wtorek, 30 października 2012

Podkłady mineralne Annabelle Minerals.

Witajcie kochane.
W ramach współpracy z Annabelle minerals otrzymałam paczuszkę 15 mineralnych podkładów matujących. Z jednej strony dzięki temu można idealnie dopasować do siebie odcień(już mam faworyta) z drugiej są to tylko matujące podkłady i nie wiem jak zareaguje na nie moja cera(sucha). Tak jak beautyhairandfashion trochę żałuje, że nie został dołączony do próbek pędzel. Używam teraz korektora tej firmy i miałam na początku problemy z nakładaniem go swoim pędzelkiem.Jednak pewnie jak zawsze jakoś sobie poradzę ;).




Tonacja golden- cienie nałożone na wilgotną dłoń, nabrały kremowej konsystencji. Tak jak pisze na stronie sklepu, żeby podkład nabrał kremowej konsystencji wystarczy spryskać pędzelek wodą lub hydrolatem. Lepiej nakłada mi się mój mineralny korektor na zwilżoną tonikiem skórę. Wtedy utrzymuje się on skórze cały dzień.


Natural. Pierwszy odcień podkładu podoba mi się najbardziej.


Beige.




Który odcień podoba wam się najbardziej?
Testowanie zacznę od tych najjaśniejszych, może uda mi się któryś odcień wykorzystać w roli korektora.

Tutaj w cenie 7,50zł można zamówić sobie próbki. Najbardziej opłacają się one w przypadku korektorów-są wydajne.










41 komentarzy:

  1. Mi podoba się najbardziej Beige medium, to chyba byłby mój odcień, ale na razie mam swój podkład mineralny własnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie sobie kupiłam podkład w kompakcie i muszę wypróbować :) Mam nadzieję, że uda mi się jak Tobie :) Teraz możesz się "mejkapować" do woli ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uda sie :)
      Juz jeden podklad nalozylam pod oczy :D

      Usuń
  3. kocham podkłady od AM i nie zamienie go na żaden inny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie korektor bo nalozony na wilgotna skore przetrwa caly dzien :), szkoda tylko, ze tak zle wspolpracuje z moim kremem...

      Usuń
  4. ja mam je w wersji kryjącej, zaczęłam już testować i udało mi się wybrać mój odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie używam minerałów Meow, tych chiałabym kiedyś spróbować, jednak zniechęca mnie ponowne dopasowywanie koloru - zawsze mam z tym problem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak to jest trudne. Dzieki wlasnie calej gamie kolorystycznej jaka dostalam pewnie cos sobie znajde :)

      Usuń
  6. Dzięki wielkie za zdjęcia! Dzięki Tobie będzie mi łatwiej wybrać odcień :) Myślałam nad zamówieniem próbek, ale okazało się, że teraz trzeba za nie płacić i nie opłaca mi się zamawiać ich, bo wyszłoby mnie drożej niż gdybym kupowała pełnowymiarowe opakowanie.. Tak więc super, że dodałaś swatche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez myslalam nad probkami. Niestety juz by mi pewnie nie zdazyly dojsc- kusil mnie korektor medium bo one sa wydajne i nie potrzeba mi pelnowymiarowego opakowana. Swoj jasny korektor zuzywam powoli.
      Ciesze sie, ze pomoglam :)

      Usuń
  7. Zazdroszczę! Chętnie bym je wszystkie przetestowała. Ostatnio zamówiłam kilka próbek z EM, koniecznie muszę przerzucić się na minerałki. Boję się tylko, że nie dobiorę koloru albo, że nie będę potrafiła się nimi malować.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię mineralne podkłady. mam z innej firmy, ale nie zamienię go juz na zwykłe pudry i podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja właśnie rozglądam się za podkładem, wiec spadłaś mi z nieba, bo chciałabym podkład mineralny (ale nie te "mineralne", które mają skład pół na pół-minerały i chemia), a jednak nie chcę wydawać 40zł czy więcej skoro kosmetyk może okazać się nie dla mnie. Przeglądam stronę, czekam na Twoją recenzję i pewnie zamówię:)
    Co do kolorów to dla mnie pewnie najlepszy byłby golden light, ale natural dark ma ładny, ciepły odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie jak juz kupowac podklad mineralny to taki faktycznie mineralny a nie z dodatkiem mineralow :).

      Usuń
  10. Natural Fairest świetny :)
    Gratuluje ! Ja chcialam kiedys zamówić , ale bałam się , że nie trafię z odcieniem :(
    Ciekawe jak skóra na nie zareaguje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis go nalozylam na twarz :D a pod oczy natural fair-ale jest odrobine za ciemny.

      Usuń
  11. Mam te próbki i mój matujący beige light jest niestety troszke za ciemny, na pewno zaopatrze się w jaśniejszy przy okazji zamówienia korektora jak się skończy, bo jest świetny :) mam ten odcień LIGHT co ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co zadowolona jestes z korektora? Dawno Cie nie bylo :(

      Usuń
    2. Jest świetny ! przeczytałam teraz u ciebie że dobrze działa na wilgotną buzie, koniecznie spróbuje :))

      Wiem, dawno :( ale zaglądam jak mam czas! :) Jeszcze mam prace na weekendy to nawet nie mam jak napisać notki ehh

      Usuń
    3. Koniecznie wyprobuj :)
      Rozumiem. Napisz cos czasem :)

      Usuń
  12. Zazdroszczę takiej współpracy :) Uwielbiam minerałki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii bo właśnie szukam sobie jakiegoś dobrego matu, gdyż mam problem ze świecącym się czołem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwne, że wysłali matujące podkłady do Twojej suchej skóry...

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego kombinowania :) Sama nie wiem, mi się podoba na Twojej ręce jeden ale zawsze źle dobieram sobie kolory takich mazideł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :)
      Ja tak samo dopiero po nalozeniu na twarz widze, czy mam dobry odcien ;)

      Usuń
  16. Hmm, mając w ofercie inne podkłady mogliby lepiej poznać Twoje potrzeby zanim wysłali próbki...;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie probki sa fajne bo dopiore sobie idealny odcien ale mogli sie zapytac ktory rodzaj wybieramy...

      Usuń
  17. zmienili troszkę zasady, ja kiedy nawiązywałam otrzymałam pędzel podkład i róż pełnowymiarowe,2 podkłady,korektor,chyba troszkę lepiej było
    mam podkłady kryjące i rozświetlające, moja sucha skóra je polubiła,ale muszę uważać żeby nie przesadzić z ilością

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja caly czas sie zastanawiam nad odcieniem z AM, tylko tak ciezko troche sie zorientowac mimo wszystko po zdjeciach jaki kolor to jaki, poniewaz kazdy ma tez inny odcien skory na przedramieniu:P Niemniej gratuluje wspolpracy i oby CI sie dobrze sprawowaly mineralki na twarzy :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze nigdy tego typu podkładu, maty byłyby fajne dla mojej świecącej się cery...

    OdpowiedzUsuń
  20. Natural fairest jest po prostu śliczny:) Swoją drogą te ostatnie z goldenów są takie szarawe... Nie znam nikogo o takim odcieniu skóry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ten odcien podoba mi sie najbardziej :)

      Usuń
    2. Zapisałam jego nazwę w notesie;) Jak będę w przyszłości zamawiała minerały, to wezmę go pod uwagę;)

      Usuń
  21. Ale duży wybór. Zawsze mam kłopot z doborem podkładu. Większość jest żółtawa, brudnawo-ruda itp, a ja zawsze szukam różowego beżu. A z tej kolekcji pewnie bym coś sobie dobrała, ale mam jednego pewniaka i trzymam się go. Tym niemniej jest to podkład w kremie, a nie taki pudrowy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...