niedziela, 14 października 2012

Apteka Agafji: Aktywne serum na porost włosów.

Apteka Agafji: Aktywne serum na porost włosów 150ml.(pervoye reshenie)

Roślinne serum na bazie 7 leczniczych ziół stymulujących wzrost włosów. W skład serum wchodzą: Prawoślaz lekarski, cytryniec, żeń-szeń, melisa, korzeń łopianu, pokrzywa, owoce brzozy(kotki brzozowe), a także kwas pantotenowy(prowitamina B5), drożdże piwne, wyciąg z papryki, Klimbazal.
Prowitamina B5 aktywizuje regenerację komórek skóry głowy. Kompleks drożdży piwnych zapewnia pełnowartościowe odżywienie włosów. Proteiny są źródłem energii,witamin z grupy B i wszystkich podstawowych aminokwasów. Papryka poprawia krwioobieg, dzięki czemu substancje odżywcze docierają do korzenia włosowego.
Sposób użycia: nanieść równomiernie na czystą skórę głowy(u nasady włosów). Pozostawić do całkowitego wyschnięcia. Nie zmywać wodą. Stosować 2-3 razy w tygodniu przez 2-3 miesiące.

Skład:
Althaea Officinalis Extract(ekstrakt z prawoślazu), Shizandra Chinensis Officinalis Oil(cytryniec chiński), Panax Ginseng Extract(ekstrakt z zeń-szenia), Mellissa Officinalis Leaf Oil(melisa), Arctium Lappa Root Extract(ekstrakt z korzenia łopianu),Urtica Dioica Extract(ekstrakt z pokrzywy) , Betula Alba Extract(ekstrakt z kotków brzozowych), Yeast Extract(ekstrakt z drożdży piwnych), Capsicum Anuum Fruit Extract(papryka ostra), Climbazole(środek przeciwgrzybiczny,hamuje rozwój Pityrosporum ovale - grzybków powodujących wykształcenie łupieżu, zapobiega ich powstawaniu), Allantoin(Działa przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia, wspomaga prcesy regeneracji i odbudowy naskórka, stymuluje proces gojenia się ran. Działa silnie nawilżająco, przez co wywołuje uczucie gładkości na skórze. ), Pantothenic Acid(prowitamina B5), Neolone(konserwuje).


Moja opinia:
Cena tego serum jest atrakcyjna. Skład jak widać ma naprawdę bardzo interesujący. Znajdziemy w nim zioła, ekstrakt z drożdży, paprykę itd. Pachnie cytryńcem. Zapach przypomina mi właśnie cytrynowe mleczko do czyszczenia, które mam w domu :D. Posiada brązowy kolor oraz wygodny aplikator. Chociaż ja akurat nie umiem spryskiwać skalpu takimi sprayami. Wole sobie wylać trochę produktu na dłoń i nakładać na skórę głowy opuszkami palców. Włosy na tym przyśpieszaczu porostu podrosły mi 2,5cm, więc działa. Ja je stosowałam tylko miesiąc, jednak wcierałam je codziennie. Zostało mi go jeszcze, także wrócę do niego. Trochę je jeszcze stuningowałam ale o tym następnym razem. Jest wydajne. Nie obciąża i nie podrażnia. Nie czuje po nim mrowienia na skalpie- bardzo rzadko się zdarza, żebym właśnie coś na nim czuła. Minusem jest dostępność :(. Chciałam sobie jakiś czas temu kupić je ponownie i jest niedostępne :(.




Cena: 15-16zł- 150ml.
Dostępność- http://kalina-sklep.pl/aktywne-serum-na-porost-wlosow-apteka-agafji-150ml-p-84.html , swego czasu widziałam je też na allegro.

Miałyście? zaciekawiło was?


67 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt i faktycznie posiada bogaty skład, łącznie z wyciągami z roślin, o których nigdy nie słyszałam (np. kotki brzozowe).

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ale pewnie w najblizszym czasie wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, ze jest tak slabo dostepne :(

      Usuń
    2. Ja swoje serum zakupiłam na www.triny.pl :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Mogłabyś zrobić recenzję maski Bh Herb Club Hair Mask?
    http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/07/tania-maska-o-fajnym-skadziechwale-sie.html

    Chodzi mi konretnie o tą :) Jestem ciekawa jak Ci się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eve, w jakich porcjach dziennych jesz słonecznik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie 20g slonecznika i 20g pestek dyni. Wczesniej jadlam sam slonecznik wiec w wiekszych ilosciach :)

      Usuń
  5. O, kurczę, mazidło do włosów z klimbazolem, które ma jeszcze wpływać na porost włosów? I bez linalolu? Ja to chcę! :D
    Zaraz sobie zamówię, może dorzucę do koszyka coś jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominalam jest niedostepne :(, sama kiedys chcialam kupic drugie no ale zawsze mozesz sie zapytac kiedy beda go miec :)

      Usuń
    2. Napisałam, ciekawe czy odpowiedzą :)
      Taki fajny produkt, a taki problem z jego zdobyciem :(

      Usuń
    3. Jak odpisza to daj nam znac :)

      Usuń
    4. Serum będzie dostępne za trzy tygodnie :)

      Usuń
  6. Szkoda, że kiepsko z dostępnością, bo cena niewygórowana, a skład świetny. Jak mi się uda dostać, na pewno kiedyś zamówię :).

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawiłaś ale zamawiać jeden produkt to wysyłka będzie duża:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wlasnie poczekac az uzbiera sie kilka produktow albo poprosic o wysylke listem :)

      Usuń
  8. Eve,jedno dobre słowo o kosmetyku i już mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo bardzo mnie zaciekawiłaś tym serum, może by pomogło na moją łysinę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a jak się spisują ruskie banie? planujesz w najbliższym czasie recenzję porównawczą?

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie :). W tamtym miesiacu uzywalam ruskiej bani z miodem i jagodami oraz maski miodowe avokado. Teraz lopianowa zuzywam i bedzie porownawcza ale lopianowej, drozdzowej i jajecznej :).

      Usuń
    2. super, już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  11. Mogłabyś zrobić jeszcze recenzje :
    -balsamu z eco hysterii
    -maski bananowej ze scandic line
    -maski z lady spa silk&argan

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ale kiedy ja je mialam uzyc ;). Te maski sa na wyjazd kilkumiesieczny z brakiem dostepu do all itd. Jeszcze ich nie uzywalam. Pewnie zaczne ktoras z nich uzywac w listopadzie.

      Usuń
  12. Jaka szkoda, że niedostępne :c Obecnie staram się walczyć o każdy milimetr, bo końcówki zaczynają mi się rozdwajać, więc będę musiała podciąć te włoski :c Takie serum by się teraz przydało, no ale poczekamy, poczekamy, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja sprawdzę, czy nie ma go w mojej kochanej zielarni :) Ale to za chwilkę, bo jeszcze mam parę rzeczy do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za każdym razem próbujesz czegoś innego. Ciągle kupujesz nowe produkty. Szukasz swoich KWC? Czy uważasz, że nie warto przyzwyczajać skóry a nowości cie ciekawią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak jesli w pierwszym miesiacu stosowania jakiejs wcierki mam duzy przyrost to w nastepnym na niej jest zerowy ;). Tak samo jest z maskami nawet idealna moje wlosy po czasie maja dosc. Szampon Ns zuzywalam 3 miesiace( z szamponami nie kombinuje) i co? moja skora glowy sie zbuntowala. Moje wlosy lubia zmiany, rozne skladniki odzywcze a nie ciagle te same ;). Dlatego tez staram sie co miesiac miec inny plan pielegnacji. Do masek/balsamow ktorych nie zuzylam wracam tak jak do balsamu na brzozowym propolisie ;). Jednak wiem, ze moje wlosy nie beda zadowolone jesli np. jedna maske bede nakladac przez 2 miesiace. Tak tez bylo z balsamami NS.

      Usuń
  15. Mi też lepiej się nakłada opuszkami palców :)
    Co do serum to 2,5cm :o b.ładnie - skusiłas mnie :D Mam nadzieję , że dostepność się poprawi bo musi byc moje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm cena i Twoja opinia faktycznie zachęcają :) Może się skuszę jpo kuracji Seboradinem (której najchętniej bym nie kończyła :P) jeśli będzie dostępny oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jak na razie jestem w fazie testowanie wcierki cebulowo-czosnkowej na porost i wypadanie :) To właśnie Ty zainspirowałaś mnie do jej stworzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super :D, jestem bardzo ciekawa jak sie u Ciebie ona sprawdzi :)

      Usuń
  18. Kolejny ciekawy produkt - niedostępny :( Szkoda, ale będę polowac.

    OdpowiedzUsuń
  19. O, nawet ma paprykę ;-) Kiedyś o nim pomyślę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papryke, drozdze i ziolowe wyciagi :D, plus powinien eliminowac lupiez jesli ktos ma :)

      Usuń
  20. Z wielką chęcią wypróbowałabym ten produkt :) Szkoda tylko, że jest niedostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy zaciekawiło? Wiadomo!Na pewno zainteresuję się tym spraeym - lubię taki cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mnie zaciekawiłaś, nie zależy szczególnie mi na szybszym wzroście, ale chciałabym znaleźć w końcu coś, co chętnie będę wcierać w skalp. A skład ma świetny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super włosy masz!!! Zazdroszcze ja moje piórka hoduje i hoduje...:(( Ciekawa sprawa z tym spreyem.. Ja narazie pije drożdże :D

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda że jest tak słabo dostępne, skusiałbym się :) mam dość długie włosy, ale chciałabym dorzucić jeszcze kilka cm, ale słabo rosną ciężko mi to zrobić przy regularnym podcinaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czuję się bardzo zaciekawiona, szkoda że mam obecnie bana na zakupy;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy to serum nakłada się na mokre włosy po umyciu, czy na suche włosy przed umyciem? Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo cieeekawe to cudo ; D są jakieś ograniczenia co do jego użycia chodzi mi najbardziej o wiek od ilu lat można go stosowac ?

    OdpowiedzUsuń
  28. toż to wali rozpuszczalnikiem jakimś ;p mam nadzieję , że u mnie też zadziała bo ten zapach ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziś kupiłam więc będe testować i dam znać jak u mnie z efektami po miesiącu stosowania :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, pewnie sie to komus przyda :). Imw iecej opinii tym lepiej.

      Usuń
  30. Właśnie przyszło mi z allegro. Podbijam pytanie:
    'Czy to serum nakłada się na mokre włosy po umyciu, czy na suche włosy przed umyciem? Ania :)'
    i dokładam swoje: serum jest wydajne?dzisiaj spryskałam sobie moją łepetynę(suche włosy) i miałam wrażenie, że sporo trzeba zużyć, żeby zaaplikować je na całą skórę głowy.
    PS Twoje włosy są prawdziwą inspiracją;)

    Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlosow wtedy nie mylam codziennie. W dniu kiedy to robilam nakladalam na wilgotna skore glowy. Gdy nie mylam wlosow to na suchy skalp. Uzywajac tego sprejowego aplikatora wiecej zuzywa sie produktu. Ja go wylewalam troche na dlon i wcieralam opuszkami palcow- bylo bardzo wydajne.
      Skoro nic nie wspomnialam o baby hair to znaczy,ze ich nie bylo :(.

      Usuń
  31. I jeszcze jedno:włosy po serum po prostu szybciej rosną czy pojawiają się też nowe włoski? bo mam ostatnio duży problem z ich wypadaniem:/

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  32. dziewczyny, mieszkam na ukrainie, ten spray jest tu wszedzie dostepny, kupilam przypadkiem, szukam wlasnie opini i jestem zaskoczona ze az takie super :p na koniec lipca bede w pl. jesli ktos chce moge kupic i wyslac. ale cena jest wyzsza, prz obecnym kursie 2,5 hrywny do zlotowki kosztuje +/- 25 zł... cleare@gazeta.pl piszcie jak chcecie.

    OdpowiedzUsuń
  33. czy on nie przetłuszcza włosów ? bo zastanawiam się nad kupnem ; )) jantar nie jest lepszy ?: > pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie zamówiłam to serum, chodzę po blogach i czytam recenzje :D ciekawość mnie już zżera!:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam pytanie. Czy obciążał Ci włosy - bo czytałam na kilku blogach że obciążał i musiały go stosować przed myciem (ja myję 3 razy w tygodniu więc tak mi za bardzo nie pasuje :\ )?

    OdpowiedzUsuń
  36. ok, cofam to pytanie -przeczytałam komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi zalezy na baby hair

    OdpowiedzUsuń
  38. Serum zaciekawiło mnie i od wczoraj buszuję w blogosferze poszukując jego recenzji i coraz bardziej przekonuję się by zakupić. Ale muszę z tym chwilkę odczekać - w kolejce czeka druga butelka wcierki Jantar i olejek sesa.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...