niedziela, 20 lipca 2014

Ostatnia szansa na zdobycie suplementu diety Priorin Extra/ I takie tam ;)

Witam :)

Co trzeba zrobić?
Wystarczy wejść nahttp://www.wyprobujpriorinextra.pl/
Wypełnić ankietę(o godzinie 18) i wpisać kodofY5j0G3D



Coraz bardziej lubię swoje naturalki. Zobaczcie jak one ładnie błyszczą w cieniu(wnętrze samochodu) :D


I moja kitka na mokro(stopniowo się zagęszcza -po wzmożonym wypadaniu włosów, nie udało mi się samodzielnie uchwycić całości)

Byłyście już na grzybach? :)







15 komentarzy:

  1. pięknie Ci błyszczą włosy :) ja nie lubię grzybów, więc nie chodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalki faktycznie slicznie blyszcza, ale jakie Ty masz pieknie niebieskie oczeta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne zdjęcie, na którym widać, że są niebieskie :D Mają małą domieszkę zieleni i w świetle dziennym są przeważnie niebieskie,w świetle sztucznym- zielone.

      Usuń
  3. O, są już grzyby. Zbierać to może nie, ale sos lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam was na mój blog a przedewszystkim ciebie eve:) http://kinkk.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor naturalnych włosów"))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wygralam priorin :)
    ale nie wiesz przypadkiem co zrobic zeby miec pelna kuracje czyli 3 opakowania?
    dostalam jedno .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie?
      Co miesiąc będziesz dostawać paczuszkę z suplementem Priorin. Także się nie martw :)

      Usuń
    2. u Ciebie wygrala moja siostra :)) :*

      Usuń
  7. ale blask, naturalki najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...