czwartek, 25 października 2012

Zakupy :D. Listopad miesiącem SPA dla włosów.

Witajcie.
Wybaczcie ostatnio, że rzadko bywam na waszych blogach ale jestem teraz przykuta do łóżka. Pochorowałam się strasznie.


Na początek mała wygrana u kosodrzewiny.


Moje pewnie już ostatnie(  na jakiś czas) zakupy :):
Ze strony:  http://mazidla.com/

Indygo 500g.
Eclipta Alba 100g.
Ekstrakt z owoców róży 50% 5g.
Ze strony: http://www.setare.pl/

Kolejny zakup cudownej maski miodowe avokado. Obszerna recenzja tutaj.
   

Ze strony: http://ukraina-shop.bazarek.pl/

Balsam mineralny na wypadanie i łysienie włosów o którym pisałam tutaj.
SKŁAD: roztwór iłowy (wydzielony z iłów leczniczych jeziora Sakskiego), wyciągi roślinne, olejek pichtowy, dimol-P

Czarna glinka do papki na wypadanie i wzmocnienia cebulek. Biała z algami laminaria rozjaśniła mi włosy, więc teraz kupiłam czarną.


Ze sklepu : http://www.bioarp.pl/

Mieszanka ziół przeciw wypadaniu włosów 200g.
Skład: Korzeń łopianu, korzeń pokrzywy, kłącze tataraku, liść brzozy, ziele skrzypu, ziele bratka, kwiat rumianku.

Ziołowy lotion- regenerujący.
Skład: Aqua with infusions of extracts: Inula Helenium, Silybum Marianum, Pulmonaria Officinalis, Alnus Glutinosa, Katon CG.

Przelot kwiat. Herbatka ekologiczna.

Złota maska ajurwedyjska.
Skład: Aqua with infusions of Organic Melia Azadirachta Seed Oil, Hydrocotyle Asiatica Extract, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Organic Santalum Album (Sandalwood) Oil, Cedrus Atlantica Bark Oil (olej cedra atlantyckiego), Juniperus Communis Fruit Extract (ekstrakt z owoców jałowca), Bambusa Vulgaris Leaf/Stem Extract (ekstrakt bambusa); Cetearyl Alcohol, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Mica, Titanium Dioxide, Silica, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Z allegro.

Balea mgiełka ochronna z filtrami.
Analiza składu: http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p=20308428&postcount=490

Alverde kamuflaż w kremie. 
Skład ze strony producenta:Glycine Soja Oil*, Ricinus Communis Oil*, Titanium Dioxide, Talc, Rhus Verniciflua Cera, Mica, Stearic Acid, Simmondsia Chinensis Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Hydrogenated Rapeseed Oil, Silica, Lysolecithin, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, [+/- CI 77163, CI 77491, CI 77019, CI 77492, CI 77499]

Krem na słońce dla dzieci eco cosmetics spf 45.
Skład: Aqua, Glycine Soja Oil*, Titanium Dioxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-3 Ricinoleate, Glyceryl Oleate, Butyrospermum Parkii Butter*, Glycerin,Punica Granatum Extract*, Hippophae Rhamnoides Extract*, Olea Europaea Leaf Extract*, Olea Europaea Oil*, Simmondsia Chinensis Oil*, Oenothera Biennis Extract*, Hippophae Rhamnoides Oil*, Oryza Sativa Bran Oil, Glycyrrhiza Glabra Extract, Mica, Tocopherol, Macadamia Ternifolia Oil, Parfum.

Ze strony: http://kalina-sklep.pl

Krem do stóp mięta i cytryna. Bioluxe.
Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Isopropyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Elaeis Guineensis Kemel Oil, Piperita Oil  (Olejek Mięty Pieprzowej), Citrus Medica Limonum Fruit (ekstrakt z Cytryny), Glycerin, Potassium Hydroxide, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.



No i teraz coś co mnie najbardziej zainteresowało. Są to produkty które będę teraz stosować. Balsamu użyłam już dziś ;)
Ze sklepu http://kalina-sklep.pl maska organic people. Tradycyjna piwna maska do włosów, regenerująca.
Skład ma idealny. Ciekawa jestem czy tak samo jak maska drożdżowa piervoye reshenie pobudzi moje włosy do wzrostu.
Skład:Aqua with infusions of Organic Yeast Extract, Organic Malt Extract, Humulus Lupulus (Hops) Extract; Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Triticum Vulgare Germ Oil, Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

100 % olejek z mięty pieprzowej. Aż się prosi żeby dodać go do jakiejś wcierki. próbkę tego olejku dostałam gratis do zakupów na stronie:
http://ukraina-shop.bazarek.pl/


Balsam turecki Hamman. Dostałam go w ramach współpracy ze sklepem:  http://www.bioarp.pl/
Skład bardzo niespotykany i ciekawy: Aqua with infusions of Organic Juglans Regia (Walnut) Seed Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Myrtus (Myrtle) Communis Oil, Organic Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Santalum Album (Sandalwood) Oil (drzewo sandałowe), Eucalyptus Globulus Leaf Oil (eukaliptus), Eugenia Caryophyllus (Clove) Bud Oil (goździk), Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil (grejpfrut), Cinnamomum Cassia Leaf Oil (cynamon); Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrymonium Chloride, Quaternium-87, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Bromide, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid, Citric Acid, Parfum.
Bałam się trochę, że będzie słaby ale po dzisiejszym myciu zmieniłam zdanie.





Odnowawłosa zorganizowała na swoim blogu ciekawy tag: listopad miesiącem maseczek.
W całek akcji chodzi o to żeby przynajmniej raz w tygodniu dopieścić swoje włosy domowymi sposobami- maskami, wcierkami, płukankami. Pochwaleniem się efektami itd.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgSkGrUkQnTjgE6Ay0VbAIFJyAAdPK7p9XH75XzpucWTm68El8_kDkprhQY4Uq34eF21Lswt5SxRW9kv_uNx9h_f9UkModE8siR_23FIeaZeHE4MbV0EryjfGDKY07aMi4PBodYY_lAK2wc/s400/SPA+dla+w%25C5%2582os%25C3%25B3w.JPG



Dzięki temu będziemy mogły się wymieniać ciekawymi przepisami na domowe sposoby pielęgnacji włosów.
Więcej o akcji tutaj:http://kosmetykiodnatury.blogspot.com/2012/10/listopad-miesiacem-spa-dla-wosow.html
Dodatkowo na zachętę organizatorka zobowiązała się zorganizować nagrodę dla najciekawszych/najciekawszego przepisów/przepisu .
Moim zdaniem to świetny pomysł. Sama chętnie sięgam po domowe produkty, zwłaszcza do płukanek(kakao, biała herbata) i wcierek(zioła, cebula, czosnek).






Zainteresowało was coś?

51 komentarzy:

  1. Wszystko! wszystko mnie zainteresowało. Aż mój portfel się schował ze strachu.
    Wracaj do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego wlasnie kiedys pytalam czy chcecie je zobaczyc :D, dzieki :)

      Usuń
  2. "W całek akcji chodzi o to żeby przynajmniej raz w MIESIĄCU dopieścić swoje włosy domowymi sposobami" masz tu błąd;) swoją drogą bardzo ciekawa akcja:) zakupów tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna glinka jest ciekawa. A stosowałaś może glinkę zieloną na skórę głowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiedys stosowalam ale w tej duzej tubce-http://www.m-shop.eu/Dermaglin_Maseczka_DO_SKORY_GLOWY_zielona_glinka_kambryjska_proteiny_jedwabiu_20g_5907078691053-3716.html

      Usuń
  4. Najbardziej chyba jestem ciekawa tych ukraińskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eve, Ty burżuju! :D Mnie ciekawi chociażby ten spray Balea, chciałabym w końcu trafić na sensowną odżywkę w sprayu więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polubiłam balsam Planeta Organica od pierwszego użycia:D mają ładne i faktycznie niespotykane składy :) Mój dodatkowo pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja fajne skladniki stymulujace cebulki :D.Troche sie ich balam bo lubie tresciwe dodatki-masla, oleje ale zaskoczyl mnie pozytywnie. Nie wiem jak moj pachnie bo mam taki katar, ze ledwo oddycham :/

      Usuń
  7. Mnie też chwyciło choróbstwo. W taki sposób, że aż nie mam ochoty robienia czegokolwiek, nie tylko jeżeli chodzi o moje włosy.
    Dla mnie najlepsza maska, to z białą glinką :)
    Dobrze, że dopiero w listopadzie, bo nie mam ochoty teraz na nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ledwo wstaje, wiec wlosy tez sa zaniedbane. Dawno tez nie robilam papki na wypadanie :/. Dzis sie jednak przymusilam i uzywal balsamu :)
      Pazdziernik juz sie konczy, wiec wlasnie dobrze, ze akcja zaczyna sie w listopadzie :)

      Usuń
  8. Moje włosy polubią ten miesiąc;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, znów będziemy testować to samo, do mnie już wędruje złota maska :D Jestem nią niesamowicie zaintrygowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mialam probke od dark_lady i zadziwily mnie te zlote drobinki :)

      Usuń
  10. Ile cudeniek :) Ja nie mogę sobie pozwolić sobie teraz na żadne zakupy :( Tylko te niezbędne, potrzebne na wyjazd. A kusi mnie duuużo rzeczy, których niestety nie będę mogła wziąć ze sobą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wyjezdzam ale musze zabrac ze soba zapas kosmetykow :D

      Usuń
  11. Po pierwsze zdrówka zyczę !
    Zaciekawił mnie balsam turecki- ostatnio chciałam sie na niego skusić :) Mam pytanie - pamiętam , że kupowałas maske planeta organica z olejkiem arganowym przeciw wypadaniu - pisałaś o niej recenzje? Bo nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*.
      Nie pisalam i w sumie to tylko raz uzylam. To moj zapas na wyjazd ktory sie zbliza :(

      Usuń
    2. Wyjazd ? :O
      a jak pierwsze wrażenia ? Jest warta swojej uwagi? Zastanawiam się , ktora jest lepsza czy ta czy ta złota :)

      Usuń
    3. Niestety :(.
      Zlota maske i tamta uzylam tylko raz. Wygrywa zlota ale jak mowilam mowie to tylko po jednym uzyciu.

      Usuń
  12. Witaj:)
    Proszę o link do allegro, dokładnie na produkt Balea mgiełka ochronna z filtrami.
    Pozdrawiam :)) Cici

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam spray u tego sprzedawcy-http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=12306435

      Usuń
    2. Ostatnie pytanie :))) Czy użyłaś już kremiku eco? Kupiłam ten sam :))) I czekam na paczkę:))
      Wracaj do zdrówka :))) czas na nowe wcierki :)) CO myślisz o wcierce na spirytusie? Wyszukałam blog Pana, który zajmuje się medycyną naturalną.
      Proszę o odpowiedź,

      Usuń
    3. Uzywalam kremu eco cosmetics ale tego dla doroslych :). Mozna tym konserwowac ale uwazaj z iloscia. Ja wlasnie wolalam uzyc wody pokrzywowej bo jest lagodniejsza.

      Usuń
  13. Fajne zakupy. W konkursie domowych sposobów na wosy może udziału nie wezmę, ale chetnie poszukam inspiracji ;) Ty Eve jesteś myślę szpecem - zwłaszcza od płukanek i ostatnio wcierek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, akurat plukanek jest u mnie masa- lubie je :D

      Usuń
  14. Zdrowiej, zdrowiej :) Zakupy są bardzo ciekawe *.*
    Kurcze, skusiłabym się na większość z tych rzeczy :d

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja mam pytanie z innej beczki - jaki krem z filtrami przeciwsłonecznymi używasz na co dzień? Bardzo proszę o odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywalam eco cosmetics- tylko nie ten dla dzieci- tłuścioszek ;), apis z zurawina spf 15 -bardzo lekki krem a teraz Natura siberica(ze sklepu Kalina) spf 20 :). Jesli wychodze na dłużej to wtedy siegam po cos silniejszego np. Agrile provence spf 30.

      Usuń
    2. Który najlepiej się sprawdza? Szukam właśnie jakiegoś dobrego nawilżającego kremu z filtrami (i koniecznie bez parafiny czy alkoholu), ale nie mogę się zdecydować...który z tych byś szczególnie poleciła?
      I jeszcze jedno, masz może cerę naczyniową?
      Dziękuję, że jako jedna z nielicznych starych wyjadaczek włosowych na blogspocie znajdujesz czas, by odpowiedzieć na komentarze! :*

      Usuń
    3. Mam cere sucha ze sklonnoscia do pekania naczynek. Agrile provence- podkresla suche skorki, musze uzyc czegos lekkiego wczesniej. Ma w skladzie alkohol ale daleko, jednak pachnie nim. Apis do czasu sprawowal sie dobrze, ma swietny sklad. Po dluzszym czasie poczulam, ze jednak musze miec cos silniejszego. Eco cosmetics -nawilzal, dlatego tez kupilam kolejny ale teraz jak widac wersje dla dzieci. Natluszcza. Ns- nawilza i koi sucha skore.

      Usuń
  16. Ile dobroci i zdrówka życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieki :*
    Tez lubie takie notki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mnie zainteresowal balsam turecki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wracaj szybko do zdrowia :) Jestem bardzo ciekawa tego tureckiego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też zainteresował balsam turecki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana,pytanie z poza tematu:Co myślisz o organic shop-masce organicznej -figa z olejem migdałowym,zamówiłam, niestety nie ma nigdzie avokado z miodem,boję się więc,że ta okaże się klapą.A może tak 1OOml za 1OO-wymianka-żartuję,wiem ,że się nie zgodzisz.Buziole od córuni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialam tej z figa. Niestety ale niedlugo juz wyjezdzam wiec nie moge sie zgodzic :(

      Usuń
  22. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:*

    Bardzo fajny tag:) Podoba mi się jego idea:) Zachęca do dbania o siebie;) Poza tym zazdroszczę zakupów;) Kamuflaż Alverde zachwalała zzzoila na swoim blogu;) Poza tym ta czarna glinka kusi, podobnie jak krem do stóp z miętą pieprzową. Jestem ciekawa, czy ta maska piwna bardzo śmierdzi drożdżami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :), wlasnie gdzies czytalam o tym kamuflazu, mam nadzieje, ze ja tez bede zadowolona :)

      Usuń
  23. Otagowałam cie:) http://torebka-klaudek884.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html

    OdpowiedzUsuń
  24. same wspaniałości :)
    zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...