piątek, 31 sierpnia 2012

Alterra dezodorant w kulce z balsamem. Melisa lekarska i szałwia.

Witam :)

Opis: 
Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Dzięki ożywczemu zapachowi melisy lekarskiej deo balsam Alterra zapewnia długotrwałe uczucie świeżości przez cały dzień. Wyciąg z liści szałwii dostarcza skutecznej ochrony dzięki swoim właściwością przeciwpotnym i przeciwzapalnym.

Skład:
wodno-alkoholowy wyciąg z melisy lekarskiej, włókna bambusowe, ester glicerynowy,rycynooleinian cynku, gliceryna roślinna, ksantan, tlenek cynku,olej kokosowy, hydrolat szałwiowy, woda oczarowa, ekstrakt ze skrzypu, olejek z jojoby, lecytyna, mieszanina olejków eterycznych.

Cena ok.8zł w Rossmannie.

Moja opinia:
Produkt jak widać ma bardzo naturalny skład.  Mimo wodno-alkoholowego wyciągu z melisy nie podrażnia skóry, nawet świeżo po goleniu. Zapach ma faktycznie cudny i bardzo orzeźwiający. Niestety ale jego działanie jest słabe. W domu jest ok ale na zewnątrz (a zwłaszcza teraz gdy jest ciepło) nie działa.  Dlatego też najpierw stosuję ałun a później dla zapachu ten dezodorant. Szybko się wchłania, nie klei się. Jest gęsty, czasami przed użyciem muszę nim potrząsnąć.
Pewnie sprawdzi się u osób nie mających dużego problemu z poceniem się. Ja mam raczej z tym problem. To tej pory pomagał mi bloker ale postanowiłam szukać czegoś naturalniejszego. Wczoraj Karminowe.usta pisała o nim recenzję i jej się on podoba :).




Po nałożeniu na rękę:



P.s Jutro(ewentualnie w niedzielę) notka o mojej wcierce a w poniedziałek jak zawsze podsumowanie miesiąca.













26 komentarzy:

  1. Jak dla mnie najlepszymi antyperspirantami są nivea i adidas , oba w wersji w tej płynnej kulce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie te sklepowe nie dzialaja. Jesli juz nie patrzec na sklad to wole blokera ale teraz szukam czegos naturalniejszego.

      Usuń
  2. ja teraz używam z Fa, w sprayu, jak na razie starcza mi jego dzialanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słaba ochrona raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię antyperspiranty w kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak słaba ochrona to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, ale muszę przyznać Ci racje. Wszystkie deo z rossmana mają słabe działanie... mimo, że ładnie pachną to przez to... tracą już na starcie. U mnie najlepiej sprawdza się Garnier... mimo, że na ogół nie stosuję ich kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla kogos kto sie slabo poci beda swietne bo naturalne i maja ladny zapach :)

      Usuń
  7. oo nie wiedziałam, że są deodoranty alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na niego ochotę, już od wczoraj właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio będąc w rossmanie chciałam go kupic , ale ostatecznie zdecydowałam się na rexonę :) W sumie jest mi obojetne jakiego antyperspirantu używam. Chciałam kupić sobie Crystal - może Dla Ciebie byłby dobry ? Ja wciąż się waham.. opis producenta kusi , ale recenzje są różne ;/ http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=43456

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wykonany z kryształu soli wulkanicznej (tzw. ałun)" ałun mam, wspominalam juz w poscie( i to tanszy ;)) :). Jest lepszy od alterry ale szukam czegos skuteczniejszego.

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc nie wiedzialam , że ten do którego dałam Ci link to ałun :D

      Usuń
  10. Nie używam kulek,jestem do nich uprzedzona od kiedy Rexona zaciapała mi ulubioną bluzkę na biało :/ Jeśli jest wersja tego dezodorantu w sprayu to czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie był zdecydowanie za słaby :)
    Zapach też jakoś mi nie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no ja niestety mam pewien problem z poceniem, nieduży, ale jednak. lubię antyperspirant Garniera w kulce, o dziwo świetnie sobie ze mną radzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. na chłodne miesiące lepiej się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie w zimie pewnie bede bardziej zadowolona :)

      Usuń
  14. Ja go kupię i będe używała w zimie bo teraz musze mieć coś sprawdzonego, wiadomo, lubię czuć się komfortowo;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zime to fajne rozwiazanie, mozna odpoczac od chemii itd ;)

      Usuń
  15. No ja też mam problem z poceniem się, szczególnie w pracy szaleję, także nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam go nigdy, ale na pocenie pomógł mi garnier minerał i fenjal ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z niecierpliwością czekam na notkę o wcierce Twojej roboty:) Może coś będę mogła przenieść i wykorzystać w swojej pielęgnacji:) Nawet zaczęłam spisywać co ciekawsze półprodukty, o których piszą blogerki. Zrobię większe zamówienie i będę mogła zacząć kręcić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam tą kulkę zapach ładny a działanie tak jak piszesz średnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...