czwartek, 16 sierpnia 2012

"Koszulkowe" fale na żelu z żelatyny 24h później.

Witam.
Wczorajszy post na temat koszulkowych fal na żelu z żelatyny: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/08/zel-z-zelatyny-jest-po-prostu-cudowny.html

Efekty:

Wieczorem po rozczesaniu wyglądały tak:


24h później a nawet więcej bo zdjęcie zrobiłam przed chwilą ;)
Naturalnie:
Przez ten czas włosy zdążyły zmoknąć, były spryskane sprayem kilka razy, nałożyłam na nie masełko,olejek, zmoczyłam lekko wodą ale skręt nadal jest taki lekki. Nie da się wyczesać żelatyny w 100% szczotką trzeba ją zmyć co z przyjemnością zrobię rano :p . Minusem jest to,że wyczesywana żelatyna robi się biała.
Po falach koszulkowych jak zwykle miałam dużo więcej włosów niż zawsze, obwód kucyka osiągnął 18cm :D(mierzone bez większego ściskania). Tak to mam sporoooo mniej. Najwięcej włosów mam jednak po rozczesaniu małych warkoczy. Zresztą u góry bloga jest zdjęcia kucyka po rozczesaniu kręconych włosów można porównać z naturalnym którego też tutaj gdzieś pokazywałam.
Pokombinuję jeszcze z żelem z żelatyny, spróbuję zrobić większe loki.

Żeby uniknąć tych samych pytań, to chyba oczywiste, że włosy są nie rozczesywane aż do wieczora.Tak samo było w przypadku warkoczy, papilotów, wałków. A czemu pokazuję jak wyglądają później? Żebyście wy wiedziały jak to wygląda. Zwłaszcza, że żelatyna skleja włosy. A tak to możecie zobaczyć jak bardzo będą później wymęczone :D.Jednak meczą mnie pytania o to po co je związuje(tu nie ale np. przy papilotach), rozczesuje. Jakbym tego nie zrobiła przez 24h to już raczej musiałabym je obciąć .
Jak już mówiłam jestem za pokazywaniem włosów w każdej sytuacji. Nie ważne czy mi skręt wyszedł i tak się pochwale moimi wypocinami- bo na dobrą sprawę to ma się mi podobać, tak samo jest z kolorem z którego nie zrezygnuje :).  Dlatego też wstawiałam tu włosy na następny dzień po myciu, rano po warkoczu itd. W takich sytuacjach widać jak naprawdę wyglądają włosy. Sama bardzo lubię oglądać takie właśnie zdjęcia. Strasznie podoba mi się podejście np. BlondHairCare (:*) która pokazywała włosy po przesuszeniu, po ślimaczku(?) i kiedy miała bad hair day.
A jak to jest z wami? Lubicie takie zdjęcia?


52 komentarze:

  1. Twoje włosy ślicznie wyglądają w wersji pofalowanej, ale chyba wolę, jak są proste :) Wtedy lśnią jak tafla wody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wole jak sa proste, jednak czasem mozna je podkrecic. Zwlaszcza, ze tylko to mi wychodzi, do kokow i warkoczy mam 2 lewe rece :D

      Usuń
  2. mi się nie podoba ten efekt. wyglądają na potargane i poczochrane. fal nie widzę. u Ciebie zdecydowanie najbardziej podoba mi się wersja prosta

    OdpowiedzUsuń
  3. a może nie rozczesuj włosów po "koszulkowych falach", albo rozczesz tylko palcami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak to sobie wyobrazasz :O, przeciez byly takie jak na poczatku, nie rozczesane az do wieczora. Przeciez nie pojde spac w takim posklejanym czyms. A zdj pokazuje zebyscie wy wiedzialy jak to bedzie wygladac i ze jakos da sie rozczesac wlosy bez ich wyrwania. Zawsze tak robie.

      Usuń
    2. ok, rozumiem ;)
      masz piękne proste włosy, ale trochę urozmaicenia dobrze nam kobietom robi, uwielbiam to zdjęcie z 3 czerwca w zielonej bluzce :)

      Usuń
    3. W tych lokach? Tamto bylo po papilotach :). Zeby moje wlosy sie zakrecily to spie z nimi :/ a tutaj moze i forzej wyglada ale w 30 minut dalo sie takie cos zrobic. Kokow i warkoczy nie umiem wiec zostaja fale/ loli ale tylko te mocno usztywnione inaczej 30 min i sie prostuja. Coz taki ich urok.

      Usuń
  4. Mi się podobają włosy zakręcone na wszystkie sposoby, ale to pewnie dlatego że sama mam proste. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. A ze moje wlosy ciezko zakrecic to mnie one ciesza ;)

      Usuń
  5. nie podoba mi sie;d
    wole naturalna wersje;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Po rozczesaniu też wyglądają ok,wbrew pozorom wydają się bardziej zbite niż świeże fale.Jednak uwielbiam twoje włosy kiedy są proste,wtedy tworzą piękną taflę.Jestem zauroczona zdjęciem włosków z 3 kwietnia,mówiłam to już? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego podkreslilam co przez ten czas w nie wmasowalam i troche to obciazylo pewnie.
      Heh wiele razy :

      Usuń
  7. O Boże, 18 cm! :D Pięknie w falach, od czasu do czasu można sobie urozmaicać ;) Ja czasami zaplatam warkocz na mokrych i też mam lekkie fale wtedy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po jednym warkoczu sie prostuja ale po kilku z zelem i nie rozczesane wygladaja ok :D

      Usuń
  8. podoba mi się efekt po 24 godzinach:) i bardzo cenię sobie właśnie takie relacje, a nie tylko świeżo po umyciu i uczesaniu:) nie wiem, jak większość włosomaniaczek robi sobie włosowe zdjęcia, ale moim zdaniem miesięczne aktualizacje powinny być wykonywane na oczyszczonych włosach, którym pozwolono naturalnie wyschnąć, bo tylko w ten sposób widać dokładnie, w jakim są stanie:) oczywiście zdaję sobie sprawę, że to trudne, bo w sumie można się tak pobawić jedynie w weekend, ale jakbym kiedyś założyła bloga, to właśnie tak bym chciała robić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :)
      Moje akurat zawsze schna naturalnie ale po myciu maska musi byc, lubie jak moge latwo rozczesac wlosy bez ich wyrwania :D
      Co do bloga to czytajac Twoje komentarze u haircare to powinnas zalozyc :D

      Usuń
  9. Najpiękniejsze sa proste, których nigdy nie będę mieć, bo jestem kręconowłosa. 18 cm .. to lekka przesada :( Ile masz w obwodzie jak są proste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno juz ich nie mierzylam ale duzo mniej :D

      Usuń
    2. Zapewne 16 cm, tak tylko pytam .. z ciekawości, gdyż ja mam jakieś 6-7 cm, i nawet nie potrafie sobie wyobrazić tych 8 cm :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    3. Mniej :). Ostatni raz jak je mierzylam z rok temu to jednak nadal bylo sporo mniej :D. Tu duzo tez dalo powleczenie ich zelatyna ;)

      Usuń
    4. Zazdraszczam takich włosów :)

      Usuń
  10. Fajnie, że pokazujesz takie zdjęcia. I również lubię jak ktoś pokazuje nie tylko cudnie ułożone fryzurki, ale też takie, które nie wyszły do końca. Sama planuję od pewnego czasu dodawać jakieś włosowe fotki, bo jak na razie to dodałam bodajże tylko 2 i to chyba w styczniu, więc najwyższy czas dodać jakieś nowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądają zarówno zakręcone, jak i proste :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardziej podoba mi się efekt po 24 h, ładnie wyglądają te delikatne fale.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że po 24h lepiej to wygląda. Takie weselsze się wydają ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mniej usztywnione. Jednak zawsze musze uzyc sporej ilosci zelu zeby to sie utrzymalo dluzej niz 30 min, taki ich urok.

      Usuń
    2. Szkoda, ale skoro i tak wolisz proste to chyba Cię tak bardzo to nie boli ;) Gorzej by było ze mna, bo lubię nieusztywnione i takie jak na avku, jednak na szczęście mnie się trzymają do samego wieczora bez żadnych wspomagaczy :D
      No chyba, że pada...

      Usuń
  14. Zdecydowanie ładniej Ci w prostych, bo masz takie lśniące i zdrowe włosy ;) Jednak wiadome, że czasem trzeba zmiany, bo by nudno było ;) Jak się ma takie śliczne włosy to wyglądają pięknie w każdej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wole proste. Krecone na drugi dzien mnie mecza :D. Jednak wlasnie od czasu do czasu lubie sobie zmienic, zwlaszcza, ze wtedy mam taka burze wlosow :D. No i jak mowilam to jedyne co mi wychodzi :D

      Usuń
  15. WOW efekt po 24h jest jeszcze lepszy :) Podobasz mi się w falach :D:D ja też polubiłam pokazywać włosy, w każdej sytuacji, choć jeszcze mało ich dodaje, ale łatwiej mi zobaczyć jak na co reagują później można sobie porównywać ;):) Mój kuc ma 8 cm, jak dobije do 10 to będe beczeć ze szczęścia a ty masz 18 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 18 tylko w napuszonych i pofalowanych wlosach, mierzonych bez sciskania, normalnie tyle nie maja i nie beda miec :P

      Usuń
    2. Ja żeby tyle mieć bez sciskania chyba musiałabym pokarbować i natapirować :D

      Usuń
    3. Ostatnio Twoje wlosy wygladaja na coraz gestsze ;)

      Usuń
    4. Nie rozstaje się z koczkiem, ale próbuje wykiełkować jakieś babyhair ale nie mam pomysłu JAK ;o

      Usuń
  16. Twoje włosy bez względu na to czy są proste czy kręcone czy falowane - są najpiękniesze^^

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja za nic nie mogę swoich włosów pofalować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje tylko mocno usztywnione jak tutaj na zdj ;)

      Usuń
  18. ładniej wyglądają proste :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow to długo sie utrzymały : )
    Ten efekt po 24h jest nawet ladniejszy :)
    Ja chce proste ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. dzień później trochę lepiej jakby:) ale i tak najładniej Ci w prostej, błyszczącej tafli włosów, takie są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam fale i kręcioły! 24h po masz chyba najładniejszy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z Twoim podejściem w 100%! Po co pokazywać ułożone do zdjęć włosy z obłędnym blaskiem lampy błyskowej skoro na żywo wcale tak nie wyglądają? :) Ja sama pokazałam moje spuszone wilgocią :D A Twoje są świetne w każdej odsłonie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, potem jak sie kogos spotka to mozna sie dziwnie poczuc .
      Dziekuje :*

      Usuń
  23. Moja subiektywna ocena, to te po koszulowaniu są nieestetyczne. Raczej przypominają siano. Naturalne pofalowane czy proste, wyczesane zdecydowanie ładniejsze dla mnie. Może piszę, przez pryzmat moich włosów, które gdy nie rozczeszę wyglądają podobnie. Po koszulowaniu czy gdy idę spać z mokrymi , ładne loki są tylko przez chwilę,potem z każdą godziną tracą na atrakcyjności. Ale w ramach eksperymentu można wszystko, a najważniejsze, że Ty masz się czuć dobrze ze sobą i nie ważne,co inni mówią. To moja dewiza, trzeba się akceptować i eksponować zalety i a ukrywać wady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem nieestetycznie to moga wygladac zniszczone lub brudne wlosy ;).
      Skoro na zywo sie podobaly to raczej zle nie jest.

      Usuń
  24. Jeśli na żywo wyglądały fajnie, to dobrze:) Mnie na tych zdjęciach się nie spodobały. Też mam czasem,że na zdjęciach włosy wyglądają żle, szczególnie na suche, a takie nie są.
    Na innych zdjęcich Twoje włosy to obiekt westnień i marzeń i moim niedooooooścignionym clelm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mezowi i bratu ktory sie ze mnie tylko smieje podobaly.Nawet mial zachwyt w oczach :D Na suche to na pewno nie wygladaly. Moje wlosy ogolnie zle sie jakos fotografuje ale to tez moze byc wina slabego aparatu ;). Marzy mi sie lepszy :D. Musze sobie kupic ale to za jakis czas ;). Przynajmniej ten oddaje kolor bo poprzedni je rozjasnial ;)

      Usuń
  25. cześć, ja mam pytanie, co możesz mi poradzić na to, żeby moje włosy stały się grubsze? wiem, że trochę je zaniedbałam (jak zażywałam tabletki capivit, to pojedyncze włosy były grubsze niż teraz) jak sprawić, żeby znowu takie były, żeby były zdrowe? niestety tabletek tych już nie produkują :<

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...