niedziela, 7 października 2012

Podsumowanie walki o każdy włos -część 3.

Witajcie :).

Zaczynałam od takiego wypadania włosów:

Produkty:





Wszystkie są opisane tutaj: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/08/a-jednak-cuda-sie-zdarzaja-i-moje-wosy.html
Mumio: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/09/mumio-balsam-mineralno-organiczny-ktory.html

Bardzo szybko nastąpiła ogromna poprawa:

Miesiąc temu zaczynało mi ich troszkę więcej wypadać:
Obecnie(po wczorajszym myciu):
Czyli znowu jest bardzo dobrze :D.
To ogromna ulga dla mnie. Moje włosy wyglądają teraz na gęstsze(podsumowanie miesiąca). Na zdjęciach widzicie włosy, które wypadły mi podczas mycia.  Pamiętam jak kiedyś zabrałam się za ich liczenie i wyszło ok 91włosów tylko po ich umyciu. 

Obecnie używane produkty:


Tak jak poprzednio, przed myciem włosów smaruję skórę głowy balsamem z enzymami pijawki(bardzo go lubię).

Po szamponie nakładam na skalp mineralną maseczkę:
Muszę zrobić dla was recenzję porównawczą balsamu mineralnego i maski mineralnej.
Potem nakładam papkę na wypadanie- również na sam skalp. Żeby nie tracić czasu, na włosach trzymam wtedy jakąś maskę.
Skończył mi się już olejek z bylicy bożego drzewka więc dodaje ok 3-4 krople tylko olejku laurowego do papki zrobionej z białej glinki z dodatkiem alg laminaria, pudru brahmi oraz balsamu opartego na wyciągu z 17 ziół(recenzja).
Dokładny skład to 1 duża łyżka białej glinki, 1 duża łyżka pudru brahmi, 4 krople olejku laurowego, do tego dodaję odrobinę wody i trochę balsamu.
Taką papkę trzymam ok 20-25 minut. 

Tym razem papka ma jeden minus. Wcześniej używałam glinki anapskiej z naturalna zawartością srebra(miała szary kolor), teraz jak się skończyła to kupiłam białą glinkę z algami laminaria(jest mocno biała. Niestety ale ta glinka rozjaśnia mi włosy :/. 


Mumio w miodzie spożywam 2x dziennie po 1 łyżeczce.













77 komentarzy:

  1. ło matko, jaka poprawa :) mnie chyba ciut więcej wyłazi niż na ostatnim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wręcz tragiczne, ja ciągle z tym walczę :( i tak jak u Ciebie, najbardziej jest to widoczne podczas mycia, wczoraj wręcz się przeraziłam, tyle mi ich wylazło, nawet masowanie skóry głowy zwiększa u mnie wypadanie.
    ale dobrze, że ostatnio trochę zaoszczędziłam, bo po wczoraj zdecydowanie już muszę się zaopatrywać o potrzebne kosmetyki ;) i dzięki Tobie wiem, jakich szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, *-* chciałabym widzieć takie ilości u siebie.
    Ostatnio mam straszne problemy z tym (chociaż mimo wielkiego wypadania objętość kitka nie zmniejsza się hmm...). Poluję na ten balsam z enzymami pijawki lekarskiej, ale jest wiecznie niedostępny. Póki co próbuję innych metod, chociaż nie widzę wielkiej różnicy (oprócz polepszenia wyglądu skóry głowy, bo wcześniej nawet z tym była tragedia jesienna, ale chyba wszędzie moja skóra tak reaguje na tą porę roku).
    Zdecydowanie mam osłabione cebulki włosowe - może jakaś 'mini' rada na to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do nich:). Ja tak mialam z tym mumio w miodzie, zapytalam kiedy go beda miec i po 2 dniach odpisali, ze juz mozna je kupic :D
      Moze by tak wlasny ziolowy olejek lub wcierka? Cos na wcor tej z bylicy bozego drzewka. Do tego delikatny masaz skalpu :).
      Moze by tak tez maska z dodatkiem cebuli i czosnku przed myciem wlosow. Albo wcierka.

      Usuń
    2. Właśnie dzisiaj napisałam, bo już niecierpliwić się zaczęłam.
      Chyba pokombinuję z tymi domowymi wcierkami, bo jak na razie używałam jantaru + masaż, ale hmm... no niby fajny, ale szału nie widzę w odżywieniu cebulek. :)
      Ostatnio też myślałam o cebuli, teraz tylko potwierdziłaś, żeby wypróbować (oj luby się ucieszy z takiej mieszanki zapachowej hahaha ;)).
      Dziękuję za odpowiedź. :*

      Usuń
    3. Jak chce, żebym miała ładne długie włosy 'niech cierpi'. Dobra w sumie nie mam co narzekać, w imię tej idei zawsze dzielnie znosi dziwne zapachy gotujących się ziół lub innych wyrobów "kociołkowych". :D

      Usuń
    4. Moj maz tak samo :D, ciezko tylko znosil zapach sesy no ale nie mial innego wyjscia :D

      Usuń
    5. Ja też poluję na tą maskę. Dobrze, że do nich napisałaś, może niedługo się pojawi... Moje włosy strasznie wypadają już od miesiąca :(

      Usuń
    6. Wspolczuje :(. Ja sie zastanawiam czy nie kupic sobie tego balsamu na wyjazd...

      Usuń
    7. Widzę, że zainteresowanie większe, więc cytuję odpowiedź (pytałam tylko o balsam z enzymami pijawki)
      "Dzień dobry
      Oczekujemy na dostawę po 12-15.10.2012".
      Jupi! :D

      Usuń
    8. To juz niedlugo, fajnie :)

      Usuń
  4. Witam... :)
    Świetny blog :)
    Mam pytanie
    Jak skutecznie domowymi sposobami przyspieszyć porost włosów?
    Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek rycynowy, lopianowy, lopianowo- ziolowy(mozesz sama zrobic, ja do swojego dodalam tez eclipty), domowa wcierka- jest tu przepis na taka z bylicy bozego drzewka, wcierka z czosnku i cebuli :)- wszystko jest w zakladkach albo wyszukiwarce.

      Usuń
  5. Cóż, jedyne co mogę na razie powiedzieć to brawo.
    Mi też wypadają(nie, aż tak jak tobie na początku, acz...) i piję drożdże(na razie)... I w gruncie rzeczy widzę pewną poprawę. Nie stosuję wszystkiego na raz... Chce zobaczyć jak poszczególne rzeczy będą działać ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dlugo z tym walczylam i takie polaczenie roznych produktow mi pomoglo :)

      Usuń
    2. A ja chce tak, bo jak nie będzie działać to nie będę niepotrzebnie używać *-*""

      Usuń
  6. u mnie tez lepiej z wypadaniem. wczesniej srednio dziennie wypadalo 200-250 wlosow, teraz mieszcze sie do 150. nadal z tym walcze ale u mnie za wszystko winie stres. niestety praca mi go serwuje w duzych ilosciach. moze melisa ktora zaczelam pic troche pomoze
    chcialabym osiagnac taki efekt w wypadaniu jak Ty

    ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ze jest taka poprawa :). No niestety stres jest szkodliwy. Ja tez teraz go bardzo odczuwam ale jeszcze nie odbilo sie to na wlosach.

      Usuń
  7. Faktycznie o wiele mnie włosów wypada :) Mi się włosy bardzo zaczęły łamać, zapewne od stresu, ale powoli opanowuję problem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze wtedy tego tak nie widzisz :)albo cos Ci szkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie nigdy nie miałam szczególnego problemu z wypadaniem, ot tak normalnie. A od kilku dni wypadają znacznie bardziej niż zwykle, muszę zastosować coś na poprawę tego stanu rzeczy:)) ogromna kopalnia wiedzy ten Twój blog. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeszcze pytanie, jak smakuje to mumio z miodem? chyba się skusze na nie, a przy okazji podawalabym coreczce, tylko nie wiem czy smak jej bedzie pasowal. bo jesli jest to taki miod to byloby super, ropuscilabym w herbatce i nawet by nie poczula

    ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie jak sam miod, ja wyczuwam lekko tylko cos innego :)

      Usuń
  11. fantastyczna zmiana, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no to super :)
    juz do nich napisalam kiedy bedzie dostepne, bo narazie nie ma ..

    ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez chyba bede sobie musiala za jakis czas kupic kolejne opakowanie bo zostala mi go tylko polowa :(

      Usuń
  13. Szkoda, że większość tych produktów jest niedostępna już na ukraina-shop.
    Pewnie wszyscy po przeczytaniu pozytywnych opinii wykupili hehe :)
    Zmiany bardzo na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak,niestety też mam ten sam problem z wypadaniem.
    Podłoga usiana włosami,wanna zapchana włosami,poduszka usiana włosami.
    Dobry przestępca na pewno nie byłby ze mnie-od razu by mnie zlokalizowali po włosowym DNA:D
    Stosuję Jantar,Neril,Skrzypokrzywę i zaczynam nowe przygody z pewnymi specyfikami.Szukam remedium i czekam na postępy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi wlosy wypadaly to tez byly wszedzie. Zatykaly wanne, koncowke od odkurzacza do dywanow, rolke do dywanow-byla cala owinieta wlosami ;), caly koc byl nimi uslany :D

      Usuń
  15. Mm pytanie odnośnie słonecznika ile mniej więcej go spożywasz dziennie ? http://www.sekretydiety.pl/dieta/album-wymiennikow-50kcal/tluszczowy/orzechy-pestki/nasiona-slonecznika/ tyle czy więcej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz staram sie jesc 20 g to i tak wiecej niz pokazalas bo 20g ma 112kcal. Wczesniej jadlam wiecej.

      Usuń
  16. Duża poprawa,teraz wypada Ci malutko :) Niestety,ja wczoraj rano zebrałam kulkę wypadniętych włosów po myciu,bo poszłam spać z naolejowanym skalpem...to był zły pomysł :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi tylko odrobinę wypadają, gratuluję postępów:D!

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie o dziwo pomimo sama wiesz czego (:D) włosy wypadają w normalnych ilościach, jednak jest ich więcej niż bym chciała. Pewnie przy braniu leków ich ilość znowu spadnie do minimum więc w sumie się nie martwię :) Cieszy mnie to, że wypada ich znacznie mniej niż na początku problemów (luty-maj), myślę, że w dużym stopniu pomagają mi czerwone ampułki z Seboradinu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :), brrr przypominasz mi, ze juz tak blisko do wtorku :D

      Usuń
    2. Też się wybieram we wtorek, ale następny :D

      Otagowałam Cię: http://kosmetycznefanaberie.blogspot.com/2012/10/kolejny-tag-co.html

      :***

      Usuń
    3. Dzieki :*.
      Eh ja juz jutro i sie denerwuje :p

      Usuń
  19. efekty rzeczywiście rewelacyjne. muszę w koncu zrobić coś dla swoich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też udało się uporać z wypadaniem, nie całkowicie, ale teraz wypadają w normie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi zawsze kazdego roku w sierpniu wypada masa wlosow.dziwne zjawisko,przynajmniej dla mnie. obecnie nakladam na skalp bardzo smierdzacy "lotion-olejek"(zakuipony na zagranicznym e-bay) i wlosy nie wypadaja podczas mycia!!!dodatkowo uzywam po myciu seboradin lotion-nowa wersja.doustnie obecnie niczego nie biore ale mam zamiar wrocic do cp i witamin. pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.dzintars.lv/en/products/series/?product=536

      http://www.dzintars.lv/en/products/series/?product=283

      to te prodkuty,znalazlam przypadkiem na niemieckiem ebayu. buteleczka kosztowala ok 6-7ojro jak sie nie myle.strasznie cuchnie ale to zasluga ziol oraz olejku z drzewa herbacianego/olej lawendowy itd.ma stymulowac porost wlosow.czy sie pod tym katem sprawdzi jeszcze nie wiem.przynajmnej hamuje wypadanie. tu jeszcze link ze stornka gdzie kupilam aktualnie maja do sprzedarzy szampon z tej serii:

      http://www.ebay.de/itm/Repair-Antihaarausfall-Shampoo-240ml-100ml-3-31-/250829832710?pt=DE_Beauty_Haarpflege_Haarpflege&hash=item3a669f8206

      pozdrawiam ewa

      Usuń
    2. Olejek wyglada bardzo ciekawie :o. Ja tam akurat lubie zapachy ziol i ziolowych olejkow :)

      Usuń
  22. Masz dłuższe włosy ode mnie, a wypada ci ich znacznie mniej :P! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :* to tylko te ktore wypadaja podczas mycia :)

      Usuń
  23. rowniez mam z tym problem i wypada mi podobna ilosc jak Tobie na 1 zdjeciu ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mi kiedyś wypadało tyle, co na pierwszym zdjęciu. Póki co też mam znaaaaczną poprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w sumie nigdy nie miałam z tym problemu..
    Tobie kochana gratuluje i życzę coraz lepszych efektów :) i tak osiągnęłaś bardzo dobry ''wynik'' jeśli tak to mogę nazwać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie właśnie zaczęło się jesienne wypadanie, troszkę mnie to martwi, ale na szczęście Twój blog to dla mnie kopalnia wiedzy w tej sprawie, także mam nadzieję że nie będzie tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, a ja ciągle wchodzę na tę stronkę z balsamem z enzymów pijawki i ciągle jest niedostępny i dostawa wkrótce. A tak się napaliłam..
    Może ktoś się orientuje co by było dobre na zahamowanie wypadania włosów po narkozie? Wiem, że część wypadnie ale zanosi się na bardzo dużą część. A i tak ich było mało, z powodów hormonalnych...
    Eve - zazdroszczę Ci włosów, masz piękne i gratuluję wytrwałości w dbałości o nie
    Pozdrawiam
    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do nich, zauwazylam, ze to najlepszy sposob. Wtedy wystawiaja albo informuja kiedy bedzie dostepny :)

      Usuń
    2. Ja pisałam i zignorowali mojego maila, nie dostałam żadnej odpowiedzi;-(

      Usuń
    3. Moze nie zauwazyli :(
      Dostawa(przynajmniej tego balsamu) jak pisala u gory Zakiecik bedzie -12-15.10.2012 :)

      Usuń
    4. Dzięki za info;-)

      Usuń
  28. wow, różnica powalająca! u mnie też jest już lepiej, ale nie aż tak ;) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie robiłaś jeszcze recenzji Brahmi? Ja niedługo będę testować maskę Kapoor Kachli (czy jakoś tak ;) ), mam nadzieję, że będzie fajna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisalam, wystarczy kliknac w poscie na puder brahmi i Cie przekieruje do recenzji :)

      Usuń
    2. Oj, dziękuję, wczoraj zmęczona już byłam i nie zauważyłam ;-)

      Usuń
  30. Grunt, że mniej wypada:) Przed zimą to chyba u większości osób włosy wypadają ciut więcej...

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję super, że udało Ci się zapanować nad wypadaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam na mój blog gdzie znajdziesz wiele ciekawych postów oraz do do wzięcia udziału w konkursie:
    http://www.kamson.pl/2012/10/konkurs-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że ta maseczka z białą glinką rozjaśnia włosy, ponieważ mam w domu tę glinkę i chętnie zrobiłabym taką maseczkę. Widać, ze Twoja praca przyniosła rezultaty:) Aktualnie włosy mi nie wypadają, tylko obawiam się, że za tydzień problem powróci, ponieważ ostatnio byłam chora, a osłabienie zawsze się odbija na ich kondycji z 2-tygodniowym poślizgiem...

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowita różnica.

    Mnie pomagają takie rzeczy jak:
    - capitavit
    - khadi
    - tonik naturvital - ta rzecz chyba najbardziej

    Ale swego czasu co ja straciłam włosów... głównie od ostrych nerwów
    Jak widzę swój warkocz i myślę jaki był kiedyś to mi słabo, ale co poradzę, walczę intensywnie o nowe włosy i ich szybki porost

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...