czwartek, 19 kwietnia 2012

Maska do włosów Gloria

Opis:
Do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych. Ekstrakt z szyszek chmielu wzmacnia włosy, zapobiega ich wypadaniu, przywraca włosom połysk. Prowitamina B5 reguluje prawidłową wilgotność włosów, zwiększa ich objętość. Maska regeneruje strukturę zniszczonego włosa i odżywia. Włosy odzyskują połysk, elastyczność, sprężystość, łatwiej się rozczesują i nie elektryzują się.
Skład:
Aqua, Cetrimonium Chloride(substancja antystatyczna, ułatwia rozczesywanie), Cetyl Alcohol(emulgator), Humulus Lupulus Extract(ekstrakt z szyszek chmielu), Parfum(zapach), Panthenol(wit B5), E 471(emulgator), Citric Acid(kwas cytrynowy), Methylchloroisothiazolino ne(and) Methylisothiazolinone(konserwant, silny konserwant), Bromonitropropandiol(srodek konserwujacy), Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene(składniki kompozycji zapachowej), Benzyl Salicylate(stosowany jako substancja konserwująca, zapachowa, filtr), Citral

Moja opinia:
Maski używałam kilka miesięcy temu, czyli w sumie na jeszcze zniszczonych włosach. Jak dla mnie jest to bardzo zwyczajna maska. Pachnie i wygląda tanio, jednak jak wiadomo liczy się działanie ;). Na moich włoskach nie zauważyłam jakiegoś większego pozytywnego działania. Włosy lepiej się rozczesywały, jednak nie zmniejszała elektryzowania. Włosy też nie były bardziej sprężyste itd. Ot jest to zwykła, średnia odżywka. Nie zawiera silikonów, jest trochę trudno dostępna.
Maskę kupiłam w: Simply market za ok 7zł.Można wypróbować,tuningować, ja jednak wolę kupić jakąś lepsza maskę.

A wy co o niej myślicie?

52 komentarze:

  1. jak na maskę, za którą dałam 5zł jest całkiem całkiem, tylko gdyby ładniej pachniała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak zapach jest straszny ale jakos przymknelabym na to oko gdyby byla fajna ;)

      Usuń
  2. slyszalam mega dobre opinie na jej temat i szukalam,szukalam, ale nie znalazlam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu strasznie napalone była na tą maskę, właśnie po to, by ją tuningować:D Ostatnio jednak mam taaaaaakie zapasy włosowe, że jeszcze jedna maska do szczęścia nie jest mi potrzebna:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bylam strasznie na nia napalona po opiniach na wizazu ale zawiodlam sie :/

      Usuń
  4. nie miałam nigdy :( ale fajna właśnie żeby do niej dodać jakiejś oliwy, jajko itp :D

    OdpowiedzUsuń
  5. moja ulubiona maska razem z kallosem crema al latte:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kallosa musze kiedys wyprobowac :0

      Usuń
    2. koniecznie kochana, bardzo Ci go polecam:)

      Usuń
  6. Do Glorii dodaję maskę Maka i w tej roli spisuje się ok- nie podrażnia skalpu a to najważniejsze. Nałożona solo też nie robi mi krzywdy, ale nie zauważyłam żadnego nawilżenia :-( Przy długich i gęstych włosach jest bardzo niewydajna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie miałam. Zastanawiam się nad kallosem ale ponoć ma nie fajny skład ;/ co o tym myślisz ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm kallos jest czesto polecany, ale zeby ocenic musialabym zobaczyc sklad :)

      Usuń
  8. Szukałam jej wszędzie ale nie udało mi się kupić a chętni bym spróbowała;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją i mam identyczne zdanie jak Ty :) nic nadzwyczajnego, mocno przeciętna jak na mój gust.

    I też ją znalazłam w simply :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simply nalezy do sklepow Auchan wiec dlatego maja tam tez te maski :)

      Usuń
  10. jakiś czas temu myślałam, żeby ją sobie sprawić, ale jakoś zapomniałam. Teraz to i tak pewnie już nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez juz jej raczej nie kupie :/ , troche zachecily mnie opinie na wizazu, jednak u mnie sie nie sprawdzila

      Usuń
  11. nigdzie jej nie moge znalezc:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie tez zostaje ci all :(, one sa w sklepach Auchan i Simply, moze masz jakis niedaleko?

      Usuń
  12. przedwczoraj użyłam jej pierwszy raz i do teraz jestem zachwycona :) dawno nie miałam tak pięknych włosów. ciekawa jestem tylko, czy to jej zasługa. drażni mnie jej zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak efekt sie bedzie utrzymywal to od niej :) zazdroszcze, moje wloski jej nie polubily...

      Usuń
  13. Hmm jak dla mnie szału ta maska nie robi- testowałam i emulsję i maskę raczej nie skuszę się na podobny zakup, choć musze przyznać że do tuningowania jest w sam raz;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. też nie jestem do niej przekonana- kupować coś tylko po to, żeby tiuningować? Trochę nie ma sensu;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jej jeszcze, ale jak widać nie warto jej kupować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komentarze sa podzielone, jednak ja jej wiecej nie kupie :/

      Usuń
  16. Miałam emulsję do włosów z tej serii. Beznadzieja. Nigdy więcej jej nie kupię. Cena atrakcyjna, ale to tylko jedna jej zaleta. Masz przepiękne włosy. Zazdroszczę . :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tyle sie o niej naczytałam że bardzo chciałam wypróbować, jak dotąd nigdzie nie spotkałam, do Auchan nie mam dostępu...
    nie będę przez internet zamawiała bo mi sie nie opłaca, przesyłka drożej wychodzi jak sam kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie masz kogos z rodziny kto ma u siebie w miescie ten sklep?

      Usuń
  18. ja do tej pory najbardziej jestem zadowolona z maski WAXA - rumiankowej, cudeńko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubilam tylko polskie waxy :), kusi mnie ten do ciemnych wlosow...

      Usuń
  19. Miałam kiedyś ale w ogóle nie polubiliśmy się. Miałam spuszone włosy po niej no i ten paskudny, mdlący zapach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Eve,jak myslisz,czy moge stosowac jednoczesnie kuracje drozdzowa i maske drozdzowa ktora ostatnio recenzowalas?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś mnie nie kusi ta maska, myślę że nie poradzi sobie z moimi puszącymi się włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moimi wloskami nic nie robila :/ choc na wizazu jest chwalona...

      Usuń
  22. świnka i królik to kiepskie połaczeni, świnka jest głosna a królik ma wrażliwe uszy, do tego królik może zadeptać świnkę i złamać jej kręgosłup. Te dwa zwierzątka nie są polecane do trzymana razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od czego sa osobne pomieszczenia, mialam juz swinke i krolika razem...

      Usuń
  23. Nigdy nie miałam tej maski. Nawet nie wiem gdzie mogłabym ja u mnie kupić. Za ta cenę na pewno warto..miłego. Dnia. Kochana. Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyprobowac warto, jednak ja jej wiecej nie kupie
      maski sa dostepne w sklepach auchan i simply...

      Usuń
  24. bardzo ciekawa ta maska.. ja od dwna próbuje zapuścić włosy które jednak nadal są suche i brzydkie ;o

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś namiętnie jej używałam. Ostatnio kupiłam kilka opakowań, skoro już je u mnie znalazłam :D, ale niestety efekt już nie ten sam, już mnie tak nie porwało.. A może stałam się bardziej wymagająca?

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam tą maskę i również nie widziałam oszałamiających efektów. Nic nie zrobiła z moimi włosami.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...