czwartek, 18 lipca 2013

Organiczna pasta do zębów witaminowa- zdrowe dziąsła/ Google na wesoło ;).

Witam :)


Link do produktuhttp://skarbysyberii.pl/pl/56-witaminowa-pasta-do-zebow-agafii-4630007830858.html
Inne rodzaje tutaj.

Opis:
Organiczna pasta do zębów zapewnia efektywną pielęgnację jamy ustnej z problemami krwawienia dziąseł, zapobiegająca rozwojowi paradontozy. Naturalne składniki czyszczące sprzyjają efektywnemu i delikatnego usuwaniu nalotu nazębnego. Pasta jest niezwykle bogata w Witaminy A, C, E, P, B3, wzmacnia naczynia krwionośne i tkanki przyzębia, ogranicza krwawienie dziąseł.
• Organiczny ekstrakt z czarnej porzeczki- wspomaga proces regeneracji  i przyśpiesza gojenie, odżywia tkanki przyzębia,  przywraca mikro cyrkulację i wzmacnia naczynia krwionośne dziąseł.
• Organiczny ekstrakt uczepu trójlistnego- to naturalny ekstrakt z naci uczepu, który wykazuje silne działanie przeciwzapalne. Zawiera karoten, witaminę C , garbniki, flawonoidy. Przyspiesza gojenie drobnych ran,otarć
• Organiczny ekstrakt tataraku- posiada działanie przeciwbakteryjne,przeciwzapalne i ściągające. Pomocny w leczeniu stanów zapalnych dziąseł, bólów zębów, w stanach zapalnych jamy ustnej i gardła. Kłącze tataraku bywa używane do żucia przy bólach zębów.
• Olej ałtajskiego rokitnika zwyczajnego- posiada właściwości przeciwzapalne i gojące, skutecznie leczy stany zapalne śluzówki i dziąseł



PASTA NIE ZAWIERA: FLUORU, PARABENÓW, SLS, SLES, PEG, OLEI MINERALNYCH, SKŁADNIKÓW POCHODZENIA ZWIERZĘCEGO, FTALANÓW, SKŁADNIKÓW MODYFIKOWANYCH GENETYCZNIE.
Sposób użycia:  Stosować tak jak każdą pastę do zębów.
Pojemność opakowania: 75ml - 19,90 zł. 
Możecie ją jednak kupić z rabatem 30%:

SKŁAD Aqua with infusions of  Organic Ribes Nigrum (Black Currant) Fruit Extract, Hippophae Rhamnoides Oil, Bidens Triparttita Extract, Acorus Calamus Root Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Rosa Canina Flower Extract, Sophora Japonica Flower Extract, Fragaria Vesca Fruit Extract, Pinus Palustris Wood Tar, Atragene Sibirica Extract, Vegetable Glycerin, Sorbitol, Hydrated Silica , Sodium Cocoyl Glutamate , Xanthan Gum , Natural Flavor, Xylit , Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Retinyl Palmitate (wit.A), Niacinamide(wit.B3), Disodium Rutinyl Disulfate (wit.P), Tocopherol (wit.E), Sodium Ascorbyl Phosphate (wit.C)



Moja opinia:
Zacznijmy od początku. Dlaczego ta a nie inna pasta?. 

Mam wrażliwe dziąsła. Bywa, że po mocnej paście do zębów schodzi mi z dziąseł biały naskórek, lub podczas jej stosowania bardzo piecze. Akurat gdy wybierałam tą pastę moje dziąsła czasami krwawiły. Mają do tego tendencję zwłaszcza w jednym miejscu gdzie kiedyś wymieniałam plombę. Dentystka uszkodziła mi dziąsło i za nic nie mogła zahamować krwawienia ;). Widząc co robiła do tej pory się cieszę, że zdecydowałam się na znieczulenie. Akurat gdy pasta do mnie dotarła problem z dziąsłami zmalał. Podczas jej stosowania nie krwawiły mi dziąsła i zmieniły kolor na odrobinę jaśniejszy. Moje dziąsła również nie przepadają za wybielającymi pastami. Mam wrażenie, że ta pasta je leciutko wybieliła, nie szkodząc przy tym dziąsłom. Smak i zapach- delikatna mięta-odrobinkę słabiej odświeża. Pieni się ale nie tak bardzo jak drogeryjne pasty z sles. Piana jest bardzo delikatna. Dla mnie to plus bo zależało mi na paście z łagodnymi detergentami i o łagodnym smaku.

Szkoda, że pasta nie jest dostępna stacjonarnie w zwykłych sklepach. Cena podobna do pasty Meridol a jednak z tych dwóch wybrałabym rosyjską.
Otworek jest zabezpieczony zaślepką:

Teraz ciekawi mnie solna pasta. Miałam już okazje testować taką pastę(apis- pojawi się recenzja) i byłam zadowolona.
Ta szara tektura wygląda bardzo eko.


Miałyście?. Polecacie jakieś delikatne pasty wzmacniające dziąsła?. Macie z nimi problem?.


Jak niektóre z was do mnie trafiły?

-czy trzeba splukiwac maski do wlosow - to pewnie przez słynną maskę gliss kur, której nie spłukiwałam. Stosowałam ją podczas dwóch kryzysów jak odzywkę b/s (1,2). Przy czym podczas ostatniego kryzysu połamały mi się chyba wszystkie włoski i jeszcze ostatnio się ich pozbywałam brrr.
-co w wodzie wysusza skórę
-czym pofarbowac da sie drewniane kolczyki barwnikiem do jajek - to chyba pytanie i odpowiedz w jednym :)
-białe+brwi+od+farbowania
-kasknaporostwlosowoaze
-jakie witamjny ma coco nats oil?
-blogerka w warkoczykach
-eve gore włosy blog
-blogove evel. blospot 2013/06 9czerwca
-ałun do farbowania włosów
-antyperspirant do miejsc intymnych
-kolor indygo jakolej - macerat z indygo jest bardzo ciemny ;). Jest przepis na blogu. Taki olej jedynie lekko przyciemniał.
-mariage wlosy blog
-www rosyjskie odzywki
-depilacja u czarnowłosej
-pokaz jak rozpuszczasz wlosy
-cienie na dlugich wlosach
-kok z wypełniacze jak uciekać
-mumio czy stosować bez lekarza
-eve bloguje
-2013 blog z długimi opisami - to chyba komplement :D.
-kwiatostan czerwono -zolty domowy
-dorota maj paczula
-co zmyje olej ?- hmm szampon?
-jak spisywac siemie lniane
-czy pasemka pędzlem sie zmywają ?
-jak osiągnęłam wspaniałe ciało blogs - kolejny komplement :D
-deszczówki na skórze
-czy botoks zapobiega zmarszczkom - są lepsze sposoby zapobiegania zmarszczkom :)
-mega gęste i mega zdrowe włosy - a to chyba najmilszy komplement :D
-woda+ze+studni+dobra+do+mycia+w
-kasia blog spot wysoka z dlugimi wlosami- to nie ja :(
-moja włosowa historia ewolucja- to też nie ja :(
-mydełko brokatowe
-martwie sie wypadanie wlosow - też sie martwię :(
-przytulia czepna
-wołosy lesne
-złote mumio
-chleb żytni na włosy
-ajednak masaze lecznicze sa sila
-jak nazwać włosy do połowy loki ?
-jak wzmocnić orzecha włoskiego
-co na długie włosy


Który z wpisów szczególnie się wam spodobał?. 











40 komentarzy:

  1. wołosy lesne- wymiatają :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawialam sie w tym przypadku o co chodzilo autorce/autorowi :D

      Usuń
    2. Wołosy leśne i wzmacnianie orzechów włoskich! :D

      Usuń
  2. Niektore pasty np. w Rossmannie sa drozsze. Tytlko tutaj dochodzi wysylka.
    A to Marika :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor mnie przeraża
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jest ta pasta. Moje dziąsła też nie przepadają za wybielającymi pastami...

    OdpowiedzUsuń
  5. -białe+brwi+od+farbowania

    i pokaż jak rozpuszczasz włosy to moi faworyci:D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też mocne pasty powodują, że schodzi mi naskórek, z tej serii miałam pastę solną, i jak dla mnie była zbyt solna, a właściwie gorzko-solna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to smak jest mi obojetny, jesli dzialanie jest dobre. Bylas zadowolona?

      Usuń
    2. z działania tak, ale ten smak był bardzo trudny do zniesienia

      Usuń
    3. Zapytam sie meza czy bedzie mu przeszkadzalo jesli bede smakowac jak sol :D. Szkoda, ze ma taki solny smak. Dobrze, ze chociaz dzialala :).

      Usuń
    4. Bardziej polecam wersję, której obecnie używam - z borówką, na dniach będzie recenzja, solnej zresztą też była, pozdrawiam :)

      Usuń
    5. Widzialam wlasnie. Pasta powyzej to jest ta o ktorej wspominalam w komentarzu :D

      Usuń
  7. Są perełki:)) Ja dzisiaj u siebie w statystykach znalazłam hit - "czy szampon moze nawilzyc dupe". Eh... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś się skuszę na jakąś rosyjską pastę, bo chciałabym zadbać bardziej o zęby ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 'moja włosowa historia ewolucja' ja właśnie w ten sposób przypadkowo na Ciebie trafiłam i od tej pory zaglądam prawie codziennie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo, ze chociaz nie szukalas mnie to jednak zostalas :D

      Usuń
  10. Sama się skusiłam na pastę z tej linii kosmetyków, jestem ciekawa efektów. :) Kończę już jedną pastę naturalną i jestem zachwycona. Super usuwa brud codzienny, przebarwienia i kamień nazębny co w efekcie daje bardzo naturalne wybielenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. wołosy lesne :D
    i coco nats oil :P

    OdpowiedzUsuń
  12. To co to? kasknaporostwlosowoaze :P Wymiata :P

    OdpowiedzUsuń
  13. w kauflandzie i w auchan jest pasta bez fluoru, kosztuje 2,30 zł :) Rebi-dental herbal, a tak wygląda: http://www.opinie.senior.pl/zdjecia/Pasty-do-zebow/Rebi-Dental-Herbal-pasta-do-zebow-32091-big.jpg :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha
    -ajednak masaze lecznicze sa sila

    Jest siła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzialam :D,ale pewnie ma w skladzie sles. Nastepnym razem zerkne na nia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. -przytulia czepna
    -wołosy lesne

    To moje typy :-P

    OdpowiedzUsuń
  17. 'kok z wypełniacze jak uciekać' kocham :DD

    OdpowiedzUsuń
  18. antyperspirant do miejsc intymnych i na co dlugie wlosy wymiatajaaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawią mnie rosyjskie pasty, mam nadwrażliwość zębów i ciężko mi znaleźć coś odpowiedniego... Muszę poszukać wśród tych rosyjskich.

    OdpowiedzUsuń
  20. niektóre frazy zabijają :D a pastę chętnie bym wypróbowała, wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham tę pastę do zębów. Próbowałam oprócz propolisowej (którą też już kupiłam)wszystkie z tej serii. Mam wrażliwe dziąsła, które krwawią przy zwykłych pastach. Najlepiej podziałały na nią 2 pasty : cedrowa i właśnie witaminowa, w smaku i wyglądzie obie różnią się, działanie mają podobne, jednak na moich zębach odrobinę lepiej sprawuje się cedrowa. Solna stosowana codziennie trochę podrażniła mi dziąsła. Te pasty są dla mnie rosyjskimi hitami.Niestety na szamponach rosyjskich zawodzę się coraz częściej(próbowałam kilkanaście różnych)i szukam już innych, nie rosyjskich szamponów, za to pastom tym raczej pozostanę wierna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokaż jak rozpuszczasz włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamówiłam cedrową i czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja polecam pastę z miodem i propolisem Manuka Health i do tego szczoteczkę Curaprox (na Allegro bez dostępna raczej problemu) - działają cuda jeśli chodzi o wrazliwe dziąsła i inne problemy z przyzębiem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę po opiach Waszych, że warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta pasta jest świetna. Biomed i Apis też ma całkiem fajne, naturalne pasty do zębów bez fluoru.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...