sobota, 18 sierpnia 2012

Nierafinowany olej pamlowy- włosy&skóra./Baikal herbals- szampon regenerujący.

KTC - Olej Palmowy 500ml


Olej palmowy wyciskany z pestek owocu drzewa Elaeis Guineensis, czyli olejowca gwinejskiego, ma barwę pomarańczową, z powodu wysokiej zawartości karotenu.
W temperaturze pokojowej ma postać gęstego, miękkiego masła o neutralnym, lekkim zapachu. Ma właściwości nawilżające, oraz wygładzające, odżywia skórę bardzo suchą, dojrzałą i popękaną. Polecany jest do każdego rodzaju skóry, zwłaszcza z tendencjami do przesuszenia.Doskonale natłuszcza i uelastycznia. Masaż z zastosowaniem tego oleju przynosi skórze wiele wspaniałych korzyści pielęgnacyjno-relaksujących. Działa przeciwzapalnie, przeciwobrzękowo, łagodząco, przyśpiesza regenerację tkanek. 

Nierafinowany olej palmowy jest lepszy od rafinowanego ponieważ zawiera między innymi: betakaroten, koenzym Q10, witaminę A i E. Czerwony olej palmowy jest doskonałym źródłem karotenu.

W medycynie olej palmowy jest stosowany na rany w celu szybszego ich gojenia, ponieważ posiada właściwości przeciwbakteryjne.


Czerwony olej palmowy zapobiega procesom starzenia się i polecany jest jakoś środek ochraniający i wzmacniający do włosów .Hamuje proces obumierania komórek. Dobry jest do włosów przetłuszczających się.

Czerwony olej palmowy
Zawartość składników odżywczych: witamina E (21.76 mg/ 100g), alfa- oraz beta-karoten, retinol (witamina A) - 595 iu/g, koenzym Q10, ok. 50% nasyconych i 50% nienasyconych kwasów tłuszczowych. Obecność tych składników oraz ich bardzo duża przyswajalność odróżnia go od zwykłego oleju palmowego. Czyni go także doskonałym produktem chroniącym skórę przed szkodliwym wpływem promieniowania UV oraz, poprzez ochronę przed wolnymi rodnikami, zapobiegającym procesom starzenia.


Cena to ok 20zł -500ml.


Moja opinia:
Olej ten wychwala MassieDran tutaj. Ja sama swoją próbkę oleju dostałam od Natalii . Która swoją droga bardzoooo mnie ucieszyła :D.
Olej ten po nałożeniu na skórę farbuję ją na pomarańczowo. Jeśli komuś to przeszkadza, może używać go tylko jako dodatek do kremów. Znajdziecie na internecie informacje o tym, że olejek palmowy podkreśla rudy kolor włosów. 
Najlepiej się u mnie sprawdza stosowany solo na twarz. Nawilża moją suchą skórę. Barwi, kolor pozostaje na skórze aż do rana. Łatwo go zmyć. 
Jest to olej (tak samo jak kokosowy), dobry dla włosów o niskiej porowatości. Rzadko kiedy widzę dużą różnicę między olejami. Palmowy moje włosy polubiły ale np. nie jest to efekt wow jak u dziewczyn. Moje włosy za to lubią połączenie masła gliss kur(wysoko w składzie mało shea) z olejkiem palmowym. Po zmyciu tej mieszanki włosy są miękkie i lśniące. Są zupełnie inne w dotyku nawet bez odżywki.
Olej podobno śmierdzi ale moim zdaniem bardzo ładnie i delikatnie pachnie. Przez długi czas był bardzo płynny później zgęstniał.
Nie zmienia koloru moim włosom ani skórze.
Zainteresowane? Jak mi się skończy próbka to kupię całe opakowanie.









Szampon regenerujący Baikal herbals.

Próbkę szamponu dostałam od Dark_lady właścicielki sklepu: http://setare.pl/  
Przy okazji informuję,że w sklepie pojawiają się różne nowości.
Setare.pl - kosmetyki stworzone dla Ciebie


Dark_ lady tutaj pisała recenzje odnośnie tego szamponu.

 

Skład:
Aqua with infusions of: Verbеna Officinalis Extract, Empetrum Sibiricum Extract, Linaria Buriatica Extract, Organic Calendula Officinalis Extract, Organic Olea Europaea Fruit Oil; Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Amodimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum,  Citric Acid.

Składniki aktywne:
Szyszka Syberyjska regeneruje naruszoną strukturę włosów, wzbogaca cebulki włosowe w Witaminę C i B.
Werbena bogata w olejki eteryczne idealnie zmiękcza włosy, zapobiegając ich łamliwości i wypadaniu. 
Lnica (Linaria Buriatica) nasyca włosy substancjami odżywczymi, przywraca im wytrzymałość.

Moja opinia:
Prawdę mówiąc próbka pusta ale nie mam jeszcze w pełni wyrobionego zdania. Dlaczego? Ta ilość szamponu starczyła mi na 1,5 mycia włosów. Przy czym później zmieszałam go z wodą co i tak nie pomogło. Szampon pięknie pachnie. Jest bardzo gęsty. Włosy po jego użyciu nie były szorstkie. Skład łagodny z jednym łatwo zmywalny silikonem. Jednak ze zmywaniem olei sobie nie radził. Za drugim razem musiałam domyć włosy balsamem do kąpieli babydream fur mama. Jak już wiele razy mówiłam ciężko mi znaleźć szampon który będzie się dobrze pienił na włosach.



Cena 14 zł-280ml.



Ps. czy tylko mi wchodząc na blogi w prawym dolnym rogu wyświetlają się ruchome erotyczne(animowane i nie tylko) obrazki :/?, z tej strony miałam dziś 7 wejść hmm

58 komentarzy:

  1. Fajny ten palmowy olej ale nie wiem czy moje włosy by go polubiły, choć skóra pewnie tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej kupic go na spolke wyjdzie taniej, i jak na dole pisala imprevisivel na paatal jest za 13 zł, wtedy jakby co duzo sie nie straci ;)

      Usuń
  2. Ten olej palmowy od dluzszego czasu mnie kusi :) chcialam stosowac jako balsamm i jako olej do wlosow :) tym bardziej ze na paatal.pl jest za 13 zl :) co do szamponu ostatnio zadtanawialam sie czy zamowic chociaz silikon w skaldzie szamponu do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO to bardzo tanio :0

      Usuń
    2. No dokladnie :) chyba zamowie bo moje wlosy kochsja kokosowy ;)

      Usuń
    3. Tez zamowie :D jak wykoncze to co mam :)

      Usuń
    4. Ja go właśnie kupuję w paatal :D wkurza mnie tylko to, że brudzi, bo przez to nie mogę nałożyć go na włosy na całą noc :/

      Usuń
    5. Ja nakladam na cala noc, mam w domu poduszke z eko skory. Przydaje sie po farbowaniu itd.

      Usuń
  3. hm, chętnie skusiłabym się na ten palmowy, ale kokos się u mnie kompletnie nie sprawdził... więc nie wiem czy ten byłby odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak brudzi to raczej nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. olej palmowy mnie nie kusi ze względów ekologicznych (tani i produkowany na masową skalę skutkuje wycinką lasów przez co dom tracą orangutany). ale szampon kusi, ach te ruskie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie tym olejem, ale chyba u mnie by się nie sprawdził, bo po kokosie mam sianko. Zastanowię się jeszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie olej palmowy raczej się nie sprawdził, wolę inne oleje. Ale czasami dodawałam palmowy do jedzenia i w kuchni był faktycznie super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie probowalam go jesc, moze jak kupie cale opakowanie. Tej probki szkoda :)

      Usuń
  8. Hmm, u mnie się nie wyświetlają erotyczne obrazki ani gify, ale ja mam zainstalowanego Ad Blocka, więc nie widzę żadnych reklam na szczęście :).

    Bardzo lubię olej palmowy, nie przeszkadza mi, że farbi skórę, bo wszystko ładnie schodzi :). KTC jest firmą, która podobno korzysta z ekologicznych upraw, tak gdzieś przeczytałam, ale nie było to info od producenta, więc dokładnie nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze, mi ciagle cos sie wyswietla o chetnych mamuskach :/ na dodatek z tej strony co jest odwolanie na tych obrazkach mam kilka wejsc :p
      Jeszcze animowane ujdzie ale np. wchodze dzis na bloga a tam z boku prawdziwy penis :p. Rozprasza mnie :D

      Usuń
    2. To zainstaluj sobie Ad Blocka w przeglądarce ;). Masakra hahahaha, to masz ładne widoki, nie powiem :P. Uśmiałam się do łez :D!

      Ej, Eve zobacz jakie piękne loki!! http://img.zszywka.pl/1/0026/w_2014/cudowne-loczki.jpg?1

      Usuń
    3. Powiem bratu :D

      WOW cudne!!!! chce takie *.*, ciekawe czy by wyszlo na samym zelu bez podgrzewania...

      Usuń
    4. Spróbuj, może się uda :) I pokaz na blogu :P

      Usuń
    5. Sprobuje :D ale to dopiero za jakis czas bo teraz bede farbiwac :)

      Usuń
  9. U mnie pewnie by się też nie sprawdził ..

    OdpowiedzUsuń
  10. olej to nie to samo co olejek :) jestem na tym punkcie przeczulona :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba kazdy wie o co chodzi;) zwlaszcza jak jest tytul, ja lubie zdrabniac.

      Usuń
  11. zaciekawiłaś mnie tym olejkiem i kolor mi się podoba :D muszę wypróbowac, chociaż na razie mam zapas łopianowego, w który się zaopatrzyłam ;)
    i w tym miesiącu pora na mnie na zakupy w setare, chociaż najbardziej podoba mi się drewniany grzebień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat łopianowy nakładam tylko na skórę głowy więc wtedy potrzebuje 2 :). Kolor faktycznie świetny, muszę sobie kiedyś kupić marchwiowy :D

      Usuń
  12. myślałam o tym oleju, ale testowalabym go tylko na włosach, bo cerę mam podatną na zapychanie i boję się eksperymentować

    OdpowiedzUsuń
  13. myślałam kiedyś nad tym olejem, ale jeszcze go nie nabyłam i pewnie nie nabyje w najbliższej przyszłości;D A co do obrazków, to mnie się nic takiego nie wyświetla;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Żaden zapach na świecie nie jest dla mnie tak okropny jak olej palmowy.Nie mogę go znieść! Nie jestem wrażliwa na zapachy ale to-koszmar jak dla mnie. Wrażania zapachowe przyćmiewały mi działanie. Użyłam dwa razy i miałam dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie wlasnie dziwie, ze tyle osob na niego narzeka bo ja ledwo cokolwiek czuje :D, pewnie to i dobrze :). Dla mnie ma piekny i niezwykle delikatny zapach :D. Jednak ja tak mialam z olejkiem isana i tez go odstawilam...

      Usuń
  15. mam ten olej ;p upaćkałam całą poduszkę nim ;d myślałam, że nie pobrudzi;/ nawet na nim smażyłam!;p ale nie lubię tego zapachu ;/ dla mnie śmierdzi :( i nie jest smaczny, w przeciwieństwie do kokoska

    OdpowiedzUsuń
  16. aa i uważaj na wysyłkę z paatal, jeśli chciałabyś zamówić ;/!! http://choccolate.pinger.pl/m/13536158/piatek-13-moja-przesylka ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten olej mnie kusi, ale z drugiej strony chyba niekoniecznie by się u mnie sprawdził, ponieważ mam inną porowatość włosów.

    Masz gęste włosy, nie dziwię się, że szamponu wystarczyło Ci na 1,5 mycia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. PS Co do erotycznych obrazków, to na razie ich nigdzie nie zauważyłam, ale też mam wejścia ze stron erotycznych. Tak przynajmniej mówi wujek Google po wpisaniu nazwy portalu w wyszukiwarkę;P Na strony nie wchodziłam, więc nie wiem, co na nich zalinkowano i w jakim kontekście;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh to dziwne, ze tylko ja tak mam od niedawna hmmm :/.

      Usuń
    2. Może wyczyść historię i zobacz, czy to się będzie powtarzało. Mi kiedyś pojawiały się wszędzie miniaturki telefonu. Okazało się, że jakaś reklama mi się przyplątała, ale wyczyszczenie historii pomogło:)

      Usuń
    3. Od kad napisalam o tym, jeszcze zaden mi sie nie wyswietlil :D. Zobacze jak bedzie dalej.

      Usuń
    4. Twoje notki mają moc sprawczą:D

      Usuń
    5. Nie, dzisiaj znowu pojawiaja sie takie ruchome obrazki :/

      Usuń
  19. zamówiłam taki olej, zobaczymy co to bedzie .. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolorek :D Kiedyś już czytałam o oleju palmowym,przy okazji "zakupów olejowych" się nad nim zastanowię,wydaje się bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja uwielbiam i ten olej i szampon Baikal:) u mnie pieni się najlepiej z dotychczasowych wypróbowanych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej lubie i kupie caly, szampon bylby fajny ale nie myje moich wlosow :(. Czasami nawet szampony z sles sie nie sprawdzaja... Zawsze musze myc je wiecej niz raz... takie byly od zawsze :/

      Usuń
  22. olejek niestety nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Olejek na moje włosy się nie nada... (porowate) :) ale do ciała? hmm... :D fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak powinna wygladac pielegnacja zageszczajaca przynajmniej "minimalnie" wlosy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze to najwazniejsza jest zdrowa skora glowy. Jesli masz lupiez, lojotok trzeba to najpierw wyleczyc. Masuj codziennie skalp, uzywaj codziennie wcierek, mozesz uzywac drozdzy zewnetrznie i wewnetrznie, pic pokrzywe, uzywac olejkow stymulujacych cebulki sesa,khadi, lopianowy, czosnkowy(mozna zrobic samemu), uzywac plukanek np. z bylicy bozego drzewka, korzenia lopianu,lisci gruszy(nie dla blondynki).

      Usuń
  25. moje włosy niestety nie lubią nasyconych olei. przynajmniej zazwyczaj tak było, muszę znowu zrobić test z Vatiką na długości, bo wydaje mi się, że ich kondycja jest trochę lepsza niż kiedyś.
    mi się nic nie wyświetla takiego, a adblocka nie mam

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda że brudzi, chyba się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś olej lniany mi o wiele bardziej pasuje niż palmowy, jakiś taki zbyt egzotyczny się wydaje

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...