wtorek, 30 lipca 2013

Planeta Organica Cooling Eye Gel- recenzja.

Witam :)
Planeta Organica żel chłodzący dla skóry wokół oczu.

Link do produktu-http://triny.pl/pl/p/Planeta-Organica-Zel-CHLODZACY-dla-skory-wokol-oczu-10-ml/412
Wersja antyoksydacyjna tutaj.
Cena: 23zł - 10 ml

Opis:
Żel dla skóry wokół oczu chłodzący. Eliminuje obrzęki i cienie pod oczami. Dla wszystkich typów skóry.
Chłodzący żel aktywne zwalcza oznaki zmęczenia wokół oczu, nawilża, uelastycznia i wygładza zmarszczki. Organiczny ekstrakt zimozioła północnego( Linnaea Borealis Extract) wchodzący w skład żelu, chroni przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych, przywraca jej koloryt.
Formuła chłodząca pobudza mikrokrążenie, przyczyniając się do zmniejszenia widoczności cieni i obrzęków pod oczami.
Sposób użycia: Nałożyć na oczyszczoną skórę wokół oczu. Nie zmywać.
Krem dostałam w ramach współpracy ze sklepem triny.pl


Skład:
Aqua enriched with Linnaea Borealis Extract * (zimoziół północny), Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract (wyciąg z niebieskich kwiatów malwy), Sophora Japonica Flower Extract (perałkowiec japoński), Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil (olej z drzewa herbacianego) , Caffeine (Caffeine), Vetiveria Zizanoides Root Oil (wetiweria pachnąca- olej), Centella Asiatica Extract (Gotu kola extrakt), Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract (ekstrakt z ogórka), Morinda Citrifolia Leaf Extract (extrakt z owoców noni), Amaranthus Cruentus Oil * (olej z szarłatu wyniosłego), Aralia Mandshurica Extract (extrakt z aralia mandżurska), Coffea Arabica (Coffee) Seed Oil * (olej z zielonej kawy), Silybum Marianum Fruit Extract (ostropest plamisty), Rosa Centifolia Flower Oil * (olej z kwiatów róży stulistnej), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil * (olej ze słodkich migdałów), Salvia Officinalis (Sage) Oil (olej szałwiowy), Ginkgo Biloba Leaf Extract (ekstrakt z ginkgo biloba), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil * (organiczna oliwa z oliwek), Oenothera Biennis ( Evening Primrose) Oil * (olej z wiesiołka dwuletniego), Hydrolyzed Wheat Protein (hydrolizat protein pszenicy), Oryza Sativa (Rice) Germ Oil (olej ryżowy), Oat Beta Glucan (Owies β-glukan ), Calophyllum Tacamahaca Seed Oil (Olej z nasion Tamanu), Rubus Glaucus Seed Oil (olej z malin), Lecithin (lecithin), Plantago Major Leaf Extract (babka zwyczajna), Rosmarinus Officinalis Leaf Extract (extrakt z rozmarynu), Chamomilla Recutita (Matricaria) Oil (olej z rumianku), Life everlasting (ekstrakt z kocanki), Echinacea Purpurea Extract (jeżówka purpurowa), Hyssopus Officinalis Extract (hyzop lekarski ekstrakt), Santalum Album (Sandalwood) Oil (olej sandałowy), Menthyl Lactate(pochodna mentolu zawartego w oleju miętowym), Vanilla Tahitensis Fruit Extract (ekstrakt z wanilii), Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil (olej pomarańczowy), Citrus Medica Limonum Fruit Oil (olej z limonki), Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (olej z rozmarynu), Mentha Piperita Leaf Oil (Olej z mięty pieprzowej), SarageenanN, Saccharide Isomerate (saccharides), Sodium HyaluronateN (hyaluronic acid), Tocopherol (Vitamin E), Ascorbic Acid (vitamin C), Riboflavin (Vitamin B2), Retinyl Palmitate (Vitamin A), UbiquinoneNI (coenzyme Q10), Superoxide DismutaseN (plant enzyme), Tripeptide-1 (tripeptide-1), SqualaneNI (olive squalane), Hydrolyzed Rice Bran Protein (and) Glycine Soja (Soybean) Protein (and) Oxido ReductasesN (vegetable peptides-proteiny roślinne), Iron OxydesN, Benzyl AlcoholNI, Dehydroacetic Acid, Benzoic AcidNI, Sorbic AcidNI.
(*) Składniki organiczne, (N) składniki pochodzenia naturalnego, (NI) składniki identyczne z naturalnymi

Moja opinia:
Jak widać skład jest bardzo długi i bogaty. Znajdziemy z nim np. kofeinę, olej z nasion zielonej kawy,ginko biloba, witaminy takie jak E,C,B2,A itd. Oraz składniki odpowiedzialne za efekt chłodzenia: pochodna mentolu i olej z mięty pieprzowej. Najważniejsza sprawa- czy ten żel faktycznie chłodzi?. Tak(podobnie chłodzą szampony z mentolem). Jednak trzeba porcje żelu nałożyć na naskórek i pozwolić mu się wchłonąć(wtedy żel będzie przyjemnie chłodził skórę wokół oczu). Jeśli nałożycie tylko cieniuteńką warstwę żelu i od  razu ją wklepiecie to efekt będzie praktycznie zerowy. Po wchłonięciu zostaje lekko lepka(wygładzająca skórę) warstwa na której się ładnie utrzymują minerałki. By się jej trochę pozbyć trzeba ją wklepywać. Zmniejsza opuchliznę wokół oczu o którą w moim przypadku nie trudno(klik). Teraz ze względu na prawie 30 stopni w domu trzymam żel w lodówce i działa jeszcze lepiej-mmm chłodząca, zimna w dotyku warstwa żelu. Zapach? Przełamany(lekko cytrynowy, ziołowy) zapach oleju z mięty pieprzowej. Martwiła mnie pojemność tego żelu. 10 ml to malutko. Jednak niepotrzebnie. Ponad miesięczne zużycie zaznaczone jest kreseczką. Krem powinien wystarczec mi na minimum 3 miesiące(używałam go raz czasami 2x dziennie).
Żelowa konsystencja:


Tak jak i w przypadku serum antyoksydacyjnego z tej serii zadbano o każdy wizualny drobiazg. Opakowanie pięknie się prezentuje. Wygodna pompka. 

Tekturowe opakowanie rozkłada się. W środku widzimy opis głównych składników wraz z mapką.





Pudełeczko zabezpieczone było przed otwarciem:





Miałyście?. Co myślicie o chłodzących żelach?. Wasz ulubiony krem pod oczy to...?











33 komentarze:

  1. A czy działa na cienie pod oczami jak obiecuje producent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje cienie pod oczami sa duze. "Wybielila" je jedynie troche opuncja . Tak to zaden krem ich nigdy nie ruszyl w tak krotkim czasie. Przegladajac stare zdjecia i porownujac do obecnych to skora jest sporo jasniejsza ale to kilkuletni proces(niestety :( ) bo moje cienie byly wielkie- http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/01/moja-przemiana-oraz-czy-kohl-naprawde.html
      Tak samo bylo z wybieleniem skory.

      Usuń
    2. muszę spróbować opuncji, od urodzenia Helenki nie przespałam ani jednej całej nocy. Heli budzi się kilka razy ;/ opuncja może mi pomóc :)

      Usuń
    3. Jesli masz dostep do owocow to jak najbardziej warto wyprobowac :)

      Usuń
  2. spadłaś mi z nieba z tą recenzją :) przy takich upałach prawie nie śpię i moje oczy straszliwie puchną.. wypróbuję go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo malo spie przez te upaly a na dodatek moj maz grzeje jak dodatkowy piecyk ;). Przy czym on po tych Wloszech lepiej znosi to cieplo i mowi, ze wcale nie jest goraco a ja "umieram" :D.

      Usuń
    2. No właśnie-"dodadkowy piecyk"-wczoraj zasnęłam po drugiej.

      Usuń
    3. Eh jutro chyba ma byc chlodniej :/

      Usuń
    4. O skąd ja to znam. Mój narzeczony też grzeje jak piecyk, do tego w nocy budzę się cała objęta tym piecykiem :P dzisiaj już chłodniej, ale i tak nie da się normalnie wyspać..

      Usuń
    5. U mnie dzis na zewnatrz jest duzo chlodniej ale w domu od rana spadla mi temperatura z 28,7 na 28,2- czyli nadal upalnie mimo wietrzenia :/

      Usuń
  3. nie miałam, ale poleciłam go koleżance mamy, teraz wiem że dobrze zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To coś dla mnie ! :) śliczna szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Wizualnie te kremy robia wrazenie :). Ciekawi mnie cala ta nowa seria :D.

      Usuń
  5. Jejku twoje włosy wyglądają teraz bosko !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mialam, ale sklad ma ladny ';d

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa, teraz to kochane uczucie zimna w te upały na wagę złota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie :D. Dobrze, ze dzisiaj juz chlodniej ;)

      Usuń
  8. Wygląda super i wcale nie kosztuje dużo, super :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie wykańczam oliwkową Ziaję pod oczy i myślę nad kolejnym kremem. Już chyba wiem, który wybiorę. :D Mam nadzieję, że poradzi sobie z moimi sińcami pod oczyma. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze zel sprawdzi sie tez u Ciebie :)

      Usuń
  10. ...taki, którego jeszcze nie odkryłam.
    Szukam czegoś redukującego cienie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle przy Planeta Organica cudowny skład :)
    Miałam chęć na ten żel, ale obawiałam się właśnie tej małej pojemności i wydajności, dobrze wiedzieć, że niepotrzebnie :)
    Nie trafiłam jeszcze na żaden dobry dla mnie krem pod oczy (też mam opuchnięcia i dodatkowo zasinienia), więc obecnie nie używam nic dedykowanego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh tez tak mialam przez bardzo dlugi okres czasu ale pozniej trafilam na krem ktory mi pomogl(pharmaceris) i od tej pory latwiej mi sie walczy z opuchnieciami. Nie poddawaj sie :).

      Usuń
  12. Na pewno kupię też żel ze względu na skład! Ja obecnie używam kremu pod oczy z siquens i też się bardzo dobrze sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Skład rzeczywiście bogaty. Ja ostatnio zaniedbałam skórę wokół oczu. Muszę się zastanowić nad tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy ten żel, może poradziłby sobie z moimi podkówkami pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  15. z przykroscia musze stwierdzic,ze na zmarszczki i opuchlizne nie dziala,stosowalam tydzien i zrezygnowalam,gdyz wysuszal mi skore,ale wydajny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :(. Czulas mrowienie?. Jak go nakladalas?.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...