czwartek, 18 lipca 2013

Receptury Agafii- Miód- Nawilżenie i Zmiękczenie. Mydło do mycia twarzy, ciała i włosów- recenzja.

Witam :)

Opis produktu:
Miodowe mydło Babuszki Agafii powstało na bazie wody o właściwościach deszczówki(zostało przygotowane na miękkiej wodzie lodowcowej) z dodatkiem miodu i lnu. Zawarte w mydle zdrowe składniki organiczne z 17 syberyjskich roślin zebranych w czystych ekologicznie regionów Ałtaju , przeniosą C do wyjątkowego świata tajgi


Link do produktu-http://triny.pl/pl/p/Receptury-Agafii-Mydlo-do-rak-i-ciala-MIOD-nawilzenie-i-zmiekczenie-500-ml/194
Inne wersje:
-Cedr odżywienie o pielęgnacja.
-Owoce leśne.
Cena- 18zł - 500ml

Skład:
Agua with infusions of: Linum Usitatissimum Seed Oil (olej z białego lnu), Mel (dziki ałtajski miód), Verbena Officinalis Extract ( verbena), Lamium Album Extrct(jasnota biała), Erodium Cicutarium Extract(iglica pospolita), Polygonatum Odoratum Extract(kokoryczka wonna), Rubus Saxatilis Extract(malina kamionka), Rhodiola Rosea Root Extract(różeniec górski), Urtica Dioica Leaf Extract(pokrzywa zwyczajna), Saponaria Officinalis Extract(mydlnica lekarska), Atragene Sibirica Extract(powojnik syberysjki), Pedicularis Uralensis Extract(gnidosz uralski), Solidago Dahurica Extract(nawłoc dahurska), Chamomilla Recutita Flower Extract(rumianek pospolity), Artemisia Mongolica Extract(bylica mongolska), Scutellaria  Baicalensis Extract(tarczyca bajkalska), Inula Helenium Extract (oman wielki),Helichrysum Arenarium Extract(kocanka piaskowa), Rhododendron Duricum Extract(różanecznik dahurski), Silene Jenissensis Wild Extract(lepnica jenisejska); Magnesium Laureth Sulfate(MLS), Cocamidopropyl Betaine(Łagodna substancja myjąca), Cocamide DEA(substancja myjąca,substancja stosowana jako renatłuszczająca w preparatach myjących) , Calendula Officinalis Flower Extract (nagietek), Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Moja opinia:
Pojemność mydła to aż 500ml. Zauważyłam je już dawno i od tej pory ciekawiło mnie. Ucieszyłam się, gdy okazało się, że mogę je przetestować  Czy było warto?.
Mydełko ma ładną szatę graficzną. 

Wygodną pompkę. 

Niestety ale moja się czasami zacina i muszę ją sama podnosić do góry. Zapach-mmm największy plus tego mydełka. Jest bardzo przyjemny, miodowy, delikatny. Mydełko jest przezroczyste i niezbyt gęste. 


Średnio się pieni. 

Mimo wszystko dobrze oczyszcza skórę. Dla skóry na ciele jest bardzo delikatne i w tym wypadku sprawdza się idealnie. Dodatkowo podczas jego stosowania unosi się ten przepiękny aromat. Kąpiel dzięki niemu jest bardzo przyjemna. Szkoda, że nie utrzymuje się dłużej na skórze.Jeśli chodzi o skórę na twarzy to mimo wszystko muszę po nim użyć chociaż lekkiego kremu i wole oczyszczać twarz innymi specyfikami. Nie byłabym sobą gdybym nie przetestowała tego mydełka na włosach. Pierwsze podejście nie było zbyt udane bo nie mogłam sobie poradzić z domyciem włosów. Z kolejnymi było już lepiej. Włosy zawsze myje 2x podczas jednego mycia. Za pierwszym razem nie domyje włosów nawet mocnym szamponem z sles. Tutaj bywało, że myjąc naolejowane włosy musiałam użyć większą ilość mydełka, lub umyć je o jeden raz więcej niż zazwyczaj. Włosy były ładnie oczyszczone, mydło ich nie obciąża. Po jego użyciu były jedynie lekko szorstkie(mniej niż po niektórych szamponach z sles). Tak więc mydło było dla nich delikatne. Oczyszczałam nim włosy przez ostatni miesiąc. Ciekawi mnie teraz zapach i właściwości jagodowego mydła z tej serii.


Mydełko dostałam w ramach współpracy ze sklepem triny.pl





Miałyście?

*Uwielbiam robić zdjęcia wszystkim i wszystkiemu. Mam dla was jeszcze filmik i kilka zaległych zdjęć z wyspy. Muszę je kiedyś tu wstawić.

Kompot :)






22 komentarze:

  1. czaiłam się na to mydło z myślą o włosach, ale chyba jednak sobie daruje. jakoś nie mam zaufania do produktów ileś tam w jednym :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm czemu?. A balsam do kapieli babydream fur mama?. Liczy sie sklad. Po nim stwierdzam do czego moze uzyc dany produkt. To jest mydlo, nie szampon. Nie ma na nim nawet najmniejszej zmianki o wlosach ale sie nadaje do ich oczyszczania :).

      Usuń
    2. Zgadzam się, dzieki twojemu blogowi go zakupiłam do wlosów i działa:) (choć muszę co jakis czas oczyscic sls bo obciaza na dluzsza mete).

      Usuń
    3. Ten balsam?. Ja go wlasnie stosowalam jak codzienny szampon i raz w tygodniu je oczyszczalam czyms mocniejszym :). Zawsze bede go milo wspominac i co jakis czas go kupuje i zuzywam do kapieli :)

      Usuń
    4. fakt, coś źle przeczytałam ;) myślałam, że jest ono do ciała, rąk i włosów. Tak czy inaczej jeżeli chodzi o skład - zgodzę się, też jest on dla mnie wyznacznikiem na co zużyje produkt, po prostu podchodzę z rezerwą do kosmetyków, które są oflagowane "2w1" albo i więcej :)

      Usuń
    5. Nie :D. To tylko mydlo ale od kad zobaczylam sklad to ciekawilo mnie czy na wlosy tez sie nada. To tak samo jak zelem pod prysznic NS.

      Usuń
    6. Tak balsam:) Do ciała tez jest świetny- ładnie nawilza:)

      Usuń
  2. Ja również nie mam przekonania do kosmetyków wszystko w jednym.
    Może to dlatego że lubię mieć dużo buteleczek?:)
    A może to dlatego że całe ciało mam wymagające...
    Chociaż może jak się mi kiedyś trafi to kupię;)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie kosztuje mniej...uważam, że szampon ma myć, a nie pielęgnować. Nie dałabym więcej niż 10 zł, bo za takie ceny można znaleźć porządne szampony zarówno o łagodnym składzie, jak i oczyszczacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i nie wydasz wiecej niz 10 zl. Dlaczego? bo normalna pojemnosc szamponu to 250ml, to mydelko ma 500ml.

      Usuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym produktem ;) ciekawe jak spisałby się na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, ale mnie skusiłaś tym mydlem :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mycia twarzy wole cos innego. Do ciala - swietne- umila kapiel. Do oczyszczania wlosow tez fajne, minusem jest tylko to, ze sie slabiej pieni niz szampon :). Mnie teraz ciekawi jagodowe :/. Juz sobie wyobrazam ten zapach :D

      Usuń
  6. Mydło wygląda ciekawie, chociaż szkoda, że nie pozostawia zapachu na skórze, bo to lubię najbardziej :)

    Ja również zawsze myję włosy 2 razy. Po pierwszym mam wrażenie, że będą niedomyte...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ale z mojego ciala czy wlosow zapachy bardzo szybko znikaja :(

      Usuń
  7. proszę nie pisz zachęcających recenzji póki mi się ban zakupowy nie skończy! ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, w tygodniu pojawi sie negatywna recenzja pewnego produktu :D

      Usuń
  8. wersja z jagodami też mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...