czwartek, 23 sierpnia 2012

Sierpień- naturalne farbowanie włosów indygo.

Witam :)
Jestem już po kolejnym farbowaniu indygo.
Tym razem użyłam około 90g indygo, 2łyżek eclipta alba, 2łyżki glinki ghassoul,1łyżeczkę placenty.
Glinki użyłam już przy farbowaniu lipcowym, ponieważ wtedy jak nigdy włosy były czarne. Tym razem nowością jest placenta. Bardzo się cieszę, że jej użyłam. Jak wiecie ostatnim razem pomieszałam ją z maska i byłam zdumiona blaskiem. Zawsze powtarzałam, że włosy zaraz po farbowaniu są matowe. Czasami było to bardzo widać. Po spłukaniu farby z dodatkiem placenty włosy idealnie odbijały światło!

Wieczorem po spłukaniu mieszanki. NIE użyłam szamponu, odżywki, olejku itd, włosy po prostu spłukałam wodą. Pofalowane od warkocza.

Zdjęcia są średnie ponieważ sama je robiłam :). Statyw zbudowałam z kartonowego pudełka i garnka kuchennego :D


Po szamponie oraz po masce Ruska Bania z miodem i jagodami. Jak widać włosy po tym są bardzo proste i puszyste:




















59 komentarzy:

  1. najpiekniejsze wlosy ever! :D wspanialy wyszedl Ci kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy statyw ;D Śliczny kolor i takie lśniące ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej są cudne! Zwłaszcza po ruskiej bani:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze śliczne :) Wydają się teraz jeeszcze gęściejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, głęboki, ciemny kolor:) A pomysł ze statywem świetny:) Wypróbuję;) Dotychczas gdy chciałam skorzystać z samowyzwalacza to kładłam aparat na półce w łazience;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam takich polek zeby akurat mnie zlapalo :/. Dzieki :* Zawsze zdjecia robil mi maz ;)

      Usuń
    2. Z tą półką to nie jest tak prosto:P Bo trzeba nieco przykucnąć, żeby zostać złapaną:P

      Usuń
  6. jakie cudowne!! Zwariowałam z zazdrości:D jak nie umyjesz szamponem wlosów to też Ci się osypują resztki na pościel?

    Ps. chciałabym zobaczyć Twój statyw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie resztki ?
      Dzieki wielkie :D

      Usuń
    2. z farby, ja jak umyje po farbowaniu to jeszcze troche farby zostaje i sie kruszy;d

      Usuń
    3. Nie,jakby co to szczotka z wlosia ladnie zbiera a to co przy glowie zostanie tam az do mycia :/. Raczej nic mi z wlosow samo nie wypadnie :p

      Usuń
    4. Ja zawsze jak myję włosy po hennie to szoruję skórę głowy zieloną łapką masażerem z Rossmanna i wszystkie resztki z farby które były na skórze pięknie się zmywają - bo wcześniej też denerwowały mnie te niezmyte cząstki, pozostałości:) BTW Czy wspominałam już że masz cudne włosy? :D

      Usuń
  7. jak można mieć tak piękne włosy !! Toż to zbrodnia jest !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne!:) uwielbiam:* A i ruską banię też uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje włosy są niesamowite co ja bym dała żeby zobaczyć je na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam normalne wlosy. W moim miescie ciagle widuje ladniejsze :p wiec pewnie one by zwrocily Twoja uwage :D

      Usuń
  10. Cudowne włosy, po prostu cudowne! *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne włoski, ja dziś farbowałam włosy, ale normalną farbą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny efekt daje indygo! Nie mogę się doczekać kiedy będzie mnie na niego stać hah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mogloby byc tansze :/ wtedy mialabym je na dluzej :D

      Usuń
  13. ze wszystkich blogerek jakie znam z pewnością ty i Idalia macie najpiększniejsze włosy na blogspocie =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi to slyszec :*, ale duzo blogerek ma cudne, dlugie i zdrowe wlosy :), przynajmniej ja mam szczescie ciagle takie ogladac :D

      Usuń
  14. te rosyjskie kosmetyki Ci sluza. choc mam wrazenie ze dla tak pieknych wlosow to wszystko jest ok.
    z wszystkich wlosowych blogow na ktore zagladam Ty masz najcudowniejsze wloski

    ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi :*. A te kosmetyki bardzo mi sluza :), chociaz niektore mniej ;). Jednak im zawdzieczam powstrzymanie wypadania moich wlosow :)

      Usuń
  15. Ta ruska bania strasznie mnie ciekawi. Pewnie pięknie pachnie :)

    A włosy marzenie *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzialanie ma fajne ale wlasnie zapach mi sie nie podoba...

      Usuń
  16. piękny kolor, też kiedyś taki miałam ;) teraz mam ciemny brąz, ale nie wykluczam powrotu do pięknej czerni. Zwłaszcza jak patrzę na Twój kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marze o takim kolorze :)
    O wlosach nie wspomne ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Znowu zachwycam się długością :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo ich:)) Ciekawie brzmi ta maska, muszę ja sobie pooglądać. I muszę przestać wchodzić na Twojego bloga, bo jak nikt inny motywujesz mnie do wydawania pieniędzy na włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D
      Teraz nie wypadaja to powinny lepiej wygladac ;)

      Usuń
  20. Masz piękne włosy, to nie ulega wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do indygo i eclipty można dodać odżywkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- taka najzwyklejsza, bez miodu, silikonow i innych oblepiaczy. Moje wlosy jednak zle reaguja na to i wole odzywke zastepowac np. siemieniem lnianym.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...