wtorek, 9 lipca 2013

Kolejne paczuszki i nowości.

Witam :).
Na początek paczuszka ze sklepu Prostoznatury.

Dziegieć brzozowy kosmetyczny- czysty ekstrakt 30ml

Opis:
Naturalny ekstrakt z Dziegcia Brzozowego ma działanie antyspetyczne, dezynfekujące i keratolityczne. Preparat przeznaczony dla łuszczyków i osób z problemami skórnymi. Płyn - koncentrat wspomaga przy chorobach skóry, takich jak łuszczyca, egzema, swędzenie skóry u ludzi i zwierząt. W chorobach naczyń brzoza wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych, zmniejsza obrzęki, likwiduje bóle mięśniowe. Ma wysokie właściwości penetracyjne. Silny, naturalny antyseptyk z wyciągu kory brzozowej chroni przed zmianami chorobowymi.

Mój skalp z tyłu głowy jest nadwrażliwy. Po pewnej serii pantene przez bardzo długi okres(prawie 2 lata) czasu męczyłam się z krostkami wypełnionymi płynem, grubą, suchą skórą schodzącą żółtawymi płatami. I okropnym świądem skalpu. Po całkowitej zmianie pielęgnacji i po odżywce(green pharmacy przeciwłupieżowy balsam) z dziegciem problem świądu znikł. Nadal od czasu do czasu coś mi wyskoczy, także ekstrakt się mi wtedy przyda. Mój mąż ma obecnie problem ze skóra na dłoniach i przetestuje na nim ten produkt. Może i jemu pomoże.
Zapach intensywny. Tak samo pachnie stosowane obecnie przez nas mydło z dziegciem

Maska nabłyszczająca z olejem z orzeszków makadamia Omia Laboratoires.
Maska posiada certyfikat, jest nietestowana na zwierzakach, badana na obecność metali-nikiel, kobalt, chrom.
Skład (INCI): Aqua, Myristyl Alcohol**, Behenamidopropyl Dimethylamine**, Cetearyl Alcohol**, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Glycerin*, Calendula Officinalis Flower Extract**, Propanediol**, PCA**, Oleyl Alcohol**, Butyrospermum Parkii Butter*, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Citric Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Parfum



Próbki włoskich kosmetyków omia.
Seria aloesowa: krem co ciała, szampon oraz maska.
Maska może się spodobać fanką aloesu.



Seria migdałowa:
Balsam do ciała.


Plus 3 próbki szamponu przeciwłupieżowego, eliminującego świąd eliksir astraderm.

Oraz coś co zaraz wypróbuje czy krem Górski ratownik z mumio. Krem ma łagodzić ukoszenia owadów. Komary mnie kochają i nic ich nie odstrasza. Zawsze wybierają mnie(mojego męża tak nie gryzą), więc krem się przyda do złagodzenia kilku po weekendowych ugryzień.





Błękitna glinka z minerałami z Morza Martwego, spiruliną i chitosanem- 60g.
Skład:
Glinka błękitna, naturalna, wysokiego stopnia oczyszczenia, spirulina, chitosan




Odwiedziłam dzisiaj drogerię Hebe.
Kupiłam maskę do włosów suchych i zniszczonych Seri Natur Line Farcom 1l-15zł. Włosomaniaczki chyba napadły na tę drogerię przede mną, ponieważ w dziale włosowym panowały same pustki. Wykupiłyście prawie wszystkie rodzaje Kallosów ;). Na szczęście nie zwróciłyście uwagi na kosmetyki firmy Farcom(greckie kosmetyki). Szkoda tylko, że maska nie jest sprzedawana w mniejszej pojemności. Litr to dla mnie za dużo :D.





W ostatnim czasie kupiłam trzy ukraińskie szare mydła potasowe:






Kolejna już blogerka założyła swój sklep z kosmetykami.

Link do sklepu tutaj.

W ramach współpracy będę testowała ekstrakt proteinowy do włosów firmy BingoSpa.
Skusiła mnie recenzja z wizażu. Efekt zbyt śliskich włosów to coś dla mnie. Jestem już po pierwszym użyciu.


INCI: Aqua, stearamidopropyl dimethylamine, 1 heksadecanol 1 octadecanol, ceteareth 20 and cetearyl alcohol, styrene/acrylates copolymer, soluble collagen, propylene glycol, aqua, rosmarinus officinalis leaf extract,chamomilla hocutita flower extract, arnica montana flower extract, lamium album extract, salvia officinalis extract, pinus sylvestris bud extract, nasturtium officinale extract, arctium majus root extract, citrus medica limonum peel extract, hedera helix extract, calendula officinalis flower extract, tropaeolum majus flower extract, hydrolyzed milk protein, yoghurt filtrate, hydrolyzed silk protein, propylene glycol, aloe extract, linum usitatissimum seed extract, matricaria extract, parfum, citric acid, methyl paraben, sodium benzoate, ethyl paraben, dmdm-hydantion.

Dla zainteresowanych:
W sklepie również można dostać kosmetyki takich firm jak Balea


WODA TERMALNA Z MINERALAMI.

Odżywka włosy kruche rozdwojone 94%naprawy.



Alverde- w tym maskę regenerującą winogrono i avokado cieszącą się dobrą opinią.


Maska regenerująca winogrono-avocado.
Aqua, Glycine Soja Oil*, Cetearyl Alcohol, Alcohol*, Glycerin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Persea Gratissima Oil*, Sodium Lactate, Rhus Verniciflua Peel Cera, Myristyl Myristate, Vitis Vinifera Fruit Extract*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Lauroyl Sarcosine, Panthenyl Ethyl Ether, Panthenol, Hydroxyethylcellulose, Hydrogenated Lecithin, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Biotin, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**
* ingredients from certified organic agriculture

Oraz wiele innych produktów BingoSpa do włosów i ciała.


Maska błotna do twarzy z proteinami jedwabiu.
Kuracja do włosów 12 ekstraktów roślinnych 1000ml.
Zainteresowało was coś?. Miałyście któryś z wyżej wymienionych produktów?.
















39 komentarzy:

  1. Kiwi, miód i grejpfrut? Ta maska mnie zdziwiła! Jak kiedyś będę w hebe to ją chyba zakupię :)
    No i ten dziegieć.. ehh, marzę sobie o nim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklad tez mnie mile zaskoczyl. Do wyboru byly 3 rozne rodzaje :)

      Usuń
  2. ile nowości :D jak ja byłam w Hebe to półki były pełnee... aż się uginały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczesciara. Ja w pierwszej chwili zalowalam, ze tam pojechalam widzac te puste polki :D

      Usuń
  3. Az sobie przypomjialam o aloesie na wlosy, musze zdobyc jakas maske z aloesem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam ostatni w Hebe - szkoda, że te maski są takie wielkie, jak mi nie podpasują to nie wiadomo co z nimi zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i używam mydło dziegciowe ;) Głównie do twarzy - zostawiam pianę na kilka minut w czasie, gdy cera odmawia posłuszeństwa ;) Do włosów też się nadaje, ale nie przepadam za myciem mydłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zainteresowałaś mnie dziegciem, maską błotną oraz mydłem potasowym. Na pewno będę częściej zaglądać, widać że to Twoja pasja i masz naprawdę przeogromną wiedzę, jeśli chodzi o pielęgnację włosów !!! Pewnie sporo się od Ciebie nauczę ;) Jestem kosmetologiem, ale jeśli chodzi o pielęgnację włosów, to średnio mi idzie ;)




    Zapraszam na cukierkową biżuterię !
    ps.miło mi Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu te kuracje Bingo spa, no nie! :D wszędzie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. z sklepu eminy czaje się na maskę z 40 ekstraktami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się, że u Ciebie bardzo często można znaleźć kosmetyki których nie widziałam na żadnym innym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Balea i Alverde to jedne z najtanszych marek drogerii DM (dostepne w Niemczech i Czechach) - nie polecam szczegolnie Balei - kiepska jakosc i dzialanie - wyprobowalam naprawde sporo kosmetykow z tej serii i uwazam, podobnie jak wiele moich kolezanek, zxe nie warto.
    Pozdrawiam
    Eni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balea ma fajny preparat do ochrony przed sloncem(chociaz chyba juz wycofany) i sprej z drobinkami do wlosow. Moze faktycznie nie odzywia ale ja latem lubie takie drobinki i ciekawi mnie od pewnego czasu :).

      Usuń
  11. Masa świetnych nowości, zazdroszczę ;-)*!

    OdpowiedzUsuń
  12. Maska nabłyszczająca wygląda bardzo ciekawie :)
    Ile Ty masz zawsze cudów. Wszystko zachwyca! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Eve, czy Ty masz siwe włosy???? Twoja tafla CUDNYCH włosów jest dla mnie inspiracją i motywacją ale chyba dla 35 latki z 30% siwymi włosami uzyskanie koloru ciemny brąz- czarny to rzecz nieosiągalna ....Z góry przepraszam za pytanie pod innym tematycznie postem ale jestem na skraju rozpaczy i chyba kupie farbę HerbaTint ziołową i delikatną , która pokryje mi siwe włosy.... zrozpaczona jestem że ciagle mam siwe nawet po hennie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam.
      Jest to mozliwe przy farbowaniu dwuetapowym, probowalas?. Najpierw henna zafarbuje siwe wlosy na rudo a pozniej indygo(lub np. mieszanki ciemnego brazu) je przyciemni-http://www.hennaforhair.com/freebooks/polishhennaforhair.pdf

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ta moja? bo tam tez byly inne rodzaje. Mam nadzieje, ze i u mnie sie sprawdzi :)

      Usuń
  15. Tej wersji Seri nie było-wzięłam z Hibiskusem.Również wczoraj byłam w Hebe-W.tak poprawił mi humor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, kochany jest :)

      Usuń
    2. Czy kwasy owocowe wypłukują indygo?

      Usuń
    3. Mi maski owocowe wyplukuja kolor.

      Usuń
    4. Ale to glownie domowe maski. No i moze co innego jakby te ekstrakty byly na poczatku skladu a tak nie jest :)

      Usuń
    5. Jesteś kochana,więc tam maska miodowa będzie moja.Wczoraj użyłam swojej-nie myślałam,że tak dobrze zareagują na nią moje włosy.

      Usuń
    6. Super, ze sie spisuje. Mam nadzieje, ze ze swojej takze bede zadowolona :)

      Usuń
  16. Sklepów i sklepików coraz więcej :) To mydełko mnie zaintrygowało!

    OdpowiedzUsuń
  17. i doszło do tego że nie nadążasz wszystkiego recenzjonować :D fajnie ze wyczaiłaś tą maske z farcoma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze chociaz jej wlosomaniaczki nie wykupily :D.
      Chyba musze w takim razie czesciej pisac ;).

      Usuń
  18. mnie bardzo zainteresowały te mydła potasowe

    OdpowiedzUsuń
  19. A skąd mydełka jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z targu :D, mozna je tez kupic na allegro :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...