środa, 3 lipca 2013

Czerwiec- nietypowe podsumowanie miesiąca. Filmiki- Good Hair Day, Bad Hair Day.


Witajcie :).
Tym razem troszkę nietypowa aktualizacja. 
Poniżej filmiki przedstawiające udany włosowy dzień. Czyli to do czego dążę i czego oczekuję po testowanych przeze mnie produktach. 

Efekt satyny na włosach, gładkość, miękkość, sypkość, blask(odbijają światło od żarówki na suficie), wygładzenie aż po same końce, pomimo wygładzenia puszystość.

Wszystkie filmiki zostały nagrane telefonem!.









No cóż takiego efektu jak wyżej nie udaje mi się zawsze uzyskać. 
Tutaj włosy są lekko spuszone, odgniecione, niezbyt proste, z pewnością nie są sypkie- zaczynają się zbijać.






Końce które były lekko ścięte po bokach podrosły i włosy wyrównały się. Za kilka dni znowu je tak podetnę. Myślę, że -5 cm wystarczy.
Tutaj dla przypomnienia miesiąc i dwa miesiące temu:

Obecnie:







A to już znacie. Góra jest bardziej złota bo pierwsze 10cm to już moje włosy ;). Czas nałożyć tam dzisiaj indygo.


* Zmierzę je dopiero za parę dni- po zakończeniu kuracji ampułkami seboradin forte. Włosy nadal wypadają, na 2 filmiku pojawi się przez sekundę przedziałek- poszerza się znowu ale o tym w kolejnej walce o każdy włos.
* Tak jak wspominałam jeden filmik jest źle nagrany. Następnym razem się to nie powtórzy. Nie udało mi się nagrać filmiku z włosami w słońcu bo go w weekend nie było(to znaczy było dopóki nie wyszłam z domu ;) ). 

Jak tam wasze włosy?. W następnej notce podsumowanie pielęgnacji. 

Zainteresowane jesteście notką opisującą produkty sprawiające, ze moje włosy wyglądają jak na pierwszych dwóch filmikach?





84 komentarze:

  1. Twoje włosy *.* pękam z zazdrości kiedy tu wchodzę :) przy oglądaniu pierwszego filmiku skojarzyły mi się z firanką, takie sypkie, piękne :D genialne jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam tak samo. Pękam z zazdrości. Filmiki jeszcze bardziej pokazały jak Twoje włosy wyglądają. I oczywiście jestem zainteresowana notką o włosach z dwóch pierwszych filmików. Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
    2. Sama ostatnio widzialam kilka takich filmikow i faktycznie na nich wlosy wygladaja zupelnie inaczej. Zdjecia czesto tez przeklamuja...

      Usuń
  2. Nie mogę się na nie napatrzeć.
    Wyglądają jak u hindusek. Są tak gładkie i lejące... :)

    U mnie w czerwcu wypadały, ale teraz się to ogranicza... Mam nadzieję, ze to jedynie przejściowy okres.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stwierdziłam, że patrzę na jakąś kobietę z Indii ;-)
      Prezentują się wspaniale. Ja już chyba bym nie zapuszczała więcej :D

      Usuń
    2. Jaki komplement :D. Jednak do ich wlosow mi daleko ;). Teraz glownie zalezy mi na zageszczeniu a raczej powrocie do dawnej objetosci :)(brakuje mi 1,5cm w kucyku).

      Usuń
  3. To powinno być karalne, posiadać tak piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz wszystko o tych kosmetykach, które robią z Twoich włosów małe dzieło sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy są..wow cudne.Idealne w każdym calu ,to nie sprawiedliwe.Zgadzam się z Pianistką odsiadywałabyś dożywocie gdyby karano za posiadanie tak pięknych włosów.

    A twój bad hair day jest wspaniały,chyba masz problemy w określaniu,jak mając takie włosy wstawiać tytuł Bad hair day. ??

    Oczywiście jestem zainteresowana czego używałaś,jak chyba wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;).
      Bywa, ze maja gorsze dni- zwlaszcza jesli cos mi zaszkodzi. Jednak w ostatnim czasie tylko to udalo mi sie nagrac. Nie lubie gdy sa odgniecione i lekko spuszone :/

      Usuń
  6. u mnie również walka o każdy włos po szamponie Joanna naturia z biosiarką i bursztynem ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Twoje włosy.

    Moje włosy ostatnio maja więcej złych niż dobry dni, niestety, napisz jak Ty to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędne masz te włosy! I kurcze ja chce mieć takie bad hair days jak Ty haha :D Bo moje są o wieele gorsze. I z wielką chęcią dowiem się jakich produktów stosujesz żeby mieć tak piękne włosy jak na pierwszych 2 filmikach :)) Moje włosy mają się teraz średnio niby jest troszkę lepiej, ale już dzień po ich wymyciu ucieka z nich praktycznie całe nawilżenie i robią się suche i puszą się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tez potrafia gorzej wygladac. To bad hair day z ostatniej polowy miesiaca. Gorsze sa przewaznie po jakims kosmetyku...przyklad- maska miodowe avokado jest obledna ale tylko jesli beda ja wmasowywac we wlosy i trzymac krotko inaczej efekt bedzie przeciwny od zamierzonego. Po masce z efektem laminowania wygladalam jak baranek :D.
      Moze naloz wtedy cos b/s?

      Usuń
    2. Próbowałam paru produktów b/s ale efekt był krótkotrwały, bo po jakiś 30 min znów było to samo.. Widocznie albo nadal są zbyt zniszczone aby utrzymać nawilżenie, albo taka ich natura :D

      Usuń
    3. Mi w takiej sytuacji kiedys pomagala masc na brodawki sutkowe z Rossmanna. Szkoda, ze jej juz nie ma. Wieczorem robilam warkocza, wcieralam w niego troszke tej masci i na nastepny dzien wygladaly duzo lepiej niz bez tego...

      Usuń
    4. Właśnie strasznie żałuję, że nie zdążyłam jej kupić :( Ale w końcu znajdę jakiś produkt który mi pomoże ujarzmić włosy w takich sytuacjach :)

      Usuń
  9. Prześliczne :) kilka razy obejrzałam, bo nie mogę się napatrzeć..
    Bardzo chętnie zobaczę po czym Twoje włosy wyglądają tak jak na pierwszych dwóch filmikach, mimo że mam zupełnie inny rodzaj włosów :) pięknie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie"bed hejry dejsy"masz?ja widzę tylko cudną taflę,gęstych,błyszczących,mega pięknych włosów.Łojojojojojoj!Sobie jeszcze pooglądam i tak sobie pochlipie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki lekki bad hair day no ale jest. Nie znosze gdy sa spuszone i takie odgniecione :). Uwielbiam gdy sa gladkie i lejace *.*
      Zabawne, bo ja wzdychalam ostatnio do twoich wlosow :), na ostatnich zdjeciach wyszly cudownie :).

      Usuń
    2. HEHE-do moich włosów-a to dobre!

      Usuń
    3. Masz ich niesamowicie duzo :).

      Usuń
  11. a,nie sądzę byś miała teraz 10cm w obwodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poczekaj do posta o walce o kazdy wlos. Mam nawet zdjecia stare z 11,5 cm i zrobione wczoraj z 10 cm :(. Moje wlosy sa puszyste a to tez duzo daje... Zreszta przedzialek sie poserzyl, wiec na ich zageszczenie trzeba poczekac. Najpierw musza przestac wypadac...

      Usuń
    2. a ja mam z 3 cm.. pora umierać. Muszę przestać patrzeć na Twoje włosy bo nigdy się nie wygrzebię z dołka. Taki bad hair day to ja dziękuję :D Zazdroszczę Ci tej wiedzy, znasz swoje włosy chyba całkowicie, jak tylko zaczynają wypadać wiesz już co robić, co stosować i zaraz wracają do normy :)

      Usuń
    3. Od wypadania? :( . Tym razem dalam szanse nowym ampulkom ale poprzednie produkty z walki o kazdy wlos byly lepsze...

      Usuń
  12. Uwielbiam Twoje włosy, przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o rety! Na zdjęciach nie widać jak naprawdę gęste są :))! Cudna, lejąca, tafla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo zdjecia to nie to samo co wlasnie filmik. Zreszta sama sie zdziwilam ile ich jest :D, na swoje wlosy sie inaczej patrzy...

      Usuń
  14. Włosy jak milion dolarów :) Nie mogę się napatrzeć ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże święty, taaaaaaaaaaaaaaaaaaki długi kucyk... Eh, nic tylko patrzeć i czekać, i patrzeć na to zdjęcie i zapuszczac... :) Idealna długość!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co sama sie zdziwilam bo ostatnio moje wlosy staly w miejscu a teraz znowu sa tak strasznie dlugie :D. No ale na dniach zostana podciete o 5cm. Mialam je podciac o max 3 cm ale sa tak dlugie, ze im to nie zaszkodzi :D

      Usuń
  16. Uwieelbiam po prostu Twoje włosy :D Chciałabym, żeby moje były przynajmniej w 1/8 tak grube jak Twoje :D Aż płakać m się chcę hehe Od dawna już chciałabym mieć czarne włosy, ale jestem troszkę leniuchem i nie wiem czy już po paru farbowaniach nie żałowałabym tego. Gdybym jednak się zdecydowała to oczywiście tylko henna lub indygo. Tylko czy kolor po takim naturalnym farbowaniu zmywa się szybko i całkowicie, czy niee?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poczatku zmywal sie szybko. Teraz juz sie nie zmywa. Nie farbuje wlosow od marca. Poprawiam tylko gorna czesc wlosow.

      Usuń
    2. A mam jeszcze pytanko co do płukanki kawowej. Pisałaś, że może przyciemniać włosy, czy to też się zmywa bo odstawieniu kawy, czy już raczej ciemniejszy kolor zostaje?

      Usuń
    3. To byla subtelna zmiana i z czasem jasniala. Jednak chyba nie zmyla sie z bialych wloskow bo pozniej ich juz nie widzialam a mialam wczesniej(przed zafarbowaniem na blond) bardzo jasne pasemka i to pozniej wychodzilo.

      Usuń
  17. Zdjęcia nie oddają ich piękna, jestem pod wrażeniem. Ale bhd nie zauważyłam zbytnio na ostatnim filmie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje bo na zdjeciach nie wygladaly tak dobrze jak na filmiku... Nie sa fotogeniczne :D no i mam kiepski aparat. Jest, jest(sa odgniecione i spuszone). Chociaz bywal wiekszy.

      Usuń
  18. Zazdroszczę włosów , piękne . Mam pytanie jak związujesz je na noc??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warkocz(wcieram w niego odrobinke kremu lub olejku), gdy sa naolejowane to robie koka bez uzycia gumki- robie go w takim miejscu zeby opieral sie na poduszcze bo inaczej mnie glowa rano boli.

      Usuń
  19. Zastanawiam się czy przy podwyższonej PRL kiedykolwiek będę miała ładne włosy... Jak patrzyłam na Twoje to motywowało mnie to do ciągłej walki, a teraz znów jest z nimi gorzej do tego ta przetłuszczająca się cera... Mam dość olewających lekarzy i ciągłego przepisywania Bromergonu który nie działa!
    Już nie mogę doczekać się postu o "walce o każdy włos" może znajdę coś dla siebie.
    A o kosmetykach które tak doskonale wpływają na Twoje włosy też poczytam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna walka o kazdy wlos opierac sie bedzie na narzekaniu. Powieksza mi sie przedzialek znowu i mam mniej wlosow(przy mierzeniu kucyka) :(. Jednak nie ma lepszej kuracji niz pijawki, papka na wypadanie, balsam mineralny- najlepiej wszystko naraz. Glupie podraznienie sprawilo, ze sie cofam :/.

      Usuń
    2. Eve,bardziej pomaga Tobie balsam czy mgiełka na bazie enzymów pijawek?

      Usuń
    3. Oba. Jednak balsam jest dla mnie wydajniejszy i lepiej mi sie go stosuje :).

      Usuń
    4. Ten balsam dostałam właśnie od Mariki i leży mi w lodówce, jakoś miałam za dużo tych wszystkich produktów ale teraz biorę się za jego zużywanie!

      Usuń
    5. Warto sprobowac. Stosowaly go takze dziewczyny z watku o hormonalnym wypadaniu i niektore byly zadowolone :). Co ciekawe dla jednych jest on bardzo wydajny(dla mnie tak samo) a inne go zuzywaja w blyskawicznym tempie :D

      Usuń
  20. Przecudowne! ale nie spodziewałam się niczego innego jak zachwytu :)
    Moje włosy to chyba 1/10 Twoich :( Ostatnio znów zaczęły wypadać, ale mam nadzieję, że udami się to opanować.
    Czekam na post o satynowych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. taki bad hair day to marzenie :D !
    włosy po prostu przepiękne.... :)

    PS : zapraszam wszystkie włosomaniaczki
    http://allegro.pl/zestaw-kosmetykow-do-wlosow-dla-wlosomaniaczki-kwc-i3349076951.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem Ci kochana tak: że ja generalnie mogę mieć takie bad hair day jako good hair day :) Zabiłabym za tak piękne włosy, zazdroszczę Ci ich, naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej, dopiero na filmikach widać w pełni, jak wspaniałe są Twoje włosy *.* to prawdziwy sukces zapuścić je tak długie, utrzymując je w zdrowiu i mając takie piękne końcówki... jesteś moją wielką motywacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Dlatego stawiam na bogata pielegnacje, inaczej konce na tym traca. Kiedys nie radzilam sobie z nimi i byly sianowate. One sa zdrowe ale widuje polamane wyzej wloski(po tym kryzysie). Przed nim byly w idealnym stanie. Chce sie ich pozbyc i glownie dlatego je ciagle teraz podcinam ;).

      Usuń
  24. Jezuuuuuuuuuuuu, dziewczyny, KOBIETY !!! Nie wolno zachwalać, a tym bardziej zazdrościć drugiej osobie włosów. To stary przesąd. To ja, 35-letni facet o tym wiem, a Wy chcecie na Eve urok rzucić? :-)))

    Eve, pokłony, czoła chylę. Kiedy update pielęgnacji? I napiszę przekornie, aby nie zapeszyć - masz brzydkie kłaki! :-)

    Pozdrówki,

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nastepnej notce podsumowanie pielegnacji. Nowa juz jest opracowana ale przewanie pisze o niej po miesiecznym stosowaniu :)
      Dzięki :D.

      Usuń
  25. A mnie Twoje włosy w "gorszej" (cudzysłów konieczny ;), bo daleko im do bycia w naprawdę "bad" formie) wersji się podobają nawet bardziej niż w dobre włosowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, tylko nie spuszone(na wierzu mam podkrecone wloski) i odgniecione wlosy :D. W wersji tu fala tam proste strasznie mi sie nie podobaja. Musza byc albo prosciutkie albo ladnie pofalowane :)

      Usuń
    2. *Wierzchu
      Na zywo to gorzej wyglada, na dodatek zaczynaly sie straczkowac. Wole wersje z satynowym efektem :D.

      Usuń
    3. W "bad hair day" wyglądają na gładsze :D Dlatego bardziej mi się podobają ;)

      Usuń
    4. Tam jest spuszona wierzchnia warstwa, wiec z pewnoscia nie sa gladsze :D, na dodatek sa odgniecione.

      Usuń
  26. Chętnie dowiem się, jakie kosmetyki sprawiają, iż Twoje włosy wyglądają idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam pytanie, czy przy zapuszczaniu powinnam obciąć zniszczone partie włosów? Bo w takim razie musiałabym obciąć sie na krótko xp a to nie wchodzi w gre..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo inaczej konce beda sie kruszyc. Rozdwojonych czy polamanych wlosow nic nie naprawi. Jednak ja Ciebie rozumiem bo sama nie obcielam wszystkich zniszczonych wlosow. Najpierw podcielam ile moglam a pozniej podcinalam je co miesiac(tyle ile podrosly. Tak pozbylam sie zniszczonej i rozjasnionej czesci wlosow.

      Usuń
  28. Weź schowaj się z tymi włosami!
    Psujesz mi samoocenę.. przez Ciebie popadam w kompleksy! ;o
    Oj ty łobuziaro nasza kochana ;* Co my byśmy bez Ciebie zrobiły?
    Włosy masz takie aaach! Wyślij mi pocztą, w paczce chociaż jednego włosa ;D Heheh
    Pozdrawiam, Aiv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Jak przeczytałam pierwszą linijkę wściekłam się, że to kolejny wybitnie tym razem złośliwy anonimowy komentarz z serii "za długie", "za czarne" oraz "...więc się nie pokazuj"

      A to Aiv :D

      Usuń
    2. "Za dlugie", "za czarne" to by bylo nic z zasugerowaniem mi przez pewna osobe, ze sa tak dlugie iz moge sie juz na nich powiesic :/. Eh te anonimy...
      Wlosa moge wyslac. Nawet caly klebuszek bo wypadaja :D.

      Usuń
    3. Haha jestę zua

      To wysylaj, pozniej przysle ci adres :-)

      Aiv.

      Usuń
  29. Czesc. Trafilam na Twoj blog, poniewaz przeszukiwalam internet, aby dobrac kosmetyki odpowiednie dla moich wlosow. Niestety nie wiem juz sama co wybrac i bardzo bylabym wdzieczna jesli doradzilabys mi jakies specyfiki, bo sadzac po tym co znajduje sie na Twoim blogu widze, ze jestes w stanie mi pomoc;) Opisze Ci pokrotce moje wlosy i stan w jakim sa obecnie: cienkie, oklapniete i na dodatek jest ich bardzo malo. Nigdy nie stosowalam farby, aczkolwiek sa przesuszone i lamliwe. Obecnie uzywam szampon i odzywke firmy Alterra z drogerii Rossman na zmiane z Babuszka Agafia na wypadanie wlosow. Wczesniej uzywalam CHI Farouk i sadze, ze jedwab, ktory jest glownym skladnikiem kosmetykow tej marki,w znacznym stopniu przyczynil sie do pogorszenia stanu moich wlosow. Jakie kosmetyki moglabys mi polecic: szampon, odzywke do splukiwania, odzywke bez splukiwania i maske?

    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami lepiej jest wybrac serum na konce bez protein-np. green pharmacy-http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=54284. Takie wlosy mozesz odzywiac przed myciem- maska plus np. olejek i glutek z siemienia a po myciu nalozyc od ucha w dol emolientowa odzywke(spis-http://kascysko.blogspot.com/2012/08/spis-odzywek-emolientowych.html). Jest ich malo bo wypadaja?. Co do szamponow to polecam szampony NS(Natura Siberica np. neutralny lub objetosc i rownowaga).
      Tu masz o odzywkach b/s-http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/11/odzywki-bez-spukiwania-czy-warto-je.html

      Usuń
    2. Dziekuje ;) Jestem obecnie na Ukrainie, wiec rozejrze sie za NS. A co do wypadania - to tak, wypadaly. Zaczelam stosowac Seboradin i wyrosly mi nowe wlosy. Co polecilabys do ochrony wlosow podczas stosowania lokowki? Przeszukalam wizaz ale nic godnego uwagi nie znalazlam

      Usuń
    3. O zazdroszcze :D. Ta maska tez jest swietna-http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=56470 . Jest tresciwa, wiec mozna ja nakladac przed myciem na skalp i wlosy.
      Hmm to chroni przed sloneczkiem-http://eurofryz.ns48.pl/product.php?id_product=135 dodatkowo nawilza(zastepuje odzywke b.s), wedlug producenta ma rowniez chronic przed wysoka temperatura ale nie testowalam tego na sobie. Nie uzywam lokowki ani prostownicy. Jednak żaden produkt w 100% nie chroni, wiec mam nadzieje, ze ta lokowka nie jest zbyt czesto stosowana :).

      Usuń
    4. Uzywalam maski arganowej RR Line i nawet byla niezla w porownaniu do jej bardzo niskiej ceny ;)Moze teraz przyszedl czas na Planeta Organica ;) A co do lokowki to dopiero zamierzam kupic ;)Nie wiesz czy ten 12 wonders nie zawiera silikonow? Moje wlosy ich nie znosza

      Usuń
    5. 2 lotne, jeden latwo zmywalny i skladnik dzialajacy podobnie jak silikon :(, do tego filtr i organiczne ziolowe ekstrakty.

      Usuń
    6. Hmm w takim razie jeszcze sie nad nia zastanowie. Poki co poszukam tych rosyjskich odzywek ;) Jeszcze raz wielkie dzieki za porady ;)

      Usuń
  30. powinnaś więcej ruszać włosami na tych filmikach, a nie tylko je gładzić.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie samowite masz te włosy ;) Gdybym miała identyczne jak Ty, to bym ję ciągle oglądała i macała ;P Super że są filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak maja dobry dzien to wlasnie je macam wtedy ciagle :D

      Usuń
  32. zdjęcia, zdjęciami, ale dopiero filmiki pokazują jak piękne masz włosy, tylko ten Twój mąż za szybko robił stop nagrywając film, niedobry On :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz przysnal nagrywajac filmik :D. Czas nagrywania ustalilam ja, wiec jesli cos to ja jestem niedobra :(. Dluzej juz nie mialabym co robic z tymi wlosami :p

      Usuń
  33. strasznie zazdroszczę, moje włosy niestety są z natury twarde, mocne i grube. Koleżanka zawsze się śmieje, że jak u konia, mógłby mi ktoś polecić coś żeby je ,,zmiękczyć" ? Używam odżywek, jantaru, jedwabiu, VAX i dalej nic nawet olejowanie nic nie daje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci ten sprej jantar? Alkohol, zioła, proteiny ja bym go odstawiła. Olej z nasiona bawełny działa zmiękczająco, olej mango, avocado, olej palmowy,kukurydziany. Próbowałaś kallosa latte?. Unikaj usztywniających ziół, aloesu. Mocznik także bardzo zmiękcza włosy(może warto go kupić i dodawać do maseczek?).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...