środa, 1 sierpnia 2012

Wyniki konkursu :)


Witajcie :)
Wszystkie odpowiedzi były bardzo ciekawe wiec wspomogłam się maszyną, wybrała ona 3 osoby z których już ja wyłoniłam zwycięzce.
Nagroda główna:
 
Obserwuje jako: kubekczekolady
E-mail: phideaux18@gmail.com
Lubie stronę bioarpu na Facebooku jako: Klaudia F.
Banner TAK http://naratunekwlosom.blogspot.com/
Baner reklamowy Bioarpu- TAK
http://naratunekwlosom.blogspot.com/

Odpowiedź na pytanie :
Dlaczego powinnam wygrać kosmetyki?

Fanką rosyjskich kosmetyków jestem już od jakiegoś czasu. Niesamowicie urzekły mnie wspaniałe, naturalne składy, które dają realną możliwość, że nasze włosy będą coraz bardziej odżywione i piękniejsze ;-) Uważam, że to świetne, że są produkowane takie kosmetyki i to jeszcze w całkiem atrakcyjnych cenach - na każdą kieszeń ;-) Podoba mi się również dbałość o ładne, estetyczne opakowania - to też bardzo przyciąga uwagę i robi dobre wrażenie.
O szamponie z papryczką, który ma na celu pobudzić wzrost włosów, mam na swojej liście odkąd pokazałaś je po raz pierwszy na blogu :D Nie jest tajemnicą, że walczę o szybszy przyrost, sięgając po różne produkty, które to obiecują - jestem ciekawa, czy szampon zdałby egzamin :) Obiecujący skład sprawia, że chce się w to wierzyć :)
Maska z zieloną kawą i aloesem wydaje się również bardzo ciekawa, skład sugeruje, że może wzmocnić włosy a i je nawilżyć przez obecność aloesu :) Bardzo mnie intryguje!
Organiczny krem do ciała - tu odzywa się we mnie moja miłość do wsmarowywania w ciało różnych smarowideł :D
Jak widać, wygrana takich kosmetyków sprawiłaby mi dużą frajdę - także pisanie recenzji ;)


Jednorazowy rabat -15%





Obserwuje jako: karinam6
E-mail: karinam6@interia.pl
Lubie stronę bioarpu na Facebooku jako: Karina M.
Banner - TAK
Baner reklamowy Bioarpu- TAK
wszystkie linki na http://biochemiakosmetyczna.blogspot.com/
Dlaczego ja powinnam wygrać ten zestaw?
Ponieważ uwielbiam używać coraz to nowe kosmetyki do włosów. Zwłaszcza podobają mi się testowane przez Ciebie kosmetyki z całkiem naturalnym składem. Jestem jak najbardziej za naturalną pielęgnacją. Widzę że te kosmetyki to prawdziwe skarby, posiadają super naturalne ekstrakty i oleje, które odżywiają i stymulują do wzrostu włosy. Ponadto chciałabym mieć takie włosy jak Ty, może to nie do końca możliwe z racji genów, ale chciałabym żeby mi jak najmniej włosów wypadało i żeby rosły szybko i zdrowe włosy. To moje marzenie:)

oraz:

 
Obserwuje jako: Blanka
E-mail: unicorn8177@gmail.com
Odpowiedź na pytanie konkursowe: Od jakiegoś czasu przerzuciłam się na dobrą pielęgnację włosów i dzięki Tobie odkryłam sklep Bioarp (i nie tylko ten sklep). ;) Chciałabym wygrać, ponieważ nie wyrabiam finansowo z rosyjskimi nowościami do włosów, a nie ma co ukrywać ważniejsza jest moja córeczka niż zachcianki do włosów.
Lubie stronę bioarpu na Facebooku jako: Magda T.
Banner/notka- nie
Baner reklamowy Bioarpu- tak http://swiat-blanki.blogspot.com/




Natomiast próbki rosyjskich kosmetyków 


wygrywa:


 



Co do konkursu:

wisienka292@op.pl
Odp. na pytanie konkursowe:
Moja największa wpadka... Hm... To było na początku gimnazjum. Nie wiedziałam jeszcze wtedy za wiele o makijażu, nie używałam ani podkładów ani tuszu. Pewnego dnia weszłam do jakiegoś małego sklepiku i wypatrzyłam korektor. Na opakowaniu kusząca informacja: tuszuje niedoskonałości. Bez wahania wzięłam mimo, że nie wiedziałam jak tego używać. Nawet na odcień nie spojrzałam, wzięłam pierwszy lepszy. Następnego dnia rankiem szykowałam się do szkoły. Weszłam do łazienki, korektor do ręki i do dzieła! Posmarowałam wszystkie niedoskonałości, byłam zachwycona, że nagle wszystko zniknęło (w sztucznym świetle nie widziałam, że wyglądam fatalnie). Gdy pojawiłam się w szkole wszyscy zerkali na mnie. 'O co im chodzi? Pewnie zazdroszczą, że tak ładnie wyglądam'- z dumą w myślach powtarzałam. Koleżanki z klasy zaczęły się pytać: 'co ci się stało?' Zbagatelizowałam ich uwagi i stwierdziłam, że głupie małolaty się nie znają, a ja modna nastolatka dbam o swój wygląd. Ba, nawet je wyśmiałam, że takie słodkie i przemądrzałe, a na kosmetykach się nie znają ('dzieciaki z was, a nie prawdziwe kobiety!' :D). Po szkole wróciłam do domu, chcąc podziwiać moją twarz w świetle dziennym spojrzałam w lustro i... ups. Już wiem, czemu wszyscy dziwnie się patrzyli. Na moją jasną cerę nałożyłam bardzo ciemny odcień, nawet go nie wklepałam, pomazałam twarz byle jak, jak kredka kartkę. Ale wstyd... Zmyłam szybko i następnego dnia metodą 'paluszek i główka' udało mi się nie pójść do szkoły :). Symulant ze mnie niezły, ale no cóż, po takim wstydzie nie mogłam się tam pokazać :).


Proszę was o podanie adresu na maila :). Czekam na to 3 dni.
Dziewczyny które wygrały zniżkę rabatową mogą wybrać czy wysłać wam kartę rabatową pocztą lub podać kod na maila.

Mam nadzieję, że za jakiś czas uda mi się zorganizować kolejne ;).

22 komentarze:

  1. gratulacje :) miałam wziąć udział i.. zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :d
    a wpadka wisienki hahaha, prześmieszna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, strasznie się cieszę!! To najlepsze rozdanie jakie wygrałam :D :D Sprawiłaś mi ogromną przyjemność! :) Co za szczęście, że mimo bycia na wakacjach sprawdzam co słychać na blogach :D Pozdrawiam serdecznie, mail już idzie :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi to slyszec :*

      Usuń
    2. kubekczekolady - Ty to szczęściara jesteś już chyba kilka konkursów wygrałaś! :) gratulacje i masz się z czego cieszyć :D

      Usuń
    3. Tez to zauwazylam, masz ogromne szczescie do konkursow. Zwlaszcza, ze 3 osoby maszyna wylosowala, pozniej zwyciezyla najlepsza odp ;)

      Usuń
    4. Ostatnio faktycznie mam passę :D Ale przyznam, że u eve to wyjątkowo chciałam wygrać, taaakie nagrody i to jeszcze większość do włosów, dla mnie marzenie :D
      Dzięki jeszcze raz i miłego dnia!

      Usuń
  4. O, ale się cieszę, dziękuję:) już wysyłam maila z adresem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ale się cieszę, dziękuję bardzo:) już wysyłam maila z adresem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki dla Was,Dziewczyny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie : Jak tego dokonałaś, że masz tak gęste włosy ? bo jak patrzyłam na wcześniejsze twoje zdjęcia to pokazałaś na nich, że miałaś "prześwity". Co najbardziej wpłynęło na zagęszczenie twoich włosów ? :)

    z góry dzięki za odpowiedz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcierki, masaze skóry głowy, ziolowe plukanki, doleczenie skory glowy(kiedys sie przetluszczala, swedziala)...

      Usuń
    2. Plus jeszcze suplementy, zdrowsza dieta...

      Usuń
  8. Gratulacje wszystkim zwyciężczyniom!:D Oby więcej takich konkursów Eve:D nagrody są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki. Z checia za jakis czas zorganizuje nastepny :)

      Usuń
  9. Gratuluje! :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...