sobota, 4 sierpnia 2012

Podsumowanie pielęgnacji włosów- lipiec

Produkty:
1. Szampon Natura Siberica ochrona i blask.
Dostępność- http://kalina-sklep.pl
Opis:
Szampon dla włosów zniszczonych i farbowanych na bazie Różeńca Górskiego i Białego Wosku Pszczelego chroni włosy przed szkodliwymi czynnikami.
Szampon wzmacnia włosy, chroni przed szkodliwymi czynnikami, w tym chemicznymi substancjami zawartymi w farbach do włosów.
Różeniec Górski w połączeniu z Białym Woskiem Pszczelim zapewnia włosom naturalny blask.
Olejek z Soi Dahurskiej o dużej zawartości roślinnego białka normalizuje strukturę uszkodzonego włosa.
Ekstrakt z Różeńca Górskiego wzmacnia funkcje ochronne włosów, odżywia je, nawilża, a także stymuluje naturalne procesy odnowy.

Szamponu używałam bardzo długo i byłam nim zachwycona!!!. Włosy po spłukaniu były miękkie gładkie a to tylko szampon. Jednak po 3 miesiącach moja skóra głowy źle reagowała na niego :(.

Isana olejek pod prysznic:
Fajny wielofunkcyjny olejek ale zapach odstrasza. Nawet po dodaniu olejku zapachowego wyczuwam go. Używam go przez to teraz tylko do kąpieli.

2. Odżywka, balsam.
Balsam Natura Siberica ochrona i odżywienie.
Dostępność- http://kalina-sklep.pl
Opis:

Natura Siberica. Balsam do włosów suchych. Ochrona i odżywienie.
Balsam ochronny do włosów suchych na bazie Mleczka cedrowego i różeńca górskiego chroni włosy przed szkodliwymi czynnikami. Mleczko Cedrowe tzw. Mleczko młodości zawiera dużą ilość witaminy E, odżywia włosy od cebulek aż po same końce, stymuluje naturalne procesy odnowy komórek. Różaniec górski zawiera kompleks cennych antyoksydantów, które wzmacniają ochronę włosów, regenerują i odmładzają komórki, odbudowują zniszczone i łamliwe włosy.

Po 2 miesiącach czułam, że włosy potrzebują zmiany. Wcześniej byłam z niego zadowolona.

Odżywka regenerująca do włosów suchych fitomed.
Opis:
 Odżywka przyspiesza porost włosów, pogrubia i zmniejsza łamliwość włosów po zabiegach fryzjerskich, ułatwia rozczesywanie, nadaje włosom witalność i połysk.
Polecana przez dermatologów do włosów suchych osobom o wrażliwej skórze, w celu regeneracji oraz stymulacji wzrostu włosów.
Producent sugeruje, ze może być używana zarówno jako do i bez spłukiwania.
Składniki bioaktywne:
wyciąg z ziół skrzypu, pokrzywy, lipy, szałwii, dioscorei villosa (dziki ignam, aluka) - bogaty we flawonoidy, sole mineralne (krzemu, potasu, wapnia), witaminy i in; kompleks witaminowy: prowitamina B5, witaminy E i grupy B.

Odżywkę używałam tylko na skalp.Nie nadaję się na włosy.


3.Wcierka:

Bio Mountain Ebony - serum pobudzające wzrost włosów- główny sprawca przyrostu.

Opis:

 serum pobudzające wzrost włosów w skład, którego wchodzi ekstrakt z kwiatów drzewa Mountain Ebony  /Bauhinia variegata/ - wspaniale kwitnące drzewo liściaste, zwane również "drzewem orchideowym" ze względu na swe kwiaty, cenione w Ajurwedzie, ekstrakt z  długiego pieprzu, gliceryny, i drzewa Euphorbia  /wilczomlecz/. Serum dzięki swym składnikom pobudza, wzmacnia i odżywia cebulki włosowe. Nie wysusza. Pomaga również w stylizacji i układaniu włosów.

Dostępnosc:http://www.mydlarnia-lakshmi.pl/bio_mountain_ebony_serum_pobudzajace_wzrost_wlosow.html

 


 Olejowe sera


4. Maska:
Na początku była to maska do włosów wzmacniająca z olejem z zielonej kawy i sokiem z aloesu
Opis:
Wzmacniająca maska z podwyższoną zawartością naturalnych składników, pomoże chronić włosy przed negatywnym wpływem zanieczyszczonego środowiska.

Później  ją odstawiłam i zaczęłam używać maski Bh Herb Club ponieważ jej data ważności to 020812 :/
Bh Herb Club Hair Mask.
Maseczka do włosów wzbogacona w olejek z oliwek, jojoba, kokosa a także białko pszenicy, rumianku i aloesu odbudowuje wewnętrzną i wygładza zewnętrzną strukturę włosów jednocześnie nadając im blasku. Pozostawia naturalną objętość i przywraca prawidłowe funkcjonowanie mieszków włosowych.

5.Płukanka:




                                                                        ***

 Sierpień:


Pod koniec miesiąca ze względu na stan włosów zmieniłam pielęgnacje.

Jak wiecie rozpoczęłam walkę o każdy włos- opis produktów:

Balsam z enzymami pijawki nakładam przed myciem włosów:
Po myciu robię papkę na skalp z białej glinki ze srebrem, olejku wawrzynowego, z bylicy bożego drzewka, balsamu mineralnego oraz odżywki fitomed:



Szkoda, że nie możecie poczuć jak to pachnie. Zdaniem mojego męża zapach jest przyjemny ale tak intensywny, że aż go słabi ;)

Biorę tabletki mumio. W tym wypadku to chyba nie chcecie wiedzieć jak one pachną :D:
Te "dziwactwa" kupiłam tutaj:  http://ukraina-shop.bazarek.pl/


Używam zestawu gliss kur do włosów długich rozdwajających się:
Zestaw ten uratował moje włosy po wysuszeniu- http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/07/ciach.html

Wróciłam do balsamu na brzozowym propolisie- http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/05/balsam-do-wosow-n-2-na-brzozowym.html

Płuczę włosy naparem z liści gruszy który ma za zadanie je wzmocnić i zapobiec wypadaniu.


Zainteresowało was coś?

 

 

 

 





48 komentarzy:

  1. Mnie zainteresowało to serum z pijawkami oraz papka. Wkrótce idę na badania krwi, bo to co się dzieje z moimi włosami to juz przesada... =/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za wyniki :). Balsam z pijawkami jest super :D. Papka ukoila mi skalp po tym jak przestal mu sie podobac szampon NS

      Usuń
  2. Jeeej az nie chce myslec ile wydajsze na pielegnaje ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie duzo. Szampon kosztowal 19zl a uzywalam go 3 mies ;), balsam 2, odzywke wygralam. Olejowe sera dostalam, maske tez, druga kosztowala 10 zl ;).

      Usuń
  3. Interesują mnie dosłownie wszystkie produkty powstrzymujące wypadanie/pobudzające wzrost włosów + tabletki :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ich uzywam od niedawna wiec trzeba poczekac :)

      Usuń
  4. Jejku jaka bogata pielęgnacja i jak dużo produktów. :D
    Praktycznie wszystkie mnie zainteresowały, bo nie używałam ich nigdy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 czesc to produkty ktorych teraz uzywam po odstawieniu tych z 1 czesci :)

      Usuń
  5. Witaj :)
    Jestem tutaj pierwszy raz ale napewno nie ostatni.
    Powiedz, co bys mi doradzila na wypadajace wlosy po ciazy?
    Wypadaja, sa lamliwe i stracily blask

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ciazy beda bardziej wypadac bo to normalne :(. Mozesz wcierac w skalp sok z czarnej rzepy, zrobic olejek czosnkowy-http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=425658, uzywac olejku lopianowego, ziol-zkrzyp, pokrzywa, lopian,piolun. Stosowac maske na skalp z drozdzy-http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/06/wypadanie-wosow.html . Mi na wypadanie pomogly ampulki(serum olejowe) przeciwlopiezowe o ktorych jest mowa w poscie. Na wilzaj je teraz- dobry jest olej kukurydziany, palmowy. Polecam maske naturvital hair loss, rosyjska drozdzowa oraz to maselko z postu.

      Usuń
    2. P.s przy okazji gratuluje mlodej mamie :*

      Usuń
  6. Mnie interesuje wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że wszyscy są zgodni, że olejek isany śmierdzi. dlatego go nie kupię, bo nie byłabym w stanie znieść takiego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie cuchnie strasznie ale niektorzy go znosza dobrze :)

      Usuń
  8. To już wiem, co kupię sobie z okazji urodzin! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wszystkiego najlepszego :*. Co chcesz sobie kupic? :D

      Usuń
  9. za mna chodzą od jakiegos czasu produkty Natura Siberica, chyba w końcu muszę się na ktorys skusić, bo mnie zżera ciekawość:))

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię oglądać Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć co polecasz na /nie jest ich dużo ale są/ siwe włosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiego koloru masz wlosy? Maska kalpi tone oraz eclipta alba zapobiegaja siwieniu, przyciemniaja troche wlosy. Siwe mozna tez zafarbowac henna na rudo lub henna a pozniej indygo na czarno.

      Usuń
    2. Jaki mam kolor włosów ? chyba ciemny blond nie wiem.
      Proszę zobacz na zdjeciu "obserwuje"

      Usuń
    3. Strasznie male to zdj :(.Delikatniej przyciemni kawa, szalwia plus czarna herbata, liscie orzecha wloskiego, kora debu.Najprostszym sposobem na pozbycie się siwizny są naturalne farby np. Sante, khadi- sama nimi farbowalam. Eclipta alba przyciemnia na brazowy kolor-"Maska z eclipty lekko przyciemnia także siwe włosy (w przypadku siwych włosów może się przyczynić do ponownego wybarwienia włókna siwego włosa), poza tym dodaje włosom blasku i grubości."

      Usuń
    4. Ok dzięki w najbliższym czasie będę robił zakupy Indiach to sobie kupie farbę Khadi. Jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  12. Bardzo Ci dziękuję za informacje o masce Bh Herb Club, skusiłam się na nią kilka dni temu pod wpływem Twojej notki na blogu i muszę przyznać, że jest świetna:) Szkoda, że data ważności taka krótka, ale do końca roku na pewno ją zużyję :) Byłam bardzo zaskoczona po pierwszej aplikacji, bo włosy były bardzo, bardzo mięciutkie i nie puszyły się pomimo rozczesania Tangle Teezer :) A masełko z Gliss Kura też mam, ale jakoś się z nim nie polubiłam, nie dość, że przez konsystencję ciężko naklada mi się je na włosy, to jeszcze nie jestem zadowolona z efektów :( Chyba masło shea nie jest dla mnie, zresztą mnie to nie dziwi, bo włosy mam wysoko porowate, ale tę maskę kupiłam kilka miesięcy temu , kiedy o porowatości nie miałam jeszcze bladego pojęcia :) Powodzenia w walce o każdy włos :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze jestes zadowolona :), zwlaszcza ze maska jest tania :D.
      Moje akurat pokochaly to maslo *.*, wloski po nim sa juz w lepszym stanie, ale moje lubia takie ciezkie oleje, masla, maski itd. Dzieki :*

      Usuń
  13. Piękne włosy.
    Jestem w szoku ile rzeczy używasz do włosów, ja bardzo o nie dbasz no i że Ci się chce :) Pogratulować samozaparcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Lubię to i robię to tylko 3-4 razy w tygodniu ;)

      Usuń
  14. A miałyście szampony lub odzywki matrixa lub rusk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam kiedys odzywke matrix biolage ale nie powalila mnie na kolana ;). Tej drugiej firmy nie znam.

      Usuń
  15. Bardzo ciekawa jestem działania tych cudacznych tabletek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja czekam na recenzję tabletek Mumio :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe te specyfiki ;)
    muszę w końcu coś zamówić, ale na razie mam zapasy z bingo :D

    i trzymam kciuki za włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Eve, wersja Twojego bloga na telefon jest słabo czytelna. Ciemne litery ciężko jest odczytać z czarnego tła. Dopiero po całym dniu mogłam przysiąść przed komputerem i przeczytać Twój wpis. Korzystając z telefonu było ciężko ;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mowiac to nie mam pojecia jak to wyglada w wersji na tel. U siebie mam ciemne litery i biale tlo, obok jest niebieskie.

      Usuń
    2. Teraz powinno byc dobrze.

      Usuń
    3. Teraz jest o wiele lepiej w telefoniku odczytywać
      Od razu zauważyłam różnice :-)

      Co do pielęgnacji to wiesz jak ja podziwiam Twoje samozaparcie i efekty jakie otrzymujesz są dla mnie wzorem :-)

      Usuń
    4. już jest super :) a Twoje włosy jak zawsze piękne, długie i tak pięknie lśniące :)

      Usuń
  19. kochana a tego olejku pod prysznic używasz na włosy jako oleju właśnie ?

    OdpowiedzUsuń
  20. obawiam się, ze mnie zainteresowało wszystko :D
    enzymy pihawki brzmią groźnie, ale jeśli coś ma działać to może być nawet z jeżozwierza :p

    OdpowiedzUsuń
  21. A miałaś kiedyś przesuszoną skórę głowy ?? :/ u mnie zaczęło się to najprawdopodobniej od szamponu Babydream, myłam nim głowę 2 razy bo używałam olejków do włosów i chciałam żeby były dobrze zmyte, za któryms razem poczułam świąd no i tak trwa do dzisiaj - czyli jakieś 3 tygodnie - do tego dochodzi to że już na drugi dzień mam nieświeże włosy i jak pochodzę w kucyku to czuję że boli mnie głowa, a raczej cebulki włosów, a kok dodam naprawde bardzo bardzo luźny. Co to może być ? :( masz jakieś rady ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...