niedziela, 5 sierpnia 2012

Przyrost włosów marzec-lipiec

Po ostatnim podcięciu włosów wiele z was nie widziała różnicy ;).
Zauważyłam, że widać ją dopiero na zdjęciach z telefonu.
Niestety aparat w telefonie mam zepsuty więc zdjęcia(zwłaszcza pod koniec) są kiepskie, plus został zjedzony kolor ;).

marzec 2012
Kwiecień:

Maj:


Czerwiec początek:
Koniec czerwca:
Lipiec:



Po podcięciu:

Zobaczcie na zdjęcie z kwietnia lub maja i szew na spodniach oraz na to z lipca. Pod jego koniec były jeszcze dłuższe :D.
Za miesiąc podcinam je od nowa, ponieważ nie trawie krzywych włosów ;). Myślę, że szybko odrosną ;)

A wy zadowolone jesteście z swojego porostu włosów?
 

64 komentarze:

  1. Kocham Twoje włosy :))

    Może oddasz trochę z gęstości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja poprosze troche genow, ktore maja wplyw na Twoje cudowne wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy mam po tacie. On ma geste, nie wypadaja mimo wieku i naturalnie czarne(szkoda ze ja mam jasniejsze), mocne *.*, z tym, ze szybko osiwial ...

      Usuń
  3. Ach ta Twoja długość!! :))
    Dodajesz mi motywacji w moim zapuszczaniu, też kiedyś będę mieć włosy podobnej długości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać Twoje włosy! Czy są długie czy trochę krótsze są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie Ty masz piękne włosy! Na prawdę, cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zobaczę dopiero dzisiaj czy jestem zadowolona z przyrostu, ale już czuję, że są dłuższe. Szkoda, że wypadają :( Mam już taki cienki warkocz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspolczuje... robisz cos z tym?

      Usuń
    2. Tak, wcieram Radical, ale on nic nie daje i chyba przerzucę się na wodę brzozową, kiedyś po niej widziałam efekty. Biorę suplementy i staram się zdrowiej odżywiać. Nie wypadają tak jak miesiąc temu, ale nadal za dużo.

      Usuń
    3. To chociaz tyle, ze w tym jest lepiej. Mam nadzieje, ze szybko powstrzymasz wypadanie :)

      Usuń
  7. ja jestem zadowolona ze swojego przyrostu ;) 1,5 cm na miesiąc. Takto musiałabym się częściej farbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. przyrost super! ja ze swojego niestety nie jestem zadowolona..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak szybko Ci rosna?

      Usuń
    2. Ze wspomagaczami? Mi miesiac temu podrosly 1-1,5cm w tym wiecej bo im wcierka sie bardziej spodobala.

      Usuń
    3. i ze wspomagaczami i bez,jakoś na porost nic u mnie nie działa, jedynie pierwsza butelka jantaru i szampon revitax kiedys dały rade..

      Usuń
  9. bajeczne masz te wloski, gladkosc, gestos, lsniace. dlugosc jest juz mniej istotna sprawa bo urosna, ale to jakie sa zdrowe i geste to bajka...
    moje standardowo urosly ok.1cm. nawet drozdze im rady nie daja.
    a wczoraj kladlam henne wiec za miesiac bedzie latwo sprawdzic po odrostach czy cos wiecej podrosna
    mnie wcia gnebi wypadanie wiec dlugosc nie ma za bardzo znaczenia - dlugie i rzadkie wygladaja kiepsko

    ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim wypadaniem jest troche lepiej ale jakis czas temu tez bylo tego duzo :/

      Usuń
  10. Ja widze róznicę między marcem a lipcem :D ale po podcięciu dalej różnicy nie widzę :) nadal sa oszałamiające ;*
    cIAGLE MI SIĘ WYDAJE , ZE MOJE STOJĄ W MIEJSCU :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba będe musiała z 5 cm podciąć, bo też nagle zrobiły mi się suche końcówki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie tak nagle zrobily po plukance brrr ale dzisiaj sa juz miekkie w dotyku *.*

      Usuń
  12. Moje wloski tez dosc szybko urosly, jednak musze podciac koncowki, bo mam zniszczone ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudne i ładnie Ci rosną ;)
    u mnie ciężko zauważyć przyrost, bo się ciągle kręcą ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. widać różnicę :) ja wreszcie kupiłam nowy aparat i wreszcie się chyba odważę na opublikowanie zdjęć moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :D. Ja wlasnie tez przez ten aparat w tel musialam kupic normalny bo mnie denerwowalo to zjadanie koloru(ciezko bylo zrobic zdj po farbowaniu) i jakosc ;)

      Usuń
  15. piękna tafla włosów! nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy - są idealne w kazdym calu! Piękne, gęste i długie - na pewno są Twoją ozdobą.
    Pozdrawiam
    ps. świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój przyrost to 5 milimetrów miesięcznie :< Jak dobrze że jest Jantar i CP :D

    Zazdroszczę pięknych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz na prawdę piękne włosy :)

    Ja z przyrostu jestem zadowolona, gorzej z kondycją włosów !
    Nie wiem już co mam robić, dodałam właśnie nowy wpis i liczę na to że ktoś mi pomoże bo chyba się załamię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywasz masek? Isana jak dla mnie jest slaba odzywka. Zainwestuj w cos tresciwszego.

      Usuń
  19. Piękne włosy, marzę o takich:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, te Twoje włosiska, mogę patrzeć godzinami :D
    Może mogłabyś mi coś doradzić na wzmocnienie włosów i przyspieszenie ich porostu? No i też coś, żeby przestały tak wypadać... :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio na wypadanie pomoglo olejowe przeciwlupiezowe serum z Bioarpu, wczesniej przestaly wypadac po tym olejku :http://allegro.pl/olejek-ramtitrh-brahmi-ayurvedic-medicine-hit-i2491713513.html, mozna tez kupic proszek z tym skladnikiem:http://allegro.pl/brahmi-super-odzywka-na-wypadajace-wlosy-i2510467620.html
      Na porost to fajna jest wcierka kul-pol ale ona jest na alkoholu, ostatnio wlosy podrosly mi na wcierce ktora pokazywalam w poprzednim poscie. Moje wlosy lubia tez tabl aflofarm ze skrzypem witaminami i mikroelementami.

      Usuń
  21. Masz piękne włosy. Bardzo mnie inspirują. Jak mam ochotę moje obciąć to wchodzę na twojego bloga i głupie pomysły wychodzą z głowy.
    Wydaje mi się, ze włosy rosną mi bardzo wolno. Nie mierzę ich, bo nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze popros kogos o zmierzenie? mi samej tez to nie bardzo wychodzi, wiec wlosy mierzy mi maz.

      Usuń
  22. I tak są najpiękniejsze na świecie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne włosy, grubość jak marzenie *.*
    Ale bym takie chciała mieć *.* jesteś szczęściarą :)
    Ja zamiast szybkiego przyrostu wolałabym dostać w bonusie właśnie taką objętość i brak wypadania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Twoje na zdjeciach wgladaja na bardzo geste :)

      Usuń
    2. Do Twoich im duużo brakuje :)
      Muszę bardziej zagłębić się w Twoją pielęgnację :)

      Usuń
  24. masz piekne wlosy :) tylko te konce zawsze ci sie tak wywijaja? ale musza za to pieknie wygladac po wyprostowaniu :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Konce mi sie nie wywijaja. Kazde zdj bylo robione po calym dniu, kucyku itd to naturalne wlosy nie druty. Schna tez naturalnie. Na jednym zdj sa proste, na drugim widac fale po gumce itd to chyba normalne ;). Zreszta wlasnie nie sa prosto podciete przez co dziwnie wygladaja :/. Po prostowaniu nie widze roznicy, chyba ze w objetosci- jest ich paradoksalnie wiecej- nie lubia jej. Dlatego widzialy prostownice max 3x. Ja osobiscie wole naturalne wlosy od takich az sztucznie prostych i cienkich od tego.

      Usuń
  25. Mi rosną 1,5 cm/m-c, ciekawe co będzie po siemieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem zadowolona z porostu... nawet zaczyna mnie to denerwować bo już mam lekki odrost, a niedawno farbowałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo szybko Ci rosną ;-) Mi przez lipiec też urosły, ale niestety będę je musiała skrócic na dniach o jakies 2 cm ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, dziękuję za odpowiedź. A jaką maskę polecasz ?
    Miód i olejek ? Tego nie próbowałam. Robię czasem maseczkę z żółtka i olejku, ale to nie nawilża moich włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys podgrzewalam pylek kwiatowy w miodzie z oliwa i dobrze to dzialalo na moje wlosy, czasem odzywki dodawalam. Ja polecam zoltego gliss kura, jesli wlosy nie lubia masla shea to w odzywce go nie ma. Maske naturvital hair loss, drozdzowa.

      Usuń
  29. Co do żelatyny zniechęciłam się po płukance.
    Cały dzień miałam włosy sztywne jak druty, jakby spryskała je lakierem .

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudo włosy,nie da się inaczej opisać ja tam widzę piękne czarne zdrowe, długie włosy,bez względu na to czy podcinane czy nie;)
    pewnie jak będę miała takie długi do pasa,to już zacznę zauważać długość,choć faktycznie widać na tych zdjęciach w dzinsach jak Ci urosły. Ja mam problem z robieniem zdjęć,bo przecież za każdym razem trzeba trzymać równo/prosto głowę do zdjęcia żeby się nie oszukać pochylając choćby leciutko do przodu,czy tyłu już masz inne parametry.Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda lekkie przechylenie glowy i na zdjeciach juz inaczej to wyglada, dlatego dla mnie wiarygodniejsze jest mierzenie wlosow. Zreszta widac, ze na niektorych mam lekko glowe do przodu i jakos tak stoje dziwnie :D.
      Dziekuje :*

      Usuń
  31. Cudowne...i to, że ma je na "prosto", mi wszyscy wmawiają, że to już niemodne, a ja chcę mieć na równo podcięte. A co do przyrostu, to średnią mam dość dobrą ale im dłuższe mam włosy tym mniej zauważam. Ostatnio to zauważyłam znaczne zagęśzczenie i gdzieś na długości 1/3 od głowy są zdecydowanie gęściejsze i mam duuuużo babyhair :) Zmniejszyły się mi zakola

    Wspaniałe włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez to slysze ale takie mi sie wlasnie podobaja- dlugie i proste :). Juz mialam cieniowane i nie chce do tego wracac.
      Super :)

      Usuń
    2. Właśnie to dodaje strasznego uroku Twoim włosom jak by były wycieniowane wydawałoby się ich mniej i wydawałyby się dużo krótsze. Twoje są piękne! :) Poza tym zdjęcia Twoich wycieniowanych włosów mówią same za siebie :DD

      Usuń
    3. To prawda wtedy gorzej wygladaly a na dodatek przy wypadaniu szybciej widzialam roznice :/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...