czwartek, 9 sierpnia 2012

Bio Mountain Ebony- serum pobudzające wzrost włosów.

Opis:
Bio Mountain Ebony to serum pobudzające wzrost włosów w skład, którego wchodzi ekstrakt z drzewa kwiatów Mountain Ebony/ Bauhinia varigata/-wspaniale kwitnące drzewo liściaste, zwane również "drzewem orchideowym" ze względu na swe cenne kwiaty, cenione w Ajurwedzie, ekstrakt z długiego pieprzu, gliceryny i drzewa Euphorbia/wilczomlecz/. Serum dzięki swym składnikom pobudza, wzmacnia i odżywia cebulki włosowe. Nie wysusza. Pomaga również w stylizacji włosów.

Skład:




Moja opinia:
Serum jak wiecie pobudziło moje już wtedy bardzo długie włosy do wzrostu. Działa. Pachnie dosłownie jak męskie perfumy. Zapach utrzymuje się długo. Skład prosty. Nakładałam je 2x dziennie. Zużycie widoczne na zdjęciu. Jednak mam wrażenie, że od niego szybciej przetłuszczała mi się skóra głowy. Myłam włosy o jeden raz częściej niż zawsze. Jest drogie. Kolor bardzo mi się podoba.



Cena-52zł- 120ml.


Inne produkty które mnie kuszą z tego sklepu:


Dabur Vatika Black shine. Szampon nadający połysk ciemnym włosom.
Ingredients: Aqua containing extract of Amla & Heena, Sodium laureth sulphate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide MEA, Silicone conditioners, perfume, sodium chloride, cationic guar, carbomer, formaldehyde, Triethanolamine/ Sodium Hydroxide, citric Acid, Disodium EDTA, Panthenol, MICA & Titanium Dioxide, black olive oil extract, carrotseed oil extract, grapessed oil extract UV absorber (cinnamidopropyltrimonium Chloride), Vitamin E Acetate, Cl 77266

Skład nie idealny ale ma dobre opinie i mnie kusi.

Bio Bhringraj olejek do włosów.

Bio-Bhringraj-olejek-do-wlosow.jpg

Skład: Bhingraj (Eclipta erecta) 6 ml, Amla ( Emblica officinalis) 4 ml , Tesu ( Butea frondosa) 4,5 ml , Mulethi ( Glycyrrhiza glabra)3,5 ml , Brahmi ( Hydrocotyle asiatica) 5ml, Goa Dugdha( Cow milk) 50 ml, Aja Dugdha ( Goat milk) 50 ml


W sobotę pierwsze podsumowanie akcji: walka o każdy włos.



Od pewnego czasu szukam dla siebie naturalnego podkładu oraz korektora. Mam już w proszku mineralny ale chce taki w sztyfcie.

Ciekawie wygląda korektor i podkład firmy Natura Siberica ale ta cena....:

 ORGANICZNY KOREKTOR DO TWARZY. ODCIEŃ 01
Skład:  decyl olive esters, silica, cera alba (beeswax), oryza sativa (rice) powder, copernicia cerifera (carnauba) wax, oleic/linoleic/linolenic polyglycerides, squalene, tocopherol, oxycoccus palustris (cranberry) seed oil, macadamia ternifolia seed oil, acathopanax senticosus (eluthero) root extract, betaine, sacharomyces cerevisia extract, rhodiola rosea root extract, aqua (water), parfum (fragrance), linalool.
MAY CONTAIN +/-: Cl 77891 (titanium dioxide), Cl 77491 (iron oxides),Cl 77492 (iron oxides), Cl 77499 (iron oxides), Cl 77288 (chromium oxide green).
Cena 52zł
ORGANICZNY PODKŁAD DO TWARZY. ODCIEŃ 01


Skład: aqua (water), glycerin, salvia sclarea (clary) flower/leaf/stem water, squalene, decyl olive esters, cetearyl alcohol, cetearyl olivate, sorbitan olivate, tocopherol, magnesium aluminium silicate, squalene, cetyl palmitate, silica argania spinosa kernel oil, macadamia ternifolia seed oil, oxycoccus palustris (cranberry) seed oil, betaine, acanthopanax senticosus (eleuthero) root extract, saccharomyces cervisiae extract, rhodiola rosea root extract, parfum (fragrance), citronellol, geraniol, limonene, benzyl alcohol, dehydroacetic acid.
MAY CONTAIN +/-: Cl 77891 (titanium doxide), Cl 77491 (iron oxides), Cl 77492 (iron oxides), Cl 77499 (iron oxides).
Cena podkładu- 69zł
Szkoda, że nie ma żadnych próbek.

Ostatnio zaciekawiła mnie firma almay.
Kusi mnie:


Podkład mineralny-12zł
Prawie 98% składników pochodzenia naturalnego. Jest też do wyboru rozświetlający oraz naturalne pudry.



Benecos naturalny podkład- ma dobre opinie.

INGREDIENTS (INCI): WATER (AQUA), PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL*, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), STEARIC ACID, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER)*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLICERYDE, ZEAMAIS (CORN) STARCH*, LAUROYL LYSINE, TALC, SODIUM HYDROXIDE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, GLYCERIN, GLYCERYL CAPRYLATE, UNDECYLENOYL GLYCINE, CAPRYLOYL GLYCINE, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, P-ANISIC ACID, TOCOPHERYL ACETATE (+/- (MAY CONTAIN) IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)) Z kontrolowanych upraw ekologicznych*
 benecos - NATURAL CREAM MAKE-UP naturalny



35 komentarzy:

  1. Faktycznie trochę drogi, a jak jeszcze przetłuszcza to w ogóle nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ze po jego uzyciu byly tluste ale np. na nastepny dzien po myciu byly tlustawe a przewaznie jeszcze wtedy byly swieze.

      Usuń
  2. O nie nie Eve ja zbankrutowałam ;D Prosze nie rób tego ;D .. Na razie mam wcierkę na porost z półproduktów mam nadzieje że coś podrosną bo musze je obciąć;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ma taką cenę. ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. no i nastepny wydatek szykuje się :D mój portfel ucierpi w tym miesiącu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dobry produkt i naprawdę działa, to czasem warto zainwestować i nie rozdrabniać się na kilka tańszych o gorszym działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak bywa wlasnie, ze kupi sie kilka tanszych i nie dzialaja...

      Usuń
  6. rzeczywiście drogie to serum, ale skoro podziałało na Twoje długie włosy, to musi być dobre ;)
    czekam na podsumowanie walki o każdy włos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyrost byl wiekszy niz wczesniej wiec nie jest zle, tylko musze odpoczac od tego szybszego przetluszczania po nim...

      Usuń
  7. To ja chyba tez musze zainwestowac!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj.. jak przeczytałam,że działa na porost włosów to pomyślałam: 'Muszę to mieć' Ale potem napisałaś,że pobudza przetłuszczanie się włosów i musisz myć o jeden dzień wcześniej włosy to ja może podziękuję;D i ta cena...

    a ten szampon z Vatiki? Kusi mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez mimo skladu kusi od dawna :). Jak mi sie skoncza szampony to moze kupie.

      Usuń
  9. Mi prawie każda wcierka przyspiesza przetłuszczanie :(
    Serum zapowiada się fajnie , ale cena trochę za wysoka :)
    Bio Bhringraj olejek do włosów- też mnie strasznie kusi :)
    Nie mogę się doczekać podsumowania akcji ''walka o każdy włos'' mam nadzieję ,że jesteś zadowolona ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ze nie jest tansze ;) na allegro bylo jeszcze drozsze :o

      Usuń
  10. przetestowałam już wiele specyfików przyśpieszających wzrost i jak na razie nic nie działa na moje uparte włosy:(

    OdpowiedzUsuń
  11. z niecierpliwością czekam na sobotę!

    OdpowiedzUsuń
  12. ehh ja już nie mam siły z tym wypadaniem, dopóki nie znajdę przyczyny nie będę wydawała pieniędzy na produkty na porost itp, po co mają rosnąć jak wypadają i są słabe :( najpierw się wybiorę na badanie hormonów a potem do dermatologa, może w końcu trafię na jakiegoś normalnego..ale jak się z tym uporam to chętnie wypróbuję te serum :D właśnie policzyłam włosy. ok 350 wypada :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow niesamowicie duzo, jak najszybciej wlasnie powinnas zapisac sie do lekarza. Mam nadzieje, ze ci pomoze :*

      Usuń
    2. je tez sie caly czas jeszcze mecze z tym wypadaniem.
      od wczoraj jem relavid i stosuje neril (kolejny smrodziuch) - to wlasnie polecila ta niezbyt kompetentna dermatolog. specyfiki zakupilam na 2 m-ce. daje im szanse.
      poki co licze skrupulatnie kazdy wlosek. u mnie wypada dziennie ok 200-250. tez masakrycznie duzo.
      z tym wieksza wiec niecierpliowscia czekam na Twoje podsumowanie eve

      ewa

      Usuń
    3. Oby Ci pomogly :). Ja tez kiedys bylam z takim wypadaniem u lekarza i nie pomogl mi :/, przeszlo po tabl merz spezial ale teraz zmienily sklad :(.
      Notke wczoraj pisalam i dzis konczylam :D, opublikuje w sobote rano bo jutro bedzie o masce z bioarpu :)

      Usuń
    4. Anonimie, ja też stosowałam te wszystkie głupoty przepisane przez dermatologa, jakieś vichy dercos, tabletki inneov, biotebal brałam 3 miesiące, duużo tego było w ciągu 7 lat ale już nie pamiętam przestałam kupować takie drogie produkty bo nic nie pomagały. Kiedyś pani dermatolog przepisała mi robioną wcierke chyba z 90 % alkoholu -_- (pewnie przesadziłam) ale śmierdziało po prostu jak wódka, wcierałam to i oczywiście nic nie pomogło tylko trochę podrażniło skórę. Smutne jest to że nie ma gdzie się się zgłosić. Jak mi te wszystkie badania nic nie wykażą to spróbuję Twoich produktów z walki o każdy włos Eve :)

      Usuń
  13. Serum zdaje się byc fajne, ale ja sobie odpuszczę - raz, że dość drogie, dwa, że na szybsze przetłuszczanie nie mogę sobie pozwolić.

    Z pozostałych, na pewno sprawię sobie olejek Bhringraj, a podkłady w płynie bezpowrotnie porzuciłam już dawno (minerały, których używam, mają w składzie raptem 4-6 pozycji i są świetne ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie podklady zawierajace np 98% naturalnych substancji sa rownie zdrowe. Mam mineralny korektor i puder a podklad chce tylko w plynie, raz ze uzywam go moze raz na 2 tygodnie(nie lubie miec nic na skorze twarzy) a dwa moja sucha skora je lubi.

      Usuń
    2. Mimo wszystko, ja się z takimi niezbyt lubiłam. Wydaje mi się, że te sypkie są lepszym rozwiązaniem dla osób z problematyczną cerą, a ja niestety taką mam :/. Zazdroszczę, że możesz sobie pozwolić na niestosowanie podkładu, mi to się dość rzadko zdarza ;).

      Usuń
    3. Za to bez korektora pod oczami w domu nie wyjde :/. Tu masz racje. Jednak moja skora jest sucha i po calym dniu nawet z mineralkami czy sama skrobia bez mozliwosci nalozenia kremu szczypie a taki podklad z olejkami itd ja nawilza :). Dlatego na takie dni kiedys juz jest jakas ogromna okazja i uzyje podkladu to wole sie nie meczyc i wybrac cos nawilzajacego z tego samego powodu szukam korektora mimo, ze mam w domu nowy mineralny.

      Usuń
  14. mogę Ci zrobić odlewkę, bo mi ten zapas starczy na hoho ;)
    głownie stosuję go do twarzy i na końcówki, więc mało tego idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba ;) mam po prostu zapas olejku, więc mogę odlać ;)

      Usuń
  15. o kurcze ceny zaporowe. Jak wypróbuję wszystkie tańsze rzeczy i jak mi jakaś premia nieoczekiwana wpłynie na konto, to kupię to sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Większość jest niestety za droga jak na moją kieszeń :/ Szkoda,bo serum wygląda na bardzo fajne.Może jak się kiedyś bogactwa doczekam to kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też kusi ten podkład z Natura Siberica, jeśli zdjęcia dostępne w internecie odzwierciedlają stopień jego jasności, to jest idealny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcienie sa jasne i fajne ale troche sie boje tyle wydac bez jakiejkolwiek recenzji bo nigdzie tego nie ma :/

      Usuń
  18. też jestem bardzo ciekawa jak spisuje się kolorówka Natura Siberica, patrząc na skład chyba warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś ten podkład z Almaya - jest okropny :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...