piątek, 5 października 2012

Wrzesień- podsumowanie pielęgnacji.

Podsumowanie miesiąca i zdjęcia włosów-http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/10/wrzesien-podsumowanie-miesiaca.html

Szampony:
Love2 mix
Organiczny szampon-krem do włosów zniszczonych. Proteiny pszenicy i żółtko jajka.
Opis:

Szampon na bazie organicznych protein pszenicy i żółtka jaj, korzystnie wpływa na włosy i skórę głowy. Żółtka jaj mają wartość odżywczą, chronią włosy przed zniszczeniem, poprawiają ich wygląd, dając wewnętrzną siłę i blask. Organiczne proteiny pszenicy  wzmacniają strukturę włosów. Delikatna tekstura zapewnia wyjątkowo łagodną pielęgnację włosów, czyniąc je zdrowymi i pięknymi.

Recenzja:  http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/09/organiczny-szampon-krem-do-zniszczonych.html


Odżywka/ balsam:
Balsam do włosów na brzozowym propolisie:
Opis:

W produkcji tradycyjnego syberyjskiego balsamu Nº 2 na brzozowym propolisie uzupełniliśmy przepis babci Agafii organicznym ekstraktem z pokrzywy, olejami z żeń-szenia i wrzosu aby regeneracja Waszych włosów była jeszcze bardziej intensywna i efektywna. Balsam na brzozowym propolisie regeneruje zniszczone włosy i poprawia stan skóry głowy.

Odżywka do spłukiwania Macadamia Natural Oil.
Recenzja wkrótce. Bardzo treściwa odżywka, olejki są wysoko w składzie. Może obciążać.


Odżywka b/s:
Masło regeneracyjne gliss kur oil nutritive-w sierpniu uratowało moje włosy. Od tego czasu używam go sporadycznie.


Maski:
Ruska bania miód i leśne jagodny. Naturalna, odżywcza maseczka. 

Maska do włosów na bazie organicznego oleju Avokado, białego miodu i keratyny.
Recenzja pojawi się na dniach.
Puder Brahmi.


Oleje/olejki.
Olej musztardowy na skalp. 
Olej arganowy.
Olej mosqueta.
Olej z czarnej porzeczki.
Olej palmowy



Wcierka.


Produkty z walki o każdy włos-http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/09/podsumowanie-walki-o-kazdy-wos-czesc-2.html. W ten weekend kolejne podsumowanie.

Zainteresowało was coś?

Jutro post o podsumowaniu wewnętrznej pielęgnacji.



39 komentarzy:

  1. Za każdym razem gdy widzę ruską Banię to się zachwycam opakowaniem. uwielbiam takie. To już chyba najwyższy czas, żeby przetestować. Boję się tylko o przesyłkę, nie lubię kupować kosmetyków przez Internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewniejszy jest kurier albo paczka pocztowa :). Maska z miodem i avokado przyszla listem i opakowanie peklo :(

      Usuń
  2. TAAAA MASKAAAAAA -miodzik i avokado-muszę ją mieć.Teraz chcę przetestować gliskura,a w ogóle zrobić zakupy w kalinie,lub setare czy bioarp-tylko tam ceny trochę..inne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na to masełko z Gliss Kura - ostatnio kupiłam sobie ich odżywkę w spray'u (taką w czarnym opakowaniu z keratyną) i włosy rozczesują się po nię fenomenalnie! :D Nie mówiąc o tym, że ostatnio właśnie przerzuciłam się na drogeryjne kosmetyki i jestem ciekawa jak to wpłynie na moje włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szampon nie powoduje przeproteinowania?
    Proteiny pszenicy i jeszcze żółtko...

    OdpowiedzUsuń
  5. same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne produkty przetestowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://yadhira-kosmetyka.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze ciekawe produkty i na pewno skuteczne sądząc po twoich zadbanych włosach :))

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzisz a ja jeszcze nie miałam oazji nałożyć tej aski z gliss kura :) Chyba czekam na specjalna okazję :D
    Najbardziej kusi mnie olejek arganowy i olejek meadofoam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy to maslo spodoba Ci sie tak samo jak mi :)

      Usuń
  10. wszedzie szukalam tego maselka od wielkich supermarketow [u mnie w tesco nie ma nawet masek bingospa a wszedzie podobno są ;/] do malych osiedlowych drogerii i nigdzie nie ma tej maski z glis kura..gdzie Ty ją znalazlas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim Tesco tez nie ma produktow bingospa ale to maselko mieli. To jest takie duze Tesco z ciuchami, barem itd...

      Usuń
    2. wlasnie w tym z barkiem i modą szukałam też,kurcze ;/ ale dzis po wielu poszukiwaniach spotkalam u siebie w miescie maski bingo,ledwo 4 rodzaje ale zawsze jakis postęp,jedną przygarnelam :)

      Usuń
  11. Zaciekawił mnie bardzo Macadamia Natural Oil, ale widziałam jego cenę - strasznie drogie mają produkty, więc sobie na niego nie pozwolę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Same ciekawe te kosmetyki :) i żadnego nie miałam! Jedynie olej arganowy i palmowy :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Gliss Kur jakoś nigdy mi nie służył, ale tej żółtej serii nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria ma bardzo bogaty sklad, wyroznia sie od innych. Na wizazu ma same pozytywne opinie :).Zawiera wysoko maslo shea ktore moje wlosy lubia :)

      Usuń
  14. Ciekawi mnie olej musztardowy :) Dzisiaj przyszła do mnie maska z olejkiem z zielonej kawy i aloesem - ciekawe, czy moje włosy ją polubią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby :), moja siostra ma krecone wlosy i polubily sie z Ta maską, oddalam jej to co mi zostalo.

      Usuń
  15. Jak sprawuje się u Ciebie olej musztardowy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety jeszcze nie udało mi się namierzyć masła z Gliss Kur :| nigdzie go nie ma :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :(, na internecie je kiedys widzialam :)

      Usuń
    2. ja dzisiaj szukałam jej w Tesco i też jej nie widziałam :-/

      Usuń
  17. Uzywasz do mycia Babydream plun do kąpieli? Ostatnio była informacja o drobnoustrojach w nim zawartych i Rossman zwracał pieniądze za każde opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :*ale czytałam o tym tutaj: http://finanse.wp.pl/kat,104492,title,Bakterie-w-plynie-dla-dzieci-w-znanej-sieci-sklepow-Oddaj-go,wid,14969502,wiadomosc_prasa.html?ticaid=1f4bc
      Ja jednak nie uzywam tego plynu, nigdy go nawet nie mialam :).

      Usuń
  18. nic dziwnego ze masz takie piekne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. tą maskę z Gliss Kura to Twój TŻ chyba spod ziemi wykopał, przecież nigdzie ich już nie ma!:p
    pamiętam, że na moje spalone rozjaśnianiem włosy bardzo fajnie działała ta maseczka, szkoda, że jej nigdzie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bede u siebie w tym Tesco to zobacze czy jeszcze je maja :)

      Usuń
  20. Niesamowicie ciekawi mnie ta seria macadamia ale chwilowo cena skutecznie mnie odstrasza
    Poza tym zakaz kupowania bedzie chyba jeszcze długo u mnie obowiązywał

    OdpowiedzUsuń
  21. zostałaś wyróżniona http://www.babskipunktwidzenia.blogspot.com/2012/10/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  22. a jak się spisuje olej z czarnej porzeczki? jak go stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
  23. W tygodniu dostanę ruską banię i maskę z figą ,mam nadzieję,że nie zawiodę się.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...