poniedziałek, 15 lipca 2013

Warkocz z 5 pasm/ Planeta Organica Rokitnikowy szampon- recenzja.

Witam :).

Na początek warkocz z pięciu pasm w wykonaniu mojego ukochanego. Mój maż spoglądając kilka sekund na instrukcję stwierdził, że to bardzo łatwe i żebym następnym razem znalazła coś trudniejszego :D. Dla mnie to nie wygląda na łatwą fryzurkę ;). Powinniśmy chyba pomyśleć nad włosowym biznesem skoro się tak dobrze uzupełniamy. Mój mąż nie ma pojęcia o pielęgnacji a ja o fryzurach ;).








Troszkę się plątaliśmy w moich włosach i dopiero później doczytałam jak sobie można ułatwić zrobienie tej fryzurki. Wystarczy na każdy kosmyk(będzie ich 5) nałożyć małą gumkę do włosów. Wtedy włosy nie będą się plątać i łączyć ze sobą. Następnym razem wyjdzie lepiej i dzięki tej małej wskazówce warkocz będzie dłuższy.


Oryginalna fryzurka: warkocz z pięciu pasm (sexy&cute;)
(Źródło)

Teraz recenzja.
Planeta Organica. Szampon do włosów- Rokitnik. Dla włosów suchych i zniszczonych.

Opis:
Na bazie organicznego oleju z rokitnika arktycznego. Szampon pomaga odbudować i zregenerować uszkodzone farbowaniem i suche włosy. Regeneruje ich strukturę, dodaje im siły, zdrowego blasku, stymuluje wzrost włosów.
Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu nanieść na mokre włosy, wmasować do uzyskania piany, a następnie spłukać ciepłą wodą.

Link do produktuhttp://ekopiekno.pl/pl/c/PLANETA-ORGANICA/138/2
Cena: 18,99- 360 ml

Skład:
Aqua, Hippophae Rhamnoides Pulp Oil(olej z rokitnika arktycznego), Lauryl Glucoside(łagodna substancja powierzchniowo-czynna), TEA-Cocoyl Glutamate(łagodny detergent), Cocamidopropyl Betaine(substancja myjąca), Linum Usitassimum Seed Oil(olej z lnu zwyczajnego), Pulmonaria Officinalis Extract(ekstrakt z miodunki plamistej), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride(antystatyk, tworzy ochronną powłokę), Cellulose Gum(nadaje konsystencję), Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

Moja opinia:
Pewnie widziałyście opinie na wizażu tutaj. Po tych opiniach spodziewałam się obciążenia,przymusowego częstszego oczyszczania włosów. No ale nic takiego się nie stało. Szampon nie nawilża włosów- w sumie to szampon, ma oczyszczać. I właśnie pewnie stąd brak nawilżenia bo szampon doskonale oczyszcza. Byłam zdziwiona gdy po jego spłukaniu moje włosy były lekko szorstkie jak po delikatniejszym szamponie z sles. Tak samo jest ze skóra głowy, nie mam mowy o nawilżeniu. Jest za to porządne oczyszczenie.Nie obciąża. Muszę nałożyć po nim odżywkę. Jest delikatniejszy jeśli mam na włosach olej bądź odżywkę. Pieni się tak samo jak szampony Love2Mix- myje włosy 2x.
Muszę przyznać, że jednak bardziej lubiłam swój poprzedni szampon Love2Mix z jagodami acai. Wolę gdy mój codzienny szampon jest bardziej treściwy. Ten były idealny gdyby miał sles i służyłby mi do oczyszczania włosów.
Szampon jest  gęsty. Zapach ... dzieciństwa. Pachnie identycznie jak pewien lek dla dzieci w syropie.

Wydajność? patrząc na ubytek, całe opakowanie powinno wystarczyć na 1,5 miesiąca.
Ładna pomarańczowa buteleczka z otwieraniem typu "klik".


Skład całkiem przyjemny. To on mnie skusił do zakupu. Już na drugim miejscu znajduje się olej z rokitnika arktycznego, dalej w składzie znajdziemy olej z lnu zwyczajnego oraz wzmacniający cebulki ekstrakt z miodunki plamistej.
Nie będę was zniechęcać bo większość osób uważa, że szampon nawilża i wygładza, więc pewnie się sprawdzi na innym typie włosów i skóry.
Jestem bardzo ciekawa czy miałyście ten szampon i jaka jest wasza opinia o nim?

Szampon dostałam w ramach współpracy ze sklepem ekopiękno. Gdzie obecnie trwa promocja na wysyłke gratis przy zakupach za minimum 55zł.




38 komentarzy:

  1. A widzisz, pomyślałabym, że ten szampon obciąży, a tu taka niespodzianka, muszę mu się przyglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie tez sie tego spodziewalam a lekko szorstkie wlosy mnie zdziwily :D

      Usuń
    2. Kurczę, mam ten szampon na liście zakupów, do zrealizowania już w sierpniu, ale zaczęłam się zastanawiać teraz. Hmm. Może rozcieńczony 4:10 z wodą nie zadziała jak oczyszczający?

      Usuń
    3. Sama nie wiem. Tych codziennych szamponow nie rozcienczam. Gdy na wlosach mam olej lub odzywke to ta szorstkosc jest mniejsza. Ona ogolnie nie jest duza ale pierwszy raz tak mialam po rosyjskich szamponach bez sles. Wloski sa takie same jak po zywym mydle wlasnie z sles.

      Usuń
  2. Mnie właśnie kusił już od dłuższego czasu, ale po opisie wydaje mi się, że na moich włosach również działa seria z Love2Mix.

    Świetny jest ten warkocz. Zazdroszczę, że masz takiego zdolniachę w domu, który się zajmuje takimi cudami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Szczeka mi opadla gdy widzac instrukcje stwierdzil, ze to takie latwe :D.

      Usuń
  3. Na tych zdjęciach widać, że masz przycięte włosy :) Na tamtych nie bardzo :) Jak dla mnie warkocz zdecydowanie zbyt skomplikowany. U Ciebie wyszedł jednak ładnie. Wolę nie myśleć, co by było z moimi włosami :) Szamponu nie znam i nie używałam. W szafce mam już dwa inne, na zapas, bo ostatnio przez tydzień myłam oczyszczającym :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widac bylo, zwlaszcza w porownaniu do filmikow na ktorych musialam byc pochylona do przodu zebyscie cos widzialy :D

      Usuń
  4. Dla facetów takie zaplatańce to pikuś, mają lepsze wyobrażenie przestrzenne od nas :-)) brawa dla Twojego męża :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Chyba masz racje bo ja zupelnie inaczej patrze na ten obrazek. U niego to bylo doslownie kilka sekund i juz :D

      Usuń
  5. Warkocz z 5 pasm trudny nie jest, ale mój facet w życiu by takiego nie wyczarował heh : D pokaż mu, żeby zrobił z 6 pasm, czasami można się poplątać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maż fajnego męża! :D
    Warkocz wygląda po prostu świetnie :) moje włosy jednak są na taką fryzurę za rzadkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój Boże, jakie Ty masz piękne włosy! Normalnie się zakochałam! ;o <3

    Zajrzyj do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny warkocz:) Gdybym miała takie włosy jak ty to byłabym najszczęśliwsza na świecie gdyż mogłabym wreszcie uczesać sobie na głowie cokolwiek bym chciała a na dodatek nigdy by mi włosów nie brakło:)) A ja własnie siedzę z henna na głowie i zastanawiam się co zrobić ponieważ używam wcierki jantar i nie wiem czy na czas utleniania się henny na głowie przez 3 dni używać tej wcierki czy też ją odstawić i pozwolić hennie związać się z moimi włosami:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój mąż jest niesamowity! Kurcze mi się bardzo podoba ten warkocz, potrafię go zrobić ale tylko u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny warkocz. zawsze chciałam taki umieć zrobić. :) moze kiedyś w końcu się nauczę. ale narazie na kimś, bo sama dopiero zapuszczam włosy i mogę pomarzyć o tym cudzie ;) zazdroszczę Ci takich wspaniałych włosów, bo wiesz co, niektórzy mają długie, ale połamane, brzydkie, niezadbane, a po twoich włosach widać, że one są zdrowe. ;) co jak co, ale dużo też ma tu kwestia genów. :) Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go mam i w dodatku kupiłam odżywke :) też liczyłam na tzw "obciążenie" i super nawilżenie :P szampon bardzo porządny, ma myć i myje :) za to odżwyka... jak pierwszy raz nałożyłam na włosy to byłam mega zdzwiona jakie moje włosy są śliske (mam włosy rozjaśniane kręcone) więc dobrze wiesz, że to jest nic więcej jak siano, a po tym takie mięciutkie.. jednak efekt tylko w dotyku, i tak za małe nawilżenie na tak suche włosy więc niestety i tak po jakimś czasie włosy się puszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odzywka tez mnie kusila ale teraz to nie wiem czy warto...

      Usuń
  12. ja też miałam taki ale nie umywał się do Twojego!:):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa fryzura, wygląda elegancko :) Niestety mam zbyt krótkie i byt rzadkie włosy na takiego warkocza. U ciebie wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, na rzadszych wlosach tez bedzie ladnie wygladal. Zreszta moj jest troche rozlozony ;).

      Usuń
  14. ja jestem zachwycona warkoczem, wyrazy uznania dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytalam mu wczoraj komentarze. Motywuja go do dalszego czesania mnie :D

      Usuń
  15. Ten warkocz hest rewelacyjny, ale trzeba mieć bujną cuprynke, zeby go wykonać, więc nie pozostaje mi nic innego jak podziwiać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich wlosow po tym wypadaniu nie jest juz tak duzo, warkocz mozna rozlozyc by wygladal na grubszy i wtedy lepiej widac ten splot :)

      Usuń
  16. Kurcze ten warkocz to już nie jest taki prosty ale do ogarnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym go pewnie nie zrobila ale maz sobie swietnie poradzil :D

      Usuń
  17. Rewelacyjny ten warkocz!;D
    Ja się właśnie zastanawiam nad kupnem tego szamponu;>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...