i nowe kosmetyki trzymam w szafce w pokoiku ;)

      Usuń
  2. jakie fajne te spodnie i jejku jaka Ty jestes chudzinka;)!
    a maska calkiem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ud nie mam tak chudych :D wiem bo wczoraj mierzylam, te spodnie tez wyszczuplaja :)

      Usuń
  3. Super :)
    Mam ochotę wypróbować tę maskę :)

    I podobne spodnie za mną chodzą, tyle, że pewnie nie będą mi pasować :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu?
      mysle za za to cene warto ja wyprobowac:)mi bardzo podpasowala i zamowilam inna, mam nadzieje, ze bedzie rownie dobra :)

      Usuń
  4. Na maskę się chyba nie skuszę (chwilowy brak funduszy w połączeniu z ogromną listą zakupów), ale faktycznie ciekawy produkt ;).

    A spodnie świetne, ja bym w nich wyglądała tragicznie, ale na Tobie wyglądają super :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam duza liste zakupow wiec realizuje ja stopniowo...
      a spodnie sa chyba bardziej uniwersalne, wyszczuplaja i wydluzaja(wydluzenie mi sie przyda ;))

      Usuń
  5. O super się zapowiada już sobie stronę zapisałam i na pewno zrobię zamówienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, super ta maska musi być! Może wypróbuję, a jak nie będę kombinować z ulepszeniem swojego roztworu wodnego drożdży :D

    Masz śliczną figurę, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) zawsze mozesz najpierw zrobic sama a jak ci nie podpasuje to kupic maske :) mysle, ze za 20zl to sie oplaca

      Usuń
  7. fajne spodnie i maska tez ciekawa :) jak przyciemnie wlosy do ciemniejszego blondu cos jak socha ma to bede sobie eksperymentowala wtedy :)ale to dopiero w maju :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jednak przyciemniasz? bede czekac na zdj :)

      Usuń
    2. no niestety :) chce zeby wlosy wygladaly bardziej naturalnie:)

      Usuń
  8. Na pewno kupię, chwytam się wszystkiego, co może przyspieszyć wzrost włosów :) A po Twojej recenzji to już w ogóle :) Fajne bryczesy, mi też się takie marzą, ale czekam aż schudnę i będę mogła kupić mniejszy rozmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o aż chciałoby się wypróbowac, ale 5 minut temu odebrałam 3 opakowania wcierek więc zanim zużyję trochę minie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. niedawno zamówiłam kallos'a, ale jak będzie na wykończeniu to zdecydowanie kupię tę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka cudowna maska!! WOW!! Musze ją mieć, ale w nastepnym miesiacu... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze bedziesz zadowolona, moje wloski ja pokochaly :)

      Usuń
  12. o super ';) No to jak wykończę swoje produkty to sięgam po nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O chętnie ją wypróbuję,tym bardziej, że moje włosy są ostatnio suche.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mnie zaintrygowałaś ta maską chwytam się wszystkiego co może przyśpieszyć wzrost włosów

    OdpowiedzUsuń
  15. też muszę ją wypróbować, a bryczesy również za mną chodzą...

    ps. może powinnaś spróbować pastę cynkowa, która ma dużo większą procentową zawartość cynku niż maść...

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo, ciekawa ta maska, faktycznie przyspiesza porost?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje wloski podrosly na tych produktach 3cm przy czym nie uzywalam jej caly miesiac wier raczej cos daje :)

      Usuń
  17. Kusi mnie ta maska. *.* Kurcze ostatnio tak wydłużyła się moja lista zakupów, że mam problem od czego zacząć. Ale myślę, że tą maskę i coś z tego sklepu zamówie w przyszłości. :)

    Poza tym świetne bryczesy, ekstra wyglądają na Twoich nogach. :) Aż sama bym chciała sobie takie sprawić, tylko szkoda że mówisz, że wyszczuplają. :( Ale w sklepie i tak będe musiała przymierzyć jakieś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie najlepiej bedzie jak przymierzysz na sobie :)

      Usuń
  18. i znowu ktoś kusi maską, a ja jestem na "odwyku" ... ;) dopisuję do listy włosowych marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. poszukam jej - mój zielarski wiele razy mnie zaskoczył (henny, alma) wiec może i to mają

    OdpowiedzUsuń
  20. Chce tę maskę!!:D
    A spodenki superk, strasznie mi się takie podobają a pionowy pasek na środku dodatkowo wyszczupla:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dikladnie wyszczupla i wydluza troche krotkie nogi :D

      Usuń
  21. Wczoraj zamówiłam maskę, mam nadzieję, że będę równie zadowolona. Teraz czekam na przesyłkę :)
    Jak tylko będę w posiadaniu większej kwoty to na pewno zrobię więcej zakupów na tej stronie bo kosmetyki mają wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, dzis doszla do mnie przesylka od nich a ja juz mam upatrzonych kilka produktow :D

      Usuń
  22. nie słyszałam jeszcze o takiej masce, a to ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :*
    Zostałaś otagowana :)) (znowu hihi)
    http://morenita-natural.blogspot.com/2012/04/tag-kosmetyk-idealny.html

    Wydaję mi się, że tego tagu jeszcze nie robiłaś. :) A jeżeli przeoczyłam to przepraszam. :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te maski. Miałam też jajeczną z tej serii. Tylko, że kupowałam je będąc w Rosji, a tam kosztują niecałe 4 zł... Dlatego teraz nie bardzo mam ochotę płacić za nie 20 zł :/ dystrybutor nieźle na nich zarabia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie teraz uzywam jajecznej :) Faktycznie roznica ogromna z tym ze ja nie mam nikogo znajomego ani sie tez nie wybieram do Rosji wiec bede kupowac te produkty , bo ich dzialanie jest super :)

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo che kupic te maskię ale jest od dłuzszego czasu niedostepna :(((

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak często używałaś tej maski?
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, czy ta maska rzeczywiście w jakiś sposób przyśpieszyła Ci porost włosów?? Bo mi właśnie najbardziej o to chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super włosy! Gdzie konkretnie kupiłaś te spodnie?
    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie malym sklepie ale tez sa na all ;)

      Usuń
  30. Właśnie przyszła do mnie drożdżowa maska ;) zamówiłam ją zachęcona Twoją opinią i mam nadzieję, ze na mnie też tak dobrze zadziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy maska drożdzowa hamuje choć w małym stopniu wypadanie włosów

    OdpowiedzUsuń
  32. Eve, od dłuższego czasu myślę nad Twoimi włosami i co prawda nie widziałam Twojej buzi i nie wiem, w jakim kolorze Ci dobrze, ale szalenie podobałaś mi się w ciemnobrązowych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie sa czarne :). Moze na poczatku potem to bardzo gleboki i ciemny braz. Wystarczy zobaczyc na ostatnia notke o masce miodowe avokoado. Maja brazowawy polysk czasami. To nie jest czern jak po zwyklych farbach. Jesli stane obok osoby ktora ma faktycznie czarne, farbowane wlosy to jednak jest roznica. Moje wygladaja naturalniej.

      Usuń
    2. Ten kolor strasznie mi sie podoba ;)

      Usuń
  33. Powiem Ci, że pod wpływem Twoich zdjęć sama zaczynam się zastanawiać nad indygo ;)
    Kupiłam maskę drożdżową, teraz tylko poczekać miesiąc na efekty ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. mam pytanie o tą maskę, bo jestem zainteresowana jej kupnem :)
    a mianowicie czy używasz jej z jakąś odżywką, np. nakładasz odżywkę spłukujesz ją potem nakładasz maskę i ją spłukujesz? czy może używasz samej maski bez odżywki? z góry dzięki za odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
  35. gdzie można ją dostać ? z wyjątkiem zakupu przez internet,;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam ją przez Ciebie [dzięki Tobie ;*]

    BARDZO ograniczyła wypadanie włosów, chyba też szybciej po niej rosną, muszę jeszcze zmierzyć, choć moje fale ciężko zmierzyć.

    Nakładam głównie na skalp, choć czasem i długość swoje dostanie, ale żal mi jej na długość. Pachnie faktycznie obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. A prubowalas moze ta druga maske,lopianowa (z tej samej serii)? Ja mam bardzo zniszczone, przetluszczajace sie wlosy i chcialabym wybrac ktoras z nich, moze moglabys mi ktoras doradzic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 miejsce drozdzowa maska, 2- jajeczna, 3- lopianowa. Lopianowa akurat byla najslabsza z calej serii.

      Usuń
  38. Od niedawna dostępna jest też w helfach, więc jeśli ktoś mieszka we Wrocławiu to można sobie kupić stacjonarnie. 20 zł. Kupiłam ją sobie dzisiaj rano a wieczorkiem zamierzam zastosować. Mam nadzieję, że mi pomoże, bo bardzo mi się włosy posypały. Musiałam obciąć na krótko (a miałam do połowy pleców), bo za każdym razem jak je myłam to miałam odpływ zatkany:(

    OdpowiedzUsuń
  39. właśnie skończyłam pudełko tej maski i na prawdę dała dużo moim włosom :) jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. dzisiaj kupiłam za niecałe 15 zł i już nie mogę doczekać się efektów :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...