wtorek, 7 sierpnia 2012

Dzień darmowej wysyłki.

Witajcie kochane. Nasza znajoma blogerka: dark_lady otworzyła własny sklep internetowy: http://setare.pl/ .
Dziś z okazji otwarcia wysyłka listem ekonomicznym gratis, plus do zamówienia dokładane są gratisy.

Mnie szczególnie zainteresowały rosyjskie balsamy do włosów, ponieważ nie widziałam ich w innym sklepie:

Skład: Aqua with infusions of Organic  olea europaea (olive) fruit extract, Cetaryl Alcohol, Glycerine,  Organic  Argania Spinosa Kernel Oil, olea europaea  fruit oil, Behenttrimonium Chloride, cetrymonium Chloride, Quaternium-87,   Hydroxyethylcellulose, Cetareth-20, Cetrimonium Bromide, Parfum, Citric Acid.

Skład:Aqua with infusions of Organic Laminaria Japonica extract, Pearl Extract,   , Cetaryl Alcohol, Glycerine, Behentrimonium Chloride, cetrymonium Chloride, Quaternium-87,   Hydroxyethylcellulose, Cetareth-20, Cetrimonium Bromide, Parfum, Citric Acid.

Skład: Aqua with infusions of Cocoyl Hydrolyzed Silk (Olej jedwabiu, Cetaryl Alcohol, Glycerine, Organic Butyrospermum Parkii, olea europaea  fruit oil, Behentrimonium Chloride, cetrymonium Chloride, Quaternium-87,   Hydroxyethylcellulose, Cetareth-20, Cetrimonium Bromide, Parfum, Citric Acid.

Skład: Aqua with infusions of Honey, Cetaryl Alcohol, Glycerine,  Organic  Vitis Vinifera (grape) Seed oil, Behenttrimonium Chloride, cetrymonium Chloride, Quaternium-87,   Hydroxyethylcellulose, Cetareth-20, Cetrimonium Bromide, Parfum, Citric Acid.


Który was najbardziej zachwycił?


Ciekawie też wyglądają algi fucus w płatkach, ponieważ z tego co tam pisze to można z nich zrobić płukankę do włosów, które jak wiecie uwielbiam-http://setare.pl/pprodukty-kosmetyki-naturalne-wosy-algi-fucus-patkach-p-94.html



P.s znowu podcięłam włosy ;), mam nadzieję, że teraz są równe.



Przed chwilą zapukał do mnie listonosz z próbkami produktów od Dark_lady, ale się cieszę :D. Od czego by tu zacząć?

57 komentarzy:

  1. Właśnie złożyłam zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dorzuciłam tą błekitną lagunę więc Ci wyślę też trochu o ile sama jej nie wybierzesz;D

      Usuń
    2. Nic mi nie wysylaj, nie musisz. Ja czuje sie rozdarta miedzy ta blekitna laguna bo doda blasku, marokanska ksiezniczka bo zawiera olej arganowy i winogronowym miodem, bo moje wlosy lubia miod :D. Jedwabdy nektar tez kusi ale mam maske z maslem shea.

      Usuń
    3. Ja też myślałam nad marokańską bo znów chciałam spróbować z olejem arganowym :D Daj znać co wybrałaś:D

      Usuń
    4. Mialas juz jakas maske z olejkiem arganowym?warto?. Po to zapytalam ktora najbardziej wam sie najbardziej podoba zeby podjac decyzje :D, wszystkie 3 kusza mnie tak samo :/

      Usuń
    5. Nie, własnie chciałam spróbować bo arganowy ponoć dla wysokoporowatych, ale ostatecznie więłam lagune :D I algi w płatkach też wzięłam :D

      Usuń
    6. Ja mam niskoporowate ale tez mnie kusi . Fajnie :D

      Usuń
    7. A ja kurcze nadal nie wiem czy mam włosy niskoporowate czy wysokoporowate.. Na razie siedzę z olejem palmowym na włosach zobaczę jak moje włosy na niego zareagują :D I dajcie koniecznie znać dziewczyny jak będą spisywać się produkty, które kupicie :)

      Usuń
    8. I na który się zdecydowałaś ? :D

      Usuń
    9. Pewnie, ze damy :). Robilas wszystkie testy na porowatosc? zapytaj moze czarownicy(?), ona sie dobrze na tym zna.
      Nadal nie wiem :(- jestem przed @ a wtedy kazda decyzja jest trudna :D a poza tym musialam oddac na chwile komp mezowi.

      Usuń
    10. uuu to decyzja jest trudna to weź tą drugą ja i tak Ci wyśle hihihih i wtedy sobie porównasz ;D

      Usuń
    11. Heh ale tak czytam o tych algach i moze twoja jest lepsza :D

      Usuń
    12. No właśnie zrobiłam wszystkie i nadal nie mam pewności. I chyba pójdę za Twoją radą i napiszę do niej :) Ja też mam już próbki od dark_lady :) I również dostałam glinkę multani mati i maskę algową ujędrniającą ;) Ok a teraz lecę testować właśnie tą glinkę :)

      Usuń
    13. kochana pisz o tych próbkach jak poużywasz ja chcialam jeszcze białą glinkę ale już mi się nie zmieściła do koszyka haha :D Zobaczymy jak będzie działać Laguna :)

      Usuń
    14. Oby dobrze bo ja kupilam :D, maz mi tak doradzil :p i troche poczytalam o tych algach ;)

      Usuń
    15. I co z tymi algami ? A jaki balsam kupiłaś bo lagunki już nie ma ;[

      Usuń
    16. Lagune, kiedy wkladalam go do koszyka byl dostepny ale podobno go zabraklo ;(

      Usuń
    17. eee... jak to ;( Ktoś musiał kupić jeszcze ;/ Ale kiszka..

      Usuń
    18. łeee ;( i moj dobry humor umarl :/, moze jeszcze bedzie dostepny w najblizszym czasie. Trzeba bylo sie nie zastanawiac ;), jeszcze mi komp padl i musialam wlaczyc od nowa przed sfinalizowaniem eh :/

      Usuń
    19. Ewelko jak Cie tu pocieszyć :( To bier inny!

      Usuń
    20. Wole ten ;). Poczekam, moze za jakis czas bedzie dostepny....

      Usuń
    21. Ok, i na pewno cos jeszcze nowego dojdzie :)

      Usuń
  2. Kurcze, a ja akurat nie mam teraz kasy, żeby coś zamówić :( No cóż przejrzę dokładnie asortyment i zrobię sobie listę przyszłych zakupów :D. I też zaciekawiły mnie te algi, bo ostatnio bardzo lubię płukanki do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :(.
      Plukanki sa swietne! jednak juz wiem, ze wole ziolowe itd ;)

      Usuń
  3. Dzięki za info :* Przejrzę ofertę i też może coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakaz zakupów ;P
    wczoraj nawet podczas wizyty w tesco przełamałam się i nie kupiłam gliss kura który poleciłaś :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa oferta :) dodaję do zakładek bo może na coś się skuszę, chociaż na razie mam full maseczek i odżywek ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty wyglądają ciekawie :). Super, własny sklep!

    OdpowiedzUsuń
  7. o, kosmetyki bardzo fajne ;)
    na razie jednak mam spore zapasy, więc nic nie zamawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobilabys moze aktualizacje wlosowej kolekcji :>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka aktualizacje? Bylo podsumowanie pielegnacji w lipcu i tam pokazalam czego uzywalam w lipcu i co uzywam teraz ;). Zerknij do zakladki podsumowanie miesiaca.

      Usuń
  9. Mi się akurat kasa skończyła, a miałam składać zamówienie :(
    Może potem też będą jakieś gratisy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o biorę się za przeglądanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No no no, oby jej ten sklepik przyniosl syatysfakcje ;) Buziaki i zapraszam, u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już ruskich kosmetyków do włosów nie kupię, po ostatnich przebojach z nimi mam ich dość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale podobno te z bioarpu ci sie podobaly? a to ze akurat NS nie no to coz zdarza sie. Polskie kosmetyki tez nie wszystkim pasuja.

      Usuń
  13. Kurcze, Eve, czemu Ty nam zawsze to robisz? ;p siedzę na tej stronie i myślę, czy by sobie czegoś nie zakupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba najbardziej mnie kusi winogrono z miodem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również złożyłam małe zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie zamówiłam... szkoda, że nie ma więcej półproduktów.

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo dostałaś glinkę multani m. a ja na nią poluję ;p
    myślę, że nic straconego zamowie u Ledy :) ale jak pokończe moje zapasy..
    daj znać jak się spisała u Ciebie ta glinka :)
    tylko nie wiem czy można nakładać ją na włosy hmm jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wlosy moze nie ale jako maske na przetluszczajacy skalp czemu nie :). Ja mam sucha cere maska jest do tlustej wiec mam nadzieje, ze jest delikatna ;)

      Usuń
  18. Mi wczoraj doszły:)
    Biała glinkę własnie zamówiła będzie fajna jako dodatek do szamponów ;)
    Ja zastanawiałam się nad tymi balsamami najbardziej nad ta marokańską księżna ale ostatecznie wziełam inny o większej pojemności 600ml :)
    Ja już zrobiłam zamówienie u Dark Lady - już nie moge się doczekac paczuszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzis dodalam biala glinke do szamponu :D.
      Do mnie ostatnio wszystkie przesylki docieraja z duzym opoznieniem :(

      Usuń
  19. Ja bym chciała te algi suszone i olej arganowy... ale na razie oszczędzam i mam kosmetyki;( sporo kosmetyków mnie zaciekawiło w tym sklepiku;) Czekam na Twoje recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja przegapiłaaam :(( tak to jest jak się nie ma dostępu do internetu przez jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...