czwartek, 30 sierpnia 2012

Moja włosowa kolekcja.

Niech wam będzie ;)

Olejki/oleje:


W słoiku słonecznikowy, w plastikowym opakowaniu mój macerat z indygo, eclipta i ziół, sesa, brahmi, rewitalizujący himalaya, w opakowaniu po l-cysteinie resztka palmowego, łopianowy green pharmacy z papryką, olej z nasion meadowfoam, porzeczkowy, olej mosqueta, baikal herbals-odżywczy, olejek laurowy, olejek z bylicy bożego drzewka, olej arganowy (loveyouamy :*), masło shea (SemperFemina :*)


Szampony:
Szamponów jest mało bo z moim skalpem nie lubię eksperymentowac. Szampon Himalaya wygrałam a Vatikę kupiłam bo za jakiś czas skończę love2mix do włosów zniszczonych.


Odżywki/maski/balsamy:
Ruska bania: maska z chlebem oraz kefirem, jajeczno-śmietanowa, z miodem i jagodami, green pharmacy balsam przeciwłupieżowy, balsam na wypadanie z enzymami pijaski, balsam organic shop a algami i ekstraktem z pereł, indola- balsam do włosów farbowanych, miękki balsam do włosów zniszczonych i farbowanych pervoye reshenie, balsam na brzozowym propolisie pervoye reshenie, Kalina- gładkość i jedwab, maska łopianowa, masło gliss kur oil nutritive, odżywka timotei organics, maska alterra, odżywka macadamia, odżywka ułatwiająca rozczesywania himalaya, tara smith, marokańska maska planeta organica.

Płukanki:
Odżywki b/s

Wcierki:
Oriflame z kofeiną hairX, jantar, moja wcierka z bylicy bożego drzewka, parachute scalp therape, rosyjski ziołowy lotion przeciw wypadaniu, apteka Agafji serum na porost włosów.

Inne:
Farbowanie: indygo, eclipta alba, bezbarwna henna henne natur, glinka ghassoul,l-cysteina, gliceryna, glinka+algi laminaria, spirulina, mleczan sodu, maska z iłami z krymu, puder brahmi, mam jeszczę trochę keratyny od lallane :*





Suche szampony:
Rzadko są używane a ten w pudrze to mi chyba na wieki wystarczy więc nadal te same co w tej notce:http://blogeve-evel.blogspot.com/2011/11/suche-szampony.html  

No to teraz wszyscy udawajmy, że wcale tego dużo nie ma :p.




Niektóre produkty wygrałam np. balsam makadamia, najwięcej jednak u Obssesion :*




Inne dostałam(np. maskę alterra, odżywkę timotei, green pharmacy,olej arganowy, mało shea,olej palmowy). Gdyby to odjąć, wiele by już nie zostało ;) .Maski ruska bania, marokańska itd. dopiero co ostatnio do mnie doszyły bo robię zapasy na wyjazd ;). Zdarzało mi się nawet czasem nie mieć w domu ziół ;) lub mieć tylko 2 balsamy ;). Także jeszcze najgorzej ze mną nie jest.

Dlatego też dla mnie ten post od początku był bez sensu. Po co pokazywać coś co nawet nie wiadomo czy użyje, coś co mam na wyjazd itd ;) . Wole comiesięczne posty na temat tego co aktualnie używam.


Jak widzicie na zdjęciach pojawiła się kolejna nowość czyli puder Brahmi :D. Wspominałam o nim tutaj.


Link do pudru:http://www.archipelagpiekna.pl/informacje/778921408?fraza=brahmi&od=&do=

Sklep Archipelag piękna już jakiś dłuższy czas temu zaproponował mi współpracę i się zgodziłam. Zresztą pewnie zauważyłyście baner sklepu po prawej stronie bloga.

Niedawno wybrałam sobie do testów ten puder.
Puder jak widać ma wszechstronne zastosowanie:
SPOSÓB UŻYCIA:

Maska - odżywka z Brahmi
Wymieszać Brahmi wraz  z Henną, Amlą, Shikakai, Tulsi i innymi ziołami, dodać wody różanej lub czystej wody. Wymieszać na rzadką papkę. Nakładać tą maskę na skórę głowy (nie na włosy).
Spłukać po upływie godziny.

Płukanka do włosów z Brahmi
Zaparz Brahmi z gorącą wodą. Odcedź. Gdy przestygnie użyj do ostatniego płukania po umyciu głowy. Najlepsze efekty osiąga się poprzez wymieszanie Brahmi z pudrami: Amla, Shikakai, Neem, Tulsi. Zaparzyć wszystkie zioła gorącą wodą. Odcedzić. Tak przygotowany napar można przechowywać po dodaniu naturalnego środka konserwującego lub do 4 dni w lodówce.

Masaż głowy z Brahmi
Zioła można wymieszać z dowolnym olejkiem do masażu skóry głowy np. jojoba, kokosowy itp. Tak przygotowaną miksturę wmasować w skórę głowy, pozostawić na godzinę lub przez całą noc. Umyć włosy.

Olej Brahmi
Podgrzewać olej sezamowy lub z oliwek razem z ziołami w garnku z grubym dnem. Po 2 godzinach zastąpić zużyte zioła świeżą porcją. Po 4 godzinach odcedzić i dodać naturalnego środka konserwującego, np. olejku rozmarynowego lub innego.

INCI: Brahmi Leaves (Thyme Leaves Pdr./Herpestis Monniera)






Wpadło wam coś w oko?

P.s zrobiłam dziś sobie i naszemu "dziecku"(króliczkowi) zdjęcie. Wstawiłam też jedno na którym jestem z mężem w ramkę wodną :). Mam nadzieję, że się ucieszy z niespodzianki :D.



80 komentarzy:

  1. jak się sprawdza odżywka macadamia? Jest droga więc nie chcę kupować jej w ciemno;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko raz ja uzylam, akurat wtedy mi obciazyla wlosy.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Masek mam duzo reszta to albo a malej ilosci(np 15ml) albo sie konczy :/

      Usuń
  3. mam całą szufladę ziół, muszę zacząć robić płukanki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. E tam :D tylko 3 kategoria jest obszerna bo reszta to wiesz - wszystko sie konczy eh...

      Usuń
    2. Tak tak:D muszę kiedyś swoją kolekcję zebrać:D

      Usuń
    3. Zbierz :D
      Zreszta jak mowilam musze zabrac walizke zapasow to co sie konczy musze do konca zuzyc i zastapic nowymi *.* :D

      Usuń
    4. Też tak planuję:D ale różnie to wychodzi:D

      Usuń
    5. Ja w sumie to musze bo inaczej zostanie w domu.

      Usuń
    6. Niestety bo te nowosci tak kusza :D

      Usuń
    7. Dark Lady swojej kolekcji bedziesz musiała poswiecic minimum 2 posty ;D

      Usuń
  5. piękna kolekcja :)
    a gdybyś miała wybrać po jednej rzeczy z każdej kategorii, to co by to było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej brahmi, maska drozdzowa(nie ma jej na zdj bo się dawno skończyła) lub ruska bania z miodem i jagodami, balsam na brzozowym propolisie, plukanka z lisci gruszy i alg fucus, jako odzywki b/s uzywam maski gliss kur ;), a co do wcierki to moze to rosyjskie serum lub wcierka kulpol(też dawno się skończyła).

      Usuń
  6. Kusi mnie puder brahmi :)
    I wiedziałam , że jak zobacze Twoje kosmetyki do wlosow to mi włosy stana do góry z wrażenia ! Teraz się na mnie obraziły i chcą do Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez, zwlaszcza, ze olejek z brahmi moje wlosy lubily :)
      Oj tam u Ciebie maja lepiej. Dzis np.musialam wyjsc z mokrymi na slonce :(

      Usuń
    2. Mi tez się to ostatnio zdarzyło :(
      Swoja droga jak Twoje wlosy polubily się z keratyną ? :>

      Usuń
    3. Jeszcze jej nigdy nie uzywalam. Dostalam troche dzisiaj od lallane zeby wyprobowac ta metode(pomysl kascysko a ona ma niskoporowate)-http://www.lallane.blogspot.com/2012/08/300-obserwujacych-zabieg-encanto-w.html

      Usuń
    4. Musze się zapoznać :)
      Teraz jej nie kupię :( Bo poki co dałam sobie zakaz kupowania na najblizszy miesiąc ;D

      Usuń
    5. Tez bym jej nie kupila, zwlaszcza, ze dopiero co zamawialam olej meadowfoam ze strony zrob sobie krem ;) ale skoro juz mam to wyprobuje :D. Ja teraz to znowu musze za jakis czas indygo kupic :(, szkoda, ze tak szybko schodzi ale z drugiej strony ten kolor mnie tak cieszy :D. Dzis w sloncu wygladaly jak czarne :D

      Usuń
    6. Bardzo i się podoba Twoj kolorek :)
      Kurcze MARZĘ o czarnych włosach ! :(

      Usuń
    7. Moje nie sa czarne tylko czasem je udaja :D. Morze wyprobuj indygo?

      Usuń
    8. Ciągle boję się zafarbowac :( Tzn. boję się comiesięcznego farbowania :(

      Usuń
    9. Miało byc może :/ eh, chyba slepa jestem.
      Mnie tez czasem to meczy bo ja musze trzymac farbe cala noc a pozniej moje wlosy czasami farbuje. Zazdrosze osobom ktore moga trzymac indygo godzine ;). Jednak mimo wszystko dla koloru warto :D

      Usuń
  7. :O :O :O :O :O :O :O :O :O nic więcej mi nie przychodzi do głowy.. szok! piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę sobie chociaż kilka rzeczy zabrać z tej kolekcji? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, różnorodna kolekcja :D można nacieszyć oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt cieszy mnie to gdy patrze na te produkty poukładane na półeczkach :D

      Usuń
  10. Eve, myślałam, że masz więcej specyfików, serio :D Ziół mam tyle samo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az tak zle nie jest ze mna :). Duzo produktow wygralam u obssesionhaircare(w takim ogromnym rozdaniu :D) i czeka na swoja kolej,tak samo bylo z odzywka macadamia a maske alterra i timotei dostalam ;). Te maski ruska bania dopiero niedawno kupilam wiec wczesniej to raczej moja kolekcja byla uboga :D.Co do ziol to zdarzalo sie ze nie mialam zadnych i wtedy ratowalam sie herbata, kakao itd;)

      Usuń
  11. ale ogromne ilości! :)
    masz więcej kosmetyków do włosów niż ja kosmetyków w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz komentarz wyzej.
      Sama to duzo nie kupilam ;).
      Za to z kolorowki uzywam kohlu i korektora :D

      Usuń
  12. a jaką maskę byś polecała do bardzo mocnej regeneracji włosów zaraz po rozjaśnianiu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdz do zakladki zestawienie rosyjskich i drogeryjnych odzywek tam sa wypisane te ktore uwazam za dobre oraz moje buble.

      Usuń
  13. Całkiem pokaźna kolekcja :D Ja stwierdziłam, że wykorzystam te kosmetyki, które mam i nie będę robić już takich dużych włosowych zakupów, bo szkoda mi kasy :D Będę kupować pare sprawdzonych kosmetyków i od czasu do czasu jakieś nowości. Ciekawa jestem czy zrealizuję ten plan czy też nie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach cóż za pokaźna kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooo i ty mówisz że mała kolekcja :D ja musze się podciągnąć w olejach.. mam chyba ze 3...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale odlicz to co wygralam, dostalam i pojawilo sie w ciagu ostatnich dni to wiele nie zostanie :)
      Oleje lubie bo uzywam ich tez do twarzy :D

      Usuń
  16. o kurcze, jaka kolekcja :D jak jak już mam 2 szampony to dla mnie za duzo xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uzywam zawsze tylko 2. Jeden z sles drugi lagodny. Na zdj jeden jest z wygranej a jeden kupiony bo konczy sie codzienny takze wiesz ;). Dlatego nie bardzo chcialam pokazywac to co mam bo jakby odliczyc to co wygralam/dostalam/kupilam ostatnio na wyjazd to wiele nie zostanie.

      Usuń
  17. Jesteś zadowolona z tego lejku Himalaja? Też go mam, ale kupiłam myśląc, że on jest do używania jak zwykły olej, a tu zonk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uzywalam go jeszcze. Jedynie co to troche siostrze dalam a ona byla zadowolona.

      Usuń
    2. A coś konkretniej mówiła?

      Usuń
    3. Wyrosly jej po nim baby hair bo w sumie to go tylko w skalp wcierala. Mialo go tylko 50ml ;)

      Usuń
  18. Szczerze mówiąc to myślałam,że masz więcej kosmetyków do włosów,więc nie martw się,nie jest z Tobą źle :) Masz króliczka? Jeju,zawsze chciałam mieć królika,ale nie mogłam :( Pokaż kiedyś swojego zwierzaka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym bo odliczylam to co wygralam i dostalam, kupilam na zapas i duzo tego nie zostaje ;). A wiadomo wygrana nie pogardze chocbym miala cos z niej za rok uzyc :D.
      Tak mam, nawet ja kiedys pokazywalam tutaj-http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/02/podsumowanie-stycznia.html *.*

      Usuń
  19. Myślałam, że jest tego dużo więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Spora. Zdążysz zużyć całą zanim się przeterminuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez wiekszosc jest nie otwarta wiec czemu mialaby sie zepsuc. To co sama kupuje zuzywam to co dostaje/wygrywam musi czekac ;)

      Usuń
  21. iTy pytasz czy wpadło coś w oko!:D jak zaczęłam czytać, to zapomniałam co wpadło mi przy początku! Ogrom :) Moje włosy także lubią różnorodność... ale moja "różnorodność" jest znacznie mniejsza od Twojej Eve!:D A przynajmniej tylko część produktów używam, reszta leży odłogiem w pudle lub szafce, do której się nie zagląda:D

    mam jedno istotne pytanie... gdzie Ty to wszystko trzymasz?!:D Bo chyba nie w łazience...?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przeciez ja tez tego nie uzywam, niektore leza w ...pudelkach wiec dlatego dla mnie ten post byl bez sensu od poczatku. Uzywam raczej to co sama kupie reszta czeka.
      W lazience to nawet szamponu nie mam ;), jest za mala.

      Usuń
    2. tak myślałam :) Nie no... u mnie 1/4 tych najpotrzebniejszych kosmetyków faktycznie jest w łazience:D reszta w pudełkach, szufladach i tak jak mówisz... czekają :)

      Usuń
    3. No i wlasnie dlatego taki post jest bez sensu dla mnie. Niekotre produkty z wygranej zuzylam inne leza juz kilka miesiecy bo sklad maja gorszy i nie wiem czy uzyje, niektore sa na wykonczeniu i zaraz ich nie bedzie. Maski sa na wyjazd(chyba ze zuzyje cos wczesniej-nie wiem kiedy pojade). Wole comiesieczne zestawienia gdzie jest cos co faktycznie uzywam.

      Usuń
  22. Piękny zbiór:D Czego się nie robi dla włosów:))

    OdpowiedzUsuń
  23. no juz myslalam ze ze mna cos nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow trochę tego jest, piękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ to wszystko pięknie razem wygląda:)
    U mnie ostatnio rosyjskie kosmetyki zawładnęły łazienką. Niedawno dostałam też 2 paczuchy o których pisałam na świeżutkim jeszcze blogu:) Zapowiada się wielkie testowanie...:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj wcale tego aż tak dużo nie ma :) Mam puder brahmi, ale moje wlosy zdecydowanie wolą amlę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę maski z chlebem i kefirem i tych wszystkich rosyjskich wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo dużo tego masz :) piękna kolekcja aż oczy przyciąga ;D
    wiesz co dobre ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. co sądzisz o tej wcierce z Oriflame? zastanawiałam się kiedyś nad nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uzywalam jeszcze ale z tego co pamietam kofeina jest po zapachu :(

      Usuń
  30. Niech żyją kosmetyki do włosów! Uwielbiam oglądać czyjeś zapasy kosmetyczne, wtedy uświadamiam sobie że nie jest ze mną aż tak źle. Inaczej: nie jestem osamotniona :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko wpadło mi w oko moje biedne.Kosmetyki rosyjskie,nie miałam a tak chciałabym wypróbować,po prostu zachęcasz.
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow pokaźna kolekcja :D
    Wszystko mi w oko wpadło, ale niestety funduszy brak :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Możesz mi napisać jak oceniasz olejek HIMALAYA;jak go stosowałaś i jakie dawał rezultaty-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uzywalam go jeszcze. Odlalam troche siostrze i jej pasowal.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...