poniedziałek, 1 lipca 2013

Warkocze z kłosów.

Witam.
Ostatnim razem pokazywałam wam kłosa na swoich włosach tutaj. W weekend poprosiłam męża, żeby zrobił mi z 3 kłosów warkocza.

Wersja bez gumki do włosów.
Włosy podzielono na 3 równe części. Z tych części powstały 3 kłosy. Na końcu połączone zostały w jeden warkocz.





Z gumką do włosów.
Zrobiłam kucyka. Włosy zostały podzielone na 3 części. Z każdej z nich mąż zrobił najpierw kłosa a później połączył je tworząc warkocz.








Jak wam się podoba?. Pierwsza wersją mnie urzekła i z pewnością jeszcze kiedyś się tak uczeszę :).







63 komentarze:

  1. Ale ślicznie :) naprawdę jestem pod wrażeniem Twoich włosów Evel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądają obie wersje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej drugiej dlugo nie wytrzymam bo calosc jest za ciezka :(. A tak podobaja mi sie wysokie upiecia...

      Usuń
  3. tylko pozazdrościć zdolnego męża :D i pięknych włosów oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno z nas musi byc zdolniejsze. Ja mam 2 lewe rece do fryzur ;).

      Usuń
  4. Pierwszy kłos to prawdziwe cudo :) Szkoda, że wciąż mam za krótkie włosy, by zapleść ładnego warkocza :(
    I gratuluję zdolnego męża :D
    Ren

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, wloski podrosna :)
      Ja sama bym sobie tego nie zrobila :D, dlatego ucze meza mnie czesac :p

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Pochwaly przekaze mezowi :D. Moze go to zmotywuje :D

      Usuń
  6. zazdroszczę męża. uwielbiam jak ktoś się bawi moimi włosami, ale nie zdarza się to za często. a tu pewnie codziennie masz taką rozkosz!
    pozdrawiam pięknowłosą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, zwlaszcza tymi przy skorze glowy. Moge wtedy mruczec jak kotek :D

      Usuń
  7. Bardzo ładne połączenie.
    Ja sama uwielbiam kłoski. Wczoraj poprosiłam mamy, żeby mi jednego zrobiła. Dla mnie to najlepsze upięcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczesniej nie znalam tego uczesania poniewaz krzywo mi wychodzi nawet zwykly warkocz. Teraz sokoro maz nie protestuje i chetnie sie bawi moimi wlosami to zaczynam eksperymentowac. Najpierw od podstaw, potem sprobujemy z czyms trudniejszym :D.

      Usuń
  8. Naprawdę pięknie to wygląda, najbardziej podoba mi się wersja bez gumki :) Masz prześliczne włosy, są moim ideałem *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mili mi :*
      Ten pierwszy tez mi sie bardziej podoba :)

      Usuń
  9. Ja dostanę zawał-ale Ty masz grubaśny warkocz-też taki chcę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozhana akurat Ty nie masz na co narzekac :*

      Usuń
    2. Niestety mam 50 włosów mniej!

      Usuń
    3. A mi sie znowu poszerzyl przedzialek od tego wypadania :(- wczoraj zrobilam mu zdjecia i juz nie wyglada jak nitka, no ale tym sie bede zalic w walce o kazdy wlos. Z jednorazowym wyrwaniem wlosow sobie poradzisz :).

      Usuń
    4. Dziękuję za pocieszenie!Ty również poradzisz sobie i przedziałka nie będzie prawie widać!

      Usuń
    5. Dzieki :*. Najpierw musze ograniczyc wypadanie....

      Usuń
  10. Słońce mam nadzieję,że wystartujesz w konkursie-NAJLEPSZY BLOG KOBIECY?Będę głosowała-nie tylko ja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, fajny efekt ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wygląda!
    Ja mam problem z włosami, które odkształcają się od gumki do włosów. Można temu jakoś zaradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Niektorym pomaga laminowanie mi np. mocno wygladzajace maski np. miodowe avokado, laminowanie agarem, skrobia i odzywka z keratyna...

      Usuń
  13. Genialne! Szkoda, że ostatnio lekko pocieniowałam włosy, bo ciężko mi teraz będzie zrobić takie cudo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cieniowanych faktycznie bedzie to troche inaczej wygladac- chociaz mozna sprobowac, zwlaszcza jesli sa tylko lekko cieniowane. Pod koniec jak widzisz maz uzyl 2 gumek(szkoda, ze mam tylko 1 czarna, mala gumke w domu :D) bo tam mialam nierowne wlosy i powychodzily z klosa...

      Usuń
  14. Idealne włosy. W każdym aspekcie. Nie można się do nich przyczepić. Podziwiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne włosy pod każdym względem. Nie ma się do czego przyczepić. Podziwiam *.* Ty może nie masz ręki do robienia fryzur, ale masz dar do pielęgnacji i rozumienia swoich włosów. Chciałabym moje doprowadzić kiedyś do takiego stanu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze opanowanie wypadania i bedzie super :). O tak zdecydowanie lepiej wychodzi mi pielegnacja i poznawanie swoich wlosow oraz moze tez majstrowanie z wlosami np. siostry. U siebie nawet porzadnego warkocza nie umiem zrobic :D.
      :*

      Usuń
  16. Muszę przyznać, że taka fryzura wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Twoich włosach jest idealny poniewaz masz je niesamowicie grube:D Przepiekne, pochwal męża:)

    OdpowiedzUsuń
  18. też ostatnio próbowałam coś takiego zrobic ale niesamowicie to skraca włosy;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna fryzura :) Ja niestety w ogóle nie portafię się czesać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa fryzura, ale nadaje się tylko do równych, długich włosów, jak Twoje. Dzięki temu, że są gęste to warkocz nie wygląda jak mój mysi ogonek :P

    P.S. Pozazdrościć "domowego fryzjera" :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Aj, sprawiasz, że popadam w kompleksy :D mój tż też czasem mi coś uplecie, ale umie tylko zwykłe warkocze. No, ale ... do wesela się nauczy i kłosa :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszlam na Twojego bloga i musze powiedziec, ze masz bardzo ladne wlosy. W sumie to one sa przeciez podobne do moich i tylko ja mam ciemniejsze :).

      Usuń
  22. Wow, przepięknie to wygląda :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ta pierwsza mi sie strasznie spodobala. Troche duzo plecienia ale warto :).

      Usuń
  23. ale masz zdolnego męża :) przepiękny jest ten pierwszy warkocz bez gumki, w dodatku ma taką objętość, że mogę tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny kłoso-warkocz! ,lepiej wygląda bez gumki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Warkocz z kłosów wygląda interesująco:) Tylko nie mam pod ręką nikogo, kto umie zaplatać kłosy;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, masz już odpowiednio długie włosy żeby się na nich powiesić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze korzystasz juz z pomocy jakiegos specjalisty- mowie powaznie. Bo to ani krytyka konstruktywna, ani normalna wypowiedz tylko naprawde dziwne zachowanie.

      Usuń
  27. O takim warkoczu to ja mogę sobie tylko pomarzyć:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne włosy i cudowne fryzury! :) lata noszenia krótkich włosów zaowocowały tym, że nie potrafię się sama uczesać :( ale dzielnie ćwiczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwsza fryzura mnie zauroczyła, boki w stylu greckim i ten długaśny i pomysłowy warkocz, chyba tylko bym zmieniła frotkę na czarną, tak dla większej elegancji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, tez mi sie to tak kojarzylo. Co do gumki to mam tylko 1 mala czarna gumke :D. Juz dawno mialam dokupic ich wiecej ale zawsze zapominam...

      Usuń
  30. ... dzisiaj stwierdziłam, że mam całkiem ładne, długie włosy. Ponieważ przeszkadzały mi nieco w pracy, z tego powodu postanowiłam zrobić sb warkocza, lecz nie takiego zwykłego, ale jakiegoś bardziej... no, po prostu innego. Tak się akurat stało, że znalazłam twojego bloga i tę oto notkę i... teraz mam WIELKĄ DEPRESJĘ. Jak zobaczyłam twoje włosy to szczęka mi opadła do samej podłogi. Wiem, że włosy wyglądają nieco inaczej na zdjęciu niż w rzeczywistości (w rzeczywistości są o wiele ładniejsze), lecz staram się o tym nie myśleć, bo jeszcze bardziej się dołuję. Od dzisiaj zaczynam ich gruntowną odnowę i mam cichą nadzieję, że kiedyś będę miała tak pęknę włosy jak ty, będę wytrwale do tego dążyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wczesniej stwierdzilas, ze masz ladne i dlugie wlosy to pewnie tak jest i tego sie trzymaj :). Oczywiscie jak bedziesz o nie dbac to z czasem stana sie jeszcze piekniejsze, wiec nie ma co popadac w depresje :D.

      Usuń
  31. Fantazje warkoczowe. Lubie warkocze ale sama umiem zrobić tylko najprostrzego na trzy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...